Pakje Stro!quote:
whoohoo op naar de pr0n op van Freudquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:44 schreef freud het volgende:
Djeez, krik ik het gemiddelde op, is het nog niet goed!!!!!
Pfff, volgende keer weer laagvloers hoor.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:44 schreef freud het volgende:
Djeez, krik ik het gemiddelde op, is het nog niet goed!!!!!
Pfff, volgende keer weer laagvloers hoor.
Jij ook alquote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:05 schreef Yoni het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben ook zo weer weg hoor. Naar bed![]()
Goedemorgen allemaal,quote:
In welk verlaten oord zit je nu?quote:Op woensdag 24 januari 2007 07:21 schreef ultra_ivo het volgende:
Goeienavond
Thuis. Ik ben net terug uit de nachtdienst.quote:Op woensdag 24 januari 2007 07:24 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
In welk verlaten oord zit je nu?
Dat het daar nu avond is.
Nou, die showcase is al geweest, en die foto's mochten niet gepost wordenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:47 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
whoohoo op naar de pr0n op van Freud
Oke.quote:Op woensdag 24 januari 2007 07:44 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Thuis. Ik ben net terug uit de nachtdienst.
Ruitenontdooispray van de Hemaquote:Op woensdag 24 januari 2007 08:07 schreef freud het volgende:
[..]
Nou, die showcase is al geweest, en die foto's mochten niet gepost worden.
Smogges trouwens. Na jarenlang gefrustreerd te zoeken naar een ruitenkrabber die daadwerkelijk werkt, ben ik eruit. Een bankpasje.
Typisch luie vrouwquote:
Auto laten overnachten in de garage (annex fotostudio)quote:Op woensdag 24 januari 2007 08:07 schreef freud het volgende:
[..]
Nou, die showcase is al geweest, en die foto's mochten niet gepost worden.
Smogges trouwens. Na jarenlang gefrustreerd te zoeken naar een ruitenkrabber die daadwerkelijk werkt, ben ik eruit. Een bankpasje.
ey.....als we gaan shooten in de studio wil ik geen last hebben van uitlaatgassen hoorquote:Op woensdag 24 januari 2007 08:47 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Auto laten overnachten in de garage (annex fotostudio)werkt ook prettig voor de ochtenden..
EN 's avonds bij kantoor?? Auto warm laten draaien of gewoon krabben met een ruitenkrabber
Mja, kan hem ook in de studio zetten bij mij, maar heb geen zin om die auto de trap op te dragen. En Marjo, je kan ook kokend water over je ruit gietenquote:Op woensdag 24 januari 2007 08:47 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Auto laten overnachten in de garage (annex fotostudio)werkt ook prettig voor de ochtenden..
EN 's avonds bij kantoor?? Auto warm laten draaien of gewoon krabben met een ruitenkrabber
@ Freud : OK, zit wat in ... de verhouding moet natuurlijk wel enigzins kloppen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:33 schreef freud het volgende:
[..]
Nope. Kosten zijn dermate hoog, en de dagwaarde dermate laag, dat ik het de moeite niet waarde vond. Als ik nog een studioflitser en een L lens erbij heb, laat ik alles opnieuw bekijken.
@Hm2 : Wist ik niet, dat je dan je boeltje verzekerd moet hebben! Via de kostbaarhedenverzekering? Is dat financieel gezien een betere optie?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:35 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Yup alle meuk behalve m'n studioset is verzekerd op mijn kostbaarheden verzekering tegen nieuwwaarde. Dat moest ook omdat ik m'n fotospul meenam naar eerst Tjechie en in 2005 naar Amerika. Dan moet je de boel wel verzekerd hebben.
@Robbedoes: Is daar enige prijsindicatie van te geven wat je dan kwijt bent, als je tegen nieuwwaarde wilt verzekeren?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:01 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Ja ik heb mijn app. allemaal verzekerd.
Gewoon tegen nieuwwaarde. Ook als ik mijn cam zou laten vallen is het verzekerd.
Via de KBH-verzekering, krijg ik nieuwwaarde uitkering. Ook al is de camera 3 jaar oud.quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:01 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
@ Freud : OK, zit wat in ... de verhouding moet natuurlijk wel enigzins kloppen.
[..]
@Hm2 : Wist ik niet, dat je dan je boeltje verzekerd moet hebben! Via de kostbaarhedenverzekering? Is dat financieel gezien een betere optie?
[..]
@Robbedoes: Is daar enige prijsindicatie van te geven wat je dan kwijt bent, als je tegen nieuwwaarde wilt verzekeren?
Een voorval van iemand in Blijdorp zette mij aan het denken, daar zijn camera op de grond terecht kwam toen een kind tegen hem aanliep.
Dus ook ik moet het eigenlijk wel doen, weet alleen niet hoe en wat het beste is.
Ook Goeiemorgen allemaal![]()
Nu wel dus... Is allemaal jouw schuld Freud!quote:
Huilende mannen is niet wat een vrouw bedoelt als ze zegt: "Ik hou van een man die zijn gevoelens durft te tonen"...quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:22 schreef HMaster-II het volgende:
Nu wel dus... Is allemaal jouw schuld Freud!En ook die van -Marjo-
Mijn een Fobo aanpraten
![]()
* HM2 nu erg zielig in een hoekje gaat zitten janken![]()
Voordeel daar van is dat je daarna de gehele winter niet meer hoeft te krabbenquote:Op woensdag 24 januari 2007 08:51 schreef freud het volgende:
[..]
. En Marjo, je kan ook kokend water over je ruit gieten.
Niet?quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:29 schreef freud het volgende:
[..]
Huilende mannen is niet wat een vrouw bedoelt als ze zegt: "Ik hou van een man die zijn gevoelens durft te tonen"...
Zou uit mijn hoofd iets van ¤ 8.00 per ¤ 1000.00.quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:01 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
@Robbedoes: Is daar enige prijsindicatie van te geven wat je dan kwijt bent, als je tegen nieuwwaarde wilt verzekeren?
Snelle poging tot het verkrijgen van een open raam politiek iddquote:Op woensdag 24 januari 2007 09:32 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Voordeel daar van is dat je daarna de gehele winter niet meer hoeft te krabben![]()
Maakt niet uit. Die manuals zijn toch verouderd zodra ze uitkomenquote:Op woensdag 24 januari 2007 09:33 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Niet?Demn.... Heb de manuals weggemikt drie jaar geleden. Had er toen toch niets meer aan.
![]()
![]()
Gelukkig zijn mannen makkelijk te begrijpen, stabiel, recht door zee en open.quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Die manuals zijn toch verouderd zodra ze uitkomenniets is zo veranderlijk als een vrouw
Jij snapt hetquote:Op woensdag 24 januari 2007 09:50 schreef freud het volgende:
[..]
Gelukkig zijn mannen makkelijk te begrijpen, stabiel, recht door zee en open.
<--- uitleg in plaatjes...
Dat wordt een hopeloze zaak denk ikquote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:44 schreef An24 het volgende:
![]()
even wachten tot het opklaart, daarna foto's van de sneeuw op het strand![]()
Helemaal brandvrij geweest vannachtquote:Op woensdag 24 januari 2007 07:22 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Goedemorgen allemaal,
Hopelijk kun je nu nog steeds zeggen dat deze nacht brandvrij is gebleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |