Ellen Hoog is zeker een topwijf, maar haar vriendin liet ze ook aardig schudden voor Tomba la Bomba.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:19 schreef MaxPower het volgende:
Ik vond het wel leuk, alleen Tomba is natuurlijk onuitstaanbaar. Wel mooi hoe hij op de fiets alweer die meid naast hem zat te versieren.
Verhaal over dat biljarten was geniaal, en wat een topwijf is die Ellen Hoog... pff.
Een van de beste afleveringen van dit seizoenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:51 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ellen Hoog is zeker een topwijf, maar haar vriendin liet ze ook aardig schudden voor Tomba la Bomba.
En dat apparaat had ook best een dildo kunnen zijnquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:50 schreef rubbereend het volgende:
dan moest ze haar benen helemaal in haar nek leggen..................
Daar verheug je je nu al op hè?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Voor alle Ellen Hoog liefhebbers, volgende maand is ze in de FHM te bewonderen in corset en bikini.
Jij niet danquote:
quote:
Zeker, en nog leuk ook, Ellenquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:19 schreef tong80 het volgende:
Die meid is tien keer mooier dan Fatima.
Bij RTV-NH te zien heb ik vernomen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:15 schreef rubbereend het volgende:
er komt trouwens een realitysopa met Ellen Hoog
In ieder geval Erben Wennemars en Sven Nys.quote:
quote:In het Holland Sport Museum prachtige beelden van de voetballer Zinedine Zidane
Een blokje waarover je nauwelijks kunt vallen.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:38 schreef Vakkie_W het volgende:
Wat had die gast uitgevonden? Schakelde net te laat in.
Staat elk jaar in de Sportweekquote:Op maandag 29 januari 2007 23:26 schreef Dos37 het volgende:
Aan heb begin was een lijst met best verdienende sporters ter wereld ofzoiets was er iets te laat mee heeft iemand die lijst?
Schumacher met 100 miljoen of zo in een jaarquote:Op maandag 29 januari 2007 23:26 schreef Dos37 het volgende:
Aan heb begin was een lijst met best verdienende sporters ter wereld ofzoiets was er iets te laat mee heeft iemand die lijst?
Nederlandse sporters ging het over.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:26 schreef Dos37 het volgende:
In ieder geval Shani Davis als gast.quote:
Nee echtquote:
Inderdaadquote:
misschien heeft Shani ze al verteld wat hij gaat antwoorden...quote:Op maandag 5 februari 2007 20:32 schreef golfer het volgende:
Hey, is het dit keer niet rechtstreeks?
Ondertitels erbij
Klopt. Niet je type?quote:Op maandag 5 februari 2007 20:32 schreef Greetings het volgende:
Is die Shani homo?
Nu al een legende.quote:
Morgen, 13.20u, Nederland 2quote:Op maandag 5 februari 2007 21:16 schreef greatgonzo het volgende:
wanneer hh?
KLopt ik had het mis Sven en Ireen komen alleen bij Pauw en Wittemanquote:Op maandag 12 februari 2007 10:17 schreef Stansfield het volgende:
Ik las in de krant dat ze bij pauw en witteman zit.
ja terwijl de vraag helemaal niet zo moeilijk is, Rijkaard werd in '98 na de zomer toch bondscoach dus due heeft nog wedstrijdjes meegepikt in '98quote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hij maakte het punt dat tussen 96 en 98 alleen Hiddink bondscoach was geweest en HS zei er bij dat Rijkaard toen ook al bondscoach was - dat ie dat niet snapte.
Wel grappig. Krajicek ook wel leuk met die mailtjes van het publiek wie er mee moet doen.
Ik vond het tenenkrommend slecht, en dat lag niet aan Marco. Dat doorzichtige door blijven gaan over van Bommel en Van Nistelrooij, proberen uitspraken te ontlokken over bepaalde spelersquote:
Is al geweest , een aflevering van de wereld draait door hebben ze op de hak genomen, met Matthijs als presentator.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:05 schreef Mark het volgende:
. Al wacht ik wel op een mooie Koefnoen-persiflage, moet kunnen
Hij ziet er in ieder geval niet uit. Vies haar, Dikke nekquote:Op maandag 19 februari 2007 18:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Verkerk, wel benieuwd naar.
Inderdaad, dat haar ziet er niet uit.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:10 schreef One_conundrum het volgende:
Hij ziet er in ieder geval niet uit. Vies haar, Dikke nek![]()
Of het was angstzweet van de vragen over zijn motivate en mentale hardheid.quote:
De aanwezigheid van Bogstra zal em wel goed doenquote:Op maandag 19 februari 2007 21:52 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe hij het woensdag doet.
Ellen Hoog een paar weken geledenquote:Op maandag 19 februari 2007 22:17 schreef The_Verve het volgende:
Toch blijf ik Verkerk een boeiende gast vinden. Maar goed. Anders dan golfer en One_conundrum kijk ik Holland Sport niet voor het uiterlijk van de sporters. Alhoewel, die Marianne Timmer...
Dat denk ik ook ja, hij gaat gewoon lekker leven van zijn centen va het tennis of van de centen van zijn pa.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:48 schreef Mark het volgende:
Ik denk dat we na zijn carriere weinig meer van hem zullen horen. Hij heeft niks met het tenniswereldje en op een BN'erschap zit ie ook niet echt te wachten
Ullrich - mwah. Turnenquote:Wilfried de Jong en Matthijs van
Nieuwkerk presenteren Holland Sport.Met
scherpe gesprekken,nostalgische
anekdotes,sportfilms en live actie!
* Een gesprek over Jan Ullrich die
vandaag is gestopt als wielrenner.Met
T-Mobile manager Luuc Eisenga en
T-Mobile ploegleider en oud-renner
Tristan Hoffman.
* Op de massagetafel ligt turnster Anna
Pobokova.Zij raakte zwaargewond bij
een auto-ongeluk nadat ze net was
hersteld van een rugblessure.
* Het HS Museum ruimt een schap in voor
voetballer Mark van Bommel.
Tuurlijk het was niet de minstequote:Op maandag 26 februari 2007 20:26 schreef golfer het volgende:
Een beetje overdosis Jan Ulrich vandaag overal op de TV, maar dat is gezien zijn besluit wel begrijpelijk.
quote:
quote:Op maandag 26 februari 2007 21:17 schreef tong80 het volgende:
Ik heb die meiden gemist dit weekend. Ook niks over gelezen.
Tot 2x toequote:Op maandag 26 februari 2007 20:57 schreef golfer het volgende:
Matthijs, het was niet Barcelona-Bayern, maar Real Madrid-Bayern.
Kan gebeuren Markquote:Op maandag 26 februari 2007 22:03 schreef Mark het volgende:
[..]
Tot 2x toe![]()
En het achteraf dan proberen goed te praten: too little too late
Ik zie haar niet staan in de voor-aankondiging?quote:Op maandag 5 maart 2007 15:57 schreef tong80 het volgende:
Vanavond o.a. de Belgische hoogspringster met het moderne brilletje.
Ikwou het net posten jaquote:
Weet ik niet. Wel diegene die op tv dat knap uit de doeken doet. Normaal gesproken nodigt men vooral voetballers uit op tv, tja dan is Boot niet van deze aarde. Mooi hoe Boot daarnet Wesley Sneijder "adviseerde", en men daarop gewezen moest worden. Het is gratis advies, geen verwijt! In zoveel sporten overheerst de opinie van de meerdere, ten koste van de les. Overigens werkt hockeycoach Marc Lammers ook vanuit de sporter zelf, hij heeft echter niet eenzelfde staat van dienst als Boot. En zo zijn er meer, Gerbrands wordt genoemd, mensen die zich er voor geven en blijven leren. Het blijft boeien, waar je allemaal bij stil kunt staan.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:06 schreef golfer het volgende:
De beste sportcoach van Nederland: Ton Boot.![]()
Joop Alberda ook zo'n geweldige trainerquote:Op maandag 5 maart 2007 21:14 schreef okee6 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Wel diegene die op tv dat knap uit de doeken doet. Normaal gesproken nodigt men vooral voetballers uit op tv, tja dan is Boot niet van deze aarde. Mooi hoe Boot daarnet Wesley Sneijder "adviseerde", en men daarop gewezen moest worden. Het is gratis advies, geen verwijt! In zoveel sporten overheerst de opinie van de meerdere, ten koste van de les. Overigens werkt hockeycoach Marc Lammers ook vanuit de sporter zelf, hij heeft echter niet eenzelfde staat van dienst als Boot. En zo zijn er meer, Gerbrands wordt genoemd, mensen die zich er voor geven en blijven leren. Het blijft boeien, waar je allemaal bij stil kunt staan.
Paddenlaan ofzo was dat toch?quote:Op maandag 5 maart 2007 21:22 schreef rubbereend het volgende:nu zie je pas goed hoe beroerd die steentjes erbij liggen
ja, de paddenlaan loopt toch niet omhoog??quote:
Ik vond dat zo prachtig gemaakt ,chapeau HSquote:Op maandag 5 maart 2007 20:35 schreef okee6 het volgende:
Knap bedacht dat item met Okken. Leuke invalshoek
Ja, maar die kerels maken er toch iets moois van, dus ben ik benieuwd hoe ze dat met Barney doen, ik vind die nl ook heel erg,maar mogelijk denk ik daar dan weer heel anders over,quote:Op maandag 5 maart 2007 21:32 schreef okee6 het volgende:
Beste aflevering inderdaad. Volgende week toch maar eens een keer overslaan. Ik heb niks tegen spelliefhebbers, maar Barney is het onderste uit de kan.
Wat mij betreft toch anders. Afkeer kan ook interesse wekken, maar Barney zal ook bij Holland Sport de koning uithangen. En mocht ie toch tekenen voor een geinig Haagse Harry-item, dan word ik daar toch niet blij van. Daarnaast, darts blijft toch kunnen focussen temidden van dronken lui. Misschien even doorheen zappen naderhand voor de overige onderdelenquote:Op maandag 5 maart 2007 21:37 schreef maril het volgende:
[..]
Ja, maar die kerels maken er toch iets moois van, dus ben ik benieuwd hoe ze dat met Barney doen, ik vind die nl ook heel erg,maar mogelijk denk ik daar dan weer heel anders over,
dat had ik ook met v Gaal , die vond ik ook sympathiek in die afl. naderhand gedroeg hij zich weer belachelijk, imo
Ik weet niet veel van basketbal, maar is dit nu echt zo ?Was het ook niet altijd een halve selectie die met hem mee verkaste, en waar hij kwam extra geld ter beschikking kwam ? ik kan de plank geheel misslaan hoor. Maar Boot wordt altijd zo bejubeld, dat ik er bijna argwanend van wordt.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:30 schreef Leatherface het volgende:
Deze aflevering was weer een juweeltje.
Fenomenale coach, die Boot. Bijna elk team onder zijn hoede heeft het onderste uit de kan gehaald.
Nee dat geld en halve selectie valt wel mee. Er zijn gewoon een aantal spelers wat niet met hem kan werken en een aantal wat dat wel kan. Dan krijg je wel eens dat er spelers weggaan als hij bij een nieuwe club komt en dat hij spelers aantrekt waar hij in het verleden mee gewerkt heeft. Het is gewoon een hele andere manier van coachen wat hij doet.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:44 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Ik weet niet veel van basketbal, maar is dit nu echt zo ?Was het ook niet altijd een halve selectie die met hem mee verkaste, en waar hij kwam extra geld ter beschikking kwam ? ik kan de plank geheel misslaan hoor. Maar Boot wordt altijd zo bejubeld, dat ik er bijna argwanend van wordt.
14 kampioenschappen (als het er niet meer zijn). Dat is natuurlijk geen toeval. En zijn kampioenschap met MPC Capitals was in zijn eerste jaar toen die club zo'n beetje gerund werd door studenten Sportmanagement..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:44 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Ik weet niet veel van basketbal, maar is dit nu echt zo ?Was het ook niet altijd een halve selectie die met hem mee verkaste, en waar hij kwam extra geld ter beschikking kwam ? ik kan de plank geheel misslaan hoor. Maar Boot wordt altijd zo bejubeld, dat ik er bijna argwanend van wordt.
Ik had een verjaardag.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:53 schreef tong80 het volgende:
Hoe heb ik dit programma gisteren kunnen vergeten ?
Jammer genoeg had hij nog genoeg over om door antwoorden heen te kakelenquote:Op maandag 12 maart 2007 20:29 schreef golfer het volgende:
Wilfried is z'n stem een beetje kwijt?
Past ie wel in een urn ?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:07 schreef koningdavid het volgende:
Interview met Van Barneveld was verassend leuk.![]()
quote:Holland sport 19 maartmet o.a. GERARD KEMKERS EN RENS BLOM
Gerard Kemkers, sportcoach van het jaar 2006, is een echte kampioenenmaker. In Holland Sport een gesprek met de grote man achter Ireen Wüst, Sven Kramer en Erben Wennemars. Wereldkampioen polsstokhoogspringen Rens Blom is de enige Nederlander die ooit goud won op een WK Atletiek. Het seizoen na zijn wereldtitel is moeizaam. Maandag een uitgebreid gesprek met Rens Blom.
Kempers had vroeger ook al een een behoorlijk nijenhuis-gehalte tijdens interviewsquote:Op maandag 19 maart 2007 20:48 schreef Ambrosius het volgende:
Aardig gesprek met Kemkers, maar niet echt bijzonder moet ik zeggen.
Was leuk. Eerst de basisbeginselen oefenen in zo'n Simcaatje en dan aan het einde van de dag met je eigen auto de slipbaan op om het in de praktijk te brengen.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe ging die cursus destijds golfer?
quote:20.25-21.25 uur HOLLAND SPORT
Wilfried de Jong en Matthijs van
Nieuwkerk presenteren Holland Sport.
Met scherpe gesprekken,nostalgische
anekdotes,sportfilms en live actie!
Hockeyspitsen en wereldkampioenen
Sylvia Karres en Kim Lammers analyseren
de spits van het Nederlands
voetbalelftal tijdens de interland
tegen Roemenie.
Verder een gesprek met FC Groningen-
trainer Ron Jans over de houdbaarheid
van een trainer en een demonstratie
hoogspringen door de Belgische Europees
kampioene Tia Hellebaut.
Dat ja.quote:
niet alleen het koppiequote:
Ruimtes creeren, timing, elkaar aanvoelen, denk dat er best veel overeenkomsten zijn.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:39 schreef VoreG het volgende:
Sowieso mensen die vanuit het hockey denken voetbal laten analyseren. Hele andere sport, totaal niet te vergelijken. Het enige dat gelijk is, is de score telling.
Geen buitenspel kunnen staan is wel een heeeeeel groot verschil hoorquote:Op maandag 26 maart 2007 20:40 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ruimtes creeren, timing, elkaar aanvoelen, denk dat er best veel overeenkomsten zijn.
en ze hebben nog gelijk ookquote:Op maandag 26 maart 2007 20:38 schreef Ambrosius het volgende:
Dit kan echt alleen in Holland Sport, hockeyvrouwen die mannenvoetbal analyseren.
Idd, je weet het antwoord al voor je vraag kentquote:Op maandag 26 maart 2007 20:45 schreef rubbereend het volgende:
makkelijke vragen vandaag in petje op petje af
Gewoon de algemene teamsport begrippen ja.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:40 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ruimtes creeren, timing, elkaar aanvoelen, denk dat er best veel overeenkomsten zijn.
Daar wordt anders wél gescoord. Leuke gasten, leuke quiz, goede afleveringquote:Op maandag 26 maart 2007 20:42 schreef Zwansen het volgende:
Als ik hockey kijk, heb ik altijd het gevoel naar een hele slechte voetbalwedstrijd te kijken...
Daarom kun je ook 3 keer wisselen.En de grote Russische ploegen onder Lobanovski deden niet anders.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:48 schreef VoreG het volgende:
Continu switchen in voetbal staat garant voor een wissel, omdat je kapot bent. In theorie allemaal aardig, maar als je gaat voetballen ontzettend lastig.
quote:Op maandag 26 maart 2007 20:51 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Inge de Bruin.![]()
Ik pleit voor een Playboy reportage.
Desondanks een leuk item om zo'n sprong even helemaal te ontrafelen.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:54 schreef tong80 het volgende:
Waarom zijn Belgische sportvrouwen zo lelijk. De tennisters lijken wel kerels en nu zij weer.
jja, maar naar die Sylvia Karres kijken vind ik niet echt een strafquote:Op maandag 26 maart 2007 20:42 schreef Zwansen het volgende:
Als ik hockey kijk, heb ik altijd het gevoel naar een hele slechte voetbalwedstrijd te kijken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |