ik vind het geweldig !!quote:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 06:14 schreef Mirage het volgende:
ooooooh ik hoor over OS op de radio.... ik lees over hem op de NOS site.......![]()
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C7402A97594A76.html
en er werd net aandacht aan besteed 06.01 uur op de radiooooooooooo nos
Nou hoor je het eens van een ander, Oversiggie is een joker!quote:Op donderdag 25 januari 2007 06:14 schreef Mirage het volgende:
ooooooh ik hoor over OS op de radio.... ik lees over hem op de NOS site.......![]()
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C7402A97594A76.html
en er werd net aandacht aan besteed 06.01 uur op de radiooooooooooo nos
quote:Op donderdag 25 januari 2007 06:26 schreef Petre het volgende:
FOK!ker vindt maas in Wet op de identificatieplicht
quote:Op donderdag 25 januari 2007 06:46 schreef JeRa het volgende:
Pagina 103 op teletekst, gaat dit op het journaal komen?
ja, vastquote:Op donderdag 25 januari 2007 06:48 schreef Oversight het volgende:
[..]
![]()
ik gok zo vanaf 07:00 uur op nos journaal
![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 06:53 schreef vamperotica het volgende:
ghehehe
Nu te zien op het nosjournaal... ghehehequote:Op donderdag 25 januari 2007 07:00 schreef goa.the-god het volgende:
hoe zie je er in het dagelijks leven uit ?
quote:Op donderdag 25 januari 2007 07:04 schreef nokwanda het volgende:![]()
Dat eerste trillende handje met kaart in beeld.
De bijpassende rugzak
Geweeeeldig... kom niet meer bij
Ja dat viel mij ook al op, Jatpack ofzoquote:
Waarom verscherpen, iemand kan toch niet zien hoe je in realiteit er uit ziet.quote:Op donderdag 25 januari 2007 07:18 schreef nokwanda het volgende:
Hoop alleen niet dat dit juist aanleiding is om wetgeving juist aan te scherpen.
Mwoah, het staat mensen vrij om van levensovertuiging te veranderen. Je kan een moslima ook niet verplichten dat ze altijd een hoofddoek op heeft. Evenmin kan je een gothic (of whatever) verplichten om make-up te dragen. Dus je kan onder het mom van levensovertuiging op een bepaalde manier op de foto gaan. (als hare krishna bijv) en vervolgens van levensovertuiging veranderen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 07:18 schreef nokwanda het volgende:
Hoop alleen niet dat dit juist aanleiding is om wetgeving juist aan te scherpen.
nee hoor.quote:Op donderdag 25 januari 2007 07:20 schreef goa.the-god het volgende:
[..]
Waarom verscherpen, iemand kan toch niet zien hoe je in realiteit er uit ziet.
Is wel grappig om te zien, maar inprinciepe is hij illigaal in nederland als hij niet er uit ziet als op de foto.![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 07:21 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Mwoah, het staat mensen vrij om van levensovertuiging te veranderen. Je kan een moslima ook niet verplichten dat ze altijd een hoofddoek op heeft. Evenmin kan je een gothic (of whatever) verplichten om make-up te dragen. Dus je kan onder het mom van levensovertuiging op een bepaalde manier op de foto gaan. (als hare krishna bijv) en vervolgens van levensovertuiging veranderen.
Je ziet er niet het zelfde uit als op de foto op het legetematie bewijs.quote:Op donderdag 25 januari 2007 07:23 schreef Mirage het volgende:
[..]
nee hoor.
hij ziet er toch uit als op de foto
Ik mag ook make up opdoen..
en de ene dag roze, de andere dag groen.. wie bepaald hoeveel make up ik mag dragen ?
Wie bepaald dat ik niet de ene dag een vampierstijl mag aannemen, de dag erna voor kicky roze gaan ?
ik toch ook niet ??quote:Op donderdag 25 januari 2007 07:30 schreef goa.the-god het volgende:
[..]
Je ziet er niet het zelfde uit als op de foto op het legetematie bewijs.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 07:33 schreef FOKradio het volgende:
Tsssk, het was afgelopen maandag al op de radio
echt ?quote:
Lijkt me wel. Ik heb het daar ook gehoord, dat moet om 7 uur zijn geweest. Of misschien al om half 7, nu ga ik zelf twijfelen.quote:
kan best hoorquote:Op donderdag 25 januari 2007 07:44 schreef Light het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Ik heb het daar ook gehoord, dat moet om 7 uur zijn geweest. Of misschien al om half 7, nu ga ik zelf twijfelen.
uhuquote:Op donderdag 25 januari 2007 07:44 schreef slikheks het volgende:
Ik vind zijn andere actie anders ook erg strak![]()
25 januari fok!s Oversight dag lijkt me
volkskrantquote:Man krijgt identiteitskaart met clown als pasfoto
ANP
HELLEVOETSLUIS - Een man uit Hellevoetsluis heeft een identiteitskaart bemachtigd met een pasfoto waar hij als clown op staat afgebeeld. Dat bleek donderdag in het Radio 1 Journaal. De man schminkte zichzelf als de Joker, naar het personage in de Batman-films. Ook zette hij een hoedje op. De strenge regels waaraan een pasfoto moet voldoen, omzeilde hij door te zeggen dat het zijn levensovertuiging was. De gemeente ging daarmee akkoord.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:03 schreef dennistd het volgende:
oversight, je was geweldig op het journaal
Mijn Nederland wat doe jequote:Op donderdag 25 januari 2007 08:14 schreef Oversight het volgende:
[..]
da's pas het begin.
Ik begin een politieke partij, kan ik kamervragen zelf stellen op MIJN manier.
Briljant, gewoon in de kranten en het journaalquote:Op donderdag 25 januari 2007 08:14 schreef Oversight het volgende:
[..]
da's pas het begin.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:14 schreef Oversight het volgende:
[..]
da's pas het begin.
Dat is toch niet door mijn opmerking hoop ikquote:Op donderdag 25 januari 2007 08:14 schreef Oversight het volgende:
[..]
da's pas het begin.
Neem je je rugzakje mee?quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:14 schreef Oversight het volgende:
[..]
da's pas het begin.
geen naam genoemd, alleen: een inwoner van ....quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:32 schreef Kissmo het volgende:
oeh.. Een bekende FOKker![]()
Geweldig..Wereldnieuws.. !
En terecht.quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:34 schreef haaahaha het volgende:
lol, als geenstijl zoiets zou flikken zou het helemaal verguist worden.
Vertel vertel, wat is het masterplan?quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:39 schreef Mirage het volgende:
wacht maar... het is net half 9.....
en je moest hier eens mee kunnen kijken...
Op het journaal toch ECHT z'n naam gehoord.quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:33 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
geen naam genoemd, alleen: een inwoner van ....
Ik heb alleen een voornaam gehoord.quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Op het journaal toch ECHT z'n naam gehoord.
Die verwerken het nog wel in hun 'lelijkemensenforum'-sjabloontje, terwijl ze balen dat ze zelf niet op deze strakke actie zijn gekomen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:07 schreef Libris het volgende:
en geenstijl: http://www.nieuwnieuws.nl(...)own_op_paspoort.html
Of nieuwnieuws..
quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:11 schreef nokwanda het volgende:
Nu.nl ook
Ik zat net al bij de BBC te kijken, die lijken nog niets te hebben.quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:16 schreef BobRooney het volgende:
Ben benieuwd of CNN het nog gaat melden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |