heb opzich ook niet echt problemen. Nu heb ik als bijkomstig voordeel dat ze zich niet met haar eet patroon e.d. mogen bemoeienquote:Op zondag 28 januari 2007 14:34 schreef Neuk het volgende:
Volgens mij ben ik de enige op aarde die geen probs heeft met het CB. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik eigenwijs als dikke stront ben en dus alleen de adviezen die mij aanstaan aan neem en andere adviezen het ene oor in laat gaan en het andere weer uit...
quote:Op zondag 28 januari 2007 14:34 schreef Neuk het volgende:
Volgens mij ben ik de enige op aarde die geen probs heeft met het CB. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik eigenwijs als dikke stront ben en dus alleen de adviezen die mij aanstaan aan neem en andere adviezen het ene oor in laat gaan en het andere weer uit...
Kan. Naast dat ik zo eigenwijs als dikke stront ben lees ik ook selectiefquote:Op zondag 28 januari 2007 15:46 schreef sjak het volgende:
[..]
Volgens mij roepen boven jou toch een aantal mensen dat het CB geen problemen geeft.
Heb je het spiraaltje al? Heb net 1 bij de apotheek opgehaald.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:40 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Mama is bijna twee weken geleden gestopt met de minipil om over te gaan stappen op Mirena. En nu heeft mama al anderhalve week pms. Mama eet een heleboel, maar heeft eigenlijk geen eetlust. Mama heeft ook stemmingswisselingen.... mama wordt NUTS!![]()
![]()
Ik heb hem ook al en uit alle testuitslagen blijkt dat ik hem kan zetten, ik ben namelijk ook 'niet zwanger'. Heb het op aanraden van de HA even getest net. Nu even wachten tot de praktijk klaar is met werkoverleg en dan gauw afspraak maken. Dan eventjes wachten tot het veilig is en dan hoef ik er voorlopig niet meer naar om te kijken.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:31 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Heb je het spiraaltje al? Heb net 1 bij de apotheek opgehaald.
Cattie sterkte ermee!
Hou je jezelf een beetje in de gaten meis... Als het erger wordt, even bellen met huisarts!quote:Op maandag 29 januari 2007 10:41 schreef _Bar_ het volgende:
ik heb de neiging om terug mijn bed in te kruipen... heb het benauwd en last aan mijn borst
En hoe ik eraan kom geen idee, maar vervelend is het wel...
Meiden met bijna spiralaaltjes s6
Ja, helaas kan ik het echt niet maken om niet te gaan, het is namelijk ook een heel dure cursus. Maar als ik een telefoontje krijg dat het niet zo goed gaat met Ive, ben ik direct weg!quote:Op maandag 29 januari 2007 11:15 schreef Moonah het volgende:
Oeh Cattie.
Dat lijkt me idd afschuwelijk, zo lang van je lieve kleine Ive weg.
Die cursus is natuurlijk heel erg verplicht ofzo? bah, kun je niet spijbelen? je ziek melden? Nah, heb je natuurlijk allemaal over nagedacht. Maar als het écht niet goed voelt.... niet gaan zou ik zeggen... (al heb ik makkelijk praten).
(..)
Misschien niet geheel moreel verantwoord, maar kun je niet zo'n telefoontje regelen?quote:Op maandag 29 januari 2007 11:55 schreef cattie het volgende:
[..]
Ja, helaas kan ik het echt niet maken om niet te gaan, het is namelijk ook een heel dure cursus. Maar als ik een telefoontje krijg dat het niet zo goed gaat met Ive, ben ik direct weg!
Doen we!quote:Mwana, je zou misschien nog een ander type speen kunnen gebruiken, misschien dat Nune die fijner vindt.
Testuitslagen? Heb ik niks over gehoord. Mij is aangeraden om tijdens de laatste dagen van de ongesteldheid te doen. Dus ff afwachten wanneer dat is.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:34 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ik heb hem ook al en uit alle testuitslagen blijkt dat ik hem kan zetten, ik ben namelijk ook 'niet zwanger'. Heb het op aanraden van de HA even getest net. Nu even wachten tot de praktijk klaar is met werkoverleg en dan gauw afspraak maken. Dan eventjes wachten tot het veilig is en dan hoef ik er voorlopig niet meer naar om te kijken.![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 12:05 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Misschien niet geheel moreel verantwoord, maar kun je niet zo'n telefoontje regelen?
[..]
(..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |