Ingrid, bij Sara komen ook kiezen en hoektanden door nu, en zij eet ook erg slecht momenteel. Kan daar best van zijn! Vervelend hoor, hopelijk zijn ze snel door.
We zijn vanmorgen bij de HA geweest. Sara's oortjes zijn mooi schoon, alle prut is er nu uit! We hebben de buisjes ook nog bekeken, ziet er best gaaf uit
![]()
Maar goed, de buisjes doen dus goed hun werk.
Verder is ze weer wat benauwd, bij het luisteren bleek ze weer aardig wat slijm te hebben verzameld. Ze krijgt daar nu medicijnen voor, weet zo gauw niet hoe het heet, want ik moet het nog halen. Als dit niet aanslaat, of als het steeds terugblijft komen dan gaat ze aan de ventolin. Jammer, maar als het maar helpt vind ik het goed.
Heeft iemand van jullie ervaring met een homeopaat? Wij hebben onlangs van een nicht van mij informatie gekregen mbt voedselallergieen, bronchitis en oorproblemen, kennissen van haar hebben hun kinderen toen bij een homeopaat laten behandelen. Die kinderen kregen een soort dieet, en waren een paar maanden later klachtenvrij. Op zich staan wij hier vrij open voor, maar zou toch graag wat meer ervaringen willen hebben.
toevoeging: d'r medicijntjes heten ketotifen[ Bericht 3% gewijzigd door Fuente op 02-02-2007 13:51:50 ]
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
SaraMerel Ukje