uiteraardquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:30 schreef YPPY het volgende:
Ik ben voor mezelf aan het verantwoorden dat ik niet hoef te bellen. Daar past dit fictieve telefoongesprek prima in toch?
Ik was vooral een beetje bang dat zijn slokdarm zou kunnen gaan ontsteken of zo, omdat hij toch vieze gezichten trekt als het al wat verteerde melk is die er terug uit komt. Ruikt ook erg zuur dan.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:52 schreef Suzanna het volgende:
Even een vraagje hier voor een vriendin van mij... die heeft dus ook een spuugzoontje. Hij spuugt echt bijna de hele dag door, lang ná de voeding nog (is bijna 6 maanden of is het al) en doet dat sinds de geboorte volgens mij. Dat weet ik trouwens niet zeker, in het begin gaf ze borstvoeding en toen ze overging op flesvoeding is ze er nutriton in gaan doen, maar dat helpt geen zier. Hij spuugt het ook 'vrolijk' uit want lijkt er geen last van te hebben. Groeit verder wel goed volgens mij.
Kan dit kwaad? Mijn vriendin is er nog niet mee naar de dokter geweest want haar man vindt het niet nodig () omdat hij er zelf geen last van heeft volgens hem. Maar als ik dat lees van Arwen (dat ze het gewoon vrolijk uitspuugde) kan er dus écht wel wat aan de hand zijn. Maar is dat ook zo als hij gewoon goed groeit?
Och lieve Yp, ik lees dit nu pas. Hoeft niet hoor, excuses, maar wel lief van je. Het was gewoon een samenloop van een aantal zaken. En natuurlijk zou ik het fijn vinden als het inslapen wat makkelijker ging. maar goh, als dat alles is waar we over te 'klagen' hebben....quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:24 schreef YPPY het volgende:
Mjin excuses als ik je aan het twijfelen heb gebracht Moonah. Dat was zeker niet mijn bedoeling.
nogmaals niet huilen is geen gradatie dat het geen pijn doet..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:38 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ik was vooral een beetje bang dat zijn slokdarm zou kunnen gaan ontsteken of zo, omdat hij toch vieze gezichten trekt als het al wat verteerde melk is die er terug uit komt. Ruikt ook erg zuur dan.
Maar omdat hij tussendoor nooit huilt van de pijn zou hij er geen last van hebben, alleen maar van de vieze smaak op het moment zelf dus en zou meerder keren per dag medicatie geven veel vervelender zijn...
En moest er iets aan zijn slokdarm komen, in het ergste geval, dan is dat niet onomkeerbaar, dus laten we het maar zo.
Als hem iets anders dwars zit , huilt hij wel hoor.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:58 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
nogmaals niet huilen is geen gradatie dat het geen pijn doet..
voor suzanne en misschien ook voor jou handig om eens door te lezen ( al heb je dat misschien al gedaan)
vaak zijn de baby's wel huilerig, maar is niet per definitie zo
Mja, maar is veel kotsen altijd reflux dan?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:11 schreef _evenstar_ het volgende:
reflux = niet standaard allergie![]()
maar goed fons is bij arts onder controle toch ? dan zou ik me er niet teveel zorgen om maken.
veel kotsen = niet altijd refluxquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:14 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Mja, maar is veel kotsen altijd reflux dan?
En hij staat idd onder controle ivm zijn niertjes.
Hm, volgens mijn moeder heb ik er een jaar over gedaan om erover te groeien, al ging het wat beter vanaf het moment dat ik vaste voeding kreeg. (In die tijd nog op zes weken.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:18 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
veel kotsen = niet altijd reflux
maar zure kots en wanneer kind regelmatig oprispingen heeft wilt het vaak zeggen dat de spier nog niet helemaal correct functioneert.
Die emdicatie verhelpt het probleem niet zorgt alleen dat de slokdarm/klepje niet verbrandt, dat wat op lanegre termijn kan gebeuren.
Meestal groeien ze daar in de eerste drie maanden overheen.. anders rond de zes maanden![]()
snap ik wel hoorquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:22 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik wil het niet banaliseren hoor, maar ik heb het niet zo op medicatie. Tenzij het echt nodig is.
Kan ik goed geloven, maar als het moet dan moet het, he.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:42 schreef _evenstar_ het volgende:
de dag dat ik al die medictaie mag weg gooien( dromen is mooi hihi)
Als ik het goed begrijp: Anna komt op zich voldoende aan, maar jij moet daar wel heel veel voor doen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:15 schreef YPPY het volgende:
Ik denk dat er ergens iets is misgegaan. Ik ben moe en daardoor misschien niet duidelijk genoeg. Anna groeit weinig ja, maar dat is het enige. En dat vind ik vervelend omdat ze misschien eens ziek wordt en dan af gaat vallen, dat is dan niet goed. Verder doet ze alles perfect, krijg ik ook elke keer bij het CB te horen. Ik baalde vanochtend omdat al die keren opstaan 's nachts niet meer resultaat heeft gehad dan die 106 gram. Dat is het.
Ik voel me nu onzekerder dan toen ik vanochtend thuis kwam. Ik zou nu alleen een afspraak maken (als ik daar de energie al voor op kon brengen) omdat anderen dat zeggen, niet omdat ik dat zelf wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |