De eendenbek was deze keer een stuk minder onplezierig, de laatste keer was in het ziekenhuis voor een varentest...quote:Op maandag 29 januari 2007 12:48 schreef cattie het volgende:
Oh ja, dat is waar ook, er werd wel voor het plaatsen een uitstrijkje gemaakt!
Bij mij ook nog niet, ik zorg gewoon dat ik constant zwanger ben of aan het ontzwangeren.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:57 schreef Noli. het volgende:
Dat uitstrijkje/test zijn bij mij helemaal niet gedaan
quote:Op maandag 29 januari 2007 14:57 schreef Mwanatabu het volgende:
Oeh, uitstrijkjes pimpen
Ik kreeg een oproep, maar ff bellen van de week dat ik helaas () net geworpen heb en nog vol met zog zit.
Dat is alleen om te verhullen dat ik stiekem doodsbang ben voor die eende(n)bek...quote:Op maandag 29 januari 2007 15:00 schreef Stiekemurd het volgende:
[..]
![]()
Je kan ook zo heerlijk uit de hoek komen!
30quote:Op maandag 29 januari 2007 15:10 schreef beefcake het volgende:
Vanaf welke leeftijd krijg je eigenlijk een oproep voor een uitstrijkje?
Ik hoop dat het mee gaat vallen! Meestal zie ik van te voren erg tegen dit soort dingen op en valt het achteraf wel mee. Ik kan wel een nachtje rustig slapen, da's wel een voordeel. Ik prent mezelf in dat het maar 36 uur is en dat het zo voorbij zal zijn. Maar het is niet leuk.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:12 schreef kozakken het volgende:
Ik ga mss nu erg tegen iedereen in hoor, maar ik denk dat het je erg gaat meevallen Cattie.
Loslaten kost moeite. Of dat nu met zo'n cursus is of over een maand of twee wanneer je een nachtje wegmoet.
(Niet flauw bedoeld, maar ik denk echt dat het zo werkt)
Ik gelukkig ook nietquote:Op maandag 29 januari 2007 15:33 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vond het zo ontzettend meevallen na alle verhalen erover. Ik heb er echt niks van gevoeld eigenlijk.
Ik nog 8 jaar, maar ik heb nooit moeite met dat ding. Behalve dus vlak voor de bevalling, maar da's logisch.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:15 schreef beefcake het volgende:
Oh, dan heb ik nog 6 jaar dusDat is mooi, want op zo'n eendenbek zit ik ook niet te wachten
tnx. Duurt hier nog ff dus.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:27 schreef jolene het volgende:
[..]
Ik gelukkig ook niet
Ingrid http://www.rivm.nl/uitstrijkje/
Helemaal mee eens....quote:Op maandag 29 januari 2007 16:34 schreef Stiekemurd het volgende:
Ik heb het vorig jaar al gehad... Maar ja joh, ik vind het goed dat het gedaan wordt. Eigenlijk zou borst onderzoek ook bij 30 moeten gebeuren. Te veel jonge vrouwen die borstkanker krijgen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |