Pakje Stro!quote:
whoohoo op naar de pr0n op van Freudquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:44 schreef freud het volgende:
Djeez, krik ik het gemiddelde op, is het nog niet goed!!!!!
Pfff, volgende keer weer laagvloers hoor.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:44 schreef freud het volgende:
Djeez, krik ik het gemiddelde op, is het nog niet goed!!!!!
Pfff, volgende keer weer laagvloers hoor.
Jij ook alquote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:05 schreef Yoni het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben ook zo weer weg hoor. Naar bed![]()
Goedemorgen allemaal,quote:
In welk verlaten oord zit je nu?quote:Op woensdag 24 januari 2007 07:21 schreef ultra_ivo het volgende:
Goeienavond
Thuis. Ik ben net terug uit de nachtdienst.quote:Op woensdag 24 januari 2007 07:24 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
In welk verlaten oord zit je nu?
Dat het daar nu avond is.
Nou, die showcase is al geweest, en die foto's mochten niet gepost wordenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:47 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
whoohoo op naar de pr0n op van Freud
Oke.quote:Op woensdag 24 januari 2007 07:44 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Thuis. Ik ben net terug uit de nachtdienst.
Ruitenontdooispray van de Hemaquote:Op woensdag 24 januari 2007 08:07 schreef freud het volgende:
[..]
Nou, die showcase is al geweest, en die foto's mochten niet gepost worden.
Smogges trouwens. Na jarenlang gefrustreerd te zoeken naar een ruitenkrabber die daadwerkelijk werkt, ben ik eruit. Een bankpasje.
Typisch luie vrouwquote:
Auto laten overnachten in de garage (annex fotostudio)quote:Op woensdag 24 januari 2007 08:07 schreef freud het volgende:
[..]
Nou, die showcase is al geweest, en die foto's mochten niet gepost worden.
Smogges trouwens. Na jarenlang gefrustreerd te zoeken naar een ruitenkrabber die daadwerkelijk werkt, ben ik eruit. Een bankpasje.
ey.....als we gaan shooten in de studio wil ik geen last hebben van uitlaatgassen hoorquote:Op woensdag 24 januari 2007 08:47 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Auto laten overnachten in de garage (annex fotostudio)werkt ook prettig voor de ochtenden..
EN 's avonds bij kantoor?? Auto warm laten draaien of gewoon krabben met een ruitenkrabber
Mja, kan hem ook in de studio zetten bij mij, maar heb geen zin om die auto de trap op te dragen. En Marjo, je kan ook kokend water over je ruit gietenquote:Op woensdag 24 januari 2007 08:47 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Auto laten overnachten in de garage (annex fotostudio)werkt ook prettig voor de ochtenden..
EN 's avonds bij kantoor?? Auto warm laten draaien of gewoon krabben met een ruitenkrabber
@ Freud : OK, zit wat in ... de verhouding moet natuurlijk wel enigzins kloppen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:33 schreef freud het volgende:
[..]
Nope. Kosten zijn dermate hoog, en de dagwaarde dermate laag, dat ik het de moeite niet waarde vond. Als ik nog een studioflitser en een L lens erbij heb, laat ik alles opnieuw bekijken.
@Hm2 : Wist ik niet, dat je dan je boeltje verzekerd moet hebben! Via de kostbaarhedenverzekering? Is dat financieel gezien een betere optie?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:35 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Yup alle meuk behalve m'n studioset is verzekerd op mijn kostbaarheden verzekering tegen nieuwwaarde. Dat moest ook omdat ik m'n fotospul meenam naar eerst Tjechie en in 2005 naar Amerika. Dan moet je de boel wel verzekerd hebben.
@Robbedoes: Is daar enige prijsindicatie van te geven wat je dan kwijt bent, als je tegen nieuwwaarde wilt verzekeren?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:01 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Ja ik heb mijn app. allemaal verzekerd.
Gewoon tegen nieuwwaarde. Ook als ik mijn cam zou laten vallen is het verzekerd.
Via de KBH-verzekering, krijg ik nieuwwaarde uitkering. Ook al is de camera 3 jaar oud.quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:01 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
@ Freud : OK, zit wat in ... de verhouding moet natuurlijk wel enigzins kloppen.
[..]
@Hm2 : Wist ik niet, dat je dan je boeltje verzekerd moet hebben! Via de kostbaarhedenverzekering? Is dat financieel gezien een betere optie?
[..]
@Robbedoes: Is daar enige prijsindicatie van te geven wat je dan kwijt bent, als je tegen nieuwwaarde wilt verzekeren?
Een voorval van iemand in Blijdorp zette mij aan het denken, daar zijn camera op de grond terecht kwam toen een kind tegen hem aanliep.
Dus ook ik moet het eigenlijk wel doen, weet alleen niet hoe en wat het beste is.
Ook Goeiemorgen allemaal![]()
Nu wel dus... Is allemaal jouw schuld Freud!quote:
Huilende mannen is niet wat een vrouw bedoelt als ze zegt: "Ik hou van een man die zijn gevoelens durft te tonen"...quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:22 schreef HMaster-II het volgende:
Nu wel dus... Is allemaal jouw schuld Freud!En ook die van -Marjo-
Mijn een Fobo aanpraten
![]()
* HM2 nu erg zielig in een hoekje gaat zitten janken![]()
Voordeel daar van is dat je daarna de gehele winter niet meer hoeft te krabbenquote:Op woensdag 24 januari 2007 08:51 schreef freud het volgende:
[..]
. En Marjo, je kan ook kokend water over je ruit gieten.
Niet?quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:29 schreef freud het volgende:
[..]
Huilende mannen is niet wat een vrouw bedoelt als ze zegt: "Ik hou van een man die zijn gevoelens durft te tonen"...
Zou uit mijn hoofd iets van ¤ 8.00 per ¤ 1000.00.quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:01 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
@Robbedoes: Is daar enige prijsindicatie van te geven wat je dan kwijt bent, als je tegen nieuwwaarde wilt verzekeren?
Snelle poging tot het verkrijgen van een open raam politiek iddquote:Op woensdag 24 januari 2007 09:32 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Voordeel daar van is dat je daarna de gehele winter niet meer hoeft te krabben![]()
Maakt niet uit. Die manuals zijn toch verouderd zodra ze uitkomenquote:Op woensdag 24 januari 2007 09:33 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Niet?Demn.... Heb de manuals weggemikt drie jaar geleden. Had er toen toch niets meer aan.
![]()
![]()
Gelukkig zijn mannen makkelijk te begrijpen, stabiel, recht door zee en open.quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Die manuals zijn toch verouderd zodra ze uitkomenniets is zo veranderlijk als een vrouw
Jij snapt hetquote:Op woensdag 24 januari 2007 09:50 schreef freud het volgende:
[..]
Gelukkig zijn mannen makkelijk te begrijpen, stabiel, recht door zee en open.
<--- uitleg in plaatjes...
Dat wordt een hopeloze zaak denk ikquote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:44 schreef An24 het volgende:
![]()
even wachten tot het opklaart, daarna foto's van de sneeuw op het strand![]()
Helemaal brandvrij geweest vannachtquote:Op woensdag 24 januari 2007 07:22 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Goedemorgen allemaal,
Hopelijk kun je nu nog steeds zeggen dat deze nacht brandvrij is gebleven
quote:
Ja, ik ken 'tquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:24 schreef RubberDuckey het volgende:
Neem een flacon met ruitenontdooier erbij, veel makkelijker!
Na het sprayen hoef je niet meer te krabben, of het moet -20 zijn ofzo.
GPS ontvanger en geheugen regelen, en tt is yours...quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:21 schreef Yoni het volgende:
Zo, mijn bolide is inmiddels voorzien van een parkeervergunningNu nog een ruitenkrabberding
(en TomTom als ik oooooooooooooooooooit geld heb. Nooit dus)
Ja die GPS is het probleem dus ff. Heb ik voorlopig geen geld voor. Helaas pindakaas, gewoon lekker op de ouderwetse manier met printjes dusquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:47 schreef freud het volgende:
[..]
GPS ontvanger en geheugen regelen, en tt is yours...
Dan gaat zijn droom uitkomenquote:
Hij moet toch weten, dat de meeste dromen bedrog zijn.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan gaat zijn droom uitkomen![]()
hoopt-ie
Lekker zwetenquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:12 schreef Yoni het volgende:
En dan?
Nou, dat is mijn droom niet hoorquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:39 schreef PdeHoog het volgende:
Dan gaat zijn droom uitkomen![]()
hoopt-ie
quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:28 schreef freud het volgende:
[..]
Lekker zweten. Ben er echt aan toe
.
[..]
Nou, dat is mijn droom niet hoor. Ik saunaai wel vaker.
Sinds wanneer quote jij Marco Borsatoquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:26 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Hij moet toch weten, dat de meeste dromen bedrog zijn.![]()
Omdat die etterbak omgeveer 3 keer per dag op SkeiReedio te horen isquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sinds wanneer quote jij Marco Borsato![]()
Ik weet, maar die is radio is van m'n collega... Hij is inmiddels wel zo afgericht, dat de vollume op 0 gaat zogauw Anooooeeeek op de radio komt..quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:08 schreef CocaColaLight het volgende:
HM-II wist je dat een radio zo'n mooie knop heeft waarmee je in staat bent om de te ontvangen frequentie te veranderen?
quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:07 schreef Yoni het volgende:
P gaat binnenkort ook een keertje mee naar de sauna. He P
Mogen wij dat ook weten?quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Je weet wat ik gister gezegd heb
Ja hoorquote:
Dat ie meegaat, maar dan wel mee wil smerenquote:
Ja, dat je graag een keertje mee gaat om te proberen of het ook iets voor jou isquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Je weet wat ik gister gezegd heb
Staat de kaart wel in de root van je geheugenkaartje?quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:05 schreef Yoni het volgende:
Zeg freud, die TomTom backup van jou roept dat ie geen kaart heeft![]()
En scrubbenquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:00 schreef freud het volgende:
[..]
Dat ie meegaat, maar dan wel mee wil smeren.
Nee, dat wil ik doenquote:
Okquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:27 schreef freud het volgende:
[..]
Nee, dat wil ik doen.
Maarruh... kom maar een keer bami eten en dan installeren we tt, ok?
quote:
AnoUk is ook metalquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:21 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik weet, maar die is radio is van m'n collega... Hij is inmiddels wel zo afgericht, dat de vollume op 0 gaat zogauw Anooooeeeek op de radio komt..![]()
Anders gaat de Koptelefoon op en gaan de Bruut-ende-toffe Metal-mp3tjes aan![]()
WurMke jongen.. jij moet nog zooooo veel leren van de grote boze Metal Wereldquote:
quote:
Als je een RAW opent in PS krijg je de optie om de plaat eerst aan te passen. Daar kun je voor de optie 300 dpi kiezen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:56 schreef Xilantof het volgende:
en je kunt het instellen bij "image size"
Nee joh, Slipknot is veel harderder! En de beste metal-cd is natuurlijk van Linkin Parkquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
WurMke jongen.. jij moet nog zooooo veel leren van de grote boze Metal WereldStraks ga je nog vertellen dat je het Blek Elbum van Metellica het beste en hardste album vindt
![]()
[..]
hij begrijpt het...
Anooooeeekkk *brrrrr
Ze zal wel succes hebben in de muziek wereld ofzo, wordt nogal veel gedraait..![]()
Dat was ook het eerste wat ik dacht!quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:25 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je postcount, wat doe je?
oeps.... ik vroeg me al af wat ik van de zomer met al die plaatsnaambordjes rond balaton moest....quote:
Opvoeren, DUHquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:25 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je postcount, wat doe je?
200k, here I come?quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Opvoeren, DUH
Nee P, er missen er echt nog een paarquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Alle leuke dingen van het leven in een keer
![]()
En het nog overleefd ook.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:00 schreef freud het volgende:
[..]
Nee P, er missen er echt nog een paar.
Net terug van Rotterdam met P. Foto's van de paars verlichte Erasmusbrug. Ik heb gewoon midden op de weg foto's kunnen maken.
8sec midden op de weg in Rotterdam....quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:44 schreef freud het volgende:
Deze was gemaakt vanaf de weg.
Instellingen: 8s, F7.1, ISO200, 28mm
[afbeelding]
En maar tegen mij brullen dat ik op het verkeer moest lettenquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:48 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
8sec midden op de weg in Rotterdam....
quote:
Dat ging nog welquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:32 schreef CocaColaLight het volgende:
Je kon niet meer voelen waar de knopjes zaten?
quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:03 schreef HMaster-II het volgende:
[..]mee stuiterd
![]()
@PdeH en Freud Toffe foto's, maar het blijft een lelijk stuk staal![]()
'De beste ideeën ontstaan op FOT'quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:07 schreef freud het volgende:
Smogges mensen...
Kunnen we vangeen PI maken?
*mompeld iets over images en rescuedisksquote:Op donderdag 25 januari 2007 10:08 schreef PdeHoog het volgende:
Falende Master Boot Records zuigen![]()
Ik zit inmiddels al 1,5 uur op kantoor en mijn PC was dood
En ik heb haast en een deadline en zo
Overmachtquote:Op donderdag 25 januari 2007 10:08 schreef PdeHoog het volgende:
Falende Master Boot Records zuigen![]()
Ik zit inmiddels al 1,5 uur op kantoor en mijn PC was dood
En ik heb haast en een deadline en zo
Whehehehe...hier lossen ze dat op met een loadset op een nieuwe diskquote:Op donderdag 25 januari 2007 10:09 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
*mompeld iets over images en rescuedisks
Heel verstandigquote:Op donderdag 25 januari 2007 10:53 schreef Mauro het volgende:
Straks toch maar ff een brand/rookmelder scoren in de bouwmarkt
Brandblusser staat ook al onder handbereik.
Lekker weer...quote:Op donderdag 25 januari 2007 10:50 schreef Mauro het volgende:
Vannacht dus weer een woningbrand hier om de hoek.......
Heb dus net ff de pliesie gebeld om te vragen of er extra surveillance plaatsvind tegenwoordig.
Gelukkig was daarop het antwoord bevestigend.
Het heeft de aandacht bij de recherge, er is inmiddels buurtonderzoek geweest en er wordt iedere nacht gesurveilleerd.
Bijna iedere nacht brand het hier wel. En iedere nacht is dat zo rond half 2.
Ik word er steeds banger van.![]()
GRR, echt even zo'n debiel met een knuppel opvoeden... Politie rijdt ook 1x langs, en dan weet die knakker dat hij weer een tijdje vrij spel heeft. Surveillance te voet in burger is nuttiger.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:03 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Lekker weer...
Heb je een gefrustreerde halve-zool in je straat wonen ofzo??
Dit is echt niet grappig..![]()
DIe gast gewoon even manier bij brengen.. En toevallig is ie tijdens het wegrennen gevallen op een rondslingerende baksteen.. "Hij viel zomaar met zijn gezicht op die baksteen..."quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:32 schreef freud het volgende:
[..]
GRR, echt even zo'n debiel met een knuppel opvoeden... Politie rijdt ook 1x langs, en dan weet die knakker dat hij weer een tijdje vrij spel heeft. Surveillance te voet in burger is nuttiger.
Stop-Drop-Roll was het tochquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:35 schreef PKfotografie het volgende:
ik denk dat ik hem dan als brand deken zou gebruiken tot het vuur uit is
Klinkt goedquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:58 schreef Yoni het volgende:
Ik heb vandaag eindelijk mijn daadwerkelijke nieuwe werkplek bekeken. Ikke is een lucky girl![]()
Eigen kantoor, lekker groot beeldscherm, snelle laptop, aardige mensen, goeie koffie en ik kan 24 uur per dag de parkeergarage gebruiken![]()
Grote knappe vent met werkplekmassage?quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:58 schreef Yoni het volgende:
Ik heb vandaag eindelijk mijn daadwerkelijke nieuwe werkplek bekeken. Ikke is een lucky girl![]()
Eigen kantoor, lekker groot beeldscherm, snelle laptop, aardige mensen, goeie koffie en ik kan 24 uur per dag de parkeergarage gebruiken![]()
Nee helaas die ontbreekt dan weer. Maar goed, ik heb m'n eigen knappe ventquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:16 schreef freud het volgende:
[..]
Grote knappe vent met werkplekmassage?
Het is P eindelijk geluktquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:20 schreef Yoni het volgende:
[..]
Nee helaas die ontbreekt dan weer. Maar goed, ik heb m'n eigen knappe vent![]()
Maar wat kost je die verzekering nu in totaal voor je app. Hm2?quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:09 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Via de KBH-verzekering, krijg ik nieuwwaarde uitkering. Ook al is de camera 3 jaar oud.
En ik heb mijn 24-105 L lens laatst toegevoegd aan de lijst en kwam uit op een premie verhoging van 4 euro (volgens mij per jaar) en dat voor een lens van 1000 euro![]()
Thnx Robbedoes. Lijkt mee te vallen dus. Zal dit toch eens gaan nakijken in de verzekeringspapieren of anders een aparte afsluiten.quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:34 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Zou uit mijn hoofd iets van ¤ 8.00 per ¤ 1000.00.
Maar ik weet dit nu niet zeker.
Ik ben verzekerd bij Unive dus op hun site is vast wel iets te vinden.
Ik betaal per maand:quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:52 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Maar wat kost je die verzekering nu in totaal voor je app. Hm2?
Want mijn uitrusting wordt ook steeds completer en duurder, dus vandaar ...![]()
Klussen met kijkers!quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:46 schreef Mauro het volgende:
Zoals jullie kunnen zien zijn PK en ik een beetje bezig in mijn nieuwe badkamer!
Lekker supergrote badkamer!
Tel de tegels er maar op na
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En nee, de horizon is NIET scheef
Klussen met FOTtersquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:50 schreef -Marjo- het volgende:
Klussen met kijkers!
grappige plaatjes mauro! altijd goed een vent die kan klussen!quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:46 schreef Mauro het volgende:
Zoals jullie kunnen zien zijn PK en ik een beetje bezig in mijn nieuwe badkamer!
Lekker supergrote badkamer!
Tel de tegels er maar op na
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En nee, de horizon is NIET scheef
quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:38 schreef An24 het volgende:
mauro! altijd goed een vent die kan klussen!
quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:43 schreef An24 het volgende:
![]()
Ameland is mooi!
[afbeelding]
Snowcase als ik terug ben zaterdag![]()
Thanks, tot dan!quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:44 schreef Xilantof het volgende:
[..]![]()
Geniet ervan!
Ben benieuwd naar de plaatjes!Dit is iig alvast een mooi voorproefje!
+ en - punten over de vorige foto voordat je zelf een foto plaatst!quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:43 schreef An24 het volgende:
![]()
Ameland is mooi!
[afbeelding]
+ tis hier mooi -tis koudquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:46 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
+ en - punten over de vorige foto voordat je zelf een foto plaatst!
ik mis de motivatie
Nopequote:
quote:Vond jullie nog wel zo goed bij elkaar passen![]()
Wat een leuk ideequote:Op donderdag 25 januari 2007 22:23 schreef FlyingFox het volgende:
denk ik uit hier effe mn gevoel van euforie:
mijn foto hangt in de MacDonaldse Tilburg (Reeshof)
heb m gister zelf zien hangen![]()
!
moest vorig jaar een reproductie maken van een schilderij uit de oudheid: dus is dacht: hoppa! laatste avond maal bij de mcdonalds en dan al je vrienden (althans die tijd hadden) d'r op!
hier t resultaat nog effe spammen
[afbeelding]
Geniaal man, hulde!!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:23 schreef FlyingFox het volgende:
!
moest vorig jaar een reproductie maken van een schilderij uit de oudheid: dus is dacht: hoppa! laatste avond maal bij de mcdonalds en dan al je vrienden (althans die tijd hadden) d'r op!
[afbeelding]
Wat hij dus zegtquote:
hihi dank uquote:
Mooiquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:43 schreef An24 het volgende:
![]()
Ameland is mooi!
[afbeelding]
Geweldigquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:23 schreef FlyingFox het volgende:
!
[afbeelding]
Achossie!! Is niet de manier om aan je weekend te beginnen!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:09 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen trouwens
Laatste werkdag van de week en ik voel me ziek![]()
It helps a little...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:22 schreef freud het volgende:
[..]
Achossie!! Is niet de manier om aan je weekend te beginnen!
--> insert aai-over-bolletje-smiley
over?
Is dat net zoiets als een achtbaan?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:33 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhVandaag een escalatietraject in
Wordt weer groot feest
Ik vind het wel grappig, dat P van te voren al weet dat de bende uit de hand gaat lopen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:33 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhVandaag een escalatietraject in
Wordt weer groot feest
Dit zag ik gister al aankomen hoorquote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig, dat P van te voren al weet dat de bende uit de hand gaat lopen.![]()
Ik denk dat wij de boel beter op orde hebben dan jijquote:Mischien moeten ze bij P eens leren beter te plannen en de boel eens op orde hebben..![]()
Whehehehe. Te vroegquote:
Jammer,quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Whehehehe. Te vroegEen broodje filet americain met ui en ei en een flesje Vivit is de vervanger
Mogguhquote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:42 schreef Mauro het volgende:
[..]
Jammer,
ik had de pikkenmeetwedstrijd wel eens willen meemaken
btw, mogguh
Tsssk alsof ik die 21" inch voor jou uit de broek haalquote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:42 schreef Mauro het volgende:
[..]
Jammer,
btw, mogguh
Hey, dat doen ze maar in KPD subforumquote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:42 schreef Mauro het volgende:
Jammer,
btw, mogguh
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:53 schreef HMaster-II het volgende:
En ik win toch al van P... Op basis van geestelijk teruer dat ik uitoefen![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Welk geestelijk terreur
Ik heb nog een foto van jou met een baby
Moet ik die weer gaan posten
![]()
Chantage is goedquote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:05 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
dat is chantage
![]()
En dit weekend mijn tagje terug![]()
Dus het is wel positive chantage
![]()
![]()
![]()
"Eater of babies"?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:05 schreef HMaster-II het volgende:
dat is chantage
![]()
En dit weekend mijn tagje terug![]()
Dus het is wel positive chantage
![]()
![]()
![]()
Mijn (Lievv) tagje natuurlijkquote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:54 schreef freud het volgende:
[..]
"Eater of babies"?
"Fixer of fences"?
"Taker of pictures"?
"MILF hunter"?
Welke van de tagjes??
Nopez....quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:10 schreef Mauro het volgende:
tagjes worden eens in de zoveel tijd gewoon weggeflikkerd.
dus ik denk dat je kunt fluiten naar je lievv
Je bent brak omdat je een uur te laat op school was?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:45 schreef WurM het volgende:
Goeiemorgen
Ik was vanmorgen een uur te laat op school en ben nu brak
Bier
Sux! Maarruh, tegellijm staat niet in het ideale rijtje voor klussers he...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:04 schreef Mauro het volgende:
tegels proberen te lijmen met te slap aangemaakte tegellijm is niet leuk....
tegels gaan dan drijven enzo![]()
Nee, beide activiteiten (laat komen en brak zijn) komen door gisteravondquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:05 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Je bent brak omdat je een uur te laat op school was?
Of heb je je op school meteen met bier volgegoten?
NU begrijp ik ook waarom studenten meer les willen hebben....Legitiem volgieten in de aula..![]()
Feliquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:58 schreef Mauro het volgende:
Vloertje ligt
Morgen alles voegen en evt alles kitten en dan kan er zondag gedouched worden in mijn tweede badkamer
Luuks hoorquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:58 schreef Mauro het volgende:
Vloertje ligt
Morgen alles voegen en evt alles kitten en dan kan er zondag gedouched worden in mijn tweede badkamer
PKquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
FeliTof
ik weet nu wie ik in kan huren als er getegeld moet worden
Ik zag jou anders net tegelen hoorquote:
K'heb er wel ff gnoeg van heur...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zag jou anders net tegelen hoor
Hoeveel WoW gold en welke quests heeft die tegelzetkennis je nou gekost??quote:
¤ 265,- en wat huurkosten voor gerizzep.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:35 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Hoeveel WoW gold en welke quests heeft die tegelzetkennis je nou gekost??![]()
Prutser...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:37 schreef Mauro het volgende:
[..]
¤ 265,- en wat huurkosten voor gerizzep.
En het heeft me minstens 2 levels gekost
Ben nu lvl 64 maar dat had minstens 66 moeten zijn
your skill in tegelzetten has increased to 375
Woeiquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:59 schreef freud het volgende:
Snotver, ik heb al sinds 8:00 zin in weekend, maar het is nu eindelijk bijna zo ver.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:05 schreef RubberDuckey het volgende:
Om verder te-en, ik ben aangenomen
![]()
5 Maart begint de opleiding
Na ruim 2 jaar eindelijk gelukt om een baan als machinist te krijgen
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:05 schreef RubberDuckey het volgende:
![]()
Proficiat, zo blijkt maar weer, de aanhouder wintquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:05 schreef RubberDuckey het volgende:
![]()
Even proberen of ie het met quoten wel doet, mijn posts verschijnen helemaal nietquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:05 schreef RubberDuckey het volgende:
![]()
Feliquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:05 schreef RubberDuckey het volgende:
![]()
Dat had ik ook toen ik Opera gebruikte, ik postte iets, maar ik zag het er niet bij staan. Ik gebruik nu Firefox om te fokken en het gaat helemaal goed.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:45 schreef pea4fun het volgende:
hebben jullie dat ook dat je posts zomaar verdwijnen
In IE zie ik mijn posts ook niet. Schijnt door de kleuren te komen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:02 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Dat had ik ook toen ik Opera gebruikte, ik postte iets, maar ik zag het er niet bij staan. Ik gebruik nu Firefox om te fokken en het gaat helemaal goed.
Een nieuwsfoto is wat anders dan een foto alleen voor het mooie.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:41 schreef HMaster-II het volgende:
Leuk om te weten voor we onze super toffe foto's naar Reuters sturen..
http://blogs.reuters.com/2007/01/18/the-use-of-photoshop/ Je mag niks dus![]()
Ik nog niet.... Maar mijn set komt uit Germanium en zal er wel een dag langer over doen..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:58 schreef -Marjo- het volgende:
Weekend
@HMII Ik heb het boek al binnen!
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:07 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik nog niet.... Maar mijn set komt uit Germanium en zal er wel een dag langer over doen..
Is het boek een beetje tof![]()
Kleuren? Welke kleuren?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:03 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
In IE zie ik mijn posts ook niet. Schijnt door de kleuren te komen.
In je opties kan je de TS een kleur geven en je eigen posts. Ik had ergens gelezen dat daardoor posts verdwijnen sinds het envelopje (PM) erbij gezet is maar kan het niet meer terug vinden...quote:
Hm, ik heb niks veranderd, en ik heb het pas sinds gister, maar ik zal eens in de opties gaan klooien en kijken of het dan beter wordt.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:16 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
In je opties kan je de TS een kleur geven en je eigen posts. Ik had ergens gelezen dat daardoor posts verdwijnen sinds het envelopje (PM) erbij gezet is maar kan het niet meer terug vinden...
Gefeliciteerd!!!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:05 schreef RubberDuckey het volgende:
![]()
ja redelijk..druk eigenlijk...kleine dip maar niks benoemends waardig hoorquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:52 schreef HMaster-II het volgende:
-B-B-
Weer lekker aan het fotospammen![]()
Je bent al geslacht door Pea in het portrettopic dus ik laat het hier achterwegen..![]()
Hoe is het met -b-b- ???
Geslacht zegt ie...nah.... Ik gaf wat aanwijzingenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:52 schreef HMaster-II het volgende:
-B-B-
Weer lekker aan het fotospammen![]()
Je bent al geslacht door Pea in het portrettopic dus ik laat het hier achterwegen..![]()
Hoe is het met -b-b- ???
Wat heb je daar gedaan dan?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:35 schreef An24 het volgende:
![]()
Leuk plaatje -B-B-, verder geef je het zelf al aan![]()
Ik ben weer thuis, na psies 6 uur reizen....in het weekend Ameland maar eens sorteren en dumpen hierzo!
Nu eerst ff relaxen![]()
Weet je hoe vermoeiend dat is, 2 1/2 uur in dezelfde trein met kleine koters voor jequote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:04 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Wat heb je daar gedaan dan?
@Rubberduckey:
Gefeliciteerd man!
Beterzzzquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:11 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
ja redelijk..druk eigenlijk...kleine dip maar niks benoemends waardig hoor![]()
verders primawe gaan er weer volop tegenaan!!!
en met jouw?
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:44 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Geslacht zegt ie...nah.... Ik gaf wat aanwijzingen![]()
Groningen?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Beterzzz![]()
![]()
Met mij gaat het wel goed.. beter dan vorige week in iedergevalVanavond nog naar Gronignen om in een discotheek een concert te schieten. Ben alleen bang dat de omstandigheden weer bagger zijn
Ik kijk wel even.. Moet mijn collegatje fotograferen, omdat zij zangeres is..
EN -Marjo- Beide boeken zijn binnen![]()
The Palacequote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:47 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
Groningen?sentiment
welke discotheek?
Groningen is leuke stap stad![]()
The Palacequote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:31 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
The Palace![]()
Erg makkelijk als je als gast binnen kan komen![]()
NSquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:09 schreef pirke het volgende:
Haha, zelfs bij het uitdelen van banen heeft de NS vertraging![]()
Maar gefeliciteerd!
Inderdeaad een ballentent..quote:
Zo zie je maar, ik ben een leek op machinisten gebied hierquote:Op zaterdag 27 januari 2007 07:00 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
NS![]()
Tis ook trouwens NSR tegenwoordig
Maar ik ga bij een soort van uitzendbureau werken voor machinisten, daardoor kom ik bij verschillende bedrijven te rijden die zich met goederen bezig houden. En vertraging is daar standaard, zelfs uren.
En bedankt hoor
Ik ga nou maar weer ff een dagje naar Apeldoorn, lekker naar de FVS
Woeiquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:04 schreef An24 het volgende:
Hey luitjes
Hier weer een stapje dichterbij eigen internetHet modem is bezorgd en nu moet kpn vrijdag alleen de boel nog doorlichten om de een of andere vage reden. (Doet het nu namelijk nog niet)
![]()
Spannend![]()
Het is idd zo dat meerdere bedrijven gebruik maken van het spoor:quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:31 schreef pirke het volgende:
[..]
Zo zie je maar, ik ben een leek op machinisten gebied hierHoe zit dat dan? Zijn er gewoon verschillende bedrijven dan die het spoor gebruiken? Nooit geweten...
Volgens mij krijgen we dat 1 februari wel te horenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:25 schreef robbedoeseos300d het volgende:
IS er eigenlijk al iets bekent over de fotowedstrijd van febr.?
---> PTAquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:42 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Het is idd zo dat meerdere bedrijven gebruik maken van het spoor:
- 3 of 4 reizigersbedrijven;
- een stuk of 11 goederenvervoerders;
- de verschillende railmusea;
- en nog wat spooraannemers met eigen materieel.
Het NS wat de meeste mensen nog zeggen is dus NSR geworden en verzorgt alleen het reizigersvervoer.
Ik maak er ook foto`s van dus geen schopje naar PTA...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
---> PTA![]()
![]()
![]()
Ga je nou ook stoppen met je fotografie-opleiding
Dan pas........quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen we dat 1 februari wel te horen
Ik ben er ookquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:52 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Het is hier zelfs zo stil dat ik de lichten alvast maar wat dim.
Beetje sfeer verlichting aan.
Blokje kaas en een wijntje. Wordt het toch nog gezellig in m'n eentje![]()
jammer.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:57 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik ben er ook
Maar ik ga ook weer
Want ik ben niet gezellig
* WurM doet iets met *klik* ofzoquote:Op zondag 28 januari 2007 00:02 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
jammer.
Kaas op wijn op .....
Ik ga ook maar slapen.
Niet doen anders struikeld de nachtploeg straks over de zooi.quote:
nog zo eentje:quote:
* freud trekt een 5D maglite uit zijn broekzak. Zoooooooooooooooooooooooooooooooooooo.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:05 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Niet doen anders struikeld de nachtploeg straks over de zooi.
Dus ff een klein lampie aan laten op de dimmer
?quote:
Er is toch niet weer brand in je straat??quote:
Volgens mij is cocacolalight niet zonder prik, maar alleen zonder smaakquote:Op zondag 28 januari 2007 09:57 schreef Mauro het volgende:
nee, er is gelukkig al een paar dagen geen brand meer geweest.
de door mij gebruikte krachtterm was meer in z'n algemeenheid bedoeld.
en colazonderprik, bedankt voor de tip. zal het eens proberen.
Dat weet ikquote:Op zondag 28 januari 2007 10:08 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Volgens mij is cocacolalight niet zonder prik, maar alleen zonder smaaken dan bedoel dus niet de user
Eenquote:Op zondag 28 januari 2007 10:29 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dat weet ik
Maar colazonderprik was makkelijker in te voeren op de telefoon![]()
Ik was half 10 al wakker...quote:Op zondag 28 januari 2007 11:20 schreef An24 het volgende:
[..]
We zijn de enige wakkere? Nou dan ga ik maar aan het ontbijt![]()
En bedankt...quote:Op zondag 28 januari 2007 11:20 schreef An24 het volgende:
[..]
We zijn de enige wakkere? Nou dan ga ik maar aan het ontbijt![]()
Hmmz, is niet fijn...quote:Op zondag 28 januari 2007 11:51 schreef -Marjo- het volgende:
Jawel, maar voel me nog steeds ziek...
quote:Op zondag 28 januari 2007 12:02 schreef freud het volgende:
[..]
Hmmz, is niet fijn...
[instraal]
HEALHEALHEAL, touch the screen!!!
[/instraal]
Gaat vast goed komenquote:Op zondag 28 januari 2007 13:33 schreef HMaster-II het volgende:![]()
![]()
![]()
Vandaaaaaagghhhhh![]()
![]()
![]()
* HM2 gaat vandaag proberen actief te zijn... proberen niet meer niet minder
Beetje laat, maar ERG tof gedaan! Leuk idee ookquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:23 schreef FlyingFox het volgende:
!
[afbeelding]
Het waait redelijk hard en het regent ook nog eens en dat is niet prettig werken..quote:Op zondag 28 januari 2007 13:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gaat vast goed komenMoeten er niet nog wat palen gepatched worden
![]()
Coolquote:Op zondag 28 januari 2007 13:43 schreef HMaster-II het volgende:
Ga vandaag mar eens beugels ophangen voor achtergrondrollen![]()
Wat is de reden?quote:Op zondag 28 januari 2007 19:13 schreef fraubitch het volgende:
ik kom alleen even zeggen dat shark mijn held is.
Shark.bait is mijn held.
tis gewoon rustig hierquote:Op zondag 28 januari 2007 23:16 schreef CocaColaLight het volgende:
De vraag is dan altijd weer wil je het eigenlijk wel weten
Volgens mij bespeur ik bij een aantal FOTters weer een flinke portie "topic open vrees"
gewoon. ik zou niet weten wat ik zonder hem moestquote:
Omdat de SC weer tegen het einde zit zeker?quote:Op zondag 28 januari 2007 23:16 schreef CocaColaLight het volgende:
De vraag is dan altijd weer wil je het eigenlijk wel weten
Volgens mij bespeur ik bij een aantal FOTters weer een flinke portie "topic open vrees"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |