abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 januari 2010 @ 13:51:16 #101
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_76921440
Mooie korting, en dan bij de eerste BTW aangifte de bon in de boekhouding doen, heb ik alsnog mijn BTW terug.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  zondag 17 januari 2010 @ 13:52:35 #102
168255 J.Herrer
pi_76921498
quote:
Op maandag 22 januari 2007 12:08 schreef Razor21 het volgende:
Op plasma tv\'s / flatscreens

Yeah right BTW is verplicht als je dingen verkoopt.
Het is gewoon verkapt : Vandaag 19 procent korting...

Mijn klacht : Al die mensen die daadwerkelijk denken dat ze geen BTW hoeven te betalen
Dus krijg je 38% korting?
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
  zondag 17 januari 2010 @ 17:25:33 #103
287829 negroide88
lekker pikkie
pi_76929966
op de mediamarkt site van Utrecht staan ook al gewijzigde openingstijden voor deze dagen:

Gewijzigde openingstijden
vrijdag 29 januari 2010 08:00 - 22:00 uur
zaterdag 30 januari 2010 08:00 - 22:00 uur
zondag 31 januari 2010 11:00 - 18:00 uur
deze negroide komt hard
pi_76930090
quote:
Op zondag 17 januari 2010 13:36 schreef swollywood het volgende:
Mediamarkt vervangt de avond voor de BTW actie gewoon nog ff de prijskaartjes voor een kaartje met een hogere prijs.

Heb het gehad met een digitale camera. Dag voor de actie al ff gaan rondkijken.
Leuke camera gezien voor ¤ 259,-.
Kom ik de volgende dag weer, stond die camera er opeens voor ¤ 289,-.
Dus dat is excl. BTW ¤ 243,05.
Nou en? MM heeft laagste prijsgarantie. Dus dan zeg je dat bv. de BCC die camera voor 259 heeft staan (BCC heeft ook laagste prijsgarantie, dus technisch moeten de prijzen bij BCC en MM exact gelijk zijn). Dan krijg je laagste prijsgarantie, plus daarna die korting eraf.
pi_76930777
kortingtopic en iedereen zit te rellen
pi_76931070
quote:
Op zondag 17 januari 2010 17:48 schreef Devvie het volgende:
Er worden wat (terechte) vragen gesteld en opmerkingen geplaatst en dat noem jij rellen?

pi_76931621
quote:
Op zondag 17 januari 2010 17:48 schreef Devvie het volgende:
Kortingen met een leugen.
pi_76934525
quote:
Op zondag 17 januari 2010 18:09 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Kortingen met een leugen.
Een leugen Wellicht ervaren domme mensen dat zo. Er staat toch gewoon dat het BTW bedrag de korting is. De Mediamarkt mag er toch wel vanuit gaan dat er iets bij is gebleven van de lessen wiskunde op het VMBO.
pi_76935072
quote:
Op zondag 17 januari 2010 19:28 schreef Kudtstudent het volgende:

[..]

Een leugen Wellicht ervaren domme mensen dat zo. Er staat toch gewoon dat het BTW bedrag de korting is. De Mediamarkt mag er toch wel vanuit gaan dat er iets bij is gebleven van de lessen wiskunde op het VMBO.
Ze vertellen je dat je geen BTW betaald, maar dat is wel zo.
Daar winden blijkbaar mensen zich over op.
pi_76935193
quote:
Op zondag 17 januari 2010 19:40 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Ze vertellen je dat je geen BTW betaald, maar dat is wel zo.
Daar winden blijkbaar mensen zich over op.
Waarom zouden ze zich daar over opwinden. Het kan alleen maar voordeliger voor je uitpakken als je het af kan trekken. De enige reden die ik me voor kan stellen waarom mensen zich hier over op kunnen winden is als ze een enorme hekel hebben aan de fiscus en op deze moment hun kans schoon denken te zien ze daar even flink te naaien.

edit: en zelfs dat laatste is niet van toepassing want dit is de poster waarmee ze adverteerden:

Nou dat is toch duidelijk genoeg. Ze betalen inderdaad het bedrag wat jij normaliter aan BTW zou betalen.
pi_76935343
quote:
Op zondag 17 januari 2010 19:43 schreef Kudtstudent het volgende:

[..]

Waarom zouden ze zich daar over opwinden. Het kan alleen maar voordeliger voor je uitpakken als je het af kan trekken. De enige reden die ik me voor kan stellen waarom mensen zich hier over op kunnen winden is als ze een enorme hekel hebben aan de fiscus en op deze moment hun kans schoon denken te zien ze daar even flink te naaien.
Mij boeit het niet.
Ik winkel wel eens bij de media markt, maar dit topic toont wel aan dat mensen er blijkbaar niet blij mee zijn hoe zij deze korting brengen
pi_76935475
Die poster is duidelijk ja !
  zondag 17 januari 2010 @ 21:56:02 #113
287829 negroide88
lekker pikkie
pi_76941914
@kudtstudent
van welk jaar is die advertentie?
deze negroide komt hard
pi_76942005
quote:
Op zondag 17 januari 2010 21:56 schreef negroide88 het volgende:
@kudtstudent
van welk jaar is die advertentie?
Maandag 28 januari staat er... dat zal dan wel 2008 zijn.
pi_76974633
beste TS,

je krijgt 19% korting op een tv van rond de 1000 euro (= veel korting) en nog vind jij iets om over te zeiken ?!

Wat moet jouw ega/vriendin/vriend/hond/etc. toch een ontzettend zwaar leven hebben als jij zelfs al over de voordelen van iets gaat zeuren !
Estne volumen in toga, an solum tibi libet me videre?
Is that a scroll in your toga, or are you just happy to see me?
  maandag 18 januari 2010 @ 18:04:03 #116
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_76975189
quote:
Op maandag 22 januari 2007 12:08 schreef Razor21 het volgende:
Op plasma tv's / flatscreens

Yeah right BTW is verplicht als je dingen verkoopt.
Het is gewoon verkapt : Vandaag 19 procent korting...

Mijn klacht : Al die mensen die daadwerkelijk denken dat ze geen BTW hoeven te betalen
Mensen die het verschil tussen btw en korting niet begrijpen
Deathlift or Die.
pi_76976036
quote:
Op maandag 22 januari 2007 13:00 schreef Syd het volgende:

En dat te lang bezig was omdat ik klanten graag een beetje service geef en mensen iets wil uitleggen voordat ze een dure PC kopen, maar nee volgens mijn baas moest ik mensen de doos overhandigen en eventueel de weg naar de kassa te sturen en ze moesten nog even langs anderwe gedeelte van computer afdeling zo konden ze de aanbiedingen zien (bijverkoop) dat laatste begrijp ik bijverkoop hoor er eenmaal erbij.

Ga dan in een kleinere zaak werken waar ze de klanten anders benaderen, bij MM verwacht niemand zulke service, het is een massaal warenhuis. In de V&D gaan ze ook je afmetingen niet nemen als je en overhemd komt kopen, dan pak je gewoon wat je wilt hebben en je rekent af.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_76978646
quote:
Op maandag 18 januari 2010 18:24 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ga dan in een kleinere zaak werken waar ze de klanten anders benaderen, bij MM verwacht niemand zulke service, het is een massaal warenhuis. In de V&D gaan ze ook je afmetingen niet nemen als je en overhemd komt kopen, dan pak je gewoon wat je wilt hebben en je rekent af.
Nee, als ik "maak niet uit waar" als klant zijne vragen heb over een product dan hoort een medewerker dit netjes af te handelen. Waarom heb je dan anders personeel.

/edit

ook na 2 jaar blijf ik bij mijn punt

/edit2
oh alweer 3jaar

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2010 19:18:18 ]
pi_76978853
KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!! KOPEN KOPEN KOPEN!!
pi_76978906
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:16 schreef Syd het volgende:

[..]

Nee, als ik "maak niet uit waar" als klant zijne vragen heb over een product dan hoort een medewerker dit netjes af te handelen. Waarom heb je dan anders personeel.

Personeel is er niet voor de klant, dat is nergens zo, nooit. Personeel is er voor het bedrijf en moet zich houden aan de manier van werken daar. Bij de ene winkel betaal je iets meer, bij de andere iets minder, en zo is het ook met service en soms met kwaliteit. Het is aan de klant om een winkel te zoeken waar de balans zodanig dat hij zich daar prettig bij voelt, niet aan jou om een standaard op te leggen waar iedere winkel aan moet voldoen terwijl lang niet iedereen daar op zit te wachten, en wat leidt tot hogere kosten voor iedereen.
pi_76978961
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:22 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Personeel is er niet voor de klant, dat is nergens zo, nooit. Personeel is er voor het bedrijf en moet zich houden aan de manier van werken daar. Bij de ene winkel betaal je iets meer, bij de andere iets minder, en zo is het ook met service en soms met kwaliteit. Het is aan de klant om een winkel te zoeken waar de balans zodanig dat hij zich daar prettig bij voelt, niet aan jou om een standaard op te leggen waar iedere winkel aan moet voldoen terwijl lang niet iedereen daar op zit te wachten, en wat leidt tot hogere kosten voor iedereen.
Dan moeten ze bij MediaMarkt geen policy hebben om klanten aan te spreken !
pi_76979132
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:22 schreef Syd het volgende:

[..]

Dan moeten ze bij MediaMarkt geen policy hebben om klanten aan te spreken !
Ja, dat is wel wat krom natuurlijk, maar dat is gewoon omdat het de verkoop stimuleert.

Persoonlijk trek ik het niet die knulletjes van 16 die toevallig dezelfde MP3-speler thuis hebben die jij interessant zegt te vinden.
pi_76979281
Klopt , daarom ben ik er zelf ook achter gekomen dat werken bij MediaMarkt ver onder mijn niveau is. Ik lieg mensen niet voor kan er niet tegen als ik iemand iets verkoop wat niet waar is.
En ja dit gebeurde vaak genoeg bij MM in Hengelo en Enschede.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2010 19:28:53 ]
pi_76979318
Boeiend, het gaat toch om de korting.
pi_76979353
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:28 schreef Syd het volgende:
Klopt , daarom ben ik er zelf ook achter gekomen dat werken bij MediaMarkt ver onder mijn niveau is. Ik lieg mensen niet voor kan er niet tegen als ik iemand iets verkoop wat niet waar is.
En ja dit gebeurde vaak genoeg bij MM in Hengelo en Enschede.
Dat heeft niets met verkoop te maken, als je liegt is het gewoon oplichting.

Heeft trouwens weinig met niveau te maken maar het bedrijf waat je voor werkt moet wel bij je passen natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')