abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 januari 2007 @ 11:24:33 #51
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_45784286
Ik zou volgens mij toch even bellen Fuente. Ik kan me voorstellen dat, na zo'n ontsteking, er een hoop troep blijft zitten die er nu uit moet, maar na alle ellende zou ik het zekere voor het onzekere nemen.
Heerlijk trouwens he, als opa en oma zo af en toe je kind in het nieuw steken. En zo hoort het ook!
pi_45786572
We bellen zo even tijdens het telefonisch spreekuur, omdat het er toch wel flink uitloopt, d'r onderlakentje was ook weer helemaal vies.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_45788448
Nou net even gebeld, ze heeft dus waarschijnlijk weer een oorontsteking. We moeten het even een paar dagen aankijken,tenzij ze echt pijn krijgt of koorts krijgt. Even kijken of het zo overgaat.
De HA baalde wel, dat ze nu alweer rommelt met d'r oortjes, sja, wij balen ook, maar gelukkig heef ze er nog geen pijn van.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_45802723
jeetje Fuente, wanneer komt er een eind aan de oortjesellende... voor Saartje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 29 januari 2007 @ 21:14:46 #55
105888 renzell
pi_45804533
Jeetje, wat vervelend Fuente. Het houdt maar niet op zeg! Hopelijk krijgt ze inderdaad geen pijn meer, dat heeft ze wel genoeg gehad de afgelopen tijd.
  maandag 29 januari 2007 @ 22:44:06 #56
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45808496
He jasses Fuente wat zielig voor saartje
Hopenlijk is het snel over.. zit het buisje nog wel goed?

Als ik het niet vergeet zoals vandaag morgen even de kinderarts bellen over wat hun mening is wat betreft het niet goed functionerend maagklepje..
Mits ze dat zelf niet doen ook de mogelijkheid van ene operatie ebspreken.
Rewimo heeft me eerder vandaag goed geholpen om wat vragen van mij juister te formuleren zodat ik kan aantonen waarom wij aan die mogelijkheid denken.
Benieuwd wat hun zeggen en wat hun behandel plan is, al gok ik dat dat dan woensdag wordt eer ik dat hoor i.v.m dan telefonisch spreek uur.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_45815426
* Vicky helpt Evenstar even te herrinneren om te bellen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 09:32:47 #58
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45816350
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 08:17 schreef Vicky het volgende:
* Vicky helpt Evenstar even te herrinneren om te bellen.
morgen op telefonisch spreek uur
pi_45819295
morgen kan ik je niet helpen herinneren hoor... dan moet ik werken
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_45821368
Of de buisjes goed zitten weet ik niet, er is er, voor zover ik heb kunnen zien, geen een uitgekomen, maar we hebben net besloten dat we morgen de HA bellen voor een afspraak voor vrijdag, dan zijn we beide vrij en kunnen we misschien eens kijken wat we nu gaan doen, want dit kan niet zo.

Evenstar, zo'n heel gek idee is dat toch niet, van een operatie? Een van mijn neefjes (van een tweeling) had ook een reflux, hij is uiteindelijk ook geopereerd en dat heeft dat probleem wel verholpen toen. Hoe gaat het nu verder met Arwen
Sara
Merel
Ukje
  † In Memoriam † dinsdag 30 januari 2007 @ 13:31:19 #61
81992 Githa
pi_45821485
Gos Fuente, alweer!
Heel veel succes vrijdag...
pi_45821515
pff Fuente.. wat vlijgen jullie tobben met de oortjes van Saartje... vervelen hoor!!

Githa en Jordy bijna uit dit topic

Zijn jullie kids ook zo gek op de was? Amber vind het helemaal geweldig en zet van alles op haar hoofd...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † dinsdag 30 januari 2007 @ 13:37:41 #63
81992 Githa
pi_45821660
JA bijna..... zal afkicken worden hier

de was jaaa, daar is Jordy dol op, maar hij mag niet altijd helpen van mij
pi_45822434
fuente, het doel van buisjes is dat als je kind te vaak oorontsteking heeft en het oor het niet zelf oplost, dat de troep dan naar buiten kan en de druk op het oor verlaagd wordt, zodat de pijn weggaat.
het zou dan toch logisch zijn dat saartje een loopoor krijgt? of heb ik de werking van de buisjes verkeerd begrepen misschien.

Naar in iedergeval maar als het eenmaal loopt, is de pijn wel een stuk minder!!!
dikke kus voor jullie allebei!!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 30 januari 2007 @ 15:51:17 #65
105888 renzell
pi_45825929
Ja bijna Githa, echt bijna nu!!!

En Pinquit; jullie al bijna dit topic in. Hoe is het met jullie voorbereidingen?
pi_45826130

De was vind Kim ook erg leuk. Vooral alles uit de wasmand halen, of van de waslijn plukken.
pi_45831563
haha ja renz, spannend joh qua voorbereiding ben ik eigenlijk alleen in dit topic aan het rondneuzen heb het gevoel dat ik hier al iets meer te zoeken heb dan in het babietjestopic.

over 2.5 weekje max' eerste echte verjaardag moet zovaak terugdenken aan een jaar geleden nu!
weet nog niet hoe k dat allemaal ga regelen trouwens, iemand nog goede tips voor een 1e verjaardag?

elke minuut wil ik herhalen nu het zo dicht bij 17 februari komt, terwijl ik in het begin van max' nog zo korte leventje het leuk vond om 'nieuwe' dingen in zijn ontwikkeling te zien nu mag het allemaal veel langzamer gaan, ben bijna bang dat ik dingen mis!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  † In Memoriam † dinsdag 30 januari 2007 @ 18:56:52 #68
81992 Githa
pi_45831955
Maak het zoals je zelf graag zou willen Pinquit, dat is het aller belangrijkste
Niet dat je zelf alleen maar aan het rennen bent, maar dat je kan meegenieten van je mannetje.
pi_45832273
Pinquit, het is inderdaad bedoeld zodat de rommel eruit kan. Alleen, de rommel komt er binnen 10 dagen na het plaatsen van de buisjes uit, dat gebeurde bij Sara ook. Ze heeft nu gewoon weer een nieuwe ontsteking, en dat is het balen ervan. Oorontstekingen komen vaak voor wanneer de rommel er bijvoorbeeld niet uitkan, dat kan bij Sara nu wel, dus kunnen er weer allerlei andere oorzaken zijn voor de ontsteking.

Jouw Maxje alweer bijna 1, wat gaat dat snel
Sara
Merel
Ukje
pi_45835897
Pfff, Merlijn is al een half uur compleet in paniek. Hij wil de borst niet, de chamodent niet eigenlijk niks. Zijn balletjes en zijn kontje zijn rood van de poepluiers en paracetamol heeft hij net nog gehad. Hij wilde vandaag al nauwelijks eten, op het KDV zijn groenten niet. Gelukkig at hij met ons wel goed. Het is iets rustiger nu doordat hij is afgeleid maar verder is het iedere keer weer raak. Er zit hem iets dwars waardoor hij hij paniekerig wakker wordt en hij erg onrustig slaapt. Vannacht was hij ieder uur aan het zoeken naar de borst, kreeg hij hem niet werd hij wakker. Bah. Zielig als je niet weet wat hem dwars zit. Is het zijn sprongetje, zijn het de tandjes .... . Kon hij het maar zeggen.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 21:39:54 #71
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45838614
ik weet het niet randa wel veel sterkte
Fuente goed idee om afspraak te maken en echt een dieper/verder te kijken
Hier gaat het goed met arwen verders, ze komt nu zichtbaar lekker aan ze is weer mijn lekkere spekkie die ze voor het gedonder ook was

ze heeft alleen momenteel een fase dat ze denkt dat ze een aapje is constan oeh oeh ooooehooooooeee oeh oeh hiiiiiiiiiiiiii echt zo grappig ze is lekker aan het ontdekken, staat steeds vaker los mini stapjes zetten en echt die overstap naar het lopen te maken.
Ze heeft hele stoere nieuwe schoentjes
hadden haar voetjes laten meten ze is van inimini ineens naar 19,5 morgen ff foto maken
pi_45839495
Merlijn ligt nu alweer een tijdje te slapen. Ik vind het heel zwaar op het moment, vooral de nachten omdat hij per sé de borst wil anders gaat hij panieken. Ach ja, het gaat weer over, maar je maakt je zo snel zorgen.
pi_45840888
Fuente wat een gedoe zeg. Hoop dat het snel beter gaat.

Randa sterkte ermee! Lastig is dat, als je niet weet wat er is.

Aapje Arwen. Kim maakt nu ineens nieuwe geluiden. Lijkt net alsof ze boos is en gromt. Heel apart en hard. Maar daarna gaat ze keihard neplachen. Zo grappig.
Ook Kim probeert los te staan. En ze gaat ineens op haar knietjes lopen.
pi_45841500
Hmmm, Kim wil niks meer eten en drinken. Vandaag heeft ze al weinig gedronken. Ze heeft een half potje avondeten en een half toetje gehad. Verder wil ze niks.
(wel 's morgens fles en 's middags brood gehad met een klein beetje melk)
pi_45841892
sjonge ik had hier al veel te lang niet gelezen, nu dus weer bijgelezen.
Emma is ook een wasfan, in de machine, er uit, in de droger, er uit, aan mij geven om te vouwen, de stapel pasgevouwen was omgoooien..
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 31 januari 2007 @ 12:56:14 #76
105888 renzell
pi_45853384
Pinquit: Ik ben het wel eens met wat Githa zegt. Gewoon doen wat jij graag wilt. Wij waren 's ochtends lekker met z'n drietjes en dat vond ik echt genieten. Even herbelven hoe het een jaar geleden allemaal was, kijken hoe het Jobje reageert op slingers, op taart en op stapels cadeautjes. Juul vond het cadeaupapier overigens vele malen interessanter dan de inhoud ervan... . Vooral gewoon even van je mannetje kunnen genieten zonder dat het hele huis meteen vol zit vond ik fijn. Maar nogmaals.... doe wat jij wilt! Leuk, die eerste verjaardag. Ik wil ook weer, ik wil ook weer!!! Toch echt wel memorabel vond ik! Niet alleen voor hem, maar ook voor jezelf. Een jaar lang moeder is ook niet niks!!!
  woensdag 31 januari 2007 @ 13:16:27 #77
105888 renzell
pi_45853948
Githa.....

MORGEN!!!

En dan...

woensdag 31 januari 2007 @ 13:18:30 #78
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45854001
wat renzel zegt pinq !

Hier de kinderarts gesproken, ze heeft opnieuw de neocate verlenging aangevraagd omdat die was afgewezen door CZ ( flikkers beweerden van niets te weten )
Dus moet als het goed is helemaal goed gaan komen.

Wat betreft uitslag van passage foto was ze erg vaag in.. ik zeg zo wij hebben 18 januari dat onderzoek gehad, en enige wat we weten is dat het portiertje van slokdarm naar maag niet goed functioneert, met name bij vloeibaar spul. En ze ook met pap nog wel spuugt maar mindere mate..
En dat ook de dietiste wou weten hoe en of wat ivm dieet van arwen.
Ze zei dus een afspraak te maken voor binnen nu en 2 weekjes ongeveer.. want 20 maart was te ver weg
Ze kon dus ook niet veel meer zeggen dan dat omdat ze alleen het dossier van arwen heeft en niet de specifieke resultaten van de radioloog bij de hand. En het was allemaal teveel en te belangrijk om telefonisch te bespreken

Nog even afwachten met mijn vragen dus, en nog meer vragen erbij maar goed spoed was het ook niet, ik wou meer duidelijkheid wat de opties zijn en wat te doen.. en dat wordt binnenkort wel allemaal duidelijk dus
pi_45855818
Deze lurker gaat alvast afscheid nemen hier...... op naar het peuter topic!
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  woensdag 31 januari 2007 @ 14:26:15 #80
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_45855895
Oook hier nog 's! Jordy, bij-hijna 2!!!!!!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_45859046
Pfffffff Saartje heeft haar daagjes niet. Sinds eergisteren is het echt continu huilen huilen en nog eens huilen. Vooral vanaf 16:00 is echt niets meer goed, eten doet ze 's avonds ook niet.

Volgens mij moet ze echt slaap inhalen, ze slaapt 's middags met een beetje geluk 2 uur, maar vaak maar een uurtje, de laatste avonden slaapt ze niet voor 21:00, ervoor is het een groot drama, ze slaapt dan wel de nacht door, maar is om 7 uur weer wakker en dan dus moe.
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 31 januari 2007 @ 20:05:04 #82
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_45860787
Fuente, ik hoop echt dat het heel snel wat beter met Saar gaat. Dat getob is zo zielig. En voor jullie hartstikke zwaar natuurlijk. Een heule dikke knuffel.

En Githa, nog een paar uurtjes.... En dan kan het dak eraf!!!
  woensdag 31 januari 2007 @ 20:25:44 #83
105888 renzell
pi_45861572
Saartje toch....nou moe, niet weer! Dikke kus voor die kleine van je Fuente!

Klaag maar raak voor een knaak!
Hier een kleine draak lately!!! Meneer heeft de nee-fase ontdekt hoor. Werpt zich bij het minste of geringste languit op de grond en gilt en huilt de hele boel bij elkaar als ie z'n zin niet krijgt. Ik probeer het hoofd koel te houden, maar ben daar niet zo bedreven in als vriendlief. Helaas gaat die vrijdag voor negen dagen op wintersport.... zonder ons. Hmmmm, ik moet zeggen dat ik daar eigenlijk best een beetje tegenop zie. negen dagen lang de kar trekken, werken, en ook nog eens zonder lief zitten...

Zo, en nu weer even naar meneer de aansteller toe om voor de twintigste keer te vertellen dat het nu toch echt de bedoeling is dat ie gaat slapen! Zucht.....
  woensdag 31 januari 2007 @ 20:30:52 #84
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_45861753
9 dagen is ook wel lang zonder wederhelft/mederegelaar/opvanger. Misschien mag jij daarna een paar dagen rust?
pi_45862745
Weet iemand hoe het met de bmr en menC zit, als Kim niet lekker is? Geen koorts trouwens. En het is pas vrijdag, maar toch.

Kim wil sinds gisteren amper iets drinken en eten. Erg lastig. Maar ze is nog wel vrolijk, levendig. En heeft nog wel plasluiers. Maak me toch een beetje zorgen. Dus vrijdag maar aan de cb arts vragen.
  † In Memoriam † woensdag 31 januari 2007 @ 21:05:44 #86
81992 Githa
pi_45863037
Als ze niet lekker is zou ik het gewoon een weekje uitstellen Ingrid. Vaak worden ze veel zieker na die prik als ze al niet zo lekker zijn.

En als je je zorgen maakt zou ik gewoon even de huisarts bellen, vragen hoe hij/zij erover denkt.

Fuente, jullie blijven ook bezig zo he!
Arme Sara

Nog een paar uurtjes idd Lishe zijn stoel is versierd, het huis is versierd, het cadeau staat klaar en de taart staat in de koelkast Laat maar beginnen....
pi_45863102
Saartje knap maar snel maar op!
Juultje, luister eens naar mama! Sterkte ermee Renzell.

Jordy alvast gefeliciteerd!
  woensdag 31 januari 2007 @ 21:07:39 #88
105888 renzell
pi_45863106
Joepie!!!! Wat heerlijk Githa, over een paar uurtjes is je dondersteentje een peuter geworden!
  † In Memoriam † woensdag 31 januari 2007 @ 21:10:06 #89
81992 Githa
pi_45863213
Ohw Renzell, nou wilde ik nog zeggen dat 9 dagen vreselijk lang zijn zo alleen en dan vergeet ik je nog sorry

Maaruh gos, wat vreselijk lang lijkt me dat Renz
Julius gaat vast héél liefvoor je zijn als papa weg is en als hij weer terug is haalt hij dat dubbelen dwars weer in, maar dan mag jij natuurlijk even rusten
pi_45863249
Githa... wat heerlijk spannend

Ingrid, idd gewoon even de ha bellen hoor. Hoeveel vocht heeft Kim vandaag binnengekregen?

