En dan die gynocoloog als het kindje er is: "FiPo!!!!!".quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:10 schreef freud het volgende:
Maaruh, wat zou die naam gaan zijn? Was een meisje toch?FAbiënne? FAnny? FAroes? FAy? FAith? FAtima? FAinche? FArrah?
Nikky moet nog open gesneden worden door de Ziekenhuis-Slagerquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:43 schreef pea4fun het volgende:
Ow Nikki heeft een dochter? Feli Nikki
Jakkes...quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:50 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nikky moet nog open gesneden worden door de Ziekenhuis-Slagerwe hebben nog geen officiele mededeling.
![]()
Iiiiiiiiikkk ???quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:01 schreef CocaColaLight het volgende:
Teveel SAW gekeken HM-II?
Met daarop Nikky's reactiequote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:11 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik had je nog zo aangeboden om het er al uit te snijdendus niet miepen.. Want het mes is goed geslepen, maar neeeeeee Nikky moet zonodig in het ziekenhuis in zich laten snijden..
![]()
Beetje vertrouwen in je users mag ook wel.
fluit deuntje "Butchered at Brith" van Cannibal Corpse![]()
![]()
Nikky weet dat ik het zeg, daarom doet ze er niet moeilijk over ..quote:
Net de eerste bak al opquote:
Geen Sonja Bakkeren, maar Achmed Bhakkerenmi?quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Net de eerste bak al opIk kom op kantoor en krijg te horen dat ik zo ga vergaderen en dat we daarna broodjes shoarma krijgen
Neequote:Op woensdag 17 januari 2007 10:25 schreef pirke het volgende:
Hoor ik hier het eerste FotHomopaar uit de kast komen?![]()
![]()
Ik ben al met mn derde beker chocolademelkquote:
Zoiets jaquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:35 schreef freud het volgende:
[..]
Geen Sonja Bakkeren, maar Achmed Bhakkerenmi?
Vlug P, denk effe aan een willekeurige weegschaal... Dan heb je meteen je BalanceDag gehad..quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zoiets jaWeet niet of ik er blij mee moet zijn, maar goed
Goed om beter te worden denk ik
Wat is dat dan voor voorbarige topictitelquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:50 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nikky moet nog open gesneden worden door de Ziekenhuis-Slagerwe hebben nog geen officiele mededeling.
![]()
Over een uurtje of 2 wordt het kind uit de baarmoeder gesneden.quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:43 schreef pea4fun het volgende:
Ow Nikki heeft een dochter? Feli Nikki
Hoezo, we wachten toch op de naam?quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:42 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor voorbarige topictitel![]()
Inderdaad wat Lucille zegt....quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:50 schreef Lucille het volgende:
[..]
Hoezo, we wachten toch op de naam?
Ja, al zo'n 9 maanden gok ikquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:50 schreef Lucille het volgende:
[..]
Hoezo, we wachten toch op de naam?
In de vorige SC was ik er niet, ik was gisteren druk met assisteren van VVquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Inderdaad wat Lucille zegt....![]()
Dat had je in de vorige SC kunnen lezen dat Nikky pas tegen 13:00 richting verloskamer ging..
Ik geloof dat als dat bij Nikky zou gebeuren, haar kind meteen een ban aan haar broek had wegens tegenwerken van de FA.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:55 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja, al zo'n 9 maanden gok ik
Jammer trouwens dat er gesneden moet worden, het is zo fantastisch om die oerkracht in jezelf te voelen...Maar als het kindje maar gezond is strakkies
Ze krijgt toch een dochter? meisjes werken mee, jongens werken tegenquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:59 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik geloof dat als dat bij Nikky zou gebeuren, haar kind meteen een ban aan haar broek had wegens tegenwerken van de FA.![]()
Die komt hier echt niet zelf binnenwandelen vandaag als ze onder het mes is geweest hoorquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:03 schreef pirke het volgende:
Als iedereen nu heel stil is gaan we Nikky verrassen, komt ze hier binnen en dan roepen we allemaal GEFELICITEERD!
Nu dus heel stil zijn he! Anders hoort ze ons al en is het geen verrassing meer...
Haar dochter ligt lettrerlijk en figuurlijk dwars.. Daarom een Keizersneequote:Op woensdag 17 januari 2007 11:07 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ze krijgt toch een dochter? meisjes werken mee, jongens werken tegen![]()
Jongens doen nadat ze eruit zijn gekomen, hun levenlang weer hun stinkende best om terug erin te komenquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:07 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ze krijgt toch een dochter? meisjes werken mee, jongens werken tegen![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:23 schreef freud het volgende:
[..]
Jongens doen nadat ze eruit zijn gekomen, hun levenlang weer hun stinkende best om terug erin te komen.
Het kind weet vast dat nikki liever een keizersnede heeft, dus werkt ze meequote:Op woensdag 17 januari 2007 11:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Haar dochter ligt lettrerlijk en figuurlijk dwars.. Daarom een Keizersnee![]()
Dus jouw opmerking gaat nu al niet op![]()
![]()
Wooraom moet ik nog aan vrouwen vertellen hoe dat allemaal gaat![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:23 schreef freud het volgende:
[..]
Jongens doen nadat ze eruit zijn gekomen, hun levenlang weer hun stinkende best om terug erin te komen.
Tis maar hoe je het bekijktquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:25 schreef WurM het volgende:
Het niveau ligt vandaag wel erg laag
Of ligt mijn niveau gewoon hoog
Brrr, daar weet ik alles van. Gelukkig weten ze het bij Nikky van te voren. Bij mij was er nogal paniek zegmaar...quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Haar dochter ligt lettrerlijk en figuurlijk dwars.. Daarom een Keizersnee![]()
Dus jouw opmerking gaat nu al niet op![]()
![]()
Wooraom moet ik nog aan vrouwen vertellen hoe dat allemaal gaat![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:25 schreef WurM het volgende:
Het niveau ligt vandaag wel erg laag
Of ligt mijn niveau gewoon hoog
20 minutenquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:33 schreef Yoni het volgende:
Mijn gesprek vanmorgen duurde wel 20 minuten![]()
En hij heeft zooooooooooo gelijkquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:52 schreef pea4fun het volgende:
Nou heb ik vanavond een leuk feestje, http://www.tunneke.nl/i1/fi5_bou.html en nou mag ik van mijn man de camera niet meenemenHij vind het niet gezellig als ik steeds loop te klikken en mezelf verschuil achter die camera
Ik dacht toch minstens hier wel steun te vinden...zucht....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |