Sterkte er mee.quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:43 schreef jogy het volgende:
De eerste bedreigingen zijn al aangekomen bij mijn persoontje. De laatste voorbereidingen zijn getroffen. Het enige wat ons nog rest is dat we ons schrap zetten voor de aanvang van de storm en het best ervan hopen.
Heeft iedereen hun survival-pakket binnen gekregen?
Check.quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:43 schreef jogy het volgende:
Heeft iedereen hun survival-pakket binnen gekregen?
Ochjee, gelukkig hebben we Dark_killah en DWC_ruffrider nogquote:Op woensdag 17 januari 2007 08:58 schreef eQuaL het volgende:
Ik kan niet als negerschild functioneren, ik heb school![]()
Zul je zien dat ze net bij KFC zitten terwijl de aanval begintquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Ochjee, gelukkig hebben we Dark_killah en DWC_ruffrider nog.
Ik heb al een verzoekje om weer zwart te worden geplaatst. Ik vlucht nu het nog kan!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:07 schreef NJ het volgende:
Leuke test voor SiemeN, trouwens.
Ha, te laat! je wordt rood gemaakt maar dan zonder de rechten!quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:52 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik heb al een verzoekje om weer zwart te worden geplaatst. Ik vlucht nu het nog kan!
Misschien kun je ook zijn smilies verstoppen ...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:27 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
Ik zal vanavond nadat hij (uiteraard voor straf) op de bank in slaap is gevallen mijn geluidsdempende pantoffeltjes aandoen
[afbeelding]
en mij naar zijn kantoor begeven
daar zal ik in zijn secretaire op zoek gaan naar zijn
snode plannen
[afbeelding]
vanzelfsprekend zal ik in alle vroegte op mijn fietsje springen,
een faxmachine opzoeken,
en jou in kennis stellen van hetgeen ik heb gevonden.
![]()
Sjonge jonge..... volledig gesloopt....... teleurgesteld..... naar adem snakkend, maar toch ook met 1 overwinning !!!!quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Misschien kun je ook zijn smilies verstoppen ...
Ik denk dat dit een typisch gevalletjequote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:15 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een typisch gevalletje
[afbeelding]
is,
want inderdaad.... het ziet er niet erg indrukwekkend uit
how appropriate!quote:All Our Body Bags Are Recommended By
* Funeral directors, Paramedics, Doctors, Police (Task / Logistics / Bomb Sections / Ambulance / Army / Burial Societies / Airlines and Shipping)
Recommended For
* Pauper Burials / Disease associated deaths (cost v coffin)
ooit stond er een zandbakje met zandvormpjes in onze tuin.....quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:12 schreef Snakey het volgende:
De voorbereidingen zijn nu in volle gang in huize Snakey. Hier een sfeer impressie van mijn huiskamer op dit moment:
[afbeelding]
Vrouw en katten zijn reeds geevacueerd.![]()
*ril*quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:18 schreef Mirage het volgende:
[..]
ooit stond er een zandbakje met zandvormpjes in onze tuin.....
[afbeelding]
handig voor kasta topicsquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:57 schreef buzzer het volgende:
[[url=http://www.popcornexpress.nl/artwork/Clipart/Popcornkar.jpg]afbeelding][/url]
klik op de foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |