Die anderen kijken zo normaalquote:Op zondag 21 januari 2007 15:50 schreef Messenga het volgende:
Wat kijkt Leo daar als Christiano Ronaldo
quote:Op zondag 21 januari 2007 15:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik vind die doeken niet zo. Zie ze ook niet zo goed eigenlijk? Dus snap de bedoeling niet echt?
Jaar van Rembrandt was vorig jaar toch???
Begrijpend lezen is echt moeilijk hequote:Op zondag 21 januari 2007 16:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Beter een paar weken eerder kunnen doen dan, dan sloeg het nog ergens op.
Happen gaat je daarentegen goed af.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:09 schreef Lennox het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is echt moeilijk he![]()
Hij viel goed in. Er was constant dreiging vna hem en hij had een paar hele leuke actiesquote:Op zondag 21 januari 2007 16:16 schreef Pjetr het volgende:
hoe speelde leo?
Ik vond dat hij lekker mee speelde inderdaad, jammer genoeg had ik het idee dat er meer in had gezeten als hij iets meer de bal gespeeld kreeg. Komt waarschijnlijk ook omdat sneijder goed in de wedstrijd zat.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hij viel goed in. Er was constant dreiging vna hem en hij had een paar hele leuke acties![]()
Ik snap het ook niet, en huntelaartje er wel altijd in gooien...quote:Op zondag 21 januari 2007 17:21 schreef SoA-Holic het volgende:
Waar was Kenneth Perez? Ten Cate heeft echt de pik op hem vrees ik.
Die jongen heeft veel rendement en elke club in de nederlandse competitie zou die speler direct opstellen.
Ik snap er geen zak van.
Voor wie had je Perez vandaag willen zien spelen dan?quote:Op zondag 21 januari 2007 17:21 schreef SoA-Holic het volgende:
Die jongen heeft veel rendement en elke club in de nederlandse competitie zou die speler direct opstellen.
Ik snap er geen zak van.
Opzich werd hij in deze wedstrijd niet gemist.quote:Op zondag 21 januari 2007 17:21 schreef SoA-Holic het volgende:
Ik snap er geen zak van.
Omdat de arena zelf al niet eens vol zat?quote:Op zondag 21 januari 2007 18:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom was het niet verkocht aan ajax fans?
Nee, dat noem ik een gele kikker.quote:Op zondag 21 januari 2007 18:42 schreef Terrorbita het volgende:
[..]
Omdat de arena zelf al niet eens vol zat?
en noem je dit wel een uitvak dan?
[afbeelding]
Heeft feyenoord een uitvak in de vorm van een gele kikker?quote:Op zondag 21 januari 2007 18:42 schreef Terrorbita het volgende:
[..]
Omdat de arena zelf al niet eens vol zat?
en noem je dit wel een uitvak dan?
[afbeelding]
Inderdaad, ik neem bij deze terug wat ik zei over dat we hem best kunnen verkopen voor 1 a 2 miljoen.quote:Op zondag 21 januari 2007 18:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Grygera mag echt niet weg.
Dat zei ik eerder deze week al.quote:Op zondag 21 januari 2007 18:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
343 is trouwens een perfect systeem met Gabri als halve rechtsback en Johnny voor de verdediging.
Grygera mag echt niet weg.
Idem, Grygera was een held vandaag. Werkt hij de bal niet weg sta je na ee minuut gewoon met 0-1 achter.quote:Op zondag 21 januari 2007 18:50 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Inderdaad, ik neem bij deze terug wat ik zei over dat we hem best kunnen verkopen voor 1 a 2 miljoen.
Ander geef je gewoon antwoord of je houd gewoon je mond dicht.quote:Op zondag 21 januari 2007 18:40 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat stel je toch weer boeiende vragen.
Waar heb je het met hem over gehad?quote:Op zondag 21 januari 2007 18:17 schreef M0NTANA het volgende:
Voor de wedstrijd nog even met John Jaakke zitten ouwehoeren, best lachen!
wij hebben geen tussenwanden en netten er voorquote:Op zondag 21 januari 2007 18:38 schreef Silenus het volgende:
Moet jij zeggen jorien, met jullie twee verschillende uitvakjes.
Die kunnen nog wel kampioen worden.quote:Op zondag 21 januari 2007 18:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Er valt dit seizoen ook weinig eer te behalen bij juventus.
quote:Volgens Argentijnse media is Mauro Rosales toch weer in beeld bij River Plate. De Argentijnse club was al tot een akkoord gekomen over de transfersom van rechtsbuiten Lavezzi van San Lorenzo, toen de transfer alsnog werd afgeblazen vanwege onenigheid over de betalingsvoorwaarden. Volgens Minutouno.com zou River Plate op hele korte termijn duidelijkheid willen hebben van Rosales. De Argentijn lijkt bij Ajax nu zowel De Mul als Leonardo voor zich te hebben.
Ten eerste vroeg ik hem waar zijn dochter was, hier kon hij wel om lachen, maar hij vond dat het in het supportershome te gevaarlijk was voor zijn vier (!) dochters. Daarna vroeg ik hem naar het oude logo, maar deze vraag negeerde hij, door weg te kijken. Verder vroeg ik hem of Edgar Davids al onderweg was, de voorzitter dacht van wel, maar wist niet of hij onderweg naar Ajax was. Als laatste vroeg ik hem naar zijn uitspraken over de sfeer en toen antwoordde hij: "In het concertgebouw is vaak meer sfeer, geintje." Maar goed, op zich kwam hij wel relaxed over, ook al wilde hij niets weggeven.quote:
Je wilt ook zeker een stadion voor 10.000 man?quote:Op zondag 21 januari 2007 21:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
In Kaapstad snappen ze het wel, dat nieuwe stadion daar gaat op De Meer lijken.
keep your friends close but your enemies closerquote:Op zondag 21 januari 2007 22:53 schreef MaxC het volgende:
Opvallend dat Sneijder na de wedstrijd Van Dijk omhelsde.
Dat was wel het laaste wat ik zou doen bij een man, wie mij vooraf een doodschop wou verkopen en later zijn noppen vol in je gezicht trapte
Was inderdaad echt geweldigquote:Op maandag 22 januari 2007 02:58 schreef Aanvoerder het volgende:
Stam en Huntelaar bij elkaar op de kamer was wel grappig.
ja man ik werd helemaal gek wat een debielen bij de ns, treinen reden gewoon door, kwamen op een ander spoor of kwamen helemaal niet, heb 1,5 uur daar staan kloten. Toen uiteindelijk toen er een treni stilstond maar het spoor overgestoken en ingestaptquote:Op zondag 21 januari 2007 16:58 schreef Silenus het volgende:
Wie stond er nog meer na de wedstrijd te kutten op het station bij Bijlmer?
Treinen die gewoon doorreden terwijl ze hadden moeten stoppen, vertragingen, tientallen supporters maar keer op keer via het spoor op en neer pendelen tussen spoor 7 en 8..Hehe
Ohja, leuke wedstrijd. Op naar Haarlem!
Zag het ook, heeft hij wel gelijk mee eigenlijk.quote:Op maandag 22 januari 2007 10:31 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Gisteren weer een wereld uitspraak van Ton "Cult-Held" Ojers.
Mathijs (de presentator) vroeg Ton naar zijn visie over de "Kaapstad Missie" waarop Ton antwoordde :
"Zo'n missie is iets voor het Rode Kruis, maar toch niet voor een voetbalclub. Het rendement is al jaren NUL!!. Ze kunnen beter geld stoppen in de lokale Amsterdamse clubs zoals DWG,Blauw Wit , DCG"
Hij was weer lekker op dreef gisteren.
Het werd gewoon uitgezonden hoor.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:26 schreef keijz het volgende:
Heeft iemand een filmpje van de goals? Heb het gister weer gemist door Talpa
www.ultrasuid.nlquote:Op maandag 22 januari 2007 11:26 schreef keijz het volgende:
Heeft iemand een filmpje van de goals? Heb het gister weer gemist door Talpa
Hij schold ff op Ten Cate zonder dat de camera's het konden zien...quote:Op maandag 22 januari 2007 11:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie of wat lag er eigenlijk in de gracht? Waar sneijder ff naar keek nadat hij scoorde?
Hij blijft geweldig inderdaad...quote:Op maandag 22 januari 2007 11:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zag het ook, heeft hij wel gelijk mee eigenlijk.
Kwam die presentator:
Ja Pienaar is ervandaan gekomen dus het rendement is niet 0, zegt die Ton:
Ja hij is gratis weggegaan dus het rendement is 0.0![]()
![]()
ik weet niet wat mensen verwachten van Ajax Cape Town, maar ik vind het al best verbazingwekkend dat Pienaar al zo vroeg overkwam. Ze zijn nu 6 jaar bezig, dus vanaf nu ongeveer mag je gaan verwachten dat er op jaarbasis wel een speler over zou kunnen komen, en wat spelers die in de jeugd van Ajax geintegreerd k unnen worden. Maar dan nog, 6 jaar opleiding is peanuts, de gemiddelde Ajacied die doorbreekt heeft er al het dubbele op zitten.quote:Op maandag 22 januari 2007 10:55 schreef BoNi het volgende:
Ongelijk heeft hij niet helemaal natuurlijk.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |