Welke episode en op welke tijdsindex? Eens even kijken dan.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:46 schreef -Franktastic- het volgende:
Had iemand anders ook het idee dat de scenes van Bellick niet meer in de gevangenis van seizoen 1 zijn opgenomen? Als je Bellick in beeld zag met op de achtergrond de andere cellen, leek nep alsof hij voor zo'n blue/ green screen staat en dat er later ingemonteerd is.
Zijn cel is dan gewoon een hoekje in een studio en de sfeerbeelden van de buitenkant komen dan uit seizoen 1.
Of heb ik het verkeerd?
Raarrrr.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:20 schreef Xrenity het volgende:
Heb eens in de making of S01 gezien dat de cel van Scofield ook voor het grootste gedeelte gewoon fake was.
Hadden ze de achtermuur 'eruit' gehaald, zodat je zeg maar van achter het wasbakje kijkt als Scofield deze los aan het draaien is.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:29 schreef Jivis het volgende:
Zo, heb de aflevering ook gezien. Beetje veel van hetzelfde allemaal. Veel geschreeuw, geworstel en gezwaai met pistolen terwijl er uiteindelijk weinig gebeurde: het verhaal van seizoen 2. Dat stuk met C-Note is totaal niet boeiend, ik wou dat ze daar niet op terug waren gekomen en die drie gewoon lekker lang en gelukkig hadden laten leven in hun caravan.
Einde was wel enigzins boeiend met die Terrence die de hand aan zichzelf sloeg, alhoewel wel duidelijk was dat hij op een of andere manier de pijp uit zou gaan. Vraag me af hoe het nou verder gaat. Ik moet wel zeggen dat ik het wel een beetje gehad met Lincoln en Michael die keer op keer weer gepakt worden, ontsnappen, gepakt worden, ontsnappen, gepakt worden, ontsnappen etc.
Het leukste aan deze episode waren naar mijn mening de scenes met BellickPrachtig dat we Fox River weer terugzien. T-Bag had ook weer een paar mooie oneliners: "There's not a white man's chance in Harlem you leave your children behind."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Voor degene die echt niet kunnen wachten.
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amen.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Voor degene die echt niet kunnen wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Was al gepost, majah
. Kan gebeuren
hi
quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:44 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
. Was al gepost, majah
. Kan gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kan niet vaak genoeg gepost worden!Amen.
Helemaal mee eens met bovenstaande verhaal. Met name dat gewapper met die pistolen en Lincoln zelf (maak eens wat knoopjes dicht van je blousequote:Op donderdag 25 januari 2007 20:29 schreef Jivis het volgende:
Zo, heb de aflevering ook gezien. Beetje veel van hetzelfde allemaal. Veel geschreeuw, geworstel en gezwaai met pistolen terwijl er uiteindelijk weinig gebeurde: het verhaal van seizoen 2. Dat stuk met C-Note is totaal niet boeiend, ik wou dat ze daar niet op terug waren gekomen en die drie gewoon lekker lang en gelukkig hadden laten leven in hun caravan.
Einde was wel enigzins boeiend met die Terrence die de hand aan zichzelf sloeg, alhoewel wel duidelijk was dat hij op een of andere manier de pijp uit zou gaan. Vraag me af hoe het nou verder gaat. Ik moet wel zeggen dat ik het een beetje gehad met Lincoln en Michael die keer op keer weer gepakt worden, ontsnappen, gepakt worden, ontsnappen, gepakt worden, ontsnappen etc.
Het leukste aan deze episode waren naar mijn mening de scenes met BellickPrachtig dat we Fox River weer terugzien. T-Bag had ook weer een paar mooie oneliners: "There's not a white man's chance in Harlem you leave your children behind."
Daar vergis je je in, dudequote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:25 schreef Mikkie het volgende:
Dadelijk toch maar eens de ep. kijken, maar ben om de één of andere reden (heb nog niks in dit topic gelezen) bang dat 'ie tegen gaat vallen.
Eerst op je hurkenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:56 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Kan iemand misschien een leuke bewegende avatar van Kellerman voor mij maken- ben toe aan een nieuwe avatar.
Mag ook niet meer dan 100kbquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:32 schreef nlboy het volgende:
Echt stom mijn lelijke .gif avatar was weggehaald, omdat ie 500kb was.
zou hetquote:Op zondag 28 januari 2007 15:50 schreef Mip1988 het volgende:
ik vond t een hele vette ep! (ja nu pas kunnen kijken ja!)
beter dan verwacht.. misschien dat seizoen 2 toch nog te redden is
Een van de weinige dingen die op ep14 is aan te merken imo.quote:en die kinderen die Uncle teddy niet herkennen vind ik ook 'raar'..
staat al in pagina 1quote:Op zondag 28 januari 2007 23:14 schreef DaggerNL het volgende:
promo eps 15
http://www.youtube.com/watch?v=s3w6GCA1D0c&NR
wel vetquote:Op zondag 28 januari 2007 23:14 schreef DaggerNL het volgende:
promo eps 15
http://www.youtube.com/watch?v=s3w6GCA1D0c&NR
Huh? Ze herkennen T-bag toch juist wel? Ze komen de deur uit en ze beginnen meteen te lachen en zeggen: "Uncle Teddy!!!"..quote:Op zondag 28 januari 2007 22:24 schreef Gelderland het volgende:
en die kinderen die Uncle teddy niet herkennen vind ik ook 'raar'..
quote:Op maandag 29 januari 2007 00:48 schreef Haunter het volgende:
[..]
Huh? Ze herkennen T-bag toch juist wel? Ze komen de deur uit en ze beginnen meteen te lachen en zeggen: "Uncle Teddy!!!"..
Aaaaaaaaah zoquote:Op maandag 29 januari 2007 00:53 schreef TwyLight het volgende:
[..]
wat hij bedoelde is dat ze hem niet herkennen van tv en nieuwsbladen en advertenties dat hij is ontsnapt uit de gevangenis. de moeder had namenlijk niet verteld dat die daar zat
quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:47 schreef __Saviour__ het volgende:
C-Note moet echt opgepakt worden. Wat een extreem saaie, niet-boeiende verhaallijn.
quote:Op maandag 29 januari 2007 09:40 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja morgen is het al zover, krijg net te horen dat ik vrij ben morgen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |