Door regen en hagel,quote:Op zondag 21 januari 2007 18:54 schreef Re het volgende:
[..]
Die lag nog in de auto dus die moest ik vonachtend om 6:30 nog door de regen en hagel uit de auto vissen
Ow, geen extensie. Gewoon op zn FOKsquote:Op zondag 21 januari 2007 18:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel, gebruik je die extensie of gebruik je de fok-quick-pi's?
Maar je had het wel over QuickQuote toch eerder vandaagquote:Op zondag 21 januari 2007 18:56 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ow, geen extensie. Gewoon op zn FOKs
quote:Op zondag 21 januari 2007 18:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Door regen en hagel,
haalde ik mijn bagel.!
Nee. QuickPI, en niks andersquote:Op zondag 21 januari 2007 18:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar je had het wel over QuickQuote toch eerder vandaag?
Zweepquote:
Ik bedoelde ook in opties. Wat ik daar als kleurcode invul, ik krijg alleen maarquote:Op zondag 21 januari 2007 18:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je eigen posts moet je bij Opties aanpassen, dat kan niet met GM.
Wat vul je in dan?quote:Op zondag 21 januari 2007 18:59 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook in opties. Wat ik daar als kleurcode invul, ik krijg alleen maarlichtgroen
![]()
Welquote:
Heeft ie zichzelf gedigitaliseerd?quote:Op zondag 21 januari 2007 19:02 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga even Justin Timberlake downloaden
deze dus ookquote:Op zondag 21 januari 2007 19:03 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wel. Posts waarin mijn naam genoemd wordt zijn nu heel mooi lichtblauw
.
quote:
Iemand?!quote:Op zondag 21 januari 2007 18:59 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook in opties. Wat ik daar als kleurcode invul, ik krijg alleen maarlichtgroen
![]()
Als je de volgende keer maar wel gewoon meekomt.quote:Op zondag 21 januari 2007 19:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik geef dit keer mijn bronnen niet vrij.
Ik durf nog niks te zeggen, behalve dat ik het (stiekem) toch wel jammer vond. Maar ja, dat is huilen achteraf.quote:Op zondag 21 januari 2007 19:09 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Als je de volgende keer maar wel gewoon meekomt.
Flauwquote:Op zondag 21 januari 2007 19:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik geef dit keer mijn bronnen niet vrij.
Dizer -->quote:
Ja echt, dat gaan we binnenkort dan wel zien weerquote:Op zondag 21 januari 2007 19:12 schreef Re het volgende:
doet die gast echt zo spastisch als tie opstaat in je ava dizer?
Huh? Wat?quote:Op zondag 21 januari 2007 19:07 schreef Re het volgende:
[..]
ahhh daar hebben we de "echte" ShowChatter
Ja duh, dat doe ik ook. Maar niets werktquote:Op zondag 21 januari 2007 19:08 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
[..]
Je moet wel een code invoeren, bijvoorbeeld BBBB99.
Bondquote:Op zondag 21 januari 2007 19:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja echt, dat gaan we binnenkort dan wel zien weer.
2886quote:
Een keer f5'en?quote:Op zondag 21 januari 2007 19:14 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ja duh, dat doe ik ook. Maar niets werktHet blijft groen.
veel woorden weinig daden... er was nog een plekkie vrij aan tafel...quote:
2884quote:
Bij mij ook.quote:Op zondag 21 januari 2007 19:14 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ja duh, dat doe ik ook. Maar niets werktHet blijft groen.
Zal ik even over jouw portretjes beginnen?quote:Op zondag 21 januari 2007 19:21 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Als ik ver inzoom zie ik de vonkjes hoor
Al de 20e keer vanavondquote:
Correctie: 21 keerquote:
Je laat het uit je hoofdquote:Op zondag 21 januari 2007 19:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zal ik even over jouw portretjes beginnen?
Ik heb nooit een grote mond gehad over een meet.quote:Op zondag 21 januari 2007 19:15 schreef Re het volgende:
[..]
veel woorden weinig daden... er was nog een plekkie vrij aan tafel...
Niet van mijquote:Op zondag 21 januari 2007 19:58 schreef Re het volgende:
[fotograaf mode]en owww tenzij er bezwarende argumenten zijn worden foto's gewoon geplaatst [/fotograaf mode]
... en daar zijn we weer..quote:Op zondag 21 januari 2007 19:58 schreef Re het volgende:
[fotograaf mode]en owww tenzij er bezwarende argumenten zijn worden foto's gewoon geplaatst [/fotograaf mode]
nee hoor, dat doe ik dan wel voor jequote:Op zondag 21 januari 2007 20:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niet van mij. Als ik foto's van mezelf op FOK! wil post ik ze zelf wel.
Nietquote:
quote:
Watquote:Op zondag 21 januari 2007 22:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je hebt het nog lang volgehouden met dit baggerslome forum.
quote:
2884quote:Op zondag 21 januari 2007 22:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die moet je niet inleveren, die moet je in de fik steken
En Re: 2876
Censuur!quote:Op zondag 21 januari 2007 22:55 schreef Re het volgende:
gelukkig heb ik geen oncharmante foto's
waar moet ik in godsnaam mijn lekke band inleveren?
Die is echt inlijstwaardigquote:
En ik niet op pagina 9quote:Op maandag 22 januari 2007 08:53 schreef Gezondaar het volgende:
Frouguie!![]()
Ik zie de posts op pagina 3 niet
![]()
Lees dan terugquote:
OMG ze laadden net gewoon niet! Ik had teruggelezenquote:
Heb je nog kunnen achterhalen hoe het kwam? Was het inderdaad een Muse-gerelateerd incident?quote:Op maandag 22 januari 2007 10:07 schreef Re het volgende:
Terug van de kwikfit, 82,50 Euro
ach dat valt nog best mee
waarschijnlijk kwam het door teveel zwaargewichten op de achterbank, die hele band was verrotquote:Op maandag 22 januari 2007 10:13 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Heb je nog kunnen achterhalen hoe het kwam? Was het inderdaad een Muse-gerelateerd incident?![]()
Geen idee welk nummer er speeldequote:Op maandag 22 januari 2007 10:15 schreef Re het volgende:
[..]
waarschijnlijk kwam het door teveel zwaargewichten op de achterbank, die hele band was verrot, dus nee, niet MUSE gerelateerd, welk nummer speelde eigenlijk? 4 to the floor?
Kom kom, zelfs ik heb dat buikje gezienquote:Op maandag 22 januari 2007 10:23 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Geen idee welk nummer er speeldeIk weet alleen dat ik aan het meeplaybacken was
![]()
En hoezo "zwaargewichten"?![]()
Ik weeg maar 90 kiloquote:Op maandag 22 januari 2007 10:15 schreef Re het volgende:
[..]
waarschijnlijk kwam het door teveel zwaargewichten op de achterbank, die hele band was verrot, dus nee, niet MUSE gerelateerd, welk nummer speelde eigenlijk? 4 to the floor?
me too... en spierpijn... en blaren... en blauwe plekken (serieus!!)quote:
Maar ik was wel tweede van onze groepquote:Op maandag 22 januari 2007 10:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
me too... en spierpijn... en blaren... en blauwe plekken (serieus!!)
echt leuk, dat lasergamen
Wat was het ook alweer? Huyser?quote:Op maandag 22 januari 2007 10:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar ik was wel tweede van onze groep.
Wehehequote:
Ik moet het nog in m'n sig zetten eigenlijkquote:
ik weet niet hoeveelste ik van de groep was, was zevende in totaalquote:
Je kon je ogen er niet van afhouden, viespeuk!quote:Op maandag 22 januari 2007 10:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kom kom, zelfs ik heb dat buikje gezien!
oh ja... jij hebt mij aardig laten trillen, ja....quote:Op maandag 22 januari 2007 10:43 schreef Gezondaar het volgende:
Ik was eerste van mijn groep, eerste van de ShowChatters, tweede van het spel en vierde in de dagtotalen![]()
![]()
![]()
Nu kan ik nooit meer huilieën dat ik niet goed ben in een spel![]()
dat zal het zijn, les geleerd, niet playbackken meer dusquote:Op maandag 22 januari 2007 10:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik weeg maar 90 kilo![]()
.
Overigens is het aan de kant van Gezondaààr gebeurt.....
quote:Op maandag 22 januari 2007 10:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh ja... jij hebt mij aardig laten trillen, ja....![]()
![]()
Wellicht is de band uit protest tegen mij lek gegaanquote:Op maandag 22 januari 2007 10:53 schreef Re het volgende:
[..]
dat zal het zijn, les geleerd, niet playbackken meer dus
Dat was alleen lustquote:Op maandag 22 januari 2007 10:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]![]()
Nog gelukkig in de liefde ook Gezondaar!
We hebben de kwijlreacties allemaal mogen aanschouwen!quote:
ik heb shaan nog een bedank sms-je gestuurd, vind wel dat we deze meneer even in de bloemetjes moeten zetten... de heldquote:Op maandag 22 januari 2007 10:54 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Wellicht is de band uit protest tegen mij lek gegaan![]()
quote:Op maandag 22 januari 2007 10:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
We hebben de kwijlreacties allemaal mogen aanschouwen!
quote:Op maandag 22 januari 2007 10:57 schreef Re het volgende:
[..]
ik heb shaan nog een bedank sms-je gestuurd, vind wel dat we deze meneer even in de bloemetjes moeten zetten... de held
Turken met een snorquote:Op maandag 22 januari 2007 10:57 schreef Re het volgende:
[..]
ik heb shaan nog een bedank sms-je gestuurd, vind wel dat we deze meneer even in de bloemetjes moeten zetten... de held
Mwah.. ik weet het niet, ik denk dat Gezondààr daar anders over zou denkenquote:Op maandag 22 januari 2007 11:06 schreef Re het volgende:
Gelukkig had gezondaar (, kutnaam
) nog wel het volle verstand niet dat bestelbusje aan te houden met die 10 gangrape negers, dan hadden we toch een wat minder fijne afsluiting van de avond gehad
Zoals ik gisteren al via MSN tegen MissBliss zei:quote:Op maandag 22 januari 2007 11:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mwah.. ik weet het niet, ik denk dat Gezondààr daar anders over zou denken.
Ik vind haar vrij mwéhquote:Op maandag 22 januari 2007 11:10 schreef Dizer het volgende:
[[url=http://img133.imagevenue.com/loc229/th_48251_rose_mcgowan_005.jpg]afbeelding][/URL].
Dat is geen palingsyndroomquote:Op maandag 22 januari 2007 11:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Raadnozeg
quote:
Dat is waarquote:Op maandag 22 januari 2007 11:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja en jou naam is vrij mwéhgrbegbleeeegh!
Had je er maar bij moeten zijnquote:Op maandag 22 januari 2007 11:34 schreef Bupatih het volgende:
Iemand dacht dat een omkeerwoord ook wel een palingsyndroom werd genoemd in plaats van een palindroom?
quote:Op maandag 22 januari 2007 11:34 schreef Bupatih het volgende:
Iemand dacht dat een omkeerwoord ook wel een palingsyndroom werd genoemd in plaats van een palindroom?
Mij is eigenlijk het hele palingsyndroom ontgaanquote:
Ja, dat zal het zijnquote:Op maandag 22 januari 2007 11:38 schreef Bupatih het volgende:
Nou, als dát het enige is waarom jullie zo blijven lachen...
hij had er een droommoord voor overquote:Op maandag 22 januari 2007 11:34 schreef Bupatih het volgende:
Wat voor droommoord? Zo eentje dat hij de kok vermoordt met een lepel op de parterretrap?quote:
nee de kok zat op de parterreserretrapquote:Op maandag 22 januari 2007 11:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat voor droommoord? Zo eentje dat hij de kok vermoordt met een lepel op de parterretrap?
LOL.
...ja? Maak je zin eens af!quote:Op maandag 22 januari 2007 11:38 schreef Bupatih het volgende:
Nou, als dát het enige is waarom jullie zo blijven lachen...
...dan baal ik nog meer dat ik er niet bij wasquote:
Volgens mij waren dat nepparterrestaalplaatserretrappen, hoor!quote:Op maandag 22 januari 2007 11:52 schreef Re het volgende:
[..]
nee de kok zat op de parterreserretrap
Whehe.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:56 schreef Re het volgende:
[..]
ach... hij heeft een taalplaat voor zijn hoofd
Dat was Zweeds. Da's voor mietjes!quote:Op maandag 22 januari 2007 12:02 schreef Bupatih het volgende:
Märk stupid abrakadabra: ur fin ränsel lyfta rappa japaner samma mimosa som I mammas rena pajapparat fylles när ni fruar bada karbad i putskräm.
Zo. Nou jij weer.
wie is Koos?quote:Op maandag 22 januari 2007 12:03 schreef Bupatih het volgende:
Zes op een rij. Ik ga leren, o zo blij.
En trots dat ie isquote:Op maandag 22 januari 2007 12:03 schreef Bupatih het volgende:
Zes op een rij. Ik ga leren, o zo blij.
Wat, heb je dat opeens nu door?quote:Op maandag 22 januari 2007 12:21 schreef MissBliss het volgende:
Het lekke band-drama gebeurde tijdens Take A Bow van Muse
Nee, ik lees terug en ik weet dat gewoon nogquote:
Muse op Pinkpop!quote:
quote:Op maandag 22 januari 2007 12:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat was Zweeds. Da's voor mietjes!
Fins:
Nai pesukoneessa, laukusta taas saatana tuli Hanna. OK, Kim. Aarre höylien alla. Aaha, salit trukilla pannaan nimien alle. Hitto! Etova alku, sata lusikan osaa taitaa vitusti palaa. Murha on ruotsiksi "mord". Nila puuttuu, Jallu nisua voi Palestiinasta vetää. Pyy meni amatsonin apajille, marakatilla halu. Anteeksi. Isorikas sinua hujauttaa. Teloi Esko paidat. Tero, pora vajassa. Kuhisi au pair -rahoja, sinä jostakin nostit niitä. Mono uhalla kalisi. Lekaasi nosto ei vie. Oi! Taas ne sadalta saavat napit. Taputti vaskoolia hapan Iivana. Tuuri ruusua valitsi, Ismo oria kesytti. Hyypiö läksiä halusi. Kojootin rasisti jalalla litisti. Apatiasi opettaja taisi yhä sietää. Köysi laittoi Masin omat lavat alas. Etsipä tämä kiero naikkonen. öylätti säkissä. Pärepytyt ystäville, heh, oli tulleet. Illan otti homma kamala. Hapan olo. Allah, ipana kosi, no, iho. Ohi on, iso kana pihalla. Olona paha lamakammo. Hitto, nalli. Te, Ellut: ilo, he hellivät! Syty, typerä pässi! Käsittä lyö ne, nokkia, no! Reikä mätä, piste. Salata valta, moni Sami otti ali. Syökää te isä! Hy i, siat! Ajatte pois aita, paitsi tilalla lajit. Sisar nitoo. Joki sula. Häiskä löi. Pyyhitty. Se kai "room", siis tila. Vau, suuri ruutana! Viina paha ilo. Oksa, vittu. Patti pantava. Asat. Lada sensaatio! Ei, vie otsoni, saakeli. Silakalla huono mäti. Intit, sonni. Katso, jänis. Ajo, Harri! Apua! Isi hukassa! Ja varo poretta. Dia. Poks! Ei ole taattua: Juha unissa kirosi. Iske et, naula hallita. Karamelli Japanin. Osta maine, myy pääte. Vatsani itse lapio. Vau, sinulla juuttuu palindromi "Ski's tour". No, ah, rumaa. Lapit Suti vaatia. Taas on. Aki, sulata suklaa. Vote otti hellan. Ei, Minna, anna palli, Kurttila sahaa. Allan ei lyö herraa. Mikko, anna hilut. Ana, taas saatat sukua. Lasse-eno, kuse pian.
quote:Op maandag 22 januari 2007 12:43 schreef Re het volgende:
kloon van Beyonce?
Hoe je in 1 post mijn mening over jouw muzieksmaak weer hélemaal kan verpesten zegquote:Op maandag 22 januari 2007 12:38 schreef Dizer het volgende:
WTF... waarom vind ik de nieuwe cd van Beyonce goed.
WTF... zegt de vrouw die 4 uur lang achter elkaar meer dan 100 keer heeft lopen roepen... "IK GA NIET NAAR BED VOORDAT IK MUZIEK VAN JUSTIN TIMBERLAKE HEB GEDOWNLOAD" en dan heb ik het niet over het incident waarin jij naar een DJ stapt in de stairway to heaven en vraagt of hij JT wil draaienquote:Op maandag 22 januari 2007 12:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoe je in 1 post mijn mening over jouw muzieksmaak weer hélemaal kan verpesten zeg
quote:Op maandag 22 januari 2007 12:52 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ha ik hoorde het op de radio net en ik dacht aan jou.
quote:Op maandag 22 januari 2007 12:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]tegenwoordig mag je bij Muse ook aan Dizer denken
Dat is op zich ook best ernstig inderdaadquote:Op maandag 22 januari 2007 12:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
WTF... zegt de vrouw die 4 uur lang achter elkaar meer dan 100 keer heeft lopen roepen... "IK GA NIET NAAR BED VOORDAT IK MUZIEK VAN JUSTIN TIMBERLAKE HEB GEDOWNLOAD" en dan heb ik het niet over het incident waarin jij naar een DJ stapt in de stairway to heaven en vraagt of hij JT wil draaien
Pffft, iedereen [behalve babette] vond JT leukquote:Op maandag 22 januari 2007 12:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
WTF... zegt de vrouw die 4 uur lang achter elkaar meer dan 100 keer heeft lopen roepen... "IK GA NIET NAAR BED VOORDAT IK MUZIEK VAN JUSTIN TIMBERLAKE HEB GEDOWNLOAD" en dan heb ik het niet over het incident waarin jij naar een DJ stapt in de stairway to heaven en vraagt of hij JT wil draaien
Uuhm.. nee. Ik kon meezingen en ik ken nummers. Maar dat komt omdat ik een foute geschiedenis heb in muzieksmaak. Ik heb een goed excuus. Jij wil nu naar JT luisterenquote:Op maandag 22 januari 2007 12:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Pffft, iedereen [behalve babette] vond JT leuk! JIJ OOK!!!
We waren het erover eens dat JT tof is.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uuhm.. nee. Ik kon meezingen en ik ken nummers. Maar dat komt omdat ik een foute geschiedenis heb in muzieksmaak. Ik heb een goed excuus. Jij wil nu naar JT luisteren.
Ik vind het prima. Als je Muse maar niet gaat playbackenquote:Op maandag 22 januari 2007 13:11 schreef Gezondaar het volgende:
Justin Timberlake was echt de ontdekking van de avond![]()
Ik ken ook bijna niemand die hem niet goede muziek vindt maken![]()
Idd, dat brengt alleen maar onheilquote:Op maandag 22 januari 2007 13:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind het prima. Als je Muse maar niet gaat playbacken.
Hij had een snor.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:18 schreef MissBliss het volgende:
Hoewel ik dat hele gedeelte (dat de Turk stopte enzo) eigenlijk niet gezien heb.. Ik weet niet eens hoe hij eruit ziet
lekke band waarschijnlijkquote:Op maandag 22 januari 2007 12:55 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
.
Maar niet aan Gezondaar... want dan gaat er iets ergs gebeuren. Misschien weer FOK down of zo!
Dat was omdat wij aan het knuffelen warenquote:Op maandag 22 januari 2007 13:18 schreef MissBliss het volgende:
Hoewel ik dat hele gedeelte (dat de Turk stopte enzo) eigenlijk niet gezien heb.. Ik weet niet eens hoe hij eruit ziet
Dat had ik begrepen jaquote:
Ooooh, toen, ik vond het al zo raarquote:Op maandag 22 januari 2007 13:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat was omdat wij aan het knuffelen waren!
Maar... dat huisbezoek dan?!quote:Op maandag 22 januari 2007 13:47 schreef babette21 het volgende:
ik heb net in de baas z'n tijd uitgebreid koffie zitten drinken met 'n vriendin, ipv op huisbezoek te gaan
wat ben ik toch 'n boefje *giechel*
Ik ken hetquote:
Soms heb ik periodes dat ik aan 4u genoeg heb, en dan weer een periode dat ik, als de wekker me niet stoort, makkelijk aan de 12u komquote:Op maandag 22 januari 2007 13:56 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
WTF?!Ik ben al blij als ik acht uur slaap krijg!
![]()
Zolang het gemiddelde maar in orde is, hm?quote:Op maandag 22 januari 2007 13:57 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Soms heb ik periodes dat ik aan 4u genoeg heb, en dan weer een periode dat ik, als de wekker me niet stoort, makkelijk aan de 12u kom
Gemiddeld over een jaar gezien kom ik wel op 8u per nacht uit
quote:
wat een slaapkopquote:Op maandag 22 januari 2007 14:04 schreef Fir3fly het volgende:
Goedemorgen.
Nou ja, ben vanmorgen wel naar de IKEA geweest, maar ik ben nu pas echt wakkerquote:
quote:Op maandag 22 januari 2007 14:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou ja, ben vanmorgen wel naar de IKEA geweest, maar ik ben nu pas echt wakker.
Onbeleefde winkel he?quote:Op maandag 22 januari 2007 14:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou ja, ben vanmorgen wel naar de IKEA geweest, maar ik ben nu pas echt wakker.
Heb al even een mooi bed uitgezochtquote:
Ja, op alle borden word je met 'je' aangesprokenquote:
tsss... iedereen weet toch dat koffie drinken met vrienden belangrijker is dan kindertjes reddenquote:Op maandag 22 januari 2007 14:08 schreef Gezondaar het volgende:En over een paar maanden zeker doen alsof je neus bloedt wanneer er weer een kind is verdwenen!
![]()
Ik kom daar makkelijk overheenquote:Op maandag 22 januari 2007 14:10 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Maar kom je gemiddeld ook wel op 8u?
Als het gemiddelde maar in orde is, hm
Moest jij niet naar school vandaag?quote:
Morgenquote:Op maandag 22 januari 2007 14:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Moest jij niet naar school vandaag?
Hmquote:Op maandag 22 januari 2007 14:10 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Als het gemiddelde maar in orde is, hm
Aha!quote:
* attentie attentie: Fir3Fly wil opgehaald worden uit het kinderparadijs *quote:Op maandag 22 januari 2007 14:12 schreef Fir3fly het volgende:
Maar het is daar zelfs druk op maandagmorgen om 11 uur, echt verschrikkelijk.
oeh, stront aan de knikker ballenbakquote:Op maandag 22 januari 2007 14:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
* attentie attentie: Fir3Fly wil opgehaald worden uit het kinderparadijs *
Die ballenbak was echt tofquote:Op maandag 22 januari 2007 14:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
* attentie attentie: Fir3Fly wil opgehaald worden uit het kinderparadijs *
Ja, ik ga geen uren wachten daar tot jij eindelijk een half uurtje pauze hebtquote:
Dat was jij toch?quote:Op maandag 22 januari 2007 13:08 schreef Dizer het volgende:
Bupa!!! Jij bent kloon: Kirstin Davis niet!
Nou, wat een interesse weerquote:Op maandag 22 januari 2007 14:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik ga geen uren wachten daar tot jij eindelijk een half uurtje pauze hebt
Ik heb je zaterdag nog gezien mutsquote:
Wat daar nou de grap van was is me volledig ontgaanquote:
Dat wás de grap.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat daar nou de grap van was is me volledig ontgaan!
Haha, we nemen een woord en we gaan het verkeerd zeggen. Hahaquote:
Ik dacht dat jij het wasquote:
Svenseo, Svenividivici, Sventastic...quote:Op maandag 22 januari 2007 14:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Haha, we nemen een woord en we gaan het verkeerd zeggen. Haha
Ik heb het niet verzonnenquote:Op maandag 22 januari 2007 14:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
je had erbij moeten zijnquote:Op maandag 22 januari 2007 14:39 schreef Svensational het volgende:
Creatief met Svenquote:Op maandag 22 januari 2007 14:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Svenseo, Svenividivici, Sventastic...
Had je beter moeten opletten!quote:Op maandag 22 januari 2007 14:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat daar nou de grap van was is me volledig ontgaan!
Dat is wat andersquote:Op maandag 22 januari 2007 14:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Svenseo, Svenividivici, Sventastic...
Doen!quote:Op maandag 22 januari 2007 14:48 schreef Bupatih het volgende:
Een interview op de Frontpage, een geïmplementeerde smiley die naar mij is vernoemd én een eervolle vermelding in de FAQ.
Volgens mij heb ik zojuist alles in mijn leven bereikt en kan ik nu vredig sterven.
quote:
Ik heb het hier over mijn alter ego Bupatih, hè. De man achter Bupatih heeft nog meer te bereiken in zijn nog prille leven.quote:
Nou en?quote:Op maandag 22 januari 2007 14:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die was anders vrij voorspelbaar.
ik dacht héél even "huh? heb ik dit gepost"....quote:Op maandag 22 januari 2007 14:47 schreef babette25 het volgende:
ik heb dus nog steeds geen foto's gezien
quote:Op maandag 22 januari 2007 14:47 schreef babette25 het volgende:
Hihi. wD.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik dacht héél even "huh? heb ik dit gepost"....
de verwarring![]()
en nu kappen met die onzin![]()
Heb je 22 t/m 24 ook nogquote:Op maandag 22 januari 2007 14:47 schreef babette25 het volgende:
Oh, dus jij vindt álles wat over het doodgaan van Bupatih gaat, grappig?quote:
Neequote:
Ik vond de opmerking leuk... Zeur niet zo.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, dus jij vindt álles wat over het doodgaan van Bupatih gaat, grappig?
Dat eerste zal ik niet ontkennen, maar dat tweede is pertinent gelogen.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:54 schreef Svensational het volgende:
Oh ja Buup, iedereen was het er wel over eens dat SvensationaI wel een van de meest geniale klonen was! Voor de rest vonden we je kut
!
Ik zeur niet, jij neemt het zo serieus!quote:Op maandag 22 januari 2007 14:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vond de opmerking leuk... Zeur niet zo.
Niet.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
maar dat tweede is pertinent gelogen.
Maar misschien is het doodgaan niet eens zo'n slecht idee,quote:Op maandag 22 januari 2007 14:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zeur niet, jij neemt het zo serieus!
Ha!
Ja hoorquote:Op maandag 22 januari 2007 14:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zeur niet, jij neemt het zo serieus!
Ha!
Ik vind een voorspelbaar grapje leuk, that's it! Verder niks, helemaal niks, ik meen het! ECHT!!quote:
Stoere opmerking, joh.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar misschien is het doodgaan niet eens zo'n slecht idee,.
Ja, dat snapte ik ook wel.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vind een voorspelbaar grapje leuk, that's it!
Had je maar op de meet moeten komen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |