haha! Toch nog een heel klein beetje eer gehaald!quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:01 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Klopt, ik houd het maar bij gitaarspelen ipv Blondie-kenner te worden.![]()
Ahem, subjectiefquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:50 schreef Schorpioen het volgende:
dat is veel mooier
Oja, want distortion maskeert al je fouten. Ik heb dit al heel vaak gezegd: distortion bedekt bepaalde fouten, maar maakt veel andere fouten VEEL beter hoorbaar. Snaren slecht muten, etc etc.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:50 schreef Schorpioen het volgende:
dat oververzadigde moddergeluid dat gitaristen vaak gebruiken om hun gebrek aan talent te maskeren.
Wat je zegt krijg je zelf!quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:03 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Ahem, subjectief
[..]
Oja, want distortion maskeert al je fouten. Ik heb dit al heel vaak gezegd: distortion bedekt bepaalde fouten, maar maakt veel andere fouten VEEL beter hoorbaar. Snaren slecht muten, etc etc.
-modbreak- Normale reacties graag. -modbreak-
Zoek gewoon een plaatje van 5:1 en vergroot em 5x ?quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:09 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Wat je zegt krijg je zelf!![]()
Weet iemand waar ik een mooi 1:1 plaatje van een gibson double cut vandaan kan krijgen? Om na te maken dus? Ben der wel benieuw naar namelijk om eens op te zoeken wat dat allemaal gaat kosten en wat er bij komt kijken.
Ik bedoel dus gewoon de contouren zeg maar, dat je het uit kan printen, op een stuk hout kan plakken en kan zagen, of begreep je dat?quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo weer bandoefenen![]()
[..]
Zoek gewoon een plaatje van 5:1 en vergroot em 5x ?![]()
Jep dat begreep ik,quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:48 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ik bedoel dus gewoon de contouren zeg maar, dat je het uit kan printen, op een stuk hout kan plakken en kan zagen, of begreep je dat?
Ik heb het niet zozeer over fouten, ik heb het over dat sommige mensen bijv heel veel distortion gebruiken zodat (of: omdat) ze eigenlijk alleen powerchords kunnen spelen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:03 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Ahem, subjectief
[..]
Oja, want distortion maskeert al je fouten. Ik heb dit al heel vaak gezegd: distortion bedekt bepaalde fouten, maar maakt veel andere fouten VEEL beter hoorbaar. Snaren slecht muten, etc etc.
Ja, maar waar vind ik dan een 1:5 contouren shizzle van een gibson double cut?quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jep dat begreep ik,![]()
Maar dan hetzelfde verhaal meestal heb je het zeg maar in ruitjes getekend
Dus gewoon in een geruit vlak
Dan teken je zelf op je stuk ook die ruitjes alleen dan een stuk groter en dan kan je ook precies zien hoe groot elk stuk moet zijn
god wat ben ik kut met dingen uitleggen![]()
het gaat erom dat de verhoudingen toch gelijk blijven
dát? een serie?quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Das die toch uit de nieuwe serie van fender van dt jaar ?
Gelukkig zijn er ook nog wel wat mensen die heel aardig spelen en toch bergen distortion gebruiken. Prutsers heb je overal, zowel clean als met distortionquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:08 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Ik heb het niet zozeer over fouten, ik heb het over dat sommige mensen bijv heel veel distortion gebruiken zodat (of: omdat) ze eigenlijk alleen powerchords kunnen spelen.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:03 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Ahem, subjectief
[..]
-modbreak- Normale reacties graag. -modbreak-
je gebruikt niet distortion omdat je alleen powerchords kan spelen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:16 schreef Cynic het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook nog wel wat mensen die heel aardig spelen en toch bergen distortion gebruiken. Prutsers heb je overal, zowel clean als met distortion
whehe, dat doet me denken een een advertentie die ik eens heb gelezen van een band die een gitarist zocht "met lang haar en distortion"quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:42 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
vind je het gek dat je geen band hebt
![]()
![]()
Ben bassist hequote:Op woensdag 24 januari 2007 18:42 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
vind je het gek dat je geen band hebt
![]()
![]()
Nee die foto die ik toen poste was wel echt zon yamaha grx2000 ofzoquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:42 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Hee die bedoelde ik laatst, maar dan in sunburst![]()
Ik heb ook een gitaarquote:
wel traagquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:48 schreef Megalomaniac het volgende:
http://guitarbt.com/
Site met backing tracks!!! Geen Midi!
Downloaden gaat wel traag jammergenoeg.
Als iemand een betere site weet ff melden!!
ach hij voelt zich blijkbaar erg nooberig en slecht spelerig, anders zou ie der om laggen en het links laten liggen heh.quote:
Das de nieuwe sig van John5 (wie?).quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Das die toch uit de nieuwe serie van fender van dt jaar ?
Die gast van Marlyn Manson toch?quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:35 schreef LennartCM het volgende:
[..]
Das de nieuwe sig van John5 (wie?).
maar ik vind hem erg vet!![]()
geen idee..quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:38 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Die gast van Marlyn Manson toch?
Koop je een amp van je gasaanvalquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:41 schreef LennartCM het volgende:
[..]
geen idee..
maar ik zit nu wel weer met een gas-aanval, terwijl ik een nieuwe amp nodig heb![]()
Het is niet eerlijk!
Ah, bekend marshall probleemquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:04 schreef GeneralButts het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom mijn versterker stom doet?![]()
Het probleem is alsvolgt:
Regelmatig als ik een noot aansla dan wilt gaat mijn versterker vreemd doen, hij kraakt even en vervolgens is al het geluid weg en dan moet ik meestal fftjes alle snaren aanslaan of iets dergelijks wat veel geluid maakt om het geluid weer terug te krijgen, maakt niet uit of ik op de clean channel speel of met distortion. Het betreft een Marshall Valvestate VS30R (geen buizenversterker).
Het ligt niet aan de gitaar of het snoertje, heb mijn oude gitaar geprobeert en had hetzelfde probleem en ook ander snoertje ook.
Ben er ook achter gekomen dat als ik een harde tik op de bovenkant van de versterker geef (niet te hard natuurlijk zo gek ben ik ook weer niet) dat hij het weer een tijdje goed doet (kwartiertje ofzo?) en dan wilt ie weer vreemd gaan doen
Hopelijk is het iets simpels maar dat zal wel nietmisschien dat er een snoertje los kan zitten ofzo?
quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:01 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ik heb ook een gitaar![]()
Al staat die moneteel bij iemand anders.
Schreeuwend Staalquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:06 schreef nipeng het volgende:
Ik heb de betreffende reactie en quotes maar even getweaked.
Reageer aub normaal op elkaar mensen, ziektes erbij halen heeft totaal geen zin.
Oja, doe ook even een suggestie voor een nieuwe TT want de huidige is natuurlijk tenenkrommend.
neehee!!! verpest het nou niet!quote:
Kap eens met dat genoob.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:04 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
neehee!!! verpest het nou niet!![]()
ik wist wel dat er een of andere noob zo'n opmerking ging maken.
![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:04 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
neehee!!! verpest het nou niet!![]()
ik wist wel dat er een of andere noob zo'n opmerking ging maken.
![]()
Gave gitaar... toevallig ook uit de Artcore serie?quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:04 schreef GeneralButts het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom mijn versterker stom doet?![]()
Het probleem is alsvolgt:
Regelmatig als ik een noot aansla dan wilt gaat mijn versterker vreemd doen, hij kraakt even en vervolgens is al het geluid weg en dan moet ik meestal fftjes alle snaren aanslaan of iets dergelijks wat veel geluid maakt om het geluid weer terug te krijgen, maakt niet uit of ik op de clean channel speel of met distortion. Het betreft een Marshall Valvestate VS30R (geen buizenversterker).
Het ligt niet aan de gitaar of het snoertje, heb mijn oude gitaar geprobeert en had hetzelfde probleem en ook ander snoertje ook.
Ben er ook achter gekomen dat als ik een harde tik op de bovenkant van de versterker geef (niet te hard natuurlijk zo gek ben ik ook weer niet) dat hij het weer een tijdje goed doet (kwartiertje ofzo?) en dan wilt ie weer vreemd gaan doen
Hopelijk is het iets simpels maar dat zal wel nietmisschien dat er een snoertje los kan zitten ofzo?
Wel een leuk idee, wie gaat het uitwerken??quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo het ontwerp van de site is klaar
domeinnamen en webspace geregeld
[afbeelding]
Ah 2 vrienden hebben een webdesign bedrijf dus die zetten het in elkaarquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:27 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Wel een leuk idee, wie gaat het uitwerken??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |