Dat dus.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:40 schreef shifto het volgende:
je kan of gelukkig worden met het 2e meisje of je loopt als een hondje achter die 1e aan om erachter te komen dat de verliefdheid over is en zij je gewoon niet moet.
Exactly.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:40 schreef shifto het volgende:
je kan of gelukkig worden met het 2e meisje of je loopt als een hondje achter die 1e aan om erachter te komen dat de verliefdheid over is en zij je gewoon niet moet.
En je zoende maar af en toe met haar???quote:Zelf heb ik het al heel druk en alle tijd die ik vrij heb besteed ik eigenlijk in de vrouw bovenin.
Kweenie, maar met die eerste dame heb je enkel een platonische relatie met af en toe een zoen, dus daar valt weinig aan kwijt te raken.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:50 schreef boegschroef het volgende:
Wat zijn die reacties hier toch altijd snel he......
Misschien moet ik ook maar eens met die nieuwe meid op gaan trekken maar ik ben te bang dat als het niks wordt dat ik ze allebei kwijt ben
Hoezo kwijt, je bent niks verplicht aan mevrouw 1, zij is degene die geen relatie met je wil. De tweede is duidelijk geinteresseerd in je dus die raak je ook niet zomaar kwijt als ik het zo lees.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:50 schreef boegschroef het volgende:
Misschien moet ik ook maar eens met die nieuwe meid op gaan trekken maar ik ben te bang dat als het niks wordt dat ik ze allebei kwijt ben
Als je vind dat men te snel reageren..vraag dan ook niet om een mening van een anderquote:Op maandag 22 januari 2007 12:50 schreef boegschroef het volgende:
haa kijk, hier komt de aap uit de mouw!quote:Op maandag 22 januari 2007 12:50 schreef boegschroef het volgende:
Je zit nu toch niet te flirten he???quote:Overigens je usericon is die uit de film Salsa? die heb ik nog op dvd
Lekker belangrijk. Gewoon gaan, als je je laat leiden ( of lijden ) door angst komt je nergens. Mocht het gebeuren dat je ze beide 'kwijtraakt' dan nog zijn er genoeg dames die bij je passen. En als je ze 'kwijtraakt' paste ze niet bij je.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:50 schreef boegschroef het volgende:
Zal toch niet?quote:Op maandag 22 januari 2007 14:10 schreef LeoLoopneus het volgende:
[..]
Je zit nu toch niet te flirten he???
Nou datquote:
Je heb helemaal gelijk hoor.. Ben trouwens een lastig vrouwtjequote:Op maandag 22 januari 2007 14:40 schreef boegschroef het volgende:
haha nee nie te flirtenviel me op dat ik die dvd laatst nog eens gezien had (mijn zus moest em zien) en toen ik dat zag dacht ik daaraan.
Nee ik heb al moeite met 2 vrouwen dan ga ik daarnaast ook niet nog eens flirten met anderen dat kan ik niet bijhouden
Dit lijkt mij dan weer niet zo verstandig. Je hebt zelf gezegd dat je uitgekeken was op 1. Laat dit ook duidelijk merken aan 2. Stel dat zij écht wat in jou ziet zou het zonde zijn om haar af te schrikken omdat je zo half/half aan het doen bent met een ander.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:05 schreef boegschroef het volgende:
Het blijft lastig, maar ik zal het meisje uit de kroeg vanavond toch maar eens smsen denk ik. Misschien lokt dit ook weer het een en ander uit bij mevrouw 1.
De ouders zien me heel graag. Ze weten hoe het zit en snappen ook niet dat hun dochter geen relatie wil aan gaan. De ouders proberen het ook juist aan te moedigen. Ze hebben het er schijnbaar dagelijks over hoor ik van haar broer. Daar kan ik ook heel goed mee opschieten.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:12 schreef CleeJee het volgende:
Boegschroef: hoe ziet ze omgeving van nummer 1 jullie trouwens (haar ouders enzo)? Zien ze jullie als paar of gewoon als 2 hele goede vrienden?
Zodra ze dat zeggen is het altijd ´te vroeg´. Totdat ze iemand anders tegenkomt voor wie ze het niet te vroeg vindt.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:41 schreef boegschroef het volgende:
"het is nog te vroeg voor een echte relatie". <-- ik haat die woorden echt heel erg......
Want? Is zij tegenwoordig jegens haar familie verplicht relaties aan te gaan met jongens die haar familie wel ziet zitten?quote:Op maandag 22 januari 2007 16:47 schreef CleeJee het volgende:
Nee hoor, jouw antwoord maakt het alleen maar heel erg makkelijk!
Haar familie zal het helemaal snappen als jij verder gaat met je leven, en zullen dat hun dochter kwalijk nemen....
Klopt... er is altijd iemand anders die haar vroeg of laat over de streep trekt. Het mag dan best even moeilijk zijn, maar ben er dan iig eerlijk over tegenover haar.quote:Op maandag 22 januari 2007 17:09 schreef Argento het volgende:
[..]
Zodra ze dat zeggen is het altijd ´te vroeg´. Totdat ze iemand anders tegenkomt voor wie ze het niet te vroeg vindt.
Face it: als ze echt een relatie met je wil, dan had die relatie nu al bestaan.
Ga je nummer 1 hier van te voren nog van op de hoogte brengen?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:45 schreef boegschroef het volgende:
Onderweg naar huis zat ik even te denken wat ik zou sturen naar nummer 2. (Ja helaas denk ik altijd teveel na over sommige simpele dingen.) Gaat in 1 keer mijn telefoon over, beld ze me net op. Gezellig gepraat en een afspraakje gemaakt voor morgen (woensdag) avond. Ik heb er nu al zin in
Gewoon, door het te doen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:48 schreef boegschroef het volgende:
Het probleem is simpel genoeg denk ik. Ondanks dat ze me misschien aan het lijntje houdt of dat ze bindings angst heeft of wat dan ook, ik heb nog steeds sterke gevoelens voor haar.
Hoe kan ik dan makkelijk met een ander gaan daten?
Haha ja indd dat was ook mijn gedachte. Lijkt me ook lekker tegenstrijdig voor dat meisje! "Nee het was erg gezellig maar ik moet nu echt gaan want je tijd is op"quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:17 schreef CleeJee het volgende:
Ja, wat is dat nou voor vreemde regel die 2 a 3 uur?
Ik zie het al voor me:
meisje: "zullen we bij mij thuis nog wat drinken?"
jongen: "nee, je tijd zit er op, je hebt bijna de 3 uur volgekregen!"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |