Dudequote:Op zondag 21 januari 2007 01:17 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Nee gek
Ik ging het zelf maken, maar het was kankerviesNouja, niet zoals het hoort iig, was opzich wel te drinken...
Jup.quote:Op zondag 21 januari 2007 01:20 schreef The_Terminator het volgende:
OP trouwens goed? Uit een ander deel geript
Jep.quote:Op zondag 21 januari 2007 01:20 schreef The_Terminator het volgende:
OP trouwens goed? Uit een ander deel geript
Tuurlijk.quote:
Idd, en nu doorposten sletquote:
Teringquote:Op zondag 21 januari 2007 01:22 schreef Borkydude het volgende:
Ik heb ultieme line:
> Mag ik je zoenen?
< Nee.
> Ok, dan blijf je maar een kikker
Beetje dubbele bodem met dat wijfquote:
quote:Op zondag 21 januari 2007 01:22 schreef Borkydude het volgende:
Ik heb ultieme line:
> Mag ik je zoenen?
< Nee.
Das wel te hopen ja.quote:Op zondag 21 januari 2007 01:23 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat gaat wel goedkomen, die 20.000 bereik ik wel![]()
Zo bosch je iemand. Of je scoort.quote:Op zondag 21 januari 2007 01:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tering
Zo niet grappig dat ie bijna leuk wordt
Ik zou het op het eerste houden in 99% van de gevallenquote:Op zondag 21 januari 2007 01:25 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Zo bosch je iemand. Of je scoort.
tsjaa, misschien zou ik ervoor vallenquote:Op zondag 21 januari 2007 01:22 schreef Borkydude het volgende:
Ik heb ultieme line:
> Mag ik je zoenen?
< Nee.
En pizza met knoflook gegeten heb, toch?quote:Op zondag 21 januari 2007 01:27 schreef lauwert het volgende:
[..]
tsjaa, misschien zou ik ervoor vallen
als ik wat heb gedronken
Klopt.quote:Op zondag 21 januari 2007 01:26 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Vast wel, met topics als deze moet dat niet zo moeilijk zijn![]()
Je viel zonet al voor een goedkoperequote:Op zondag 21 januari 2007 01:27 schreef lauwert het volgende:
[..]
als ik wat heb gedronken
Nou ik weet niet of je wel zoveel op kan hoorquote:Op zondag 21 januari 2007 01:27 schreef lauwert het volgende:
[..]
als ik wat heb gedronken
Weet ik. Staan wel geile plaatjes hoorquote:Op zondag 21 januari 2007 01:26 schreef mash_ het volgende:
[..]
![]()
http://www.phserver.net/ is trouwens geen fuck op te doen
uhm hoe maak je dat trouwens van je avaquote:Op zondag 21 januari 2007 01:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Weet ik. Staan wel geile plaatjes hoor
Domein leid gewoon naar me storage server.
dan komen mensen niet dat dat soort openinghszinnetjes ..quote:Op zondag 21 januari 2007 01:27 schreef mstr het volgende:
[..]
En pizza met knoflook gegeten heb, toch?
Ach, Jordy is op dit moment verkouden.quote:Op zondag 21 januari 2007 01:30 schreef lauwert het volgende:
[..]
dan komen mensen niet dat dat soort openinghszinnetjes ..
heerlijk rustig![]()
Vette tekst btw van je avaquote:Op zondag 21 januari 2007 01:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Weet ik. Staan wel geile plaatjes hoor
Domein leid gewoon naar me storage server.
sssst mag niet iedereen weten !quote:Op zondag 21 januari 2007 01:28 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Je viel zonet al voor een goedkopere
Zeg dat nou niet, ik zou morgen naar haar toe gaan...quote:Op zondag 21 januari 2007 01:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Ach, Jordy is op dit moment verkouden.
Dus die merkt het toch niet.
Wij fobo lurkers houden dat allemaal in de gaten hoorquote:
Moet je niet naar Irene dan?quote:Op zondag 21 januari 2007 01:32 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, ik zou morgen naar haar toe gaan...![]()
Is een simpel php scriptje dat een geanimeerde gif genereerd met de scrollende tekst. De code heb ik zelf geschreven, en zal ik ook niet vrijgeven, echter is de werking niet heel ingewikkeld hoor. Je moet gewoon een php script maken dat een stuk of 20 frames genereerd met elk een stukje van de tekst, vervolgens kun je dan met imagemagick een animated gif genereren.quote:Op zondag 21 januari 2007 01:30 schreef mash_ het volgende:
[..]
uhm hoe maak je dat trouwens van je avawant is best vet
![]()
Waar staat datquote:Op zondag 21 januari 2007 01:33 schreef Borkydude het volgende:
Ik weet dat ik geil benNet zoals Lauwertje dat weet
Teringquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |