![]()
Ben je levensmoe dan ga je echt niet kiezen voor een volgend leven. Ben je levensmoe dan kies je om dood te blijven, wil je persee een goed leven gehad hebben dan ga je van mijn part 1000 keer door de hel
![]()
Die hard with a vengeance. En dan zo vaak totdat je wel het gewenste resultaat krijgt
![]()
Vandaar al die problemen op je pad
![]()
Stuip bevalling wilt gewoon zeggen dat je te maken hebt met een hardnekkig wezen die kostte wat het kost een 2e of 1000e kans wilt krijgen.
Pure wraak, de bevalling is gedoemd te mislukken omdat het niet in het schema staat en alsnog kom je tot leven met veel moeilijkheden. Omdat je goed wilt maken wat eerder is fout gegaan.
Een kwestie van zelf geluk afdwingen misschien wel
![]()
Lukt het de komende 90 jaar niet, dan ga je gewoon een volgend leven afdwingen omdat ook je ziel een hardnekkige is. Je stopt pas met pogingen ondernemen totdat je een leven als God in Frankrijk hebt gehad.
En dat kan wel eens 1000 levens kosten
![]()
Ik ben nu met mijn eerste leven bezig voor zover ik weet, nog 100 levens verder en ik zit gebakken
![]()
Dit mocht dan geen reincarnatie zijn, alsnog was het een weigering. Wie weet keek ik wel voor mijn bestaan in de glazen bol.
Een leven voor je leven zelfs al was het geen leven, dat is toch ook een leven
![]()
Stel er was niets voor je leven, dan was het een leeg bestaan. Had je niets voor dit leven en was het alleen een leeg bestaan, dan is het alsnog een 2e leven. Van niets naar iets
![]()
Dus vanzelf is het toch zo dat ieder mens een 2e leven heeft nu? Je had niets, je bestond niet. En toen bestond je wel. Sowieso is het toch je 2e leven?
Wie weet was je voor je leven wel dood te noemen ook. Dat iedereen al eens dood is geweest omdat we ontstaan zijn uit het niets. De dood staat voor niets. Zijn wij ontstaan uit het niets dan is het ook mogelijk om na het leven weer te ontstaan uit het niets.
En nu stop ik met offtopic
![]()
Excuse me. Soms vraagt een bericht van mij om verdere uitwerking
[ Bericht 16% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 26-01-2007 16:24:55 ]