klinkt inderdaad logisch. ze komt dan ook meer want er blijft minder binnen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:07 schreef Ingrid19 het volgende:
Chacama, de kinderarts zei tegen ons dat dat komt doordat het buikje dan met poep gevuld is.
en er dus minder ruimte over is, waardoor ze kunnen gaan spugen. Klinkt best logisch, vind ik.
Nee joh, ik bedoelde dat ik drie posts achter elkaar plaatste ipv ze netjes in één post te zetten.quote:
Luchtbel, schuldgevoel is vaak nergens op gebaseerd, illusies zijn het! Jolie heeft die gevoelens écht nog niet. Die ziet gewoon haar mama, die van haar houdt, hoe dan ook!quote:Op woensdag 24 januari 2007 02:36 schreef Luchtbel het volgende:
Mijn schuldgevoel komt natuurlijk niet nergens vandaan. Als ik al zoveel twijfels heb over onze band, over vertrouwen dat het wel weer goedkomt tussen ons, waar moet zij dat dan vandaan halen? Dat ik die gevoelens heb vind ik echt heel erg verwarrend en ik denk dat het me wakker houdt. Ze ligt veilig in haar warme bedje te slapen en ik wil haar zo graag zo warm houden maar ik weet gewoon echt vaak niet hoe.
Nou in dit geval wel.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:38 schreef PM-girl het volgende:
Githa, ik had nog niet op jouw antwoord gereageerd. Fijn dat je baas zich goed opstelde, werk kan zo bepalend zijn in je leven.
Ik denk altijd, als je werk lekker gaat, ben je ook gelukkiger in je leven, en is er iets niet in de haak met je werk, om wat voor een reden dan ook, dan beïnvloedt dat je gevoel en leven ook.quote:
"Moet" je werken? Ik worstel zelf ook met die vraag, al is het natuurlijk om andere redenen.quote:Heel eerlijk zou ik in deze periode van mijn leven liever thuis blijven bij Jordy, want ik heb gewoon heel veel moeite om steeds hulp of een speciale behandeling op mijn werk te vragen.
Door alles zit ik dan niet lekker inmijn vel en dat heeft dan weer effect op mijn werk, waardoor ik er weer nog meer last van krijg, echt een cirkeltje dus.
Herkenbaar! Zo blijf je telkens nieuwe dingen bedenken die je weer zorgen op kunnen leveren! En dan is het wel fijn dat je baas zo reageerde. Krijg je ook iets terug van je directe collega's?quote:Ik doe echt mijn best me minder druk te maken over wat mensen van me vinden, wat verantwoordelijkheids gevoel los te laten en ook om me wat minder zorgen te maken over alles en de situatie te nemen zoals hij is, stukje acceptatie dus.
Maar dat gaat niet zo makkelijk als het klinkt.
Je raad het al, daar kan ik me dan ook weer druk over makenwaarom kan ik dat niet gewoon.
Inderdaad!quote:Ik ben echt onverbeterlijk soms, maar goed nú denk ik en nu is dan ook echt vandaag, deze week ik ben wie ik ben en laat het maar lopen zoals het loopt, meer kan ik niet doen.
En ook een beetje vrouw-eigen denk ik!quote:Ik wil soms altijd te graag overal goed in zijn en ook nog leuk an aardig gevonden worden en vooral nergens een probleem vormendat is gewoon onwerkelijk en niet mogelijk, wederom acceptatie dus.
Erg eigenlijk he, dat 'we' zo weinig vertrouwen hebben in de mensen die voor ons moeten zorgen...quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:42 schreef linda856763 het volgende:
Ik vertrouw ze gewoon niet dat ze het gaan doen. Ik reken er op dat ze me weer gaan omlullen.
Ik blijf moe en ik ben rusteloos. 's Avonds kom ik maar met moeite in slaap en 's ochtends met moeite uit bed. Ik heb ook weer wat tintelingen op dit moment. Het lijkt door vermoeidheid te komen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:37 schreef _Bar_ het volgende:
PV hoe is het nu met jou?
Dat moet je niet doen he, straks valt het allemaal meequote:Op donderdag 25 januari 2007 11:26 schreef sjak het volgende:
Ik zit nu te wachten op een telefoontje. Rond 12 uur zou ze me bellen. Mmm, te lang wachten is niet goed, zit me al helemaal op te naaien door het lezen van allerlei sites over de ziektebeelden die erbij horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |