Dat was ook mijn eerste gedachte, maar ik had geen zin om de SC dicht te metsellen..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:44 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Wat je ex begon ook te kroellen? of herkende hij jou nog?
nee geen zin om een T-titel te bedenken..quote:
Met als antwoord: "dat laatste"quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:48 schreef CocaColaLight het volgende:
Nee ook van mij geen fatsoenlijke OP
Hier wel de link naar de laatse
quote:
Gisteren de studio even gebruikt voor auto garage vanwege de storm vannacht...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:11 schreef An24 het volgende:
[..]
Hoe ist daarboven...alleen nog bij je studio te vinden?
En je hebt al zulke mooiequote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:14 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Gisteren de studio even gebruikt voor auto garage vanwege de storm vannacht...
Morgen wat zelf shoots doen in de avond.. wil wat profiel foto's proberen te maken..![]()
quote:
Alleen als ik net vakantie heb gehad, de wallen onder mijn ogen weg zijn, weer kleurtje heb en strak getraind benquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:24 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Maar zelf ook wil maken..
En dan eens ene An24 in de studio slepen..![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:25 schreef An24 het volgende:
[..]
Alleen als ik net vakantie heb gehad, de wallen onder mijn ogen weg zijn, weer kleurtje heb en strak getraind benvolgend jaar of zo
![]()
Okay, doeiquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:28 schreef HMaster-II het volgende:
[..]ben ik weer positief aan het doen, begin jij weer over je uiterlijk..
buikje strijken we wel glad, kleur kan via witbalans en PS bijgeleveld worden en die wallen... gewoon eens vroeger je nest in.![]()
M'n reputatie .... wat doe je..quote:
Oh tof...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:39 schreef An24 het volgende:
![]()
Waait idd flink...maar vanaf dinsdag/ woensdag is het droog. Das maar goed ook want ik ben lekker naar Ameland volgende week![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |