Daarmee loop je nu ook al voor lul, dus dat trek je sowieso toch niet meer aan?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:16 schreef WEST het volgende:
ik vind het bezonder jammer als Rosenberg weg gaat heb ik niets voor niets Rosenberg op me uit shirt laten drukken![]()
Geef Heitinga nou maar de kans op die positiequote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:20 schreef dantes_inferno86 het volgende:
En als je kansen krijgt moet je die ook pakken. Hopelijk valt er van het geld wat we dan krijgen nog een goede middenvelder te halen. Aanvallers hebben we genoeg.
Kijk is op de vorige paginaquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:23 schreef Longmen het volgende:
T is toch zeker nu geloof ik... Mauro bedankt en tot ziens!
'River en Ajax akkoord over transfer Rosales'
23/1/2007 18:28
River Plate en Ajax zijn het eens over een transfer van Mauro Rosales, meldt het Argentijnse dagblad Clarín.
'Dat zou mooi zijn', reageert de aanvaller in de krant op zijn mogelijke transfer naar de club uit Buenos Aires. 'Het is een belangrijke club, met perspectief en grote spelers. En het zou een interessante uitdaging zijn', aldus de 25-jarige Argentijn, die bezig is aan zijn derde seizoen bij de Amsterdamse club.
Bij River Plate lijkt de vleugelspeler meer kans te maken op speeltijd dan in Amsterdam, waar coach Henk ten Cate hem deze competitie elf keer liet opdraven waarvan vijf keer als basiskracht. Met de komst van Leonardo is zijn situatie er niet beter op geworden.
River zou Rosales volledig willen overnemen. Volgens Clarín zou de transfer binnen enkele uren beklonken kunnen zijn. De tienvoudig international kwam in Argentinië eerder uit voor Newell's Old Boys.
Dat is wmb alleen een optie als hij een specifieke speler moet gaan afstoppen. Als vrije man en gatendichter heb ik er weinig vertrouwen in.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:22 schreef Jasza het volgende:
[..]
Geef Heitinga nou maar de kans op die positie![]()
Tegen Utrecht was hij opbouwend ook uitstekend, geef die gast dit half jaar daar gewoon de kans.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:25 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Dat is wmb alleen een optie als hij een specifieke speler moet gaan afstoppen. Als vrije man en gatendichter heb ik er weinig vertrouwen in.
dat blijf ik aantrekkenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Daarmee loop je nu ook al voor lul, dus dat trek je sowieso toch niet meer aan?
Rosenberg, Rosales. 't Is toch geen Ajaxmateriaal. Willen we nu terug naar de top of niet?
Out.![]()
Zeg, ben je mijn kloon ofzoquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:27 schreef WEST het volgende:
[..]
dat blijf ik aantrekkendan loop ik voor jou er maar mee voor lul mij boeit dat niet. ik ben niet iemand die met de massa mee loopt om op een shirt Huntelaar te hebben staan of Stam
Zo mag ik het horenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:27 schreef WEST het volgende:
[..]
dat blijf ik aantrekkendan loop ik voor jou er maar mee voor lul mij boeit dat niet. ik ben niet iemand die met de massa mee loopt om op een shirt Huntelaar te hebben staan of Stam
Moet je zelf weten WEST. Ik vind het sowieso een beetje sneu om in wedstrijdshirtjes met een naam+rugnummer aan naar het stadion te gaan als je ouder dan 20 bent.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:27 schreef WEST het volgende:
[..]
Het is nog triester als je het wel hebt maar niet aan doetquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Moet je zelf weten WEST. Ik vind het sowieso een beetje sneu om in wedstrijdshirtjes met een naam+rugnummer aan naar het stadion te gaan als je ouder dan 20 bent.
Doe ik alleen bij finales of (europese) uitwedstrijden. Maarja, moet iedereen voor zichzelf weten.![]()
Nee, dat is pas kinderachtig.. Jezelf groter vinden dan mensen die met naam+rugnummer lopen het hele seizoen, maar dan tijdens "speciale" wedstrijden het zelf ook doenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Moet je zelf weten WEST. Ik vind het sowieso een beetje sneu om in wedstrijdshirtjes met een naam+rugnummer aan naar het stadion te gaan als je ouder dan 20 bent.
Doe ik alleen bij finales of (europese) uitwedstrijden. Maarja, moet iedereen voor zichzelf weten.![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:31 schreef Sethje het volgende:
Ik doe met dit weer gewoon een lekkere warme jas aan.
wat een goede tvp
Dat zullen we nog wel es zien Harry.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Haarlem, Groningen en feyenoord gaan eraan.
Mido met zn ferrariquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:32 schreef Messenga het volgende:
Ach, ik heb ook een shirt van Mido hoor.
Harry zit bij Feyenoord hoorquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:33 schreef PabloLopez het volgende:
[..]
Dat zullen we nog wel es zien Harry.
een Haarlem supporter
Nee, je begrijpt me verkeerd. Heb zelf alleen een Ajax-thuisshirt zonder naam en/of rugnummer. Met finales trek ik m'n Ajaxshirt aan (zoals bijv. de bekerfinale, net als iedereen) of Europese uitwedstrijden, in de stad. Dan wil je laten zien 'dat je er bent'.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:31 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Nee, dat is pas kinderachtig.. Jezelf groter vinden dan mensen die met naam+rugnummer lopen het hele seizoen, maar dan tijdens "speciale" wedstrijden het zelf ook doen![]()
Allemaal vriendjes van Van Basten.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat er veel (ex) ajacers voor het NL elftal geselecteerd worden.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Allemaal vriendjes van Van Basten.
quote:
Moi. En 4000 Haarlem-supporters, die stuk voor stuk schijnen te denken dat ze gaan winnen ookquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:08 schreef Ayaxola het volgende:
Zijn er hier nog veel die morgen naar de Arena gaan?
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:13 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Moi. En 4000 Haarlem-supporters, die stuk voor stuk schijnen te denken dat ze gaan winnen ook![]()
Zou niet best zijn als je van te voren al gaat denken dat je gaat verliezen. Beetje hoop houden mag best.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:13 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Moi. En 4000 Haarlem-supporters, die stuk voor stuk schijnen te denken dat ze gaan winnen ook![]()
nope 4 febrari zit ik er pas weerquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:08 schreef Ayaxola het volgende:
Ik vind het niet erg.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:11 schreef StarGazer het volgende:
Jammer dat Rosenberg gaat.
inderdaad, maar is de kicker een beetje betrouwbaar of het is het net als de bildquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:11 schreef StarGazer het volgende:
Jammer dat Rosenberg gaat.
Mocht iemand nog hopen hebbenquote:Seedorf nog zeker vier jaar in San Siro
23/1/2007 21:17
AC Milan heeft het contract van Clarence Seedorf opengebroken en met twee jaar verlengd. De Oranje-international ligt nu tot medio 2011 vast.
Seedorf, bezig aan zijn vijfde seizoen bij de Rossoneri, is een gewaardeerde kracht in Milan. Trainer Carlo Ancelotti doet veelvuldig een beroep op de middenvelder, die met zijn nieuwe contract op zak in totaal na negen jaar in San Siro zal afzwaaien.
Ikquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:08 schreef Ayaxola het volgende:
Ik kom morgen ook ff buurten...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:08 schreef Ayaxola het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |