abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45655274
Even een update over mijn afspraakje gisteren avond.

Ik heb het heel gezellig gehad. En zover ik weet heeft zij het ook goed naar haar zin gehad. Ik probeer altijd mijn eerste echte afspraakje niet langer te maken dan max 2-3 uurtjes.

We zijn wat gaan drinken hebben veel gelachen over vanalles en nog wat. Een zeer geslaagde avond kan ik wel zeggen. En we hebben afgesproken dat we elkaar vrijdag weer op stap zullen zien. Onderweg naar huis kreeg ik nog een sms van haar dat ze het wel heel erg gezellig vond. Dus ik denk dat het misschien nog wel iets kan worden.
Ik voel me in ieder geval een stuk beter dan een week geleden.
Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!
pi_45655638
Hoezo mag je eerste afspraakje niet langer dan 2 tot 3 uur zijn dan?
Wij zijn billen brandt, moet blij zijn dat ie niet andersom stond.....
  donderdag 25 januari 2007 @ 11:17:21 #53
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_45655994
Ja, wat is dat nou voor vreemde regel die 2 a 3 uur?

Ik zie het al voor me:
meisje: "zullen we bij mij thuis nog wat drinken?"
jongen: "nee, je tijd zit er op, je hebt bijna de 3 uur volgekregen!"
May the seeds of today, be the fruits of tomorrow!
pi_45656851
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 11:17 schreef CleeJee het volgende:
Ja, wat is dat nou voor vreemde regel die 2 a 3 uur?

Ik zie het al voor me:
meisje: "zullen we bij mij thuis nog wat drinken?"
jongen: "nee, je tijd zit er op, je hebt bijna de 3 uur volgekregen!"
Haha ja indd dat was ook mijn gedachte. Lijkt me ook lekker tegenstrijdig voor dat meisje! "Nee het was erg gezellig maar ik moet nu echt gaan want je tijd is op"
  donderdag 25 januari 2007 @ 12:15:22 #55
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_45657731
Is gewoon deel van zijn meester-versier techniek. We should all learn of it
Thinking about thinking of you.
pi_45662963
Die regel die heb ik ooit van mijn zus doorgekregen. Die zei altijd dat je moet zorgen dat je er niet te lang bij bent, de eerste keer. En het schijnt volgens haar goed te werken.

Haar stelling:
Je moet niet in je eerste date veel te lang bij elkaar zijn. Praat wat maar zorg dat er ook wat ruimte is voor fantasie. Zo kun je snel een 2e afspraakje maken om verder te gaan waar het gesprek gebleven is. En je moet het niet telaat maken. Ieder zijn eigen manier maar het schijnt wel te werken.

En natuurlijk zeg je niet van je tijd is op..... maar ik zorgde er gewoon voor dat ik rond 8 uur daar was dan kan je makkelijk genoeg zorgen dat je tussen 10 en 11 weer weg bent.

Nouja het werkt wel voor mij......
Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!
pi_45663736
Beetje onzinnige redenatie wat mij betreft. Als het gezellig is interesseert het mij echt niet hoelaat dat het is of hoelang de date al duurt. Als de vonk over springt dan wil je mekaar toch wel snel weer een 2e keer zien.
pi_45663869
Lijkt me duidelijk he, dat meisje in die kroeg.

Met 1 heb je eigenlijk al een relatiedip (zonder dat het dan een relatie heet). Je hoeft niet trouw aan haar te zijn, want ze wil zelf geen relatie.

Dus ga vooral voor het kroeg-meisje als je daar zin in hebt. Wie weet is het niks, maar wie weet is het juist een geweldige meid, succes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')