SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Dat zeg ik vaker dan nu..quote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:54 schreef Yoni het volgende:
Nu de rest is aan komen kakken ga ik jullie verlaten
Tot morgen ofzo!
Sorry, veel te duur, voor ietsie meer heb ik een spiksplinternieuwe flitsset.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:54 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Kan ik jullie fotograven hier mee van dienst zijn?
[TK] Kaiser videolight 6 video- en foto lampen.
Verkopen natuurlijkquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:53 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb net mijn pc (laten)voorzien van nieuw geheugen, werkt wel prettigAlleen heb ik nu een 512 mb geheugenkaartje over
mjah, maar eens kijken of ik dat mijn zoon niet kan laten doen op de nerdjesschool....ik ben niet zo van geleur aan mijn deurquote:
Te Veel Pegels...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:54 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Kan ik jullie fotograven hier mee van dienst zijn?
[TK] Kaiser videolight 6 video- en foto lampen.
Je moet ergens je geld mee verdienenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:56 schreef An24 het volgende:
Avond allemaal..weekend
![]()
Duurde wat langer dan verwacht voor die begon. Moest naar de gevangenis voor een client, (waar je wel naar buiten mogen om te werken) waren ze vergeten dat ik kwam!!! Heb anderhalf uur gewacht, zodat twee begeleiders hem konden halen...eindelijk in gesprek, en toen was het ineens avond![]()
ik hoop het voor jequote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:07 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog ziet net dat ze zondag zon en lichtbewolkt voorspellen op WeerOnline.NL
Ik krijg visioenen van redelijk weer en foto's maken
Zo erg was het ook weer niet, beetje dollen met de bewaarders. lekker mannewereldje is dat toch, zoooo grof somsquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je moet ergens je geld mee verdienen
Ik heb ook totaal geen medelijden met jequote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:28 schreef An24 het volgende:
[..]
Zo erg was het ook weer niet, beetje dollen met de bewaarders. lekker mannewereldje is dat toch, zoooo grof soms![]()
was wel lachen:quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb ook totaal geen medelijden met je
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:40 schreef An24 het volgende:
[..]
was wel lachen:
"tja, die italianen lopen toch alleen maar hun pik achterna?"
"tja, je heb mij er ook nog nooit voor zien lopen?"
Te nietszeggend voor woorden![]()
Uhm...niet echtquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:44 schreef prupke het volgende:
Wil je iets speciaals gaan fotograferen pdehoog?
blijdorpquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm...niet echtAfhankelijk van het weer wordt het kinderdijk of het strand en daarna ff rondje blijdorp denk ik
Blijdorp is altijd leukquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:45 schreef prupke het volgende:
[..]
blijdorp
moeten we ook nog maar eens een keer naar toe
Ik vermoed dat er een stuk minder doden in voorkomen.In drie dagen tijd 53.000 manquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:16 schreef prupke het volgende:
4 uur voor een film is niets
the 10th kingdom ...die duurt pas lang
jah volgens mij niet eenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er een stuk minder doden in voorkomen
Uhm....ongeveerquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:25 schreef prupke het volgende:
[..]
jah volgens mij niet een
bij die film van jou een heel leger zeker ...
WurM neemt dat gemompel over leeftijdsverschil terug...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat zeg ik vaker dan nu..Niet boos doen hoor
![]()
Sta je bij de dieselpomp, hoor je weer dat jeugdvolk praten op vakantie naar Lloret om alleen maar te zuipen..Kansloos??? Nee
die kansen hebben ze al verspeeld.
![]()
![]()
Kan gebeuren. Ieder zo zijn smaak hequote:
dat is waar..quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Ieder zo zijn smaak he
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:23 schreef prupke het volgende:
[..]
dat is waar..
enige film over oorlog die ik mooi vond ...echt mooi is la vita e bella? (italiaanse film )
maar die is niet zo bloederig
Deze ook niet hoorquote:
Geen koffiequote:Op zaterdag 13 januari 2007 09:49 schreef HMaster-II het volgende:
Zeg een Pirke...
Als je als laatste naar bed gaat, wil je dan het licht uit doen en een nachtlampje aan??
Kom ik als eerste de SC binnen, alle TL-balken aan en ik meteen half-blind.![]()
* HM2 alvast koffie klaar heeft gezet. KOFFIEEEEEEEE!!!!!![]()
Oe...jij bent gezond bezigquote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:15 schreef An24 het volgende:
Vers fruit, thee en een boterham met ei. Want er moet gesport worden straks......met nadruk op straks![]()
Joh, wat jammer....maar elk voordeel heb z'n nadeelquote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oe...jij bent gezond bezig
Ik zou eters krijgen vanavond, maar ze zeggen net afKan ik iig vanavond wat vroeger naar bed
Yupquote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:25 schreef An24 het volgende:
[..]
Joh, wat jammer....maar elk voordeel heb z'n nadeel![]()
*Glaasje Jus, bordje Brinta, 2 boterhammetjes en een eitje op tafel zet.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:15 schreef An24 het volgende:
[..]
Geen koffie![]()
Vers fruit, thee en een boterham met ei. Want er moet gesport worden straks......met nadruk op straks![]()
Zeg... je snapt toch zelf ook wel dat hier in FOT wel gedacht is aan de verlichting!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 09:49 schreef HMaster-II het volgende:
Zeg een Pirke...
Als je als laatste naar bed gaat, wil je dan het licht uit doen en een nachtlampje aan??
Kom ik als eerste de SC binnen, alle TL-balken aan en ik meteen half-blind.![]()
* HM2 alvast koffie klaar heeft gezet. KOFFIEEEEEEEE!!!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |