Lieve lieve Yppy,quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:15 schreef YPPY het volgende:
Ik denk dat er ergens iets is misgegaan. Ik ben moe en daardoor misschien niet duidelijk genoeg. Anna groeit weinig ja, maar dat is het enige. En dat vind ik vervelend omdat ze misschien eens ziek wordt en dan af gaat vallen, dat is dan niet goed. Verder doet ze alles perfect, krijg ik ook elke keer bij het CB te horen. Ik baalde vanochtend omdat al die keren opstaan 's nachts niet meer resultaat heeft gehad dan die 106 gram. Dat is het.
Ik voel me nu onzekerder dan toen ik vanochtend thuis kwam. Ik zou nu alleen een afspraak maken (als ik daar de energie al voor op kon brengen) omdat anderen dat zeggen, niet omdat ik dat zelf wil.
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:53 schreef Mammietje het volgende:
En wat betreft de buitenwereld: iemand zei eens tegen mij: "Er moeten ook kinderen aan de ondergrens zitten om een gemiddelde te krijgen." Laat de buitenwereld het daar maar mee doen.![]()
Ja... vraag me ook af wanneer dat gebeurd is!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:36 schreef pinquit het volgende:
goh mammietje, tinka alweer 9 maandendat ging snel zeg!
Dat laatste stukje. Lees voor 'borst' 'fles' en het klopt!quote:Van het borstvoedingsforum: De viermaandendip heet niet zo omdat je voeding dan terugloopt.... Nee, het heet zo omdat alles anders gaat dan anders... en dat de groei deze maand niet zo hard gaat als voorheen. En ook die groei is compleet normaal!!! Als ze zo zouden blijven groeien als de eerste drie maanden, dan zouden het olifantjes worden!!!
De dip duurt wel een tijdje.... en het slapen gaat vaak minder lekker, het drinken is een zooitje, het humeur van je kind is anders dan anders.... en je eigen humeur heeft er ook aardig onder te verduren....
(...)Met de viermaanden dip (trouwens ook rond zes, negen en twaalf maanden) is het drinken echt een zooitje, wel willen, maar toch niet hoeven... of niet geduldig genoeg om op TSR te wachten, of juist kwaad worden omdat TSR wel komt... Echt geen pijl op te trekken! Je denkt dat je je kindje een beetje leert kennen.... is het plots een marsmannetje geworden...
De andere groeispurtjes zijn hier peanuts bij... De één duurt gelukkig kort, de ander lijkt geen eind aan te komen.... Deze van vier maanden duurde bij ons vijf weken... Gelukkig niet alle dagen hetzelfde en de dag en de nacht verschilden gelukkig van elkaar... Die van zes maanden gelukkig maar ruim een week (gillen en knijpen), van 9 mnd duurde drie weken... (ook combi met tanden) en die van 12 maanden twee weken...
Tijdens die rottige periodes herken je je eigen kind niet meer.... Alles gaat anders dan anders... wel op schoot willen, maar zodra we daar zitten gaan mieren dat we er weer af willen... wel aan de borst, maar toch weer niet.... niet lekker in kunnen slapen.... Als we eenmaal slapen, weer heel snel wakker worden...
Wij van hetzelfde. Wat worden ze toch groot opeensquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:21 schreef sjak het volgende:
Wij hebben eenT
Wij hebben eenA
Wij hebben eenN
Wij hebben eenD
![]()
en nu die door is voelen "we" ons al veel beter
Jaquote:Op zondag 28 januari 2007 17:11 schreef linda856763 het volgende:
Weer een potje worstelen achter de rug. Mag hopen dat dit ook een faaaaaaaase is...
Leuk, Macka, een tand!
Mooi, ik ga op zoek!quote:Op maandag 29 januari 2007 13:56 schreef Jelief het volgende:
Owlet, er zijn massieve spenen (van siliconen) diezijn bestandtegen bijters. Ik heb echter genoeg kindjes met tanden ngo op een 'gewone' speen zien sabbelen. Zolang ze er neit bewust op gaat zitten kauwen gaat het goed. [wijneusmodus] en anders wordt het tijdom zonder speen te proberen?[/wijsneusmodus]
Bah, dat soort dingen moet je idd niet zien. Maar ik wil ook wel graag weten hoe het is gegaan Menicole!quote:Op maandag 29 januari 2007 10:16 schreef MeNicole het volgende:
Vanmdiddag moeten we met Mika naar de kinderarts. Bleh ben helemaal zenuwachtig terwijl er waarschijnlijk helemaal niks aan de hand is.
Moet ook niet teveel tv kijken. Zag van de week al 2 kindjes die een open hart opperatie kregen ivm hartruisjes die niet weg gingen![]()
Dat is aan jezelf, hier hebben we dat voor die tijd ook afgeleerd en sowieso ging de fop nooit het bed uit.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:18 schreef Jelief het volgende:
Wat ik iig geen gezicht vind is zo'n peuter die probeert te praten met een speen in zijn mond![]()
Ezra kan juist alleen van zijn rug op zijn buikquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:29 schreef snoopy het volgende:
Lis draaide vandaag van haar buik op haar rug. maar ja, das nog niet moeilijk hè?![]()
En nu ligt ze een enorm ouwehoerverhaal te houden tegen een of andere beer die in de box zit
Ooohh, dat klinkt lief!quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:39 schreef linda856763 het volgende:
Heb ook goed op haar ingepraat dat ze echt mama mag roepen als ze gespuugd heeft, maar dan kijkt ze met die grote ogenen ze lacht breed, en doet het lekker toch niet
![]()
.
Mooi!quote:Maar vannacht niet gespuugd.![]()
Maar dat schaap luístert wel naar haar moeder!!!quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:49 schreef Jarno het volgende:
YPPY zegt altijd tegen Anna als ze even de box in moet, 'wel blijven liggen he!'. Alsof het schaap ergens heen kan.. Erg grappig altijd.
Pfft, als ik zeg dat ze moet blijven liggen, luistert ze ook hoor!quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:55 schreef Moonah het volgende:
[..]
Maar dat schaap luístert wel naar haar moeder!!!
Whoei! Je hebt nú al gezag!quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Pfft, als ik zeg dat ze moet blijven liggen, luistert ze ook hoor!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |