Die heeft ze niet meer.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:09 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ze heeft ook een maagband! Ongelofelijk. En dan gaat ze chips proppen?
Die vrouw is niet goed.... neem het haar niet al te veel kwalijk, ze mist iets.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:09 schreef Kinga het volgende:
ja whatever natasia....over 6 maanden ben je weer moddervet door jo-jo
Die is er al uit joh....... daarom is haar geblaat van dit moment ook zo stupide, ze is van 114 naar 73 kg gegaan..... in 4 jaar tijd, maar er wordt nu net gedaan alsof ze 10 kg per jaar afgevallen is.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:09 schreef Lieve het volgende:
Ze heeft ook een maagband! Ongelofelijk. En dan gaat ze chips proppen?
quote:Op zondag 21 januari 2007 16:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Nataasia woog op haar hoogtepunt 114 kilo, voor die maagband.
Daar zou ik weleens een foto van willen zien.
Of nee, doe ook maar niet.
Ja, dát zal het vast zijn!quote:Op zondag 21 januari 2007 16:13 schreef Lieve het volgende:
Tssss, die kapster is niet goed wijs joh! Zou het dan toch iets met origine te maken hebben? Ze ZIET het echt niet helemaal hoor! ( maar ja, wiens brood men eet, wiens mond met spreekt toch kapstertjes? Beetje dom maar een lekker vette buidel is the stylo?)
chromosoom teveel zul je bedoelen.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:12 schreef Elounda het volgende:
[..]
Die vrouw is niet goed.... neem het haar niet al te veel kwalijk, ze mist iets.
Een hersencel, een chromosoom.. of i.d.
Ik vind haar soms gewoon zielig..
Mijn kapster raadt me zelfs aan om het 1 x per twee weken (maar dat vind ik persoonlijk net iets te weinig) te wassen. Dat heeft te maken met natuurlijke olieën.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:16 schreef uitgeslapen het volgende:
Ik vind dat haar van die lui ook echt smerig... 1 keer wassen en het zit de hele week goed... zal wel lekker jeuken...
Alleen Natasia wast het 1 keer per week... ze doet er verder ook niks aan verder, ze had best zelf een stijltang in haar poten kunnen pakken, neeeeeuh kapster moet perse komen om te fohnen.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:16 schreef uitgeslapen het volgende:
Ik vind dat haar van die lui ook echt smerig... 1 keer wassen en het zit de hele week goed... zal wel lekker jeuken...
te weinig of te veel, het is allebei niet best.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:16 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
chromosoom teveel zul je bedoelen.
Shit, dat kan ik dan weer