quote:One of the toughest jobs in the Automotive industry is marketing a supercar as an upcoming manufacturer. This is exactly what a new company located in Washington USA is about to do. Some might remember that such a journey was tried by Vector in the 1970s.
Due to tight finances and under development, Vector was never successful. They failed to meet unrealistic claims and hype created with their non-running prototypes. Hopefully, times have changed since Vector; America has witnessed success stories like the ALMS and Saleen Automobiles with their S7. If the recent past is any indication of the future, more American supercars might have a place in the markets.
Back to our company: Called SSC, short for Shelby Super Cars, it is easy to confuse the name with Shelby Automobiles started by the legendary Carol Shelby. SSC is trying hard to trying hard to distinguish itself and it has done so with their latest product, the Aero SC/8T.
Almost two years ago, Mr Shelby began working on a steel space frame and carbon fiber body as a basis for his 250 mph super car. Since then, extensive wind tunnel testing has been completed, but the car has yet to prove it's aerodynamics through a top speed run.
The first Aero SC/8T, painted Burnt Copper Pearl, is an exciting product. It lends many stylistic traits from Italian exotica but is distinctly different from anything produced in America. For instance, the doors are air-cylinder operated and, upon button press, pivot from the window post.
SSC state that the engine is an all aluminum custom-modified V8 with variable boost forced induction.The lump is accually sourced from a Corvette C5R. Producing nearly 800 bhp, it is no surprise then that the first prototype pulled in a 3.1 second zero-to-sixty time at the Firebird raceway last March. Watch the run for yourself: click here.
All the goals of the Aero SC/8T have been achieved. The car has reached its final specification and SSC says they are ready to start taking orders. While Burnt Copper Pearl example is not for sale, two more cars are currently being made.
For anyone itching to get a glimpse of the car in person, SSC will be showcasing the Aero SC/8T at the upcoming SEMA show in Las Vegas.
Supercars.net will be following the development of these cars, and we wish good fortune upon SSC.
vorige deeltjesquote:price $239 000 USD
engine Modified Corvette C5R Aluminum V8
position Mid Longitudinal
fuel feed Electronic Sequential Port
displacement 6187 cc / 377.6 cu in
bore 99.01 mm / 3.898 in
stroke 101.6 mm / 4.000 in
compression 9.5:1
power 583.1 kw / 782 bhp @ 6600 rpm
hp per litre 126.39 bhp per litre
bhp/weight 633.71 bhp per weight
torque 860.94 nm / 635 ft lbs @ 5800 rpm
redline 7200
drive wheels Carbon Fibre & Composite Body over Steel Space Frame
front brakes Vented & Slotted Discs w/6-Piston Calipers
f brake size 356 mm / 14 in
rear brakes Vented & Slotted Discs w/6-Piston Calipers
r brake size 356 mm / 14 in
front wheels F 45.7 x 24.1 cm / 18 x 9.5 in
rear wheels R 48.3 x 33.0 cm / 19 x 13 in
front tire size 245 45-18 Michelin Pilot Sports
rear tire size 345 30-19 Michelin Pilot Sports
steering Rack & Pinion w/Power Assist
f suspension Unequal Length A-Arms w/Adj Tube Shocks, Anti Roll Bar
r suspension Unequal Length A-Arms w/Opposed Coil-Over Springs
weight 1234 kg / 2720 lbs
wheelbase 2672 mm / 105.2 in
length 4475 mm / 176.2 in
width 2101 mm / 82.7 in
height 1092 mm / 43.0 in
transmission 6-Speed
je bent nu een van onsquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Vandaag was mn eerste dag als kantoorpik btw
en beviel het?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:49 schreef Alexxxxx het volgende:
quote:
Okquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:57 schreef lipje het volgende:
kantoorbaantje = papierinkoper (aldus Richbitch)
Lekker rukken op je naaktfoto'squote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zit trouwens tussen twee debiteuren cediteuren figuren, een rondborstige stagaire en de prjectgroepleider die zich aan alles ergert inEn ze wilden allemaal toegang tot Bee Sexy
de 10 andere gebruikers van BB danquote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:10 schreef Sjoewe het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1192799
Bwehehehe
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
16 jarige meisjes die fotoverslagen laten maken van het zetten van hun tepelpiercing
Welkom bij de club. Ennuh.. niet vergeten hé, friday = casual day!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:49 schreef Alexxxxx het volgende:
VriMiBo!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:17 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Welkom bij de club. Ennuh.. niet vergeten hé, friday = casual day!
Bijna net zo belangrijk. Maar bij ons leeft dat eigenlijk alleen 's zomers (op het dakterras).quote:
hah, het rondhangen op kantoor baantjequote:
wij hebben ieder jaar een order van tweemaal zoveelquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:28 schreef BaraCuda het volgende:
Hoi![]()
Kom baas net met fles champagne en glazen magazijn binnen vallen dat ze order van 1.2 miljoen binnen hebben gesleept![]()
Gaat weer druk jaar worden![]()
Misschien komt het omdat het bureau waar ik werk voor 50% eigendom van Heineken isquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:21 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Bijna net zo belangrijk. Maar bij ons leeft dat eigenlijk alleen 's zomers (op het dakterras).
Des winters is er geen hond, iedereen meteen naar huis en zo
Nee, dat is de rondborstige stagaire alquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:30 schreef lipje het volgende:
[..]
hah, het rondhangen op kantoor baantje
Koffie juf voor theemutsen enzo
Alle foto's schots en scheefquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik er vrijdag nog benHeb weer eens te vlug gewerkt... ze dachten dat ik er een paar weken over zou doen
Vanochtend om 8:30 was ik klaar....
Nee, ik doe alles, behalve het daadwerkelijke op het knopje drukkenquote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ik doe alles, behalve het daadwerkelijke op het knopje drukkenDat doet iemadn die een hekel heeft aan fotograferen
![]()
Gewoon dat je een nogal absurdistische situatie beschrijft.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Euh? Leg uit?Ik ken kamagurka uiteraard wel, maar wat bedoel je met deze opmerking?
Ik trek het aan geloof ikquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Gewoon dat je een nogal absurdistische situatie beschrijft.
kan jij nog wel ff oefenen met je vorkheftruckquote:
Ben je weer ontslagenquote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
He je btw nog meer Servische (volks)muziek?
lijk tjabbo wel zoquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je weet zeker dat je niet voor de staat werkt?
nope, heb gewoon al weekendquote:
moet nog een keer weer fixenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:50 schreef Alexxxxx het volgende:
TF, je vlag!
Nee, tjabbo ging tussendoor rukken en fleshlights bestellenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:52 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
lijk tjabbo wel zo![]()
[..]
nope, heb gewoon al weekend![]()
Ga je überhaupt nog verhuizen?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, lekker de plafondplaten boven Sandra haar kop wegstampen
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee, tjabbo ging tussendoor rukken en fleshlights bestellen
Ja, zo snel mogelijk... Maar ik heb pas vanaf 1 juni vast inkomen, dus tot die tijd zal het even doorijten worden ben ik bangquote:
Met een eerste jaars contract? Denk het niet hoor. Maar de huizen zijn wel lekker cheap in het noorden.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, zo snel mogelijk... Maar ik heb pas vanaf 1 juni vast inkomen, dus tot die tijd zal het even doorijten worden ben ik bangEn dan kan ik misschen zelfs wel wat kopen
[Centraal] PTA Filmpjes deel 15quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee, tjabbo ging tussendoor rukken en fleshlights bestellen
Mja, jaar wachten dan, laat ik alles wel in de dozen zittenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Met een eerste jaars contract? Denk het niet hoor. Maar de huizen zijn wel lekker cheap in het noorden.
Forum-classicquote:
Alsof het erg is om tussendoor te huren.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, jaar wachten dan, laat ik alles wel in de dozen zitten
Mja liever in twee jaar nog eens 4 keer verkassen dan bij m'n ex inwonen, niet persoonlijk bedoeld overigens.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, zeker niet, maar ik ben nu wel klaar met verhuizen als ik eerlijk benom de twee jaar verkassen
Wil me nu ergens settelen.
Ach, we zijn nog steeds goede vrienden, en we hebben de kamers een beetje verdeeld, dus een heel leefbare situatie.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja liever in twee jaar nog eens 4 keer verkassen dan bij m'n ex inwonen, niet persoonlijk bedoeld overigens.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, we zijn nog steeds goede vrienden, en we hebben de kamers een beetje verdeeld, dus een heel leefbare situatie.
Leuk ding hoorquote:
Wel veel Bosniesche en wat oude ex-yu, maar alles heet eigenlijk bij 'ons' volksmuziek..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
He je btw nog meer Servische (volks)muziek?
ff luisteren, dank je!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:57 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Wel veel Bosniesche en wat oude ex-yu, maar alles heet eigenlijk bij 'ons' volksmuziek..
Welke stijl zoek je?
Zoiets![]()
Zoiets![]()
Zoiets [afbeelding] (mijn buurman)
Zoiets [afbeelding]
Of zoiets![]()
Ik zet binnenkort erg veel op mijn Youtube channel, maar ik kan ook
wel een map met muziek voor je sharen (live messenger?) ofzo.
ontopic:
Zastava 101 ("stojadin" in de volkmond). Knight Rider, EAT YOUR HEART OUT!![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:09 schreef ijsmeis het volgende:
Het is deze: http://www.gebroedersnijs(...)x26le60f.xml?lang=nl
Goede avond dame, en graag gedaan.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:05 schreef Sandraugiga het volgende:
Dank je wel Opa_verteld.
Goedeavond trouwens heren.
nr 1 is gaafquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:57 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Wel veel Bosniesche en wat oude ex-yu, maar alles heet eigenlijk bij 'ons' volksmuziek..
Welke stijl zoek je?
Zoiets![]()
Zoiets![]()
Zoiets [afbeelding] (mijn buurman)
Zoiets [afbeelding]
Of zoiets![]()
Ik zet binnenkort erg veel op mijn Youtube channel, maar ik kan ook
wel een map met muziek voor je sharen (live messenger?) ofzo.
ontopic:
Zastava 101 ("stojadin" in de volkmond). Knight Rider, EAT YOUR HEART OUT!![]()
Nr. 1 is echt traditioneel, draai het op een BiH of YU -feest, en je krijgt écht iedereen op de dansvloer.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nr 1 is gaaf![]()
(allen jammer van die aandachtsgeile nicht in zn zalmshirt
nr 2 is kut
nr 3 is matig
nr 4 is wel aardig
nr 5!![]()
![]()
![]()
en die zastava is natuurlijk geniaal![]()
Ah, nu snap ik het.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:14 schreef Sandraugiga het volgende:
Voor het posten van die volksmuziek natuurlijk.
foutjequote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, ik vodn er geen reet aan. Laat mij maar lekker n het magazijn orndstruinen.
En Hugo waarom mail je mij eindbeoordelingen?
en daar heb je 20 jaar over gedaan?quote:Op woensdag 24 januari 2007 07:25 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb me stageverslag af Hugo. En ik weet wat rillen en ponsen en stansen is.
quote:
Tijdens of gedurendequote:Op woensdag 24 januari 2007 09:08 schreef Richboy het volgende:
[..]
Onder je werk zoeken naar nepkutjes
ik wil je erop wijzen dat je niet perfect bentquote:Op woensdag 24 januari 2007 10:49 schreef Richboy het volgende:
[..]
Als je me wilt verbeteren, doe het dan goed.
De tijd vliegt wanneer je het druk hebt.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:08 schreef Opa_vertelt het volgende:
Bah, ik heb het echt echt pokkedruk
laters
in z'n dromen, net als jijquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:05 schreef HansU het volgende:
[..]
ik wil je erop wijzen dat je niet perfect bent![]()
Hoe is het met de Porsche eigenlijk, Nog veel gereden?
in m'n dromen heb ik echt geen pauper Boxter hoor, daar wil ik zelfs als ik niet slaap nog niet in gezien worden.quote:
Dat is ook wel weer zo, maar die gasten van Sun zijn azijnzeikerds!quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:09 schreef HansU het volgende:
[..]
De tijd vliegt wanneer je het druk hebt.
Da's beter dan de urine lucht van ongewassen vuilnismannen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:13 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo, maar die gasten van Sun zijn azijnzeikerds!![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de mijne er meteen voor ruilquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:11 schreef HansU het volgende:
[..]
in m'n dromen heb ik echt geen pauper Boxter hoor, daar wil ik zelfs als ik niet slaap nog niet in gezien worden.
Boxter
Ik wil je erop wijzen dat je een irritante kutkneus bent.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:05 schreef HansU het volgende:
[..]
ik wil je erop wijzen dat je niet perfect bent![]()
Van 't weekend wel een paar km. gemaakt.quote:Hoe is het met de Porsche eigenlijk, Nog veel gereden?
quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:13 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo, maar die gasten van Sun zijn azijnzeikerds!![]()
Eenschquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:18 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ik wil je erop wijzen dat je een irritante kutkneus bent.![]()
Zal wel van zo'n wigger zijn. Ik kan die smakeloze paupers niet uitstaan.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:22 schreef Hugster het volgende:
Mijn broertje heeft gisteren deze Porsche hier in Utrecht gespot.
[afbeelding]
Over smaak valt niet te twisten, maar dit ding op NL kenteken is wel bijzonder.
600pk en 865Nm bij 3.300rpm.
ook?quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:24 schreef Hugster het volgende:
HansU is ook van de herenliefde heb ik zomaar het idee..
Ik vind hem iets te overdreven...quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:22 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
Bijzonder als in "Look at me, I'm a retarded inbreed attention whore!!1" misschien?quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:22 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
Hence the smileyquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:27 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ik ken Sun wel
Ik bedoelde waarom jij last van hen hebt?
Valt wel te twisten bedoel jequote:Op woensdag 24 januari 2007 11:22 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
Ok. Je lijkt het erg leuk te vinden.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:33 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Hence the smiley
We doen (oa) voor hun de box/cd/inlay artwork.![]()
Nou, volgens mij vind iedereen dit ding lelijkquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:35 schreef HansU het volgende:
[..]
Valt wel te twisten bedoel je
Maar het is gewoon eer verschrikkelijke pooier bak![]()
Daar zullen pooiers het wel niet mee eens zijn.
Op autogespot lopen behoorlijk wat kindjes rond die zelfs hier nog een stijf plassertje van krijgenquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:42 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nou, volgens mij vind iedereen dit ding lelijk
Maar broertje was wel impressed met de grille, dat was gewoon een complete deur
Sun is echt zo'n contract met van die gasten die altijd overal wat op aan te merken hebben..quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:37 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ok. Je lijkt het erg leuk te vinden.
Niets mis met hoge eisen stellen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:55 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Sun is echt zo'n contract met van die gasten die altijd overal wat op aan te merken hebben..
Zo is er net aan sample afgekeurd (zo'n product indenticifation card) omdat de opmaak
12.7x12.7 was, en niet 12.75x12.7.. Leuke is (en dat snappen ze niet) dat geen 1 klant
zal zeggen " hey, dit kaartje is 5 tienden van een mm te kort!"Maarja, life goes on..
BTW, lunchen!![]()
als je 17,75 x 17,75 bestelt, hoor je dat gewoon te krijgen. En niets anders. Als jij straks in de kantine een frikandel speciaal bestelt met extra uitjes en je krijgt bar weinig uitjes ben jij toch ook niet blij en zeg je er wat van?quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:55 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Sun is echt zo'n contract met van die gasten die altijd overal wat op aan te merken hebben..
Zo is er net aan sample afgekeurd (zo'n product indenticifation card) omdat de opmaak
12.7x12.7 was, en niet 12.75x12.7.. Leuke is (en dat snappen ze niet) dat geen 1 klant
zal zeggen " hey, dit kaartje is 5 tienden van een mm te kort!"Maarja, life goes on..
BTW, lunchen!![]()
We hebben het over een halve mm ..quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:02 schreef HansU het volgende:
[..]
als je 17,75 x 17,75 bestelt, hoor je dat gewoon te krijgen. En niets anders. Als jij straks in de kantine een frikandel speciaal bestelt met extra uitjes en je krijgt bar weinig uitjes ben jij toch ook niet blij en zeg je er wat van?
ik zou een geschreven brief sturen naar de Mc Donalds als mijn speeltje in de Happy Meal ontbreekt.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:43 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
We hebben het over een halve mm ..
De gasten op de werkvloer ronden bij het schoonsnijden toch alles af op de hele mm![]()
En als ik bij mijn frikandel (btw) 29.5 stukjes ui krijg ipv 30 merk ik het nieteens
..om er daarna 's nachts vreemd over te dromen!quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:46 schreef HansU het volgende:
[..]
ik zou een geschreven brief sturen naar de Mc Donalds als mijn speeltje in de Happy Meal ontbreekt.
Inderdaad, ik heb wel eens gedroomd dat ik bij de Mc Donalds zat en gratis onbeperkt Big Macs mocht eten. Uiteindelijk bleek dat toch niet zo te zijn en moest ik de afwas doen om m'n rekening af te betalen. Had ik geluk dat de Mc Donalds geen servies gebruiktquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:47 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
..om er daarna 's nachts vreemd over te dromen!![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:51 schreef HansU het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb wel eens gedroomd dat ik bij de Mc Donalds zat en gratis onbeperkt Big Macs mocht eten. Uiteindelijk bleek dat toch niet zo te zijn en moest ik de afwas doen om m'n rekening af te betalen. Had ik geluk dat de Mc Donalds geen servies gebruikt![]()
wij rijden 6 uur naar Duitsland om daar te praten over enkele honderdsten en duizendsten van mm, dan is 5 tiende mm erg veel hoorquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:43 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
We hebben het over een halve mm ..
De gasten op de werkvloer ronden bij het schoonsnijden toch alles af op de hele mm![]()
En als ik bij mijn frikandel (btw) 29.5 stukjes ui krijg ipv 30 merk ik het nieteens
Ben maandag trouwens naar de KFC geweest (voor het eerst).quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:57 schreef HansU het volgende:
[..]
ik werd lachend wakker ja. Maar dan zonder de geur van Big Macs uit me smoel![]()
Ik heb laatst een pak 12x18 weggegooid! HA!quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:00 schreef vlad het volgende:
[..]
wij rijden 6 uur naar Duitsland om daar te praten over enkele honderdsten en duizendsten van mm, dan is 5 tiende mm erg veel hoor![]()
![]()
0,5mm is ook fors als het gaat om de dikte van het papier.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:00 schreef vlad het volgende:
[..]
wij rijden 6 uur naar Duitsland om daar te praten over enkele honderdsten en duizendsten van mm, dan is 5 tiende mm erg veel hoor![]()
![]()
KFC is inderdaad echt niet te vreten. Het zou kip moeten voorstellen, maar smaakt naar gefrituurde kots.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:04 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ben maandag trouwens naar de KFC geweest (voor het eerst).
Man o man wat een goor vreten zeg, had ik echt niet verwacht.
Ik kan veel hebben, en vindt kip heerlijk, maar dit was gewoon
Toen het 2de stukje al net zo ranzig was als het eerste, is die hele tv-bucket
in de kliko gevlogen. Geen wonder dat ze er gratis 2 flessen cola bijdoen.
Kunnen de mensen die gore smaak tenminste wegspoelen.
Wanneer ga je nou eigenlijk?quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:29 schreef PeuRac het volgende:
Zo, ben officieel uitgeschreven in dit land
Wat doe je hier nog dan?quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:29 schreef PeuRac het volgende:
Volgende week dinsdag (30 januari) vlieg ik rond half 12 vanaf Dusseldorf naar Helsinkiquote:
Definitief of tijdelijk?quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgende week dinsdag (30 januari) vlieg ik rond half 12 vanaf Dusseldorf naar Helsinki![]()
Dus rond 9u/half 10 verlaat ik Nederland waarschijnlijk
Nog 4 tentamens maken en afscheidnemen van mn vriendinquote:
Vooralsnog tijdelijk, maar ik heb geen idee wat mn plannen over een jaar zijn. Zoals de planning nu is, kom ik per 1 februari 2008 weer terugquote:
Cool, wat doe je nou met je alfa?quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgende week dinsdag (30 januari) vlieg ik rond half 12 vanaf Dusseldorf naar Helsinki![]()
Dus rond 9u/half 10 verlaat ik Nederland waarschijnlijk
Hij blijft te koop staan, mn ouders handelen t dan voor me af, mocht ik em niet kunnen verkopen, gaat mn vriendin er in rijden als ze dr rijbewijs heeft (wat niet te lang meer duurt denk ik). Dan heb ik ook vervoer als ik tussendoor terug komquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:49 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Cool, wat doe je nou met je alfa?
tering, waarom heb je dat gedaan man?quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:29 schreef PeuRac het volgende:
je weet nog niet half wat er bij komt kijkenquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:06 schreef Richboy het volgende:
[..]
0,5mm is ook fors als het gaat om de dikte van het papier.
Al zou het inderdaad 2x zoveel zijn als ik denk, dan nog is het bar weinigquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:07 schreef vlad het volgende:
[..]
je weet nog niet half wat er bij komt kijken![]()
Ik had t ook liever niet gedaan, maar moet voor de studiefinancieringquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:03 schreef vlad het volgende:
[..]
tering, waarom heb je dat gedaan man?ik dacht dat ook even te doen, maar voor de belastingdienst ga je nu emigreren. Komt een hoop ellende bij kijken. Makkelijker is om gewoon in nederland ingeschreven te blijven, zeker omdat je niet weet wat je toekomstplannen zijn.
Toen ik een jaar naar het buitenland ben gegaan, werd me zelfs geadviseerd om me niet uit te schrijven
Ik verdien tenminste m'n eigen boterhamquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:14 schreef Richboy het volgende:
[..]
Al zou het inderdaad 2x zoveel zijn als ik denk, dan nog is het bar weinig
behoud je niet de status uitwonend in het buitenland danquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had t ook liever niet gedaan, maar moet voor de studiefinancieringanders ga ik van 250 euro naar 70 euro in de maand.
Ik nog even niet. Ik verdien straks een dikbelegde boterham, met een leuk gevulde voorraadkast achter de hand.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:15 schreef vlad het volgende:
[..]
Ik verdien tenminste m'n eigen boterham![]()
Mijn boterhammen waren niet te vreten vandaag, al het fatsoenlijk brood was op bij de AHquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:15 schreef vlad het volgende:
[..]
Ik verdien tenminste m'n eigen boterham![]()
nee hoor, dat dacht ik dus ook. daarom had ik het toen ook gedaan. Maar als je daar opgeeft dat je naar het buitenland gaat en ze het hele verhaal uitlegt (incl. bewijs) komt het goed.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had t ook liever niet gedaan, maar moet voor de studiefinancieringanders ga ik van 250 euro naar 70 euro in de maand.
dat verdien ik op dit moment alquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:16 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ik nog even niet. Ik verdien straks een dikbelegde boterham, met een leuk gevulde voorraadkast achter de hand.
Die status behoud je wel, maar sinds een jaar of 6 controleerd de IB-groep waar je ingeschreven staat, dus als ik uitwonend aangeef, maar wel bij mn ouders ingeschreven sta, dan krijg ik een boete. En sinds vorig jaar houd je inderdaad de studiefinanciering als ik hier niet meer ingeschreven staquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:16 schreef HansU het volgende:
[..]
behoud je niet de status uitwonend in het buitenland dan
En heb je nog recht op stufie dan als je niet eens meer ingeschreven staat in dit landBeetje vreemd allemaal.
hmmm, ik zal ff wat rond bellenquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:18 schreef vlad het volgende:
[..]
nee hoor, dat dacht ik dus ook. daarom had ik het toen ook gedaan. Maar als je daar opgeeft dat je naar het buitenland gaat en ze het hele verhaal uitlegt (incl. bewijs) komt het goed.
Echt, dat uitschrijven moet je mee oppassen hoor. Je krijgt straks een dikke enveloppe van de belastingdienst met je emigratie papieren enzo. Dus dan ben je full-time fin en wens ik je veel plezier met het invullen van de Finse belastingpapieren![]()
maar als je ze het hele verhaal uitlegt en ze de juiste documenten/bewijsmateriaal overhandigt is het primaquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die status behoud je wel, maar sinds een jaar of 6 controleerd de IB-groep waar je ingeschreven staat, dus als ik uitwonend aangeef, maar wel bij mn ouders ingeschreven sta, dan krijg ik een boete. En sinds vorig jaar houd je inderdaad de studiefinanciering als ik hier niet meer ingeschreven sta
echt doen, want anders kan je een hoop toestanden belevenquote:
saai zeg, ik vind het altijd wel spannend om hard te moeten remmen op een nat wegdek terwijl de voorwielen nog een klein beetje ingestuurd staan. Lekker half zijwaarts slippen richting zijkant van de wegquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:22 schreef M5 het volgende:
Lekker de 4Motion en winterbanden aan een test kunnen onderwerpen vanochtenden dat werkt erg goed. 't is bijna saai, zo goed.
onderstuur bedoel je? dat haat ik.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:26 schreef HansU het volgende:
[..]
saai zeg, ik vind het altijd wel spannend om hard te moeten remmen op een nat wegdek terwijl de voorwielen nog een klein beetje ingestuurd staan. Lekker half zijwaarts slippen richting zijkant van de weg![]()
volgens mij zijn der wel systemen waarmee je meer power op je achterwielen krijgtquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:22 schreef M5 het volgende:
Lekker de 4Motion en winterbanden aan een test kunnen onderwerpen vanochtenden dat werkt erg goed. 't is bijna saai, zo goed.
onderstuur in de catergorie, stuurt helemaal niet meerquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:29 schreef M5 het volgende:
[..]
onderstuur bedoel je? dat haat ik.nee, vanochtend was het geen nat weg dek, maar iets tussen ijzel, hagel en sneeuw in. ik heb geen slippend wiel gehoord. gewoon volgas optrekken
Opzich vind ik het wel best zo. D'r is best wel overstuur in dat ding te krijgen, maar je moet wat harder werken dan in een BMW oid.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:33 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
volgens mij zijn der wel systemen waarmee je meer power op je achterwielen krijgt![]()
kun je lekker gaan driften met je passatquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:37 schreef M5 het volgende:
[..]
Opzich vind ik het wel best zo. D'r is best wel overstuur in dat ding te krijgen, maar je moet wat harder werken dan in een BMW oid.
Dat hoorde ik ook net jaquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:24 schreef vlad het volgende:
[..]
maar als je ze het hele verhaal uitlegt en ze de juiste documenten/bewijsmateriaal overhandigt is het primaadres in Finland hoeft niet eens te kloppen zeiden ze bij de IBG, omdat ze in het buitenland niet controleren
![]()
een beetje meer power zou eigenlijk geen kwaad kunnen. zeker in het lagere toerengebied.. schijt TDI'squote:Op woensdag 24 januari 2007 14:39 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kun je lekker gaan driften met je passat![]()
als je nou eerst eens gevraagd had hoe je het aan had kunnen pakken, in plaats van achteraf te kijken of het wel slim geweest isquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook net jalekker makkelijk, gewoon zeggen dat je in t buitenland studeert en je kan alles aanvragen wat je wil
![]()
Op mn school zette ze die handtekening namelijk zonder te kijken of ik überhaubt wel daar op school zat
gewoon boosten die hapquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:42 schreef M5 het volgende:
[..]
een beetje meer power zou eigenlijk geen kwaad kunnen. zeker in het lagere toerengebied.. schijt TDI's
* sparen gaat voor 'n S4 engine swap![]()
in de basis is het de zelfde motor, alleen heb ik 1,5 mm grotere boring. (en natuurlijk andere zuigers e.d.)quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:48 schreef HansU het volgende:
[..]
een S4 motor heeft toch iets meer potentie dunkt me
gewoon zelf zo'n fohn op plakken johquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:48 schreef M5 het volgende:
[..]
bestaan d'r eigenlijk turbokits voor dat blok.. ben er nog nooit één tegen gekomen...
dan doe ik er gelijk 2. scheelt weer wat ingewikkeld uitlaatpijp werk in elkaar knutselenquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:50 schreef vlad het volgende:
[..]
gewoon zelf zo'n fohn op plakken joh![]()
![]()
zou het niet uit me hoofd weten maar vast welquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:48 schreef M5 het volgende:
[..]
bestaan d'r eigenlijk turbokits voor dat blok.. ben er nog nooit één tegen gekomen...
daar heb ik er al een van gevonden ja $4900 USD... dan spaar ik wel ff door voor 'n auto die standaard al geblazen is.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:55 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zou het niet uit me hoofd weten maar vast wel![]()
supercharger dat weet ik 100% zeker![]()
tuning voor dat model motor is inderdaad duur, is ook erg weinig voor te vinden zie ikquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:05 schreef M5 het volgende:
[..]
daar heb ik er al een van gevonden ja $4900 USD... dan spaar ik wel ff door voor 'n auto die standaard al geblazen is.
dus Herman komt straks in z'n nieuwe Volvo voorrijden?quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:15 schreef M5 het volgende:
d'r is een of andere familie Vink die een rekeningnummer heeft die identiek is aan die van mij op de laatste twee cijfers na, die zijn omgedraaid. En dus schijft men dat geld gewoon van mijn rekening af. De typkippen van tegen woordig letten ook al niet meer op. en de bank met automatische incasso's al helemaal niet meer
Vink... Vink... waar ken ik dat van?
quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:05 schreef M5 het volgende:
[..]
daar heb ik er al een van gevonden ja $4900 USD... dan spaar ik wel ff door voor 'n auto die standaard al geblazen is.
mja. ach, op zich ben wel te vreden met het ding. heerlijk relaxed cruisen op hoge snelheid. maar de volgende auto wordt hoe dan ook met een geblazen motor. VW/Audi of anders 'n Volvo.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:12 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
tuning voor dat model motor is inderdaad duur, is ook erg weinig voor te vinden zie ik![]()
'n volvo van 15 euro.. ik ben benieuwdquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:16 schreef vlad het volgende:
[..]
dus Herman komt straks in z'n nieuwe Volvo voorrijden?![]()
![]()
een mercedes dan?quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:16 schreef M5 het volgende:
[..]
mja. ach, op zich ben wel te vreden met het ding. heerlijk relaxed cruisen op hoge snelheid. maar de volgende auto wordt hoe dan ook met een geblazen motor. VW/Audi of anders 'n Volvo.![]()
die heeft er twee te weinig. Dat een Mercedes noemen is voor mij het zelfde als een Daewoo een Chevrolet noemenquote:
een deawoo is een chevroletquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:23 schreef M5 het volgende:
[..]
die heeft er twee te weinig. Dat een Mercedes noemen is voor mij het zelfde als een Daewoo een Chevrolet noemen
Mercedes mot ik niet. Behalve een W124 500E dan. Als heeft ie wel een fout imago. imo
quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:35 schreef ThaFreak het volgende:
http://youtube.com/watch?v=mzVkIBpXIhI![]()
osama ?quote:
niceass shockwavequote:Op woensdag 24 januari 2007 15:40 schreef ThaFreak het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=5b2960932c&p=1 mooie auto boooooom![]()
Damn, ik zag dat vanmiddag ook al, dacht dat het aan de pc lag waar ik aan zat te 'werken'quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:04 schreef Hugster het volgende:
De update van google afbeeldingen zuigt grote konten![]()
![]()
![]()
Je ziet nu alleen nog maar de afmeting, grootte en locatie bij een mouse-over
Stelletje hoerenzonen
waar blijft die A3 danquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:19 schreef vlad het volgende:
[..]
dat verdien ik op dit moment alheb iig geen reden tot klagen
![]()
Ik de RWD en winterbanden bij het inhalen van een opa in een A6 die 40 bleef rijdenquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:22 schreef M5 het volgende:
LPG in je sletquote:
geen geluidquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:40 schreef ThaFreak het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=5b2960932c&p=1 mooie auto boooooom![]()
Ja in Duitsland geen woord Duist spreken en hier hele verhalen in het Duits postenquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:34 schreef Paladijn het volgende:
Nürburgring/D. (red) Als Übungsparcours hatte sich ein Ehepaar aus Bayern am Samstagnachmittag ausgerechnet die Nordschleife des Nürburgrings ausgesucht. Ein 31-jähriger Mann wollte seiner Frau hier private Fahrstunden geben. Grund: Weil auf der Nordschleife ja nicht mit Gegenverkehr zu rechnen sei. Die 20–jährige führerscheinlose Ehefrau war hierbei jedoch total überfordert und fuhr so langsam und unsicher, dass dieses sofort auffiel. Die beiden Bayern müssen jetzt mit einem Strafverfahren rechnen. "Glücklicherweise war es bis zu diesem Zeitpunkt noch nicht zu einem Unfall gekommen", so der Kommentar eines Polizeisprechers.wat bezielt sommige mensen
Ik begrijp het wel maar moet zo naar woorden vissen - had ook al tijden geen duits gesprokenquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:39 schreef lipje het volgende:
[..]
Ja in Duitsland geen woord Duist spreken en hier hele verhalen in het Duits posten![]()
m'n sletje had het koud vanmorgenquote:
ik ook niet, maar als je niet spreekt blijf je naar woorden zoekenquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel maar moet zo naar woorden vissen - had ook al tijden geen duits gesproken
Toen ik met drie vrienden een weekje roadtrip in duitsland deed mocht ik continu duitsers aanspreken en op zich ging dat ook wel
Dat is waar, maar als je'n week tussen de duitssprekenden rondloopt moet je wel, vooral als de rest geen woord duits spreekt. Het leverde iig wat leuke momenten op als 5 minuten gebarentaal om uit te leggen wat pfilzen op je schnitzel zijnquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:50 schreef lipje het volgende:
[..]
ik ook niet, maar als je niet spreekt blijf je naar woorden zoeken
pwnedquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:24 schreef vlad het volgende:
heb ik eindelijk de nieuwe prison break, is ie beveiligd met een wachtwoord![]()
![]()
mja, net gedaan. blijkt dat het een neppert is die 4 dagen, voordat de aflevering uitgezonden werd, al op internet stondquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:30 schreef Hugster het volgende:
Verder werkt dan googlen op de filename wel eens, je bent namelijk niet de enige die hier tegenaan loopt
Of evt de comments van de torrenttracker waart je hem vandaan hebt, of anders opnieuw downloaden eh van een andere releasegroep.
Pussyquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Jullie moeten meer posten overdag, heb mee zitten lezen, saaie bende
Durf op mn werk niet in te loggen
duidelijkquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:33 schreef vlad het volgende:
[..]
mja, net gedaan. blijkt dat het een neppert is die 4 dagen, voordat de aflevering uitgezonden werd, al op internet stond![]()
Ik zit op de computer van Samantha. Die is ziek, maar schijinnt een ongelofelijk lekker ding te zijnquote:
Er bestaat ook een knop "Logout" ?quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zit op de computer van Samantha. Die is ziek, maar schijinnt een ongelofelijk lekker ding te zijnEn die gaat dus NIEt onder mijn naam in de SC posten
En waarom zitten de leestekens hier niet op de goede plek ±X )Zit Achter mn vader zn nieuwe PC'
Ik gok nederlandse toetsenbord instelling, hadden mijn ouders laatst ook last vanquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zit op de computer van Samantha. Die is ziek, maar schijinnt een ongelofelijk lekker ding te zijnEn die gaat dus NIEt onder mijn naam in de SC posten
En waarom zitten de leestekens hier niet op de goede plek ±X )Zit Achter mn vader zn nieuwe PC'
je moet 2x14 hebben, john doe heet ie geloof ikquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:33 schreef vlad het volgende:
[..]
mja, net gedaan. blijkt dat het een neppert is die 4 dagen, voordat de aflevering uitgezonden werd, al op internet stond![]()
nee, hun begonnen met dansen met sterrenquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:08 schreef Fugie het volgende:
[..]
je moet 2x14 hebben, john doe heet ie geloof ik
ga hem zo kijken
nieuwe seizoen 24 is trouwens echt zooooo gruwelijk, echt meesterlijk tot nu toe
in de states maken ze tenminste vette series, geen c sterren dansen op het ijs ofzo
voor amerikaans publiek wel, voor nederlands publiek nietquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:15 schreef vlad het volgende:
[..]
nee, hun begonnen met dansen met sterrenen the beauty and the geek... dat zijn stuk voor stuk topseries
![]()
ik ga ook prison break kijken. heb nu de nieuwe binnen die het wel doet![]()
Beter dan hockey?!quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:33 schreef Fugie het volgende:
nfl en nba zijn ook 100000x beter dan voetbal of hockey
En zo te zien binnenkort ook een Carrera GTquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:45 schreef Hugster het volgende:
Denk maar niet dat ze er een vloot van hebben hoor
Gewoon een gestolen Cayenne
je vergeet NHLquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:33 schreef Fugie het volgende:
nfl en nba zijn ook 100000x beter dan voetbal of hockey
Sissy boy, gewoon inloggen man!quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Jullie moeten meer posten overdag, heb mee zitten lezen, saaie bende
Durf op mn werk niet in te loggen
ik vind baseball eigelijk niet zo boeiendquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:50 schreef Hugster het volgende:
Baseball is echt het populairst daar, daar blijven de mensen echt voor thuis.
Nipplegatequote:Op donderdag 25 januari 2007 09:01 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik vind baseball eigelijk niet zo boeiend![]()
Maarrrrrrr, over 2 weken weer superbowl![]()
Jij moet echt 'ns met een psycholoog gaan praten.quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:09 schreef HansU het volgende:
[..]
dit jaar weer, maar dan met Oprah Winfrey![]()
Kan jij niet gewoon luisteren naar wat ik te zeggen hebquote:Op donderdag 25 januari 2007 09:11 schreef Richboy het volgende:
[..]
Jij moet echt 'ns met een psycholoog gaan praten.
Verzekering.quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:13 schreef HansU het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon luisteren naar wat ik te zeggen heb
Een Psycholoog/psychiater is te duur voor mijn arbeiders salaris.
dat blijkt... wat doe je hier danquote:Op donderdag 25 januari 2007 09:15 schreef Richboy het volgende:
[..]
Verzekering.
ik heb wel wat beters te doen.
SOG'en. Daarnaast is fokken nog altijd een stuk interessanter dan naar jouw gezever luisteren.quote:
Jammer voor jouw dan dat ik zo loop te zeveren hierquote:Op donderdag 25 januari 2007 09:23 schreef Richboy het volgende:
[..]
SOG'en. Daarnaast is fokken nog altijd een stuk interessanter dan naar jouw gezever luisteren.
Mooie bakquote:
wow gefeliciteerd, ik heb gedurende m'n hele opleiding nog nooit hoger dan een 7 gescoord.quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mooie bak
Yes een 8 voor t project
We hebben er ook 50% meer tijd in gestoken dan er voor stond en flink uitgepakt met de presentatie (daar kijken ze toch beter naar dan het uiteindelijke verslag). Dus we hadden het min of meer ok al verwachtquote:Op donderdag 25 januari 2007 09:44 schreef HansU het volgende:
[..]
wow gefeliciteerd, ik heb gedurende m'n hele opleiding nog nooit hoger dan een 7 gescoord.
wanneer vertrek je eigenljik?quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We hebben er ook 50% meer tijd in gestoken dan er voor stond en flink uitgepakt met de presentatie (daar kijken ze toch beter naar dan het uiteindelijke verslag). Dus we hadden het min of meer ok al verwacht
Wij komen nooit aan 50% van de uren die er voor staan.quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
50% meer tijd in gestoken dan er voor stond
chill die gozert iz echt kewl.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:21 schreef Hugster het volgende:
Blijft onbegrijpelijk dat er mensen zijn die met een goed gevoel zulke dingen serieus op zitten te nemen achter hun webcammert
[afbeelding]
Zal ik t maar in mn sig zetten?quote:
om 12 uur vanuit Keulen of Dusseldorf.quote:Op donderdag 25 januari 2007 10:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zal ik t maar in mn sig zetten?je bent de zoveelste
Ik vertrek dinsdag 30jan
11:35, Dusseldorfquote:Op donderdag 25 januari 2007 10:07 schreef HansU het volgende:
[..]
om 12 uur vanuit Keulen of Dusseldorf.
Wat dacht jij, met de auto? Weet je wat dat kost?quote:
Blijf daar dan, incapabele josti.quote:Op donderdag 25 januari 2007 10:53 schreef HansU het volgende:
Fok een kwartier down ofzo, ik had alweer een ander forums SC betreden
hey Richboyquote:Op donderdag 25 januari 2007 10:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Blijf daar dan, incapabele josti.
Boe eindelijk teruggepakt ehquote:Op donderdag 25 januari 2007 10:59 schreef ijsmeis het volgende:
Elke keer als ik gaap flikkert m'n lens eruit.
Nou, wat is ie teruggepakt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Boe eindelijk teruggepakt ehJammer dat het in het topic van Nikky moet... maar toch
ik zag de opmerking staan, precies alsof het uit de mond, nouja vanaf te toetsenbord van Richboy kwamquote:
Whehehehequote:Op donderdag 25 januari 2007 11:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, wat is ie teruggepakt.. Ik hoop dat ie stikt in zijn eigen gezever
.
Probeer eens wat te doen aan je spelling.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:03 schreef HansU het volgende:
[..]
ik zag de opmerking staan, precies alsof het uit de mond, nouja vanaf te toetsenbord van Richboy kwam
Ik hoef eigenlijk niks meer van 'm te weten. Ik vergeet zijn rotkop liever snelquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
WheheheheBen alleen wel nieuwsgierig wat 'ie verder nog gedaan heeft
Okequote:Op donderdag 25 januari 2007 11:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik hoef eigenlijk niks meer van 'm te weten. Ik vergeet zijn rotkop liever snel.
ik was ontroerd door je kut opmerkingquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Probeer eens wat te doen aan je spelling.
Ik had nog zo gehoopt dat je gekwetst zou zijn.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:12 schreef HansU het volgende:
[..]
ik was ontroerd door je kut opmerking![]()
ik had nog zo gehoopt dat we samen een keer een biertje gingen drinken.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:16 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ik had nog zo gehoopt dat je gekwetst zou zijn.
Hoe kut moet jouw leven zijn, als jij met mij een biertje wil gaan drinkenquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:18 schreef HansU het volgende:
[..]
ik had nog zo gehoopt dat we samen een keer een biertje gingen drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |