quote:
goedkope troep ik weet.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:48 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
![]()
Wilde jij niet laatst een Harley Benton cabinet van 150 euro kopen?
Over waardeloos gesproken.![]()
Hehe, ik zag trouwens op MP iemand die zo'n zelfde voorversterker verkocht als jij deed, dus misschien ben ik alweer uit de brand. MAW, ik vind wel weer watquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:48 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
![]()
MAAR DIES WEL 4X12 HAHA PWNED N00B AHAHAHAquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:48 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
![]()
Waarschijnlijk krijg je uit die 2x12 meer geluid als uit die 4x12quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:50 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
MAAR DIES WEL 4X12 HAHA PWNED N00B AHAHAHA
![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:52 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijg je uit die 2x12 meer geluid als uit die 4x12![]()
als je 1,10m bent misschien wel jaquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:43 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
omda 4x12 groter is natuurlijk..
die zijn zo mooi op ooghoogte enzo
wat is je verhaal precies? Ik kan je op een briefje schrijven dat je uit 2x12 marshall (duur ass) speakers meer volume krijgt als die cheap ass boxen uit dat 4x12cab van 150 euro.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:57 schreef imported_sphinx het volgende:
iets met sticks and stones enzo
mits fullstack ..quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:58 schreef Cynic het volgende:
[..]
als je 1,10m bent misschien wel ja
Misschienw el meer volume wanneer je een 2x12 marshall met een 4x12 marshall vergelijkt. Mooiere geluidsspreiding iig ja.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:01 schreef Cynic het volgende:
ik denk dat je met een 4X12 cabinet een grotere spreiding hebt, het zal inderdaad niet zozeer meer volume opleveren.
Bij mijn eerste versterker had ik twee Marshall 4x12 kasten, maar na drie optredens begon ik me toch een beetje een galeislaaf te voelen. Laat staan dat band en / of het publiek er blij mee waren.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:50 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
MAAR DIES WEL 4X12 HAHA PWNED N00B AHAHAHA
![]()
Ik hoop niet dat je mijn ad op MP bedoelt. (inmiddels al wel aangepast).quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:50 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Hehe, ik zag trouwens op MP iemand die zo'n zelfde voorversterker verkocht als jij deed, dus misschien ben ik alweer uit de brand. MAW, ik vind wel weer wat![]()
Haha, dat zou helemaal wat zijn. Nee er was iemand die em verkocht met een marshall valvastate eind trap, die zooi hoef ik zowiezo niet, maar die voorversterker zag ik wel zitten.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:06 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Bij mijn eerste versterker had ik twee Marshall 4x12 kasten, maar na drie optredens begon ik me toch een beetje een galeislaaf te voelen. Laat staan dat band en / of het publiek er blij mee waren.![]()
Misschien als je ooit de puber / met-één-vinger-powerchords-rammen-in-drop-c-jaren bent ontgroeid dat je begrijpt wat ik bedoel.
Maar goed, waarom reageer ik eigenlijk.![]()
[..]
Ik hoop niet dat je mijn ad op MP bedoelt. (inmiddels al wel aangepast).
200 is wel teveel hoor, ik zou max 150 geven.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:08 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Haha, dat zou helemaal wat zijn. Nee er was iemand die em verkocht met een marshall valvastate eind trap, die zooi hoef ik zowiezo niet, maar die voorversterker zag ik wel zitten.
Ja ik vond 200 ook al te veel. Maar ik ga nu gewoon sparen tot een euro of 750-800 (heb ik aan het einde van de krokus vakatnie'quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:14 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
200 is wel teveel hoor, ik zou max 150 geven.
Overigens moet je hier ook maar even kijken:
http://www.feedback.nl/?id=37&f=&a=0&pag=6
![]()
kanalen zijn voor homo'squote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb overwogen zo'n AC30 te proberen, maar je kan geen kanalen schakelen met de footswitch. Laat dan maar!
ik kan natuurlijk ook al mijn partijen met distortion spelen inderdaad.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:20 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
kanalen zijn voor homo's
real men play single-channel amps!
en dan..?quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:20 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
kanalen zijn voor homo's
real men play single-channel amps!
zoiets gokte ik ook jah.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Haal je een belabberde drive uit een pedaaltje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |