Dat was ook mijn eerste gedachte, maar ik had geen zin om de SC dicht te metsellen..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:44 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Wat je ex begon ook te kroellen? of herkende hij jou nog?
nee geen zin om een T-titel te bedenken..quote:
Met als antwoord: "dat laatste"quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:48 schreef CocaColaLight het volgende:
Nee ook van mij geen fatsoenlijke OP
Hier wel de link naar de laatse
quote:
Gisteren de studio even gebruikt voor auto garage vanwege de storm vannacht...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:11 schreef An24 het volgende:
[..]
Hoe ist daarboven...alleen nog bij je studio te vinden?
En je hebt al zulke mooiequote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:14 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Gisteren de studio even gebruikt voor auto garage vanwege de storm vannacht...
Morgen wat zelf shoots doen in de avond.. wil wat profiel foto's proberen te maken..![]()
quote:
Alleen als ik net vakantie heb gehad, de wallen onder mijn ogen weg zijn, weer kleurtje heb en strak getraind benquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:24 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Maar zelf ook wil maken..
En dan eens ene An24 in de studio slepen..![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:25 schreef An24 het volgende:
[..]
Alleen als ik net vakantie heb gehad, de wallen onder mijn ogen weg zijn, weer kleurtje heb en strak getraind benvolgend jaar of zo
![]()
Okay, doeiquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:28 schreef HMaster-II het volgende:
[..]ben ik weer positief aan het doen, begin jij weer over je uiterlijk..
buikje strijken we wel glad, kleur kan via witbalans en PS bijgeleveld worden en die wallen... gewoon eens vroeger je nest in.![]()
M'n reputatie .... wat doe je..quote:
Oh tof...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:39 schreef An24 het volgende:
![]()
Waait idd flink...maar vanaf dinsdag/ woensdag is het droog. Das maar goed ook want ik ben lekker naar Ameland volgende week![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:44 schreef HMaster-II het volgende:
M'n reputatie .... wat doe je..![]()
ik zag er echt wel belabberd uit..
Maar de whiskey was wel lekker...
![]()
![]()
![]()
Iemand moest voor Pam spelen..quote:
Poehee.. Veel weg gestampt Pee.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:53 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga zo maar eens 65 GB aan foto's verwijderenWeer wat nieuwe ruimte op mijn fotoschijf creeeren
De afgelopen nachten hebben die staan backuppen naar 2 verschillende disken. Het kostte wat tijd en moeite, maar dan heb je ook wat
MS heeft een of ander fijn gratis tooltje ontwikkeldquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:12 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Poehee.. Veel weg gestampt Pee.
Ik denk dat ik maar eens wat secure backups ga trekken van Data hier thuis.. en Vandaag maar eens kijken of ik mijn webserver wat verder de lucht in krijg...
Coppermine doet toch echt niet zoveel gekke dingen volgens mijquote:Snap alleen niet waarom ik vorige week een Internal Server Error 500 kreeg na het spelen met Coppermine.. Ik vermoed dat de oude/huidige webserver te rot is om het nog aan te kunnen.![]()
Ah Sync Toy heb ik gistern ook gedownload van MS-stie..quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
MS heeft een of ander fijn gratis tooltje ontwikkeldSyncToy. Heb er mee lopen spelen. Doet het erg fijn en is ook nog te schedulen
[..]
Coppermine doet toch echt niet zoveel gekke dingen volgens mij
Dat zeg je volgens mij al een paar maandenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:37 schreef HMaster-II het volgende:
Maar de 1U server is klaar voor configuratie. Heb 250GB ruimte voor webdata. Kan dus aardig wat foto's hosten en overige dat natuurlijk![]()
Alsof jij zo snel bentquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat zeg je volgens mij al een paar maanden![]()
Actie, meneer
foto's al ingeleverd bij het bruidspaar
Mond houden jijquote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:22 schreef pirke het volgende:
Zo, mijn nieuwe bak doet het ook weer, vandaag flink met de fsb, vcores, en andere tweakdingen lopen spelen zodat hij en snel en stil en koel loopt (lekker een driedubbele tegenstrijdigheid). Voor de liefhebbers: E6600 op 9*375=3375 mhz, vcore 1.30v, ram 375mhz, 4-4-4-12 @ 1.875v, tunic tower 120 @ 1000rpm, nog een paar casefans @ 500 - 1000rpm, cpu load stress temp +/- 50 graden C, decibel: heel weinig, fluisteren lijkt erop.
Nu nog zo'n raptor schijfje erin (die hadden ze niet meer op voorraad) en ik ben voorlopig even compleet
Trouwens nog best veel werk om kabels van 2 voedingen netjes weg te werken
Nerdquote:
Woeiquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:17 schreef Mauro het volgende:
Postbode is net geweest.
1 pakketje afgeleverd
inhoud:Konica Digital Revio KD-500z Nikon F65 Nikkor 70-300 1:4-5,6 G Nikkor 28-80 1:3,3-5,6 G Metz 40AF-4N National Geographic Fotogids diverse toebehoren
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:17 schreef Mauro het volgende:
Postbode is net geweest.
1 pakketje afgeleverd
inhoud:Konica Digital Revio KD-500z Nikon F65 Nikkor 70-300 1:4-5,6 G Nikkor 28-80 1:3,3-5,6 G Metz 40AF-4N National Geographic Fotogids diverse toebehoren
M'n kast heeft al een apart hd-montagesysteem waar je ringetjes van rubber aan de zijkant schroeft (ipv gewone schroeven) en dan klik je hem in de hd-houder, compleet trillingsvrij.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:08 schreef freud het volgende:
[..]
Systeempje zeg. Slim om er toch een raptor in te schroeven. Probeer ook een Silentmaxx of iets dergelijks op de kop te tikken, tegen vibraties en herrie. Misschien 2, ook voor je andere schijf... Werkt bij mij prima om de raptor de mond te snoeren.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:17 schreef Mauro het volgende:
Postbode is net geweest.
1 pakketje afgeleverd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |