jah !quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:08 schreef Snakey het volgende:
Hij is nog aan het oefenen begreep ik.
[afbeelding]
ah, je gebruikt de hotlinequote:Op woensdag 24 januari 2007 15:00 schreef Mirage het volgende:
[..]
jah !
Hij is de laatste wapens aan het ophalen in het winkelcentrum om daarna heel Fok! plat te krijgen.
Zodra ik zijn metalen ros met politie-look-a-like-striping de oprit op hoor komen zal ik de alarm lijn gebruiken
[afbeelding]
Ik sta op een geheime plek met mijn mobieltje te wachten op berichten. Alles wat ik tot nu toe heb is dit.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:00 schreef Mirage het volgende:
[..]
jah !
Hij is de laatste wapens aan het ophalen in het winkelcentrum om daarna heel Fok! plat te krijgen.
Zodra ik zijn metalen ros met politie-look-a-like-striping de oprit op hoor komen zal ik de alarm lijn gebruiken
[afbeelding]
quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik sta op een geheime plek met mijn mobieltje te wachten op berichten. Alles wat ik tot nu toe heb is dit.![]()
[afbeelding]
Stilte voor de storm, nu is het moment om extra alert te zijn.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:36 schreef buzzer het volgende:
Dit topic loopt uit op een geweldige bummer
quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:36 schreef buzzer het volgende:
Dit topic loopt uit op een geweldige bummer
nee de afgeurde klapduerjostiquote:
wanneer lopt zijn ban afquote:
Waar heb ik mijn helm gelaten?quote:
vanaf de grens met het geplunderde en verwoeste KLB bedoel jequote:Op woensdag 24 januari 2007 20:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik kijk toe en steun jullie vanaf de grens![]()
Ow... dus daar was 'ie toen we vanmiddag hadden afgesproken...quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:00 schreef Mirage het volgende:
[..]
jah !
[afbeelding]
quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
WTF, Sjoerd Visser? Dat is een oud collega van me!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |