Dan wacht je toch gewoon tot het einde van het seizoen?quote:Op donderdag 25 januari 2007 07:57 schreef slikheks het volgende:
Wat hoop ik dat er geen 3de seizoen bijkomt, geweldige serie hoor maar ik haat het om elke week maar één aflevering te kunnen kijken.
Dat was me ook gelukt tot decemberquote:Op donderdag 25 januari 2007 09:00 schreef Jonnyboy het volgende:
[..]
Dan wacht je toch gewoon tot het einde van het seizoen?![]()
Maar goed ook. Sommige series worden verpest, omdat het concept eindeloos wordt uitgemolken. Prison break is leuk en dat moet zo blijven. Het wordt nu soms als langdradig. Laat staan met een derde seizoen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:17 schreef Wessiej het volgende:
Er komt ook geen 3e seizoen, is al een tijdje bekend.
Volgens mij had Paul Scheuring toch gemeld dat ze voor het 3e seizoen bezig waren?quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:17 schreef Wessiej het volgende:
Mja, volgens mij ook.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:37 schreef Haunter het volgende:
[..]
Volgens mij had Paul Scheuring toch gemeld dat ze voor het 3e seizoen bezig waren?
dat kan hij wel zeggen maar als de producers geld ruiken kan dit goed uitgemolken gaan worden natuurlijkquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:51 schreef Wessiej het volgende:
Wenworth Miller zei in een interview dat ze al met het script een heel einde hebben en dat een seizoen 3 niet mogelijk zou zijn omdata het dan te word.
Klopt, maar als Miller geen contract wil tekenen voor een derde seizoen kunnen ze hem moeilijk dwingen. En zonder onze geliefde scofield valt er dan weinig meer uit te melken.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat kan hij wel zeggen maar als de producers geld ruiken kan dit goed uitgemolken gaan worden natuurlijk
ze kunnen hem toch laten neerschieten ofzo, gaan ze gewoon verder met sucre burrows en idd evt bellick, weet ik veel. Die schrijvers van dit soort series zijn zo inventief, die verzinnen altijd wel iets.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:16 schreef Spekk het volgende:
[..]
Klopt, maar als Miller geen contract wil tekenen voor een derde seizoen kunnen ze hem moeilijk dwingen. En zonder onze geliefde scofield valt er dan weinig meer uit te melken.
En volgens mij heb ik ooit gelezen dat hij een contract voor 5 seizoenen had getekendquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:16 schreef Spekk het volgende:
[..]
Klopt, maar als Miller geen contract wil tekenen voor een derde seizoen kunnen ze hem moeilijk dwingen. En zonder onze geliefde scofield valt er dan weinig meer uit te melken.
Goed. Dat is dan ruim 160 euro voor de Complete Season 1 en 2 op DVDquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:17 schreef Wessiej het volgende:
Als er aan het einde van het huidige seizoen nog voldoende kijkers zijn, komt er vanzelf een derde seizoen. De samenzwering wordt echter in serie 2 afgerond, waarna serie 3 een heel andere opzet krijgt. Er zijn al scripts voor geschreven heb ik begrepen en Fox zal binnenkort de knoop wel doorhakken. Aangezien Prison Break één van de weinige successen van Fox was afgelopen najaar, zou het mij niets verbazen als het derde seizoen er daadwerkelijk komt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:23 schreef DarkElf het volgende:
scofield is wel een publiekstrekker () en dat weten ze heus wel...
Ik heb de box van seizoen 1 uit Canada meegenomen. Zeer de moeite waard. Veel commentarytracks, weggeknipte scenes en documentaires. Was volgens mij ook niet overdreven duur.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:41 schreef SKETSj het volgende:
[..]
Goed. Dat is dan ruim 160 euro voor de Complete Season 1 en 2 op DVD
(fiew. dat scheelt)
neej, k3 is leukquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Er zou bijna een petitie moeten komen tégen seizoen 3.
Prison Break was eerst superbriljant, maar is nu vervallen tot gewoon een standaard actieserie en niets meer dan dat.
Ja en dan vooral Kristelquote:
Ik vind het wel amusant. Seizoen 1 was zo goed, dat mensen dat blijven verwachten. Majah, het blijft geen feestquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:51 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja en dan vooral Kristel![]()
Maar ik heb wel gelijk. Prison Break is absoluut niet meer briljant, het verhaal zwabbert alle kanten op en er komen steeds meer cliche's.
Ik ben er toch niet mee eens.. seizoen 1 en 2 zijn gewoon 2 verschillende "serie's" zou je haast wel kunnen zeggen. 1 was meer gericht op het denkwerk van Michael en richt zich alleen puur op de gevangenis, terwijl seizoen 2 gewoon meer aktie is door het vluchten en zich richt op heel veel verschillende verhaallijnen. De één vind het ene soort leuk en de ander vind het andere soort PB leuker.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:51 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja en dan vooral Kristel![]()
Maar ik heb wel gelijk. Prison Break is absoluut niet meer briljant, het verhaal zwabbert alle kanten op en er komen steeds meer cliche's.
En daarom zouden ze dus moeten stoppen. Het is gewoon het echte Prison Break niet meer. Let op, ik noem het zeker niet slecht. Maar ook niet meer zo top als eerst.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:01 schreef Haunter het volgende:
[..] Het is gewoon een andere serie geworden...
Waarom? Prison Break gaat over het ontsnappen uit de gevangenis, daar hoort ook het overleven na de ontsnapping bij...quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En daarom zouden ze dus moeten stoppen. Het is gewoon het echte Prison Break niet meer. Let op, ik noem het zeker niet slecht. Maar ook niet meer zo top als eerst.
Ach, jouw favoriete films is Crossroads, uhpuhquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:02 schreef Repeat het volgende:
Ik lach nu de mensen uit die Prison Break zo superieur aan 24 vonden
losers. puh.![]()
Het toffe aan seizoen 1 was inderdaad Scofields masterlijkheid als nette jongen tussen al die gevangenen. En dan die sfeer in die gevangenis, op het veld... In die kleine ruimte zo veel toffe dingen doen, met die tattoo ook enzo.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En daarom zouden ze dus moeten stoppen. Het is gewoon het echte Prison Break niet meer. Let op, ik noem het zeker niet slecht. Maar ook niet meer zo top als eerst.
Ja, die tattoo bijvoorbeeld. In s1 was dat nog zo brilant. Maar toen Michael in s2 de tattoo gebruikte om te onthouden welk nummertje welk menu is bij de chinees, ging het me toch te ver.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:59 schreef Xrenity het volgende:
met die tattoo ook enzo.
Mwa hij gebruikte ze als GPS coordinaten, etc. Best belangrijk om die dingen niet te vergeten.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja, die tattoo bijvoorbeeld. In s1 was dat nog zo brilant. Maar toen Michael in s2 de tattoo gebruikte om te onthouden welk nummertje welk menu is bij de chinees, ging het me toch te ver.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Maar toen Michael in s2 de tattoo gebruikte om te onthouden welk nummertje welk menu is bij de chinees, ging het me toch te ver.
En waarom lees ik dan overal berichten dat ze al een script voor seizoen 3 hebben bedacht? De bal ligt nu bij FOX, die moeten aangeven of ze nog een seizoen door willen (en waarschijnlijk willen ze dat wel). Ik heb er ook m'n bedenkingen bij overigens, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:17 schreef Wessiej het volgende:
Ja, ik was aan het kloten.. en toen ging er iets misquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:39 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Wat heb je met je usericon gedaan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
Ach ik zou het wel leuk vinden.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:05 schreef TwyLight het volgende:
Serie 2 is opzich nog wel leuk vind ik, maar er moet zeker geen serie 3 komen hoe mickael zijn billetjes wast ergens op de noordpool ofzo
Klopt, dat ze opeens overdag aan het rennen warenquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:41 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Het begin was wel erg slecht.
omg jouw avatarquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:47 schreef Haunter het volgende:
Dat vond ik ook, het seizoen moest wel op gang komen...
Van een filmpje, zoiets.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:51 schreef TwyLight het volgende:
[..]
omg jouw avatarwaar is die van?
lijkt me stug, maar zou kunnen, kzag ook dat neppe blue screen effect...quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:46 schreef -Franktastic- het volgende:
Had iemand anders ook het idee dat de scenes van Bellick niet meer in de gevangenis van seizoen 1 zijn opgenomen? Als je Bellick in beeld zag met op de achtergrond de andere cellen, leek nep alsof hij voor zo'n blue/ green screen staat en dat er later ingemonteerd is.
Zijn cel is dan gewoon een hoekje in een studio en de sfeerbeelden van de buitenkant komen dan uit seizoen 1.
Of heb ik het verkeerd?
Welke episode en op welke tijdsindex? Eens even kijken dan.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:46 schreef -Franktastic- het volgende:
Had iemand anders ook het idee dat de scenes van Bellick niet meer in de gevangenis van seizoen 1 zijn opgenomen? Als je Bellick in beeld zag met op de achtergrond de andere cellen, leek nep alsof hij voor zo'n blue/ green screen staat en dat er later ingemonteerd is.
Zijn cel is dan gewoon een hoekje in een studio en de sfeerbeelden van de buitenkant komen dan uit seizoen 1.
Of heb ik het verkeerd?
Raarrrr.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:20 schreef Xrenity het volgende:
Heb eens in de making of S01 gezien dat de cel van Scofield ook voor het grootste gedeelte gewoon fake was.
Hadden ze de achtermuur 'eruit' gehaald, zodat je zeg maar van achter het wasbakje kijkt als Scofield deze los aan het draaien is.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:29 schreef Jivis het volgende:
Zo, heb de aflevering ook gezien. Beetje veel van hetzelfde allemaal. Veel geschreeuw, geworstel en gezwaai met pistolen terwijl er uiteindelijk weinig gebeurde: het verhaal van seizoen 2. Dat stuk met C-Note is totaal niet boeiend, ik wou dat ze daar niet op terug waren gekomen en die drie gewoon lekker lang en gelukkig hadden laten leven in hun caravan.
Einde was wel enigzins boeiend met die Terrence die de hand aan zichzelf sloeg, alhoewel wel duidelijk was dat hij op een of andere manier de pijp uit zou gaan. Vraag me af hoe het nou verder gaat. Ik moet wel zeggen dat ik het wel een beetje gehad met Lincoln en Michael die keer op keer weer gepakt worden, ontsnappen, gepakt worden, ontsnappen, gepakt worden, ontsnappen etc.
Het leukste aan deze episode waren naar mijn mening de scenes met BellickPrachtig dat we Fox River weer terugzien. T-Bag had ook weer een paar mooie oneliners: "There's not a white man's chance in Harlem you leave your children behind."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Voor degene die echt niet kunnen wachten.
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amen.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Voor degene die echt niet kunnen wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Was al gepost, majah
. Kan gebeuren
hi
quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:44 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
. Was al gepost, majah
. Kan gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kan niet vaak genoeg gepost worden!Amen.
Helemaal mee eens met bovenstaande verhaal. Met name dat gewapper met die pistolen en Lincoln zelf (maak eens wat knoopjes dicht van je blousequote:Op donderdag 25 januari 2007 20:29 schreef Jivis het volgende:
Zo, heb de aflevering ook gezien. Beetje veel van hetzelfde allemaal. Veel geschreeuw, geworstel en gezwaai met pistolen terwijl er uiteindelijk weinig gebeurde: het verhaal van seizoen 2. Dat stuk met C-Note is totaal niet boeiend, ik wou dat ze daar niet op terug waren gekomen en die drie gewoon lekker lang en gelukkig hadden laten leven in hun caravan.
Einde was wel enigzins boeiend met die Terrence die de hand aan zichzelf sloeg, alhoewel wel duidelijk was dat hij op een of andere manier de pijp uit zou gaan. Vraag me af hoe het nou verder gaat. Ik moet wel zeggen dat ik het een beetje gehad met Lincoln en Michael die keer op keer weer gepakt worden, ontsnappen, gepakt worden, ontsnappen, gepakt worden, ontsnappen etc.
Het leukste aan deze episode waren naar mijn mening de scenes met BellickPrachtig dat we Fox River weer terugzien. T-Bag had ook weer een paar mooie oneliners: "There's not a white man's chance in Harlem you leave your children behind."
Daar vergis je je in, dudequote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:25 schreef Mikkie het volgende:
Dadelijk toch maar eens de ep. kijken, maar ben om de één of andere reden (heb nog niks in dit topic gelezen) bang dat 'ie tegen gaat vallen.
Eerst op je hurkenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:56 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Kan iemand misschien een leuke bewegende avatar van Kellerman voor mij maken- ben toe aan een nieuwe avatar.
Mag ook niet meer dan 100kbquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:32 schreef nlboy het volgende:
Echt stom mijn lelijke .gif avatar was weggehaald, omdat ie 500kb was.
zou hetquote:Op zondag 28 januari 2007 15:50 schreef Mip1988 het volgende:
ik vond t een hele vette ep! (ja nu pas kunnen kijken ja!)
beter dan verwacht.. misschien dat seizoen 2 toch nog te redden is
Een van de weinige dingen die op ep14 is aan te merken imo.quote:en die kinderen die Uncle teddy niet herkennen vind ik ook 'raar'..
staat al in pagina 1quote:Op zondag 28 januari 2007 23:14 schreef DaggerNL het volgende:
promo eps 15
http://www.youtube.com/watch?v=s3w6GCA1D0c&NR
wel vetquote:Op zondag 28 januari 2007 23:14 schreef DaggerNL het volgende:
promo eps 15
http://www.youtube.com/watch?v=s3w6GCA1D0c&NR
Huh? Ze herkennen T-bag toch juist wel? Ze komen de deur uit en ze beginnen meteen te lachen en zeggen: "Uncle Teddy!!!"..quote:Op zondag 28 januari 2007 22:24 schreef Gelderland het volgende:
en die kinderen die Uncle teddy niet herkennen vind ik ook 'raar'..
quote:Op maandag 29 januari 2007 00:48 schreef Haunter het volgende:
[..]
Huh? Ze herkennen T-bag toch juist wel? Ze komen de deur uit en ze beginnen meteen te lachen en zeggen: "Uncle Teddy!!!"..
Aaaaaaaaah zoquote:Op maandag 29 januari 2007 00:53 schreef TwyLight het volgende:
[..]
wat hij bedoelde is dat ze hem niet herkennen van tv en nieuwsbladen en advertenties dat hij is ontsnapt uit de gevangenis. de moeder had namenlijk niet verteld dat die daar zat
quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:47 schreef __Saviour__ het volgende:
C-Note moet echt opgepakt worden. Wat een extreem saaie, niet-boeiende verhaallijn.
quote:Op maandag 29 januari 2007 09:40 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja morgen is het al zover, krijg net te horen dat ik vrij ben morgen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |