HA! bijna geen PS! want dat mag niet voor de wedstrijd waar die voor genomen isquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:07 schreef Falanx het volgende:
heyjoh spammert.
ik vind hem wel gaaf maar ik vind toch dat je te weinig ziet. ook is het duidelijk dat je wel flink in ps eraan hebt gehangen. verder wel misterieus sfeertje zo met die rook enalles
Mja, ik probeer het altijd te vermijden juistquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:48 schreef Shark.Bait het volgende:
ik vond dat juist leuk dat je het verschil tussen zijn shirt en de achtergrond niet meer zag
hij is een natural,![]()
Opaquote:
Mooi! Ik heb deze week ook portretten gemaakt van mijn opa en oma. Moet nog bewerken, dan post ik er ook wel eentje.quote:
quote:Op zondag 21 januari 2007 17:02 schreef Maxcre8 het volgende:
Ben n tijdje weggeweest..maar sinds half dec weer lekker aan het fotograveren
hier nog n portretje van de 17de.
Lavender Bite.
[afbeelding]
mooie foto hoor, paar hele kleine puntjes, ik vind de visagie wat slordig, vooral op de oogleden, ook door de bovencrop komen de wenkbrauwen wat vreemd uit en is de lucht iets te uitgebeten maar niet superstorendquote:Op zondag 21 januari 2007 17:02 schreef Maxcre8 het volgende:
Ben n tijdje weggeweest..maar sinds half dec weer lekker aan het fotograveren
hier nog n portretje van de 17de.
Lavender Bite.
[afbeelding]
um ja tis maar n lief moedervlekje.quote:Erg mooie foto, en hulde aan de visagiste!! Enige minpunt is het vlekje op haar neus.
Sweet! Flits iets te dicht bij haar gezicht, nu krijg je vervaging langs haar gezicht erdoor. Wel leuk idee!quote:Op maandag 22 januari 2007 22:02 schreef Maxcre8 het volgende:
[..]
um ja tis maar n lief moedervlekje.![]()
ok hier een met met heerlijke kleurtjes.
(large)
[afbeelding]
kep het moedervlekje maar weg geshopt om verwarring te voorkomen.
Prachtigquote:Op maandag 22 januari 2007 22:02 schreef Maxcre8 het volgende:
[..]
um ja tis maar n lief moedervlekje.![]()
ok hier een met met heerlijke kleurtjes.
(large)
[afbeelding]
kep het moedervlekje maar weg geshopt om verwarring te voorkomen.
Netjes, freudquote:Op dinsdag 23 januari 2007 00:22 schreef freud het volgende:
Snel! Nu Fok het weer even doet:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |