HA! bijna geen PS! want dat mag niet voor de wedstrijd waar die voor genomen isquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:07 schreef Falanx het volgende:
heyjoh spammert.
ik vind hem wel gaaf maar ik vind toch dat je te weinig ziet. ook is het duidelijk dat je wel flink in ps eraan hebt gehangen. verder wel misterieus sfeertje zo met die rook enalles
Mja, ik probeer het altijd te vermijden juistquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:48 schreef Shark.Bait het volgende:
ik vond dat juist leuk dat je het verschil tussen zijn shirt en de achtergrond niet meer zag
hij is een natural,![]()
Opaquote:
Mooi! Ik heb deze week ook portretten gemaakt van mijn opa en oma. Moet nog bewerken, dan post ik er ook wel eentje.quote:
quote:Op zondag 21 januari 2007 17:02 schreef Maxcre8 het volgende:
Ben n tijdje weggeweest..maar sinds half dec weer lekker aan het fotograveren
hier nog n portretje van de 17de.
Lavender Bite.
[afbeelding]
mooie foto hoor, paar hele kleine puntjes, ik vind de visagie wat slordig, vooral op de oogleden, ook door de bovencrop komen de wenkbrauwen wat vreemd uit en is de lucht iets te uitgebeten maar niet superstorendquote:Op zondag 21 januari 2007 17:02 schreef Maxcre8 het volgende:
Ben n tijdje weggeweest..maar sinds half dec weer lekker aan het fotograveren
hier nog n portretje van de 17de.
Lavender Bite.
[afbeelding]
um ja tis maar n lief moedervlekje.quote:Erg mooie foto, en hulde aan de visagiste!! Enige minpunt is het vlekje op haar neus.
Sweet! Flits iets te dicht bij haar gezicht, nu krijg je vervaging langs haar gezicht erdoor. Wel leuk idee!quote:Op maandag 22 januari 2007 22:02 schreef Maxcre8 het volgende:
[..]
um ja tis maar n lief moedervlekje.![]()
ok hier een met met heerlijke kleurtjes.
(large)
[afbeelding]
kep het moedervlekje maar weg geshopt om verwarring te voorkomen.
Prachtigquote:Op maandag 22 januari 2007 22:02 schreef Maxcre8 het volgende:
[..]
(large)
[afbeelding]
Netjes, freudquote:Op dinsdag 23 januari 2007 00:22 schreef freud het volgende:
Snel! Nu Fok het weer even doet:
[afbeelding]
heerlijk! in tegenstelling ot de anderen ben ik gek op dat soort tegenlichtenquote:Op maandag 22 januari 2007 22:02 schreef Maxcre8 het volgende:
[..]
(large)
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 00:22 schreef freud het volgende:
Snel! Nu Fok het weer even doet:
[afbeelding]
Wanneer kom jijquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:03 schreef Skaai het volgende:![]()
Freud, je hebt PeRi prachtig op de plaat gezet, hulde![]()
Mooie foto zeg.. ziet er erg pro uit, ook een super model !quote:Op maandag 22 januari 2007 22:02 schreef Maxcre8 het volgende:
[..]
(large)
[afbeelding]
Mooie foto, heerlijke blik! Alleen ben ik niet zo'n fan van die schaduw, en net even tikeltje te weinig licht op het oog aan haar donkere kant voor mijn smaak. Het blijft errrrrrg lastig om dat op te lossen, bijna moet je dan met een richtspot gaan werken of zo. Wat bij mij soms lukt, is om de RAW ook sterk overbelicht als laag eroverheen te gooien, en dan van die laag het stuk rond haar oog gebruiken.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:53 schreef elmarz het volgende:
Geweldige foto's Maxcre8!! Hier een lichte voorkeur voor de kleurenfoto. Heerlijke frisse kleuren! Nice!
helaas wat artifacts door het verkleinen met Bordermaker but you get the idea:
[afbeelding]
Mooie pic MB!! Probeer voor de gein is een crop waarbij je rechts weghaalt zodat zijn oor er net afvalt?quote:
Ik zal het vanmiddag proberenquote:Op donderdag 25 januari 2007 08:13 schreef freud het volgende:
Mooie pic MB!! Probeer voor de gein is een crop waarbij je rechts weghaalt zodat zijn oor er net afvalt?
Heel mooi ook, maar ik vind 'm net een tikkeltje te groen/blauw, het is niet meer echt natuurlijk... Verder erg mooie plaat (en het kan ook aan mijn smaak liggen natuurlijkquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:07 schreef elmarz het volgende:
WOW! érg mooi mrfotografie!! super!!
[afbeelding]
Nicequote:Op donderdag 25 januari 2007 22:07 schreef elmarz het volgende:
WOW! érg mooi mrfotografie!! super!!
[afbeelding]
DH gok ikquote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:23 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Nice
En waar haal je ze toch iedere keer weer vandaan...
haha nee geen DH dezequote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
DH gok iken dat groenige is gewoon Marz zijn ding.
Marz, al jouw modellen staan altijd voor hetzelfde wandje...vind het wat eentonig worden/ alhoewel ik dit weer een bijzonder fijne dame vind
idd, niet helemaal scherp, donker op de oogjes, vingertjes afgesneden, maar een leuk meisje en een goede camera...dat wordt overdoenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:36 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
hallo allemaal....laat ik ook eens iets posten...
[afbeelding]
helaas niet helemaal scherp..maar ben nog druk aan het oefenen met mijn nieuwe camera (400 D)
moet inderdaad nog ff flink oefenen met de nieuwe camera...maar gaat goed komenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:38 schreef pea4fun het volgende:
[..]
idd, niet helemaal scherp, donker op de oogjes, vingertjes afgesneden, maar een leuk meisje en een goede camera...dat wordt overdoen
Dat is geen klodder, dat is een beestjequote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:42 schreef HMaster-II het volgende:
@MrFotografie
Ik vind persoonlijk de foto te overbelicht er is in mijn oogpunt geen overgang te vinden tussen gezicht en achtergrond.. Vind ik zelf niet zo..
@MarZ
MarZ waar koop je dergelijke porseleinen poppenTIs een toffe foto hoor, maar het model komt mij te levenloos over.
@Pea
Leuke foto's, maar soep die klodder nagellak effe weg van de pink van de dame op foto 2
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:53 schreef elmarz het volgende:
Geweldige foto's Maxcre8!! Hier een lichte voorkeur voor de kleurenfoto. Heerlijke frisse kleuren! Nice!
helaas wat artifacts door het verkleinen met Bordermaker but you get the idea:
[afbeelding]
nicequote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:41 schreef pea4fun het volgende:
Het ging om de visagie, maar ik heb meteen maar wat doorgeklikt...
[afbeelding]
[afbeelding]
Thanks, ja weinig spannend misschien, maar ik was al blij dat ik het licht enigzins kloppend hadquote:
Och, hoeft niet altijd spannend, want dan word spannend zo blasé. Ik vind de blik van de blondine leuk vastgelegd, de houding van de tweede vind ik origineel.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:16 schreef pea4fun het volgende:
Thanks, ja weinig spannend misschien, maar ik was al blij dat ik het licht enigzins kloppend had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |