tot zo!,quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:12 schreef Gezondaar het volgende:
Ik ga maar eens peuken halen en dan meteen door naar Re![]()
Oh ja, en die andere lui die daar zijn.![]()
!
quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:35 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Er is maar één man waartoe ik aangetrokken ben. Ikzelf.![]()
(Beetje ziek, misschien.!)
(Oeh, en Bupatih natuurlijk ook, whihi!!)
Toffe jongen, die Erik.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Rena, we hebben het hier wel over Paltos/Je/Elmo./Ovidius. Je zou je als hetero ook bijna schamen voor zijn bestaan.
Wtf?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:19 schreef Ovidius het volgende:
Ik ben blijde u mede te delen dat vanaf morgen mijn nieuw leven begint.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:49 schreef rena het volgende:
Omg, mijn voicemail staat volgepropt met de hele SC![]()
![]()
![]()
Toen was Erik nog stom.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:31 schreef Paltos het volgende:
[..]
Toffe jongen, die Erik.![]()
[..]
Wtf?![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:49 schreef rena het volgende:
![]()
![]()
*fap* *fap* *fap*quote:US Bewerkte Userfoto's #44 2 3 4 5 » roooosje 206 5563 21/01 00:41 - PeRi
SHO ShowChat ¤994 The meet is in the air! » XcUZ_Me 25 178 21/01 00:40 - PeRi
US [USSC] #449 Snel! Een nieuwe! 2 3 » -Marjo- 106 528 21/01 00:35 - PeRi
Je had mee moeten komen met het laseren. Allemaal kleine kinderen, stonden wij daar.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:40 schreef PeRi het volgende:
Ja net thuis. En ik heb een tóffe avond gehad. En ik hoefde niet eens lopend naar huis, laatste metro haalde ik net!
Bagger valt mee!
Ja, Dizer vertelde het onder het etenquote:Op zondag 21 januari 2007 00:46 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je had mee moeten komen met het laseren. Allemaal kleine kinderen, stonden wij daar..
Waarom nam je niet gewoon opquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:49 schreef rena het volgende:
![]()
![]()
O.oquote:Op zondag 21 januari 2007 02:26 schreef Svensational het volgende:
Ja, Zhenar had dé jas aan![]()
![]()
!
En de winkels waren nog open dus heeft Zhenar, met hulp van de vrouwen, een nieuwe jas gekocht! Drie keer raden wie die jas nu in zijn bezit heeft!
Met 5 euro bieden kom je niet ver deze keer, C.quote:
Heb je er al aan geliktquote:Op zondag 21 januari 2007 02:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Met 5 euro bieden kom je niet ver deze keer, C.
Niet alleen likkenquote:Op zondag 21 januari 2007 02:29 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Heb je er al aan gelikt![]()
Volgens mij is dat echt heel lekker![]()
Oeh doe eens foto makenquote:
Eigenlijk was er niemand die rookte.quote:Op zondag 21 januari 2007 02:31 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Oeh doe eens foto maken![]()
Maar welk merk werd er nou gerookt![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 02:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Eigenlijk was er niemand die rookte.
Zuiplapquote:Op zondag 21 januari 2007 10:04 schreef babette21 het volgende:
oh en ik zeg ook: even geen rosé meer!![]()
geen foto'squote:Op zondag 21 januari 2007 10:07 schreef PeRi het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/user/Haaibaaike !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MB en Re ook nog ergens volgens mijquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:53 schreef alwaysthebest het volgende:. Wij lagen echt in een deuk!!!
Eerst Peer, daarna Zhenar, daarna Dizer, daarna Babette en daarna Peer weer..
ZOMFG! Je eerste echte kotssmileyquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:56 schreef alwaysthebest het volgende:
En nu zit iedereen de roddelen en ik niet. Omdat de bus niet zo laat gaat..
Ik ook.quote:
Had je me zo saai verwachtquote:Op zondag 21 januari 2007 10:38 schreef alwaysthebest het volgende:
Keyser was in het echt overigens stukken toffer dan ik had verwacht..
.
Jij had gewoon tranen gisteravond van het lachenquote:
Verkocht, slotjequote:Op zondag 21 januari 2007 11:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dizer!!!
Dit is voorbestemd voor jou!!
[TK] Trilplaat!!
quote:
Nou wil ik het weten, hoe had je me dan verwacht?quote:
Wij hebben gezoendquote:Op zondag 21 januari 2007 11:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
het tshirt van Zhen was ook vrij briljant
Dizer heeft een sandwichzoen gehadquote:
Dat was het mooiste stukje van de avondquote:Op zondag 21 januari 2007 12:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dizer heeft een sandwichzoen gehad.
nooit meer wassen he, die wang!quote:Op zondag 21 januari 2007 12:00 schreef Dizer het volgende:
Linkerwang XcUZ_Me en rechterwang Babette21!
Wat nou eigen keus?quote:
Ja weet ik dus niet precies.quote:Op zondag 21 januari 2007 11:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou wil ik het weten, hoe had je me dan verwacht?![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 12:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat was het mooiste stukje van de avond.
.
Linkerwang XcUZ_Me en rechterwang Babette21!
quote:
quote:Op zondag 21 januari 2007 02:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Eigenlijk was er niemand die rookte.
Nee, die is ook gestoptquote:
De volgende keer kom ik!! Als ik nog magquote:Op zondag 21 januari 2007 10:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar zonder gekheid Rena, béétje flauw dat je niet even bent komen borrelen hoor
We meenden het goed.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:34 schreef rena het volgende:
[..]
De volgende keer kom ik!! Als ik nog mag![]()
Sig.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:37 schreef babette21 het volgende:
't is al goed
we hebben trouwens (soort van) dezelfde sig!
of ondertitel, dat haal ik altijd door elkaar![]()
![]()
oke! ik zal proberen 't eens te onthoudenquote:Op zondag 21 januari 2007 13:38 schreef Bupatih het volgende:
Sig.
Whehe, zomaar rena's nummer weggevenquote:
Die heb ik ook een tijdje in mijn sig gehadquote:Op zondag 21 januari 2007 13:37 schreef babette21 het volgende:
't is al goed
![]()
Ja, ik heb niemand zien paffen gister.quote:
Ja, stelletje hoerenquote:Op zondag 21 januari 2007 13:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Whehe, zomaar rena's nummer weggeven!
Ja, ik vond het een mooie tekstquote:Op zondag 21 januari 2007 13:37 schreef babette21 het volgende:
't is al goed
![]()
Whehequote:Op zondag 21 januari 2007 13:43 schreef Svensational het volgende:
EN MEETERS, GEEN FOTO'S POSTEN HE!!!!!!!!!!!!!!!! DAT ZAL DIE NIET-MEETERS LEREN.!
precies!!!!! doe maar 'n linkje via pm ofzo, waar wij - de wél-meeters - de foto's kunnen aantreffenquote:Op zondag 21 januari 2007 13:43 schreef Svensational het volgende:
EN MEETERS, GEEN FOTO'S POSTEN HE!!!!!!!!!!!!!!!! DAT ZAL DIE NIET-MEETERS LEREN.!
Het was alleen m;n keukenquote:Op zondag 21 januari 2007 13:42 schreef Dizer het volgende:
Sven![]()
![]()
Wij hebben geknuffeld
!
Trouwens, Sven, voor als je huis weer in de fik gaat:
[TK] Perz. tapijt, openhaard, dressoir, eetkamertafel en tv!
Hmmm...ik vond jou een beetje tegenvallenquote:Op zondag 21 januari 2007 13:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
. En Sven, in het echt ben je nog toffer
.
Tof.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik heb niemand zien paffen gister.
ik ook niet.... maar wat wil je, met dat enorme rookgordijnquote:Op zondag 21 januari 2007 13:42 schreef Svensational het volgende:
Ja, ik heb niemand zien paffen gister.
Daar trap ik niet, gekkiequote:Op zondag 21 januari 2007 13:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hmmm...ik vond jou een beetje tegenvallen.
Mijn kleding.... ik ga ze denk ik maar gewoon weggooien. Ze zijn niet meer te reddenquote:Op zondag 21 januari 2007 13:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ook niet.... maar wat wil je, met dat enorme rookgordijn
Hihiquote:
quote:Op zondag 21 januari 2007 13:42 schreef Dizer het volgende:
Die heb ik ook een tijdje in mijn sig gehad.
quote:
Weet ik.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:48 schreef Svensational het volgende:
We hadden trouwens verwacht dat jij alle topics volgepost zou hebben zodat we niet meer in 1000 konden posten, Bupa!
goed dat je 't zegt, die liggen nog in m'n slaapkamer te meurenquote:Op zondag 21 januari 2007 13:47 schreef Dizer het volgende:
Mijn kleding.... ik ga ze denk ik maar gewoon weggooien. Ze zijn niet meer te redden.
ze staan binnenkort in de HMH, hoorde ik van 'n vriendin, die daar heengaat...quote:
Zeker briljant, maar die is hun rustigste nummer of zoquote:Op zondag 21 januari 2007 13:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
ze staan binnenkort in de HMH, hoorde ik van 'n vriendin, die daar heengaat...
ik ken verder geen nummers van ze, maar als de rest net zo briljant is dan..... *mompelt iets illegaals
oh ze maken voornamelijk "herrie"??quote:Op zondag 21 januari 2007 13:52 schreef Dizer het volgende:
Zeker briljant, maar die is hun rustigste nummer of zo.
Ik was te laat met kaartjes kopen.
Ze hangen hier al gewassen en al te drogenquote:Op zondag 21 januari 2007 13:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
goed dat je 't zegt, die liggen nog in m'n slaapkamer te meuren![]()
even opruimen maar.... en een raam open zetten!!
Daar heb je lang over gedaanquote:
Dit is de laatste post die ik in dit topic kan zienquote:Op zondag 21 januari 2007 13:42 schreef Dizer het volgende:
Sven![]()
![]()
Wij hebben geknuffeld
!
Trouwens, Sven, voor als je huis weer in de fik gaat:
[TK] Perz. tapijt, openhaard, dressoir, eetkamertafel en tv!
Xcuzzie!quote:Op zondag 21 januari 2007 15:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lynxie!
De trein heeft z'n werk ook weer gedaan.
De foto's zijn ...apart
Ik wil ook foto's zienquote:
Die zijn wel redelijk dramatisch en potentieel chantage-materiaal jaquote:
Kee, maar als je een andere kleurcode invoert, zie je de helft van de posts niet meerquote:
Hoezo nietquote:Op zondag 21 januari 2007 16:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Kee, maar als je een andere kleurcode invoert, zie je de helft van de posts niet meer.
Ik niet! Als ik een andere code invoer, heb als laatste post die van babette over "herrie" en dat ze dat wel gezien heeft.quote:
Ah, dat had ik eerst ook, maar nu (met FF) niet meer. In IE is het nog steeds zo idd...quote:Op zondag 21 januari 2007 16:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik niet! Als ik een andere code invoer, heb als laatste post die van babette over "herrie" en dat ze dat wel gezien heeft.
Ik stel het wel in als het fatsoenlijk werktquote:Op zondag 21 januari 2007 16:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ah, dat had ik eerst ook, maar nu (met FF) niet meer. In IE is het nog steeds zo idd...
Nee, heeft te maken met een RDE-update. Het PM-icoontje is geïmplenteerd, en je kan posts een andere kleur geven. Ik had het net ook, maar nu niet meer. Nu zijn de IE-gebruikers aan de beurtquote:
ja dat had ik dus ook!quote:Op zondag 21 januari 2007 16:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik niet! Als ik een andere code invoer, heb als laatste post die van babette over "herrie" en dat ze dat wel gezien heeft.
Ik heb helemaal nergens last van gehadquote:Op zondag 21 januari 2007 16:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, heeft te maken met een RDE-update. Het PM-icoontje is geïmplenteerd, en je kan posts een andere kleur geven. Ik had het net ook, maar nu niet meer. Nu zijn de IE-gebruikers aan de beurt![]()
Je hebt zeker die kleur groen als code ingevuldquote:Op zondag 21 januari 2007 16:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb helemaal nergens last van gehad.
Geen.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:21 schreef Fir3fly het volgende:
Ik zit nog steeds te bedenken welke PI er nou hieronder bijgekomen is.
Owh, TS kleur heb ik niet aanstaanquote:Op zondag 21 januari 2007 16:21 schreef Lynx666 het volgende:
Ik ben nou al zo gewend aan die groenen blauw
.
Oh, en de laatste smiley in de QuickPI stuitert naar de volgende regel sinds de update
coolquote:Op zondag 21 januari 2007 16:11 schreef Lynx666 het volgende:
Als ik ze mooi gezipt heb, en mezelf wat flatteuzer heb gesoeptdan kunnen de geinteresseerden een PMmetje verwachten
.
Nee, ik heb die hele optie gewoon uit staanquote:Op zondag 21 januari 2007 16:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je hebt zeker die kleur groen als code ingevuld.
TS-kleur heb ik nu net pas uitgeschakeld. Ik kwam er achter dat het eigenlijk best wel nutteloos wasquote:Op zondag 21 januari 2007 16:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Owh, TS kleur heb ik niet aanstaan.
En dat van die smilies heb ik dan weer geen last van.
Dus er is gewoon een nutteloze ruimte tussengekomen?quote:
Het is alleen handig in tenenkrommende SEX-topics en krashuilie R&P postersquote:Op zondag 21 januari 2007 16:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
TS-kleur heb ik nu net pas uitgeschakeld. Ik kwam er achter dat het eigenlijk best wel nutteloos was!
ik wacht nog steeds op deze:quote:Op zondag 21 januari 2007 16:21 schreef Fir3fly het volgende:
Ik wil het pijltjequote:Op zondag 21 januari 2007 16:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds op deze: [afbeelding]
Ik wil deze "quote:Op zondag 21 januari 2007 16:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds op deze: [afbeelding]
Hoe en waarom heeft vuurvliegje bij jou een kleurtje?quote:Op zondag 21 januari 2007 16:26 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Eindelijk van dat gezeik af.
Alle posts waarin mijn naam wordt genoemd krijgen ook een kleurtjequote:Op zondag 21 januari 2007 16:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoe en waarom heeft vuurvliegje bij jou een kleurtje?Hij is niet de TS of is hij een kloon van jou?!
![]()
![]()
Dat zou wel knap gedaan zijn dan op de meet![]()
Nuongirlquote:Op zondag 21 januari 2007 16:29 schreef Fir3fly het volgende:
Goh, je bent niet de eerste die dat denkt!
En ik lijk helemaal niet op je. Ik ben niet zo flauw dat ik mensen ga wijsmaken dat ik in de trein naar Rotterdam zitquote:
Kun je dat ook al instellen?quote:Op zondag 21 januari 2007 16:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alle posts waarin mijn naam wordt genoemd krijgen ook een kleurtje!
Nee, dat is een Firefox-extensiequote:Op zondag 21 januari 2007 16:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Kun je dat ook al instellen?
Hmz, over 't hoofd gezien dan denk ik.
Whehe, geniaal was datquote:Op zondag 21 januari 2007 16:31 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ben niet zo flauw dat ik mensen ga wijsmaken dat ik in de trein naar Rotterdam zit.
Linkje?quote:Op zondag 21 januari 2007 16:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, dat is een Firefox-extensie!
Owquote:Op zondag 21 januari 2007 16:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, dat is een Firefox-extensie!
dat zei ik gisteren ook!! ik weet alleen niet meer tegen wiequote:
Al die mensen in de coupé ineens verbaasd opstaanquote:
Wat is dát?!quote:
quote:
Ow whehehe dat topic is best groen (quote:Op zondag 21 januari 2007 16:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kleuren van posts TS en jezelf....
quote:
quote:Op zondag 21 januari 2007 16:42 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ow whehehe dat topic is best groen ()
!
Hij doet hetquote:Op zondag 21 januari 2007 16:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is de huillach-PI!quote:
quote:Op zondag 21 januari 2007 17:02 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
oeh, zwarte scherm, Sven![]()
Ik had straks ook last van dat ik mijn berichten niet terug kon vinden.![]()
'k vind het ook een leuk idee dat icoontje![]()
Daar heb ik Babette gister over zitten vertellen.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
quote:
Het envelopje staat klaar.quote:Op zondag 21 januari 2007 17:22 schreef Lynx666 het volgende:
Foto's zijn inmiddels via PM te bestellen
quote:Op zondag 21 januari 2007 17:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat ik me nog afvroeg, wat moest Gezondaar met het ultiem stoere shirt van Zhenar?!!.>! vraagteken!!dus???!11??!
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:41 schreef Gezondaar het volgende:
Ik ga mijnThundercats T-shirt
aandoen, als eerbetoon aan
Zhenar
![]()
Dat kunnen maar weinig FOK!kers, zo is geblekenquote:Op zondag 21 januari 2007 17:58 schreef Fir3fly het volgende:
Ik kan ook niet normaal op een foto staan ofzo.
dat zullen we dan nog wel zienquote:Op zondag 21 januari 2007 13:43 schreef Svensational het volgende:
quote:Op zondag 21 januari 2007 18:08 schreef Gezondaar het volgende:
Fir3, ik kan je avatar helemaal niet zien!![]()
Ja?quote:Op zondag 21 januari 2007 18:08 schreef Gezondaar het volgende:
Ik wil ook foto pm's![]()
Heb zelf nog een paar telefoonfoto's en filmpjes.
Waaronder een filmpje van de autopech!
Die moet ik zienquote:Op zondag 21 januari 2007 18:08 schreef Gezondaar het volgende:
Waaronder een filmpje van de autopech!
Als ik er ook opsta, wil ik hem eerst zien en goedkeurenquote:
Nu wil ik hem zeker zienquote:Op zondag 21 januari 2007 18:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als ik er ook opsta, wil ik hem eerst zien en goedkeurenIk was nogal beneveld op het moment
![]()
Shit.quote:
Had je moeten komenquote:Op zondag 21 januari 2007 18:15 schreef rena het volgende:
Ik wil foto's zien!!!!!!!
Jij bent alleen maar aan het lachen en roept "We hebben een lekke band!" en Re is bezig in de kofferbak en Dizer wil niet gefilmd wordenquote:Op zondag 21 januari 2007 18:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als ik er ook opsta, wil ik hem eerst zien en goedkeurenIk was nogal beneveld op het moment
![]()
Je had gewoon moeten komen, dan had je ons in real life gezienquote:Op zondag 21 januari 2007 18:15 schreef rena het volgende:
Ik wil foto's zien!!!!!!!
Whehequote:Op zondag 21 januari 2007 18:16 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Jij bent alleen maar aan het lachen en roept "We hebben een lekke band!" en Re is bezig in de kofferbak en Dizer wil niet gefilmd worden![]()
Het is nogal donker allemaal en het geluid is erg onduidelijk.
Hoe groot is ie? Als ie te groot is: emailadres staat in m'n profielquote:Op zondag 21 januari 2007 18:16 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Jij bent alleen maar aan het lachen en roept "We hebben een lekke band!" en Re is bezig in de kofferbak en Dizer wil niet gefilmd worden![]()
Het is nogal donker allemaal en het geluid is erg onduidelijk.
Niet zonder goedkeuring van MB natuurlijk.quote:Op zondag 21 januari 2007 18:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hoe groot is ie? Als ie te groot is: emailadres staat in m'n profiel.
Dat was treurig doch hilarischquote:Op zondag 21 januari 2007 18:19 schreef Gezondaar het volgende:
Het treurigste moment was wel dat we voorovergebogen in de deuropenen van de auto stonden, omdat we er niet in mochten want ze waren aan het krikken, maar we wilden wel droog blijven. En MB en ik maar lachen en Re en Dizer ons maar haten![]()
Iemand had dát moeten filmen![]()
Ik geef de wijn de schuldquote:Op zondag 21 januari 2007 18:01 schreef alwaysthebest het volgende:
Xcuz!. Ik lig hier in een deuk.
.
Gave foto's..
Er is iets met een update ofzo.quote:Op zondag 21 januari 2007 18:21 schreef Dizer het volgende:
Wat the fuck.. ik kan gewoon geen posts zien.
Nuttige bijdrage van mijquote:
quote:Op zondag 21 januari 2007 18:04 schreef Re het volgende:
[..]
dat zullen we dan nog wel zien, ik heb al een stuk of 10 mislukte van jou
Ach, zo konden we wel zien wie de mannen en wie de vrouwen zijn van de groepquote:Op zondag 21 januari 2007 18:19 schreef Gezondaar het volgende:
Het treurigste moment was wel dat we voorovergebogen in de deuropenen van de auto stonden, omdat we er niet in mochten want ze waren aan het krikken, maar we wilden wel droog blijven. En MB en ik maar lachen en Re en Dizer ons maar haten![]()
Iemand had dát moeten filmen![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 18:24 schreef Re het volgende:
onfleuze
IE hier nergens last van...quote:Op zondag 21 januari 2007 18:24 schreef Fir3fly het volgende:
Gebruiken jullie allemaal IE ofzo? Ik heb nergens last van.
Ik ervaar ook geen problemen. Heb FF hierquote:Op zondag 21 januari 2007 18:24 schreef Fir3fly het volgende:
Gebruiken jullie allemaal IE ofzo? Ik heb nergens last van.
Lees gewoon terug, kneusquote:Op zondag 21 januari 2007 18:25 schreef Gezondaar het volgende:
Sven! (als je dit leest): hoe kun je invoeren dat posts waarin jouw naam voorkomt worden gekleurd? (En niet alleen je eigen posts zoals je in opties kunt kiezen)
Álle??quote:Op zondag 21 januari 2007 18:24 schreef Re het volgende:
zo maar foto's bekijken, en ja alle onfleuze worden gewoon gepost
Als een echte heer wees ik MissBliss op een mogelijkheid haar bevallige hoofdje droog te houden. Daarna bood ik vermaak ende entertainment, opdat de jonkvrouw niet de ernst van de situatie zou inzien en in paniek zou uitbreken. Zo'n gillende dame trekt gangrapers aan als een gek namelijk.quote:Op zondag 21 januari 2007 18:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach, zo konden we wel zien wie de mannen en wie de vrouwen zijn van de groep.
Ik kopieërde dat scriptje letterlijk en constateerde dat ie het niet deed, tot ik ineens een post van die Chaos gekleurd zagquote:Op zondag 21 januari 2007 18:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oké. Hier staat het: Kleuren van posts TS en jezelf....
Tsssk.. ik heb haar wel aan het lachen gemaakt met Dizer Mega meligquote:Op zondag 21 januari 2007 18:29 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Als een echte heer wees ik MissBliss op een mogelijkheid haar bevallige hoofdje droog te houden. Daarna bood ik vermaak ende entertainment, opdat de jonkvrouw niet de ernst van de situatie zou inzien en in paniek zou uitbreken. Zo'n gillende dame trekt gangrapers aan als een gek namelijk.
Allemaal heel mannelijk van mij![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 18:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik kopieërde dat scriptje letterlijk en constateerde dat ie het niet deed, tot ik ineens een post van die Chaos gekleurd zag.
quote:Op zondag 21 januari 2007 18:27 schreef alwaysthebest het volgende:
WTF, "greasemonkey" ?quote:Op zondag 21 januari 2007 18:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oké. Hier staat het: Kleuren van posts TS en jezelf....
Nee hoor.quote:Op zondag 21 januari 2007 18:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
En echt iedereen staat er wel een keer compleet mallotig op.
Ik kan er ook niks aan doen dat ik niet zo digitaal begaafd ben!quote:Op zondag 21 januari 2007 18:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zucht....
http://greasemonkey.mozdev.org/
Een keerquote:Op zondag 21 januari 2007 18:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
En echt iedereen staat er wel een keer compleet mallotig op.
Nou dan was jij ook een heerquote:Op zondag 21 januari 2007 18:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tsssk.. ik heb haar wel aan het lachen gemaakt met Dizer Mega melig. En zij snapt wel hoe en wat
.
Googlen zit niet in mijn vakkenpakket.quote:Op zondag 21 januari 2007 18:35 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat ik niet zo digitaal begaafd ben!![]()
![]()
Bovendien ben jij bevoordeeld vanwege je opleiding![]()
Geen dankquote:Maar thanks![]()
Dat moet een echte smiley wordenquote:
quote:Op zondag 21 januari 2007 18:29 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Als een echte heer wees ik MissBliss op een mogelijkheid haar bevallige hoofdje droog te houden. Daarna bood ik vermaak ende entertainment, opdat de jonkvrouw niet de ernst van de situatie zou inzien en in paniek zou uitbreken. Zo'n gillende dame trekt gangrapers aan als een gek namelijk.
Allemaal heel mannelijk van mij![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 18:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tsssk.. ik heb haar wel aan het lachen gemaakt met Dizer Mega melig. En zij snapt wel hoe en wat
.
Ik denk, ik breng het positiefquote:
Maar goed dat jij je zo mallotig hebt gedragen zodat je een Truk hebt aangetrokken om even te stoppen en ons zo een moersleuteldinges te gevenquote:
Je moet PM-eeeeen!quote:
Neequote:
default PI:quote:Op zondag 21 januari 2007 16:21 schreef Fir3fly het volgende:
Ik dacht dat die er al zatquote:
Ik trap er ook altijd weer inquote:
quote:Op zondag 21 januari 2007 18:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik dacht dat die er al zat.
Nou ja, wel een beetje erg nutteloos, als je geen PI selecteert krijg je die ook.
quote:Op zondag 21 januari 2007 17:27 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dan kan je je PI resetten als je per ongeluk een PI kiest.
Nietquote:
quote:
Je kunt ook gewoon edittenquote:
quote:
Je moet gewoon QuickQuote gebruikenquote:Op zondag 21 januari 2007 18:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon editten. Om daar nou die hele balk voor overhoop te halen
.
Meestal quickiesquote:Op zondag 21 januari 2007 18:48 schreef Svensational het volgende:
Maar gebruikt Lynx FOK-PI's of Quick-PI's?
quote:
Ja maar ik bedoel, gebruik je die extensie of gebruik je de fok-quick-pi's?quote:Op zondag 21 januari 2007 18:51 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Meestal quickies
En waarom zou iemand terug willen naar het standaard PI?
Ik zal 'm maar niet inkoppenquote:Op zondag 21 januari 2007 18:51 schreef Lynx666 het volgende:
En waarom zou iemand terug willen naar het standaard PI?
Doe maar wel.quote:Op zondag 21 januari 2007 18:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zal 'm maar niet inkoppen?
Die lag nog in de auto dus die moest ik vonachtend om 6:30 nog door de regen en hagel uit de auto vissenquote:
Je eigen posts moet je bij Opties aanpassen, dat kan niet met GM.quote:Op zondag 21 januari 2007 18:53 schreef Gezondaar het volgende:
Mijn eigen posts kan ik alleen groen kleuren![]()
Gebruik ik de verkeerde kleurcodes ofzo?!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |