Dan wacht je toch gewoon tot het einde van het seizoen?quote:Op donderdag 25 januari 2007 07:57 schreef slikheks het volgende:
Wat hoop ik dat er geen 3de seizoen bijkomt, geweldige serie hoor maar ik haat het om elke week maar één aflevering te kunnen kijken.
Dat was me ook gelukt tot decemberquote:Op donderdag 25 januari 2007 09:00 schreef Jonnyboy het volgende:
[..]
Dan wacht je toch gewoon tot het einde van het seizoen?![]()
Maar goed ook. Sommige series worden verpest, omdat het concept eindeloos wordt uitgemolken. Prison break is leuk en dat moet zo blijven. Het wordt nu soms als langdradig. Laat staan met een derde seizoen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:17 schreef Wessiej het volgende:
Er komt ook geen 3e seizoen, is al een tijdje bekend.
Volgens mij had Paul Scheuring toch gemeld dat ze voor het 3e seizoen bezig waren?quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:17 schreef Wessiej het volgende:
Mja, volgens mij ook.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:37 schreef Haunter het volgende:
[..]
Volgens mij had Paul Scheuring toch gemeld dat ze voor het 3e seizoen bezig waren?
dat kan hij wel zeggen maar als de producers geld ruiken kan dit goed uitgemolken gaan worden natuurlijkquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:51 schreef Wessiej het volgende:
Wenworth Miller zei in een interview dat ze al met het script een heel einde hebben en dat een seizoen 3 niet mogelijk zou zijn omdata het dan te word.
Klopt, maar als Miller geen contract wil tekenen voor een derde seizoen kunnen ze hem moeilijk dwingen. En zonder onze geliefde scofield valt er dan weinig meer uit te melken.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat kan hij wel zeggen maar als de producers geld ruiken kan dit goed uitgemolken gaan worden natuurlijk
ze kunnen hem toch laten neerschieten ofzo, gaan ze gewoon verder met sucre burrows en idd evt bellick, weet ik veel. Die schrijvers van dit soort series zijn zo inventief, die verzinnen altijd wel iets.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:16 schreef Spekk het volgende:
[..]
Klopt, maar als Miller geen contract wil tekenen voor een derde seizoen kunnen ze hem moeilijk dwingen. En zonder onze geliefde scofield valt er dan weinig meer uit te melken.
En volgens mij heb ik ooit gelezen dat hij een contract voor 5 seizoenen had getekendquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:16 schreef Spekk het volgende:
[..]
Klopt, maar als Miller geen contract wil tekenen voor een derde seizoen kunnen ze hem moeilijk dwingen. En zonder onze geliefde scofield valt er dan weinig meer uit te melken.
Goed. Dat is dan ruim 160 euro voor de Complete Season 1 en 2 op DVDquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:17 schreef Wessiej het volgende:
Als er aan het einde van het huidige seizoen nog voldoende kijkers zijn, komt er vanzelf een derde seizoen. De samenzwering wordt echter in serie 2 afgerond, waarna serie 3 een heel andere opzet krijgt. Er zijn al scripts voor geschreven heb ik begrepen en Fox zal binnenkort de knoop wel doorhakken. Aangezien Prison Break één van de weinige successen van Fox was afgelopen najaar, zou het mij niets verbazen als het derde seizoen er daadwerkelijk komt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:23 schreef DarkElf het volgende:
scofield is wel een publiekstrekker () en dat weten ze heus wel...
Ik heb de box van seizoen 1 uit Canada meegenomen. Zeer de moeite waard. Veel commentarytracks, weggeknipte scenes en documentaires. Was volgens mij ook niet overdreven duur.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:41 schreef SKETSj het volgende:
[..]
Goed. Dat is dan ruim 160 euro voor de Complete Season 1 en 2 op DVD
(fiew. dat scheelt)
neej, k3 is leukquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Er zou bijna een petitie moeten komen tégen seizoen 3.
Prison Break was eerst superbriljant, maar is nu vervallen tot gewoon een standaard actieserie en niets meer dan dat.
Ja en dan vooral Kristelquote:
Ik vind het wel amusant. Seizoen 1 was zo goed, dat mensen dat blijven verwachten. Majah, het blijft geen feestquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:51 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja en dan vooral Kristel![]()
Maar ik heb wel gelijk. Prison Break is absoluut niet meer briljant, het verhaal zwabbert alle kanten op en er komen steeds meer cliche's.
Ik ben er toch niet mee eens.. seizoen 1 en 2 zijn gewoon 2 verschillende "serie's" zou je haast wel kunnen zeggen. 1 was meer gericht op het denkwerk van Michael en richt zich alleen puur op de gevangenis, terwijl seizoen 2 gewoon meer aktie is door het vluchten en zich richt op heel veel verschillende verhaallijnen. De één vind het ene soort leuk en de ander vind het andere soort PB leuker.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:51 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja en dan vooral Kristel![]()
Maar ik heb wel gelijk. Prison Break is absoluut niet meer briljant, het verhaal zwabbert alle kanten op en er komen steeds meer cliche's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |