Daar heb ik jou tog voorquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
HEb ik gedaan baas, en nieuwe snaren en alles goed gezet![]()
Je mag em wel nog een keer goed intoneren![]()
Ik heb ook niks aan jouquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja als ik de goeie imbusboutjes zou hebben![]()
Ik heb hem even open gehad maar de input zat muurvast dus dat kon het niet zijn, ik zag nog wel iets vaags, er zat een soort van kaarsvet op de printplaat, geen idee of dit normaal is want ik ben niet zo technisch! maar hier is een fotoquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:09 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ah, bekend marshall probleem
Ligt aan de input, ga d'r maar eens een beetje aan frummelen
Mja, hoe het gerepareerd moet worden weet ik ook niet, misschien openhalen en even kijken als de input nog goed op de printplaat zit ofzo
haha ik moet eerlijk toegeven dat het niet mijn gitaar is, alhoewel ik bijna dezelfde heb. Ik heb een Ibanez Artcore AK86quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:15 schreef Maaark het volgende:
[..]
Gave gitaar... toevallig ook uit de Artcore serie?![]()
John Lowery maakte ook nog echte muziek voor- en nadat hij bij MM op het podium een paar powerchordjes mocht plukken.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:38 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Die gast van Marlyn Manson toch?
Ga ik inderdaad binnenkort maar eens doen, zal morgen eens bellenquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:43 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Waarom laat je 'em niet es nakijken door een gitaarboer?![]()
voor zoveel publiek en dat geld pluk ik mn hele leven wel dezelfde akoordjesquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
John Lowery maakte ook nog echte muziek voor- en nadat hij bij MM op het podium een paar powerchordjes mocht plukken.
Om een favoriet karakter uit MUZ erbij te pakken: de bassist van Britney Spears zal je ook uitlachen als je een heel verhaal over 'muzikale integriteit' tegen hem begintquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:12 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
voor zoveel publiek en dat geld pluk ik mn hele leven wel dezelfde akoordjes![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:46 schreef GeneralButts het volgende:
edit: heb uit vertrouwbare bronnen vernomen dat dat lijm is om de capicatoren op zijn plek te houden tijdens het solderen, logisch![]()
[..]
Een manier om je versterker vol te laten draaien zonder vol volume uit je speakers te trekken, kort samengevat. Wel een overstuurd scheurgeluid zonder dat je direct de politie op je dak krijgt, zeg maar.quote:
duidelijkquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een manier om je versterker vol te laten draaien zonder vol volume uit je speakers te trekken, kort samengevat. Wel een overstuurd scheurgeluid zonder dat je direct de politie op je dak krijgt, zeg maar.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:38 schreef Svyatagor het volgende:
So, binnen een dag mijn versterker verkocht, tenminste, als hij zondag inderdaad opgehaald wordt (sorry Punkjunk...). Heb nu alleen de cab nog over, dus als iemand interesse heeft.... Anders hou ik 'm vast voor optredens. Ik ga nu nl kijken naar een handzamere combo, 1x12, misschien 2x12, met powersoak, recording out en bij voorkeur headphone out.
Dan kom je al snel bij Koch, maar da's ook ok.
en dat is een wat voor cab? 4x12?quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:38 schreef Svyatagor het volgende:
So, binnen een dag mijn versterker verkocht, tenminste, als hij zondag inderdaad opgehaald wordt (sorry Punkjunk...). Heb nu alleen de cab nog over, dus als iemand interesse heeft.... Anders hou ik 'm vast voor optredens. Ik ga nu nl kijken naar een handzamere combo, 1x12, misschien 2x12, met powersoak, recording out en bij voorkeur headphone out.
Dan kom je al snel bij Koch, maar da's ook ok.
2x12.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:29 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
en dat is een wat voor cab? 4x12?
quote:
goedkope troep ik weet.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:48 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
![]()
Wilde jij niet laatst een Harley Benton cabinet van 150 euro kopen?
Over waardeloos gesproken.![]()
Hehe, ik zag trouwens op MP iemand die zo'n zelfde voorversterker verkocht als jij deed, dus misschien ben ik alweer uit de brand. MAW, ik vind wel weer watquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:48 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
![]()
MAAR DIES WEL 4X12 HAHA PWNED N00B AHAHAHAquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:48 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
![]()
Waarschijnlijk krijg je uit die 2x12 meer geluid als uit die 4x12quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:50 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
MAAR DIES WEL 4X12 HAHA PWNED N00B AHAHAHA
![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:52 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijg je uit die 2x12 meer geluid als uit die 4x12![]()
als je 1,10m bent misschien wel jaquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:43 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
omda 4x12 groter is natuurlijk..
die zijn zo mooi op ooghoogte enzo
wat is je verhaal precies? Ik kan je op een briefje schrijven dat je uit 2x12 marshall (duur ass) speakers meer volume krijgt als die cheap ass boxen uit dat 4x12cab van 150 euro.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:57 schreef imported_sphinx het volgende:
iets met sticks and stones enzo
mits fullstack ..quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:58 schreef Cynic het volgende:
[..]
als je 1,10m bent misschien wel ja
Misschienw el meer volume wanneer je een 2x12 marshall met een 4x12 marshall vergelijkt. Mooiere geluidsspreiding iig ja.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:01 schreef Cynic het volgende:
ik denk dat je met een 4X12 cabinet een grotere spreiding hebt, het zal inderdaad niet zozeer meer volume opleveren.
Bij mijn eerste versterker had ik twee Marshall 4x12 kasten, maar na drie optredens begon ik me toch een beetje een galeislaaf te voelen. Laat staan dat band en / of het publiek er blij mee waren.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:50 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
MAAR DIES WEL 4X12 HAHA PWNED N00B AHAHAHA
![]()
Ik hoop niet dat je mijn ad op MP bedoelt. (inmiddels al wel aangepast).quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:50 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Hehe, ik zag trouwens op MP iemand die zo'n zelfde voorversterker verkocht als jij deed, dus misschien ben ik alweer uit de brand. MAW, ik vind wel weer wat![]()
Haha, dat zou helemaal wat zijn. Nee er was iemand die em verkocht met een marshall valvastate eind trap, die zooi hoef ik zowiezo niet, maar die voorversterker zag ik wel zitten.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:06 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Bij mijn eerste versterker had ik twee Marshall 4x12 kasten, maar na drie optredens begon ik me toch een beetje een galeislaaf te voelen. Laat staan dat band en / of het publiek er blij mee waren.![]()
Misschien als je ooit de puber / met-één-vinger-powerchords-rammen-in-drop-c-jaren bent ontgroeid dat je begrijpt wat ik bedoel.
Maar goed, waarom reageer ik eigenlijk.![]()
[..]
Ik hoop niet dat je mijn ad op MP bedoelt. (inmiddels al wel aangepast).
200 is wel teveel hoor, ik zou max 150 geven.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:08 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Haha, dat zou helemaal wat zijn. Nee er was iemand die em verkocht met een marshall valvastate eind trap, die zooi hoef ik zowiezo niet, maar die voorversterker zag ik wel zitten.
Ja ik vond 200 ook al te veel. Maar ik ga nu gewoon sparen tot een euro of 750-800 (heb ik aan het einde van de krokus vakatnie'quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:14 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
200 is wel teveel hoor, ik zou max 150 geven.
Overigens moet je hier ook maar even kijken:
http://www.feedback.nl/?id=37&f=&a=0&pag=6
![]()
kanalen zijn voor homo'squote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb overwogen zo'n AC30 te proberen, maar je kan geen kanalen schakelen met de footswitch. Laat dan maar!
ik kan natuurlijk ook al mijn partijen met distortion spelen inderdaad.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:20 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
kanalen zijn voor homo's
real men play single-channel amps!
en dan..?quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:20 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
kanalen zijn voor homo's
real men play single-channel amps!
zoiets gokte ik ook jah.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Haal je een belabberde drive uit een pedaaltje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |