abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 januari 2007 @ 21:28:05 #1
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45611926
Vorige topic.

Het dreumestopic [ 1-2 jaar] Deel 5

Dreumesjes:

8 maart 2005: Michelle, dochter van hestria
1 april 2005: Tomas, zoon van Tearsong
11 april 2005: Julius, zoon van renzell
02 mei 2005: Yoram, zoon van melonovy
10 mei 2005: Chantel Maria, dochter van lewis.de.boxer
11 mei 2005: Demi, dochter van KD-fotografie (vroeger snakelady)
22 juni 2005: Hannah Wende, dochter van Jonnetje
07 juli 2005: Elize, dochter van Basset
25 augustus 2005: Sara Runé Catharina, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman (papa)
18 oktober 2005: Jort, zoon van Quinny en chocobo
18 oktober 2005: Amber Sophie, dochter van Vicky
21 oktober 2005: Amber, dochter van Biebz en Xlarge
27 oktober 2005: Tobias, zoon van Saffier en Lautie
28 oktober 2005: Robin Thomas, zoon van Wennie
28 oktober 2005: Emma Sophie, dochter van Jelief en Mike Air
11 november 2005: Emma Salome, docher van Suzanna
***18 november 2005 Lucas, zoontje van FoN en Bierie ***
19 november 2005: Jasmijn, dochter van Bastard (papa)
6 december 2005: Kim Jessie, dochter van Ingrid19 en Djeez
27 december 2005: Merlijn, zoon van Randa_v en Magneet
*** 30 december 2005: Arwen, dochter van _evenstar_ en DarkManta ****
12 januari 2006: Aron Marick, zoon van Renegate
20 januari 2006: Randall, zoon van ladylike
17 februari 2006: Max, zoon van pinquit

[ Bericht 1% gewijzigd door Lois op 17-02-2007 19:12:32 ]
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 23 januari 2007 @ 21:31:11 #2
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45612050
Reese.com de muizenhapjes zijn nu wat grotere muizenhapjes beetje formaat van 1/4 van tuc koekje zeg maar
komkommer is drie kleine hapjes en de rest spelen maar dat geeft niet.
pi_45612092
Maar dat gaat goed? Geen reacties enzo? Want dat vind ik wel een kleine jompel waard hoor.
Syllables govern the world
  dinsdag 23 januari 2007 @ 21:36:28 #4
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45612243
nee en voor mij zijn dat heel veel jompeltjes dat raakt me iedere keer dat ik gewoon tot tranen geroerd ben dat ze dit kan hebben.
Als ik kijk naar afgelopen tijd ging het allemaal achteruit ipv vooruit eigenlijk. en nu is ze goed aangekomen ( nu nog de lengte in ) ze kan gewoon speciale crackertjes eten zonder reactie en komkommer zonder reactie.
Voor ons zijn dit onwijs grote stappen.

daarentegen eet ze de pap/fles minder maar dat is hopenlijk maar tijdelijk en voorals nog is ze vrolijk allert en vind ik der niet magerder geworden dus stop ik die zorgen mooi weg.. even genoeg "geklaag" en slechte nieuwtjes alleen maar goed
pi_45612393
Wilde de boel niet jinxen enzo voor het geval je jawel zou zeggen. Maaruh
Syllables govern the world
pi_45612999
Evenstar
pi_45613378
Goed zo Arwen
Evenstar, bij de Super de Boer hadden ze hier in de vriezer een nieuwe afdeling met glutenvrije dingen. Een aantal planken met verschillende broodsoorten, koek, gebak etc. Vijf stukken taart voor 12 euro, dat werk. Misschien heb je daar in de toekomst iets aan.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 22:22:13 #8
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45614060
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 22:05 schreef poemojn het volgende:
Goed zo Arwen
Evenstar, bij de Super de Boer hadden ze hier in de vriezer een nieuwe afdeling met glutenvrije dingen. Een aantal planken met verschillende broodsoorten, koek, gebak etc. Vijf stukken taart voor 12 euro, dat werk. Misschien heb je daar in de toekomst iets aan.
wij hebben helegaar geen superdeboer in de buurt
Hier bij de jumbo hebben ze ook best wel veel, maar goed eerst even rust en in maart zien hoe en wat verder.
pi_45626811
Wat fijn dat het zo goed gaat Evenstar
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_45627940
Dames, oorpijn kan toch bij doorkomende tandjes/kiezen horen? En koorts.
Kim en ik gingen vannacht pas om 15.30 slapen.
  woensdag 24 januari 2007 @ 13:27:55 #11
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45628038
ja kan wel, maar misschien voor de zekerheid even naar de huisarts?
pi_45629981
Het kán wel horen bij tanden/kiezen krijgen, het is logisch dat je daar aan denkt. Maar als dat aan blijft houden met dat oortje, zou ik toch even naar de huisarts gaan hoor.
Variety is the spice of life
pi_45630197
Tnx. Doe ik zeker. Het was dus vannacht flink mis. Nu lijkt het beter te gaan. Ik hou het in de gaten.
pi_45631808
Ik heb even Arwens stiekjes bewonderd. Zo lief. Ik wil ooooh-ook!!

Maar dat lukt nog niet
Variety is the spice of life
pi_45642982
Evenstar en Arwen, wat super!!

Amber is vannacht aan het spoken geweest... niet leuk... maar het zal wel met de kiesjes te maken ehbben..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_45645797
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 20:53 schreef Vicky het volgende:
Evenstar en Arwen, wat super!!

Amber is vannacht aan het spoken geweest... niet leuk... maar het zal wel met de kiesjes te maken ehbben..
Het is zeker besmettelijk.
pi_45646002
Nou inderdaad, Sara is nu ook alweer 3 nachten goed aan het spoken.
Nu net was ze ook weer wakker, maar ze moet nog steeds flink hoesten en soms gaat het zo hard dat ze letterlijk naar adem hapt. Ze krijgt al bisolvon hoestdrank, maar het lijkt niet echt te helpen, morgen toch maar even de HA bellen.

Verder is ze wel supervrolijk overdag. We liepen gisteren buiten, ze zegt nu 'Hallo' tegen iedereen die langsloopt en daarbij zwaait ze dan driftig, en als diegeen dan terugzwaait dan roept ze 'Dada' en zwaait ze nog een keer. Echt heel erg leuk, je krijgt er ook van die leuke reacties op
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 24 januari 2007 @ 22:34:24 #18
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45646861
een voor alle ziekige/tandjes krijgende kinders

en nebelung dat komt allemaal op zijn tijd wel
pi_45650190
Nou, de kamer is versierd, de keuken (die krijgt ze kado van ons en Opa en oma) is in elkaar gezet, de ballonnen zijn opgeblazen en de taart mag morgenochtend opgehaald worden. Mijn dochter is 2 Dag lieve allemaal, tot snel in het peutertopic !
  donderdag 25 januari 2007 @ 00:09:02 #20
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45650218
Dag Myrthe
pi_45653131
Dag Myrthe, fijne dag vandaag
pi_45653161
Emma heeft buikgriep zo zielig. Ze wilde niet overgeven maar slikte het weer door (sorry, vies praatje misschien maar ik begrijp het echt niet ) Is dat normaal? Ze heeft maar één keer overgegeven terwijl Noa (die twee dagen geleden ook ziek was) de hele nacht heeft gespuugd.
  † In Memoriam † donderdag 25 januari 2007 @ 07:57:56 #23
81992 Githa
pi_45653216
Normaal weet ik niet Suzanna, maar ik kan me haar reactie wel voorstellen. Ik denk dat ze een beetje moet wennen/leren wat overgeven is.
Daarbij is het natuurlijk niet bijzonder dat ze maar één keer hoefde te spugen, ieder kindje is anders, maar ik denk niet dat ze het moedwillig tegenhoudt ofzo.
Maar heel veel beterschap voor Emma ik vind het zo'n zielig gezicht als die kleintjes moeten overgeven.
pi_45653716
Dag dag Myrthe
En gefeliciteerd, een hele fijne dag gewenst

Ach arme Emma, ik weet niet of het normaal is, maar wat Githa zegt, ik kan het me wel indenken. Hopelijk knapt ze snel op

Nou Sara is afgelopen nacht weer flink aan het spoken geweest. Het hoesten is een stuk minder, en afgelopen nacht kon je echt merken dat ze zich 'aanstelde', het huiltje enz enz, allemaal herkenbaar van een tijd terug toen ze ook gewoon niet wou slapen.
Dus vannacht toch maar doorgepakt, van 2:30 tot 4:15 wakker geweest, maar uiteindelijk is ze wel gaan slapen (al die tijd hebben we de 5-10-15 minuten regel gedaan). Hopelijk is het komende nacht iets minder zwaar
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 25 januari 2007 @ 12:32:47 #25
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45658205
beterschap voor emma en saartje vannacht weer lekker slapen hoor meid.
Hier even lekekr niets te melden ze doet het gewoon goed, lief fijn
pi_45658446
A gossie.. zieke meisjes... wordt maar snel weer beter!

Amber heeft vannacht weer heerlijk doorgeslapen!! Om 6.45 werd ze wakker. Even lekker gek gedaan bij ons in bed, toen fles, spelen, fruit en naar bedje.. Ze lag 10.00 uur in bed en is nu net wakker
Zo even een bammetje eten en dan met de tram
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 25 januari 2007 @ 13:02:37 #27
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_45659003
Myrthe is twee!!!
Gefeliciteerd LadyBos!
Hopelijk wordt het een prachtige dag voor jullie lief jarig Jetje.
Dikke
  donderdag 25 januari 2007 @ 13:11:12 #28
105888 renzell
pi_45659214
Githa en Bix; hoe staat het er daar voor met de voorbereidingen van de festiviteiten?

Juul kan zo mooi tekenen tegenwoordig. Echt rondjes maakt hij, en die heten dan bal, natuurlijk. Blauw is zijn lievelingskleur, die kan ie ook zeggen. Geel is gggggggggg, rood rogggggggg en paars paaaaaaaaaaa.
En ik heb net een potje gekocht bij de HEMA, beetje laat, maar goed... Hij snapt het helemaal. Het potje is onmiddellijk 'poep' gedoopt en hij gaat er de hele tijd met blote billen en z'n Dikkie Dik boek op zitten (een echte vent, d'n Juul ). En dan net doen of ie keihard aan het persen is.... Niet dat er ook maar iets uit komt, maar toch....
pi_45660641
Myrthe! Hoera! Wat een bijzondere dag he Ladybos? Ik vond het heel speciaal. Geniet ervan!

Emma, beterschap meisje.

Renz, da's toch niet laat?? Hier word er nog niks in die richting gedaan. Ze wil weleens "Klassen mama?" maar er gebeurt nog niks.
En blauw.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  † In Memoriam † donderdag 25 januari 2007 @ 14:37:05 #30
81992 Githa
pi_45661790
Dan ben je al verder als hier Renzell Jordy begint al nee te gillen als ik alleen al het woord potje laat vallen
Met heel veel moeite wil hij er wel eens op gaan zitten, maar dan vooral niet zonder luier!
Ik denk dat Jordy zo'n mannetje wordt dat gelijk op de wc wil plassen en dat hele potje overslaat

Hier al vollop bezig met de festiviteiten
Uitnodigingen zijn klaar, cadeau is gekocht en over de taart wordt gedacht en de rest zal spoedig volgen.
Weet je dat ik wel veel mooshy'er ben als met zijn eerste verjaardag, zo gek! Maar mijn vent(je) is gewoon al bijna 2 !!!
pi_45662117
David hetzelfde, Githa

Hij komt wel vaker met z'n handen tussen z'n benen aanlopen : mama....POEP (of plas), maar als ik dan het woord "potje" laat vallen is het; Neeeeeeeeeeee

Leuk, die festiviteiten rond Jordy's verjaardag

Ik vond het ook "mooshy", die 2de verjaardag (ik weet verder niet waarom....misschien wel omdat ze toch weer wat groter zijn en al een beetje kunnen praten enzo, ik weet niet)
  donderdag 25 januari 2007 @ 14:49:26 #32
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45662155
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 14:48 schreef lily het volgende:
David hetzelfde, Githa

Hij komt wel vaker met z'n handen tussen z'n benen aanlopen : mama....POEP (of plas), maar als ik dan het woord "potje" laat vallen is het; Neeeeeeeeeeee

Leuk, die festiviteiten rond Jordy's verjaardag

Ik vond het ook "mooshier", die 2de verjaardag (ik weet verder niet waarom....misschien wel omdat ze toch weer wat groter zijn en al een beetje kunnen praten enzo, ik weet niet)
ik denk dat ze nu beter begrijpen dat het een speciale dag voor ze is, en dat ze kadootjes krijgen etc.
  donderdag 25 januari 2007 @ 15:03:33 #33
105888 renzell
pi_45662541
Ha ha, oke dan, goed om te horen. Ik had zo'n idee dat ik daar al maanden mee bezig had moeten zijn....

Leuk Githa, al die voorbereidingen. Ik vind twee ook weer een hele mijlpaal, twee. Echte kindjes al!
pi_45667747
Dag Myrthe.

Emma beterschap!

Saartje, gewoon gaan slapen hoor!

Gelukkig heeft Kim vannacht doorgeslapen.
  donderdag 25 januari 2007 @ 20:32:58 #35
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45673639
Arwen heeft haar tandje door de lip gevallen arm schaapje.. maar op een dikkig lipje niks mafs te zien.
Ze vind het trouwens ook leuk om heel hard ( luid) te brabbelen en nep lachen zo van hahahahaaah ze is echt grappig
pi_45675328
Dag Myrthe , Tot in het volgende topic!!

A gossie arme Arwen toch.. op je lip!

Amber was knockie out net.. Was bij me ouders omdat ik gesprek had enzo en ze had wel een uurtje geslapen. Eten daar gegeven, gewacht tot ik de auto over kon nemen van Michel, toen snel naar huis, fles gegeven en naar bed.. Ze was zo pieperig.. maar ze heeft ook weer last van haar mondje. Af en toe slaakt ze een gil en grijpt ze naar haar oortje en haar wang.. en ze heeft dunne poep.. we wachten het af...

Dat neplachen is trouwens heel herkenbaar Net als nephoesten.. Maar soms helpt dat nephoesten ook wel eens.. Amber klonk vanmorgen wat vol met slijm dus ik zeg Amber doe eens uche uche (hoest nadoet) en ze doet het en weg was het slijm
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † donderdag 25 januari 2007 @ 21:16:12 #37
81992 Githa
pi_45675568
Arwen een ijsblokje doet wonderen op die zere lip.

Amber die tandjes ook!
Jordy was net "klaaaar!' met slapen. Hij vond het al wel genoeg geweest
Hij had duidelijk nog geen slaap en had zich al een uur in bed liggen vervelen, ik denk dat hij vandaag bij de oppas lang geslapen heeft ofzo.
Dus nog even naar beneden en met de afspraak dat we nog even gingen spelen en dat hij dan lekker ging ...'slapuh!' en niet meer ging ....'huiluh!' hij maakt dan de zinnetjes af en daar heeft hij zich netjes aan gehouden
  vrijdag 26 januari 2007 @ 10:08:20 #38
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45688085
jordy netjes geluisterd.
Dat zinnetjes afmaken lijkt me zo leuk

Kunnen dreumesjes slaap"wandelen" ?
pi_45700705
Ook hier is het neplachen. Zo grappig. Lekker overdreven.

Ben toch nog naar de ha geweest. Oortjes na laten kijken. Zien er goed uit. Zal toch ws met doorkomen van de kies te maken hebben. Van de 1e kies had ze geen last. en er komt ook een tandje aan.
Vannacht werd zo om 2.00 mega overstuur wakker. Troosten hielp niet. Toen is Djeez beneden gaan pitten en Kim bij mij in bed. Duurde ruim een half uur voordat ze wat kalmer was. En toen legde ze haar hoofdje op mijn hoogd om te slapen. Gelukkig lag het toch niet lekker. En ging ze toen bij mij op het kussen liggen. Na tig keer hoofdje omhoog en rondkijken viel ze in slaap.
Zo zielig, ik hoop dat het snel over is.

WAt leuk dat Jordy zinnetjes afmaakt.
pi_45704699
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 13:11 schreef renzell het volgende:
Githa en Bix; hoe staat het er daar voor met de voorbereidingen van de festiviteiten?

Juul kan zo mooi tekenen tegenwoordig. Echt rondjes maakt hij, en die heten dan bal, natuurlijk. Blauw is zijn lievelingskleur, die kan ie ook zeggen. Geel is gggggggggg, rood rogggggggg en paars paaaaaaaaaaa.
En ik heb net een potje gekocht bij de HEMA, beetje laat, maar goed... Hij snapt het helemaal. Het potje is onmiddellijk 'poep' gedoopt en hij gaat er de hele tijd met blote billen en z'n Dikkie Dik boek op zitten (een echte vent, d'n Juul ). En dan net doen of ie keihard aan het persen is.... Niet dat er ook maar iets uit komt, maar toch....
ik vind juultje zo leuk
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 26 januari 2007 @ 20:48:34 #41
105888 renzell
  † In Memoriam † vrijdag 26 januari 2007 @ 22:30:52 #42
81992 Githa
pi_45710904
Ik mocht wel roepen gisteravond at hij zo lief ging slapen, maar s'nachts was het helemaal mis. Hij heeft 2 uur vreselijk moeten huilen en wilde helemaal niks. Ik kon maar niet ondekken wat er was Uiteindelijk maar een zetpil gegeven en daarop is hij tussen ons in in slaap gevallen. Het is lang geleden dat hij zo heeft moeten huilen....

En vanavond is is hij bij mijn zus over iets gestruikeld en is hij met zijn mond tegen een houten stoelleuning gevallen, zowat al zijn tanden door zijn lip boven en onder! Een heel bloedbad, maar als troost een ijsje én nagellak!

Daarbij is hij vandaag ook nog mijn held geweest in het ziekenhuis Zonder huilen, mopperen of terugtrekken een hele spalk aanlaten meten, wat best vervelend is omdat het matriaal best heet is om te kunnen vormen en het lang duurt
  vrijdag 26 januari 2007 @ 22:37:11 #43
105888 renzell
pi_45711145
Wow, held!!!

Maar arm mannetje dat ie zo moets huilen vannacht, en ook nog al die tanden door de lip (maar...blijkbaar is er in ieder geval spake van 'al die' .... zie peutertopic... ). Dikke klapzoen voor Jordy!
  † In Memoriam † vrijdag 26 januari 2007 @ 22:40:29 #44
81992 Githa
pi_45711250
Toch maar hier reageren want officieel mogen we pas volgende week posten in het peutertopic
Maar met zijn tanden gaat het goed
Ik begin de tel kwijt te raken 5 boven en 4 onder en 3 kiezen meen ik
Lief dat je het vraagt trouwens!

Vanavond was ik trouwens wel even bang dat hij ze weer kwijt zou zijn na die val
  vrijdag 26 januari 2007 @ 22:43:02 #45
105888 renzell
pi_45711352
Ja, jee, dat geloof ik! Maar wel echt fijn dat ze er zo goed als allemaal zijn nu. Ben eigenlijk wel benieuwd naar die prodentsmile van Jordy....
pi_45711460
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 22:40 schreef Githa het volgende:
Vanavond was ik trouwens wel even bang dat hij ze weer kwijt zou zijn na die val
Stel je voor Gelukkig niet
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 26 januari 2007 @ 22:56:32 #47
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_45711858
Nagellak. Githa, je boft met een zus die hem blij maakt met zulke dingen. Dikke kus voor Lolly.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_45714075
Jordy
pi_45719445
Githa, wat een stoer en dapper ventje is Jordy toch

Sara slaapt een weekend bij mijn moeder. We hebben even wat rust hier nodig in huis. Gisteren heb ik haar weggebrach, ze heeft de hele weg geslapen Eenmaal bij mijn moeder werd ze wakker. Mijn jongste broertje heeft een konijn (Floortje), Sara is helemaal maf van dat beest, en dat beest trouwens ook van haar. Dus meteen bij dat hok en maar aaien Zijn jullie kids ook zo gek op dieren? Wij hebben 2 katten, Sara zit de hele dag met ze te spelen, ze voert ze stukjes van haar koekje en ze knuffelt continu met ze. Het leuke is dat dieren haar ook heel leuk vinden, op de een of andere manier trekt ze dat aan ofzo
Sara
Merel
Ukje
pi_45781979
Nou Saartje is weer terug, ze heeft een supertijd gehad! Door oma helemaal in het nieuw gestoken, dus ook nog lekker verwend.

Alleen, er komt sinds 2 dagen enorm veel troep uit haar oor, ook slijm-achtig, is dat nou een loop oor? Het komt uit het oortje dat het meest ontstoken was, is het nou raadzaam hier een dokter voor te bellen? Overigens denken we niet dat ze er pijn van heeft (ze slaapt ook goed) maar overdag zit ze er wel vaak aan...
Sara
Merel
Ukje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')