Amber is de laatste tijd zo "moeilijk" met slapen overdag. De ene keer slaapt ze 2x op een dag, de andere keer 1x ondanks dat ze verschrikkelijk moe is doet ze dat 2e slaapje echt niet. Vandaag hebben we het 2x geprobeerd maar het was helemaal mis..
Vind het best wel lastig.. ook omdat ze nog een laatste fles kijken om voldoende zuivel te komen, kan ik haar niet om 7 uur in bed leggen als ze om half 7 pas gegeten heeft...

Verder is ze wel ontzettend lief en gezellig en lult ze de oren van je kop.. maar o wee als ze haar zin niet krijgt...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 31 januari 2007 @ 21:11:05 #91
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_45863251
Fijn Githa! Lekker vroeg van bed morgen, heeft ie heeeel de dag feest!!
Ingrid, bij ons stellen ze de inentingen ook uit als kindje ziek is.
pi_45863336
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 21:05 schreef Githa het volgende:
Als ze niet lekker is zou ik het gewoon een weekje uitstellen Ingrid. Vaak worden ze veel zieker na die prik als ze al niet zo lekker zijn.

En als je je zorgen maakt zou ik gewoon even de huisarts bellen, vragen hoe hij/zij erover denkt.
Ik zal vrijdag wel vragen wat verstandiger is. Misschien gaat het morgen beter. (hoop ik)

Vraag me af hoe lang het kan duren voordat een kies helemaal door is. Hij is, zeg maar, voor de helft door. In de lengte. Sinds de kies is ze niet lekker. En dus sinds 2 dagen weinig drinken, en weinig eten.
Maar zolang ze koorts heeft en niet suf is, is er niks aan de hand. (zei de cblijn en hapost assistenten)
pi_45863505
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 21:11 schreef Vicky het volgende:
Githa... wat heerlijk spannend

Ingrid, idd gewoon even de ha bellen hoor. Hoeveel vocht heeft Kim vandaag binnengekregen?
Ze heeft vanmorgen een fles van 200ml gehad. Vanmiddag bij de boterham zo'n 140ml "gewone" melk. (Dat wilde ze gisteren niet.) En een klein potje fruithap. Een paar hapjes toetje. Een paar slokjes water. En een half potje voor 1 jaar. Alles wel meer dan gisteren.
(En 3x flink gepoept.)
pi_45863877
volgens mij moet ze minimaal 300cc vocht binnen krijgen op een dag..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 31 januari 2007 @ 21:27:05 #95
105888 renzell
pi_45863938
Ha ha Githa gekkie, dat geeft toch niet. Ja, de 9 dagen vliegen vast voorbij. Ik vind het ook wel een uitdaging ergens... En gelukkig heb ik hier en daar hulp van opa's, oma's en/of vriendjes en vriendinnetjes. Als d'n Juul maar niet zo ligt te zeiken als de afgelopen dagen.
  † In Memoriam † woensdag 31 januari 2007 @ 21:28:23 #96
81992 Githa
pi_45864000
Ach welneeej, straks is hij gewoon een klein (b)engeltje
pi_45864201
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 21:25 schreef Vicky het volgende:
volgens mij moet ze minimaal 300cc vocht binnen krijgen op een dag..
Gisteren is dat niet gelukt. En dan vandaag wel.
Nouja, we houden het in de gaten.
pi_45864421
idd gewoon goed in de gaten houden. En anders gewoon elk uur proberen iets binnen te laten krijgen.. ok al is het maar 50 cc
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_45865279
Githa, is het al zover, Jordy al bijna 2!!!! Wowie! Ik wens jullie alvast een hele fijne dag morgen en vanaf hier dikke verjaardagszoenen van ons

Vrijdag gaan we even met Sara langs de HA, even nakijken, en bespreken hoe nu verder.
Het stomme is dat je door deze dagen de leuke dingen vergeet, zo gaf Saartje me vanmiddag een paar dikke zoenen (zo lief ) en knuffels, heerlijk gewoon! Of dan kijkt ze naar de Tweenies, en staat ze helemaal enthousiast te zwaaien en mee te doen, en bij Bumba te dansen
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 1 februari 2007 @ 10:28:42 #100
105888 renzell
pi_45875805
JORDY EN GITHA EN SPOOKY4U, GEFELICITEERD!!!!

Maak er een mooie dag van lieverds! Dikke kus voor de jarige.
En tot over een maand of twee in het peutertopic!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')