Wat kan ''ons'' het buitenland nou schelen?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:06 schreef FeestNummer het volgende:
[..]
De meeste Nederlanders hebben nauwelijks een idee hoe negatief het imago van Nederland in het buitenland langzamerhand is.
Ach, hij gaat nu toch wel een stapje verder door te pleiten voor remigratie van moslims. Misschien dat er nog ergens een eiland aan de Afrikaanse kust beschikbaar is.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:07 schreef Sidekick het volgende:
Maar goed, de grammafoonplaat van Wilders is weer aangezet, en weet zijn aloude stokpaardjes weer de ether in te sturen. Artikel uit 2004 met dezelfde boodschap: Wilders bestempelt islam als groot gevaar Het shock-effect van zijn demagogie wordt zo snel minder, en daar moet hij het toch voornamelijk van hebben.
Ja, wat koop je er nu voor om als braafste jongetje van de klas bestempeld te wordenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:06 schreef FeestNummer het volgende:
[..]
De meeste Nederlanders hebben nauwelijks een idee hoe negatief het imago van Nederland in het buitenland langzamerhand is.
Wilders is helemaal niet geinteresseerd in de Islam. Als hij oprecht zich in de Islam verdiept had, zou hij zeker weten tot de conclusie komen dat de Islam een verrijking is voor de Nederlandse cultuur.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:00 schreef Meki het volgende:
De profeet Mohammed vrede zij met hem zei:¨Roddelen is niet toegestaan in de islam¨.
Toen vroeg een van de metgezellen :¨¨Maar O boodschapper van Allah en als het de waarheid is ?¨
Hij zei:¨Dan is het juist niet toegestaan¨
Geert wilders begaat 2 zondes tegelijk
~Roddelen over een persoon terwijl deze hier niet aanwezig is en zichzelf niet kan verdedigen
~Meneer wilders vind het blijkbaar leuk om haat en leugens voor te brengen in zijn columns
Voor mij is het niet verbazingwekkend ik verwacht niets anders van deze soepkip aka rascist
Ik zal je een verhaal vertellen over de Profeet Noeh (Noah)quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:18 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Wilders is helemaal niet geinteresseerd in de Islam. Als hij oprecht zich in de Islam verdiept had, zou hij zeker weten tot de conclusie komen dat de Islam een verrijking is voor de Nederlandse cultuur.
Het is niet de Islam die een gevaar is voor de samenleving, integendeel, de Islam, en daarmee mee bedoel de Koran kan en is zeker een verrijking voor Nederland.
Het zijn, met name de niet praktizerende moslims, zoals een aantal straatschoffies, die zichzelf tegenspreken...
Mensen die de Islam met open mind onderzoeken komen er achter dat Islam alleen maar de goede weg wijst en het kwade afwijst. Een paar voorbeelden:
- Je moet proberen de ruzies die je hebt gemaakt zo snel mogelijk bij te leggen.
Vergeef mensen, Allah vergeeft je ook.
- Je moet respect hebben voor de oudere mensen.
- Je moet denken aan je medemensen.
- Je moet denken aan de armen( de Koran kent vele aansporingen om aan liefdadigheid te doen).
- Je moet altijd trouw blijven en leugens proberen te vermijden.
-Spioneer niet.
-Roddel niet.
etcetera
En dit zijn maar enkele goede dingen uit de Koran. De Islam is naar mijn mening zeker een verrijking voor Nederland.
O, dus als Wilders iets zegt dat ''gevoelig ligt in de Moslimwereld'' is het fout, maar als het om aanslagen gaat moeten die per se binnen de landsgrenzen plaats hebben gevonden? Da's een goeie.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:49 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Hoeveel aanslagen zijn er in Nederland al geweest dan
Ik heb liever La Fontaine.Verder zou enig inzicht in de wereldgeschiedenis je leren dat de door supervechtersbaas geprezen normen gewone menselijke verworvenheden zijn.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik zal je een verhaal vertellen over de Profeet Noeh (Noah)
Op een dag liep de profeet noeh rond op het platteland
hij liep totdat hij een hond zag hij keek goed naar die hond
hij zag dat de hond 3 ogen had in plaats van 2
Hij zei :¨Kijk wat een hond hij heeft 3 ogen
Door deze fout die Noeh heeft begaan heeft Allah de hond bevolen om te spreken
De hond sprak: O man als de macht aan mij behoorde had ik geen 3 ogen
en was ik niet eens een hond
De profeet noeh bleef 40 dagen lang huilen en kreeg spijt van wat hij had gedaan
totdat een hoofdstuk werd neergezonden aan hemNoeh je hebt genoeg gehuild het is je vergeven
Het is een waterdichte redenering zolang je de moord op Van Gogh niet als aanslag ziet. Maar wel een redenering waaruit direct duidelijk wordt dat TimmyAds niet aan onze kant van vrijheid, Nederland en onze manier van samenleven staat.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:27 schreef Apropos het volgende:
[..]
O, dus als Wilders iets zegt dat ''gevoelig ligt in de Moslimwereld'' is het fout, maar als het om aanslagen gaat moeten die per se binnen de landsgrenzen plaats hebben gevonden? Da's een goeie.
Tja, daar heeft nog steeds niemand uit de moslim wereld een goed antwoord op verzonnen. Het enige waar het over gaat is dan "discriminatie, rascisme" en nog meer van dat soort dooddoeners.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:31 schreef cappp het volgende:
Als Mohammed met een 6 jarig meisje trouwt en haar batst op haar 9de, is hij inderdaad een ransaap.
Heb jij bewijzen voor je woorden ?? kan je een video plaatsen of een bronquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:31 schreef cappp het volgende:
Als Mohammed met een 6 jarig meisje trouwt en haar batst op haar 9de, is hij inderdaad een ransaap.
Het wordt vrij trots vermeld in de islamitische geschiften hoor.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:37 schreef Meki het volgende:
[..]
Heb jij bewijzen voor je woorden ?? kan je een video plaatsen of een bron
Of zit je weer onzin uit te kramen
Ja, of ontkracht zijn beweringen. Ik zie persoonlijk geen heil in Wilders en z'n dik aangezette retoriek en zoek mijn heil bij andere partijen.quote:
Moet de Kamer hem dan in elkaar meppen? Krijgt hij daar soms geen weerwoord?quote:een racist die met leugens en provocatie door kan gaan met zijn macht binnen tweede kamer ??
Lees de verhalen aub die ik heb gepostquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tja, daar heeft nog steeds niemand uit de moslim wereld een goed antwoord op verzonnen. Het enige waar het over gaat is dan "discriminatie, rascisme" en nog meer van dat soort dooddoeners.
propoganda natuurlijkquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:38 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Het wordt vrij trots vermeld in de islamitische geschiften hoor.
Lees de zinsconstructie eens. ALS Mohammed, als het waar is wat in de OP staat, is het een ransaap ja.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:37 schreef Meki het volgende:
[..]
Heb jij bewijzen voor je woorden ?? kan je een video plaatsen of een bron
Of zit je weer onzin uit te kramen
Omdat de heer Wilders dat zegt , Geloof je hem gelijkquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:41 schreef cappp het volgende:
[..]
Lees de zinsconstructie eens. ALS Mohammed, als het waar is wat in de OP staat, is het een ransaap ja.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:52 schreef Super7fighter het volgende:
Dit is pertinent onwaar. De profeet Mohammed vergaf deze 700 joden (spionnen/oorlogsmisdadigers, ze verbraken immers twee keer het verbond met de moslims) tot twee maal toe. De derde keer mocht deze joodse stam iemand kiezen, die een straf over hen zou vellen. Dit accepteerden de Joden. Deze gekozen "rechter" beval deze joden (let wel het waren oorlogsmidadigers/spionnen) ter dood, niet de profeet Mohammed. De profeet had ze zelfs tot twee keer toe vergeven! Als dit geen verdraaiing is dat weet ik het ook niet meer.
Oei, Meki, grijp in!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:00 schreef Meki het volgende:
De profeet Mohammed vrede zij met hem zei:¨Roddelen is niet toegestaan in de islam¨.
Toen vroeg een van de metgezellen :¨¨Maar O boodschapper van Allah en als het de waarheid is ?¨
Hij zei:¨Dan is het juist niet toegestaan¨
Geert wilders begaat 2 zondes tegelijk
~Roddelen over een persoon terwijl deze hier niet aanwezig is en zichzelf niet kan verdedigen
~Meneer wilders vind het blijkbaar leuk om haat en leugens voor te brengen in zijn columns
Voor mij is het niet verbazingwekkend ik verwacht niets anders van deze soepkip aka rascist
oh mijn hiemel, Meki. Ik heb het je uitgelegd en nu begrijp je het nog niet.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:43 schreef Meki het volgende:
[..]
Omdat de heer Wilders dat zegt , Geloof je hem gelijk
Volgens mij heeft Wilders zoveel dingen gezegd ?? -
" Sorry , mijn partij is niet hetzelfde partij zoals die van u " @ Rutte
" Jou partij basseert alleen over Thema" @ Bos
en die man moet je gaan geloven![]()
het afhalen van de voorkant van de piemeltjes dat heeft met gezondheid te maken en niet met het geloof !!!!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:45 schreef cappp het volgende:
Iedereen gezond mens weet immers dat het ongezond is om een verhaaltje dat een tijdje geleden geschreven is voor waar aan te nemen. De bijbel en de koran zijn mooie verhalen, het is alleen zo'n zonde om er over te prediken en oorlogen over te voeren.
en de voorkant van de piemeltjes van kleine jongetjes eraf te halen, dit heeft immers niets met geloof te maken, maar met het feit dat het anders sneller gaat stinken in dat soort warme landen. Bijvoorbeeld.
valt er wat te begrijpen met Wilders ??quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:46 schreef cappp het volgende:
[..]
oh mijn hiemel, Meki. Ik heb het je uitgelegd en nu begrijp je het nog niet.
waar moet ik ingrijpen ?quote:
Redeneren op basis van premissen is blijkbaar erg moeilijk.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:46 schreef cappp het volgende:
[..]
oh mijn hiemel, Meki. Ik heb het je uitgelegd en nu begrijp je het nog niet.
Ik heb het over geloof in het algemeen, ja ook kruistochten, maar ook de aanslagen die worden gedaan in naam van Allah.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:49 schreef Meki het volgende:
[..]
het afhalen van de voorkant van de piemeltjes dat heeft met gezondheid te maken en niet met het geloof !!!!
het is wetenschappelijk bewezen dat onbesneden mensen meer kans hebben op ziektes !
De Koran basseert op de feiten en waarheiden. het is immers om daarin te geloven.
Oorlogen voeren ?? wie voerde kruistochten ook alweer ??
Al Qurais ?? tog
Nogmaals, nog een keer, speciaal voor Meki.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:50 schreef Meki het volgende:
[..]
valt er wat te begrijpen met Wilders ??
Bronnen in de koran spreken elkaar tegen op dit onderwerp. Daarnaast was rond die tijd de gemiddelde huwbare leeftijd voor meisjes 13, overal, dus ook in Europa. Je moet de geschiedenis van de koningshuizen eens lezen in de middeleeuwen. Ook niet helemaal oke. Dit heeft verder ook helemaal niets te maken met een uitspraak van een imam of bezoeker, of wat dan ook. Het is gewoonweg irrelevant. En daarmee een poging tot provocatie.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tja, daar heeft nog steeds niemand uit de moslim wereld een goed antwoord op verzonnen. Het enige waar het over gaat is dan "discriminatie, rascisme" en nog meer van dat soort dooddoeners.
Hoe weet jij dat het dan een feit en een waarheid is? Hoe weten de christenen dat hun geloof de ware is? Hoe weten de Hindoe's dat? Hoe weten de Joden dat?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:49 schreef Meki het volgende:
[..]
De Koran basseert op de feiten en waarheiden. het is immers om daarin te geloven.
Geloof je hem ??quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:54 schreef cappp het volgende:
[..]
Nogmaals, nog een keer, speciaal voor Meki.
ALS het waar is dat Mohammed met een 6 jarige trouwt en met haar batst op haar 9de, is het een ransaap.
Mocht het niet zo zijn, dan is het geen ransaap. Mocht het wel zo zijn, dan wel. Dat probeer ik ermee te zeggen. Capice?
Dat kan inderdaad. Feit is dat de aanslagplegers wel de islam aanhingenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:54 schreef Meki het volgende:
aanslagen in naam van allah kan iedereen doen
Ik kan ook in de naam van Cappp een sinaasappel goien op een 86 jarige buschauffeur ??
Cappp Akbar Cappp Hallalujaah
Het is mij geleerd en ik heb de tekenen gezien van de Islaamquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:56 schreef cappp het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat het dan een feit en een waarheid is? Hoe weten de christenen dat hun geloof de ware is? Hoe weten de Hindoe's dat? Hoe weten de Joden dat?
Geloof in het algemeen is ongefundeerd en doodzonde. Letterlijk en figuurlijk.
Ik geloof zowel de islam niet, als wilders niet.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:56 schreef Meki het volgende:
[..]
Geloof je hem ??
Wilders die netjes aan zijn woord houdt ??
Zie jij een Moslim die met een 6 jarige moslima trouwt ??
Anders zouden we toch onze leider volgen ?? toch als hij het doet kan niks ons tegenhouden om hetzelfde te doen
Anders was ik hier niet maar in de ziekenhuis met mijn 5 jarige vrouw die bevalt ??![]()
![]()
ik kan ook het geloof van Cappp aanhangen en zeggen dat het magquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:57 schreef cappp het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad. Feit is dat de aanslagplegers wel de islam aanhingen![]()
Dit zegt mij werkelijk geen flikker. Het overtuigd mij ook niet echt...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:57 schreef Meki het volgende:
[..]
Het is mij geleerd en ik heb de tekenen gezien van de Islaam
Koran is gebracht door de aartsengel Jibriel
de Koran is het woord van Allah
Ach wat is dat toch met jou ik geloof dit niet ik geloof dat nietquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:58 schreef cappp het volgende:
[..]
Ik geloof zowel de islam niet, als wilders niet.
Daarom gebruik ik het woordje als.
poging 3 trouwens.
interesseerd mij geen donder.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:58 schreef Meki het volgende:
[..]
ik kan ook het geloof van Cappp aanhangen en zeggen dat het mag
Simpel de Koran zijn de woorden van Allahquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:59 schreef cappp het volgende:
[..]
Dit zegt mij werkelijk geen flikker. Het overtuigd mij ook niet echt...
Waarom is de islam het echte geloof?
De islam is een vals geloof meki. Dat merk je straks wel als je in het eeuwige vuur zult branden.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:01 schreef Meki het volgende:
Simpel de Koran zijn de woorden van Allah
de Islaam heeft ook gezegd wat er hiernamaals gaat gebeuren met de mensheid
Dit heeft toch geen zin man. Meki gelooft het, jij niet. Einde discussie.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:59 schreef cappp het volgende:
[..]
Dit zegt mij werkelijk geen flikker. Het overtuigd mij ook niet echt...
Waarom is de islam het echte geloof?
ik ga niet blind in op geloof, ik zou mijzelf keihard kont geneukt voelen als ik zo doodga en er simpelweg niets isquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:59 schreef Meki het volgende:
[..]
Ach wat is dat toch met jou ik geloof dit niet ik geloof dat niet
nou wat geloof je dan wel
dat nederland wereldkampioen word in 2010
you're right.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dit heeft toch geen zin man. Meki gelooft het, jij niet. Einde discussie.
Met een gelovige gaan discussieren waarom hij/zij gelooft![]()
onthoudt deze zin , ik zal het ook onthoudenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:02 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De islam is een vals geloof meki. Dat merk je straks wel als je in het eeuwige vuur zult branden.
Goed jongen. Kijk dan later af en toe even naar boven en denk aan mij.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:05 schreef Meki het volgende:
[..]
onthoudt deze zin , ik zal het ook onthouden
jij provoceert toch ook.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:41 schreef Meki het volgende:
Wilders provoceert met opzet met Moslims
Wilders moet dan niet huilen als ie wordt bedreigt
je bent een fanaat. de mensen met wie jij hier te maken hebt geloven nagenoeg helemaal niet. jij discusseerd op een ander level dan zij. je wijkt af van het onderwerp dat je zelf bent begonnen. probeer de geschiedenis eens te relativeren waarom de profeet zo en zus. of is het de bedoeling dat je mensen hier wilt overtuigen van je eigen religie.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:57 schreef Meki het volgende:
Het is mij geleerd en ik heb de tekenen gezien van de Islaam
Koran is gebracht door de aartsengel Jibriel
de Koran is het woord van Allah
Het is op zich niet vreemd dat Wilders alle Moslims over één kam scheert.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:31 schreef Meki het volgende:
http://www.nieuwnieuws.nl(...)ilders_mohammed.html
Mohammed is springlevend
[..]
Zeer gevaarlijk dit
Wilders provoceert hiermee direct alle moslims ter wereld.
Zeer diep triest
Dit is uitlokking van de heer Wilders doet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |