wij hebben helegaar geen superdeboer in de buurtquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:05 schreef poemojn het volgende:
Goed zo Arwen
Evenstar, bij de Super de Boer hadden ze hier in de vriezer een nieuwe afdeling met glutenvrije dingen. Een aantal planken met verschillende broodsoorten, koek, gebak etc. Vijf stukken taart voor 12 euro, dat werk.Misschien heb je daar in de toekomst iets aan.
Het is zeker besmettelijk.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:53 schreef Vicky het volgende:Evenstar en Arwen, wat super!!
Amber is vannacht aan het spoken geweest... niet leuk... maar het zal wel met de kiesjes te maken ehbben..
ik denk dat ze nu beter begrijpen dat het een speciale dag voor ze is, en dat ze kadootjes krijgen etc.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:48 schreef lily het volgende:
David hetzelfde, Githa
Hij komt wel vaker met z'n handen tussen z'n benen aanlopen : mama....POEP (of plas), maar als ik dan het woord "potje" laat vallen is het; Neeeeeeeeeeee
Leuk, die festiviteiten rond Jordy's verjaardag![]()
Ik vond het ook "mooshier", die 2de verjaardag (ik weet verder niet waarom....misschien wel omdat ze toch weer wat groter zijn en al een beetje kunnen praten enzo, ik weet niet)
ik vind juultje zo leukquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:11 schreef renzell het volgende:
Githa en Bix; hoe staat het er daar voor met de voorbereidingen van de festiviteiten?
Juul kan zo mooi tekenen tegenwoordig. Echt rondjes maakt hij, en die heten dan bal, natuurlijk.Blauw is zijn lievelingskleur, die kan ie ook zeggen. Geel is gggggggggg, rood rogggggggg en paars paaaaaaaaaaa.
En ik heb net een potje gekocht bij de HEMA, beetje laat, maar goed...Hij snapt het helemaal. Het potje is onmiddellijk 'poep' gedoopt en hij gaat er de hele tijd met blote billen en z'n Dikkie Dik boek op zitten (een echte vent, d'n Juul
). En dan net doen of ie keihard aan het persen is....
![]()
![]()
![]()
Niet dat er ook maar iets uit komt, maar toch....
![]()
Stel je voorquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:40 schreef Githa het volgende:
Vanavond was ik trouwens wel even bang dat hij ze weer kwijt zou zijn na die val![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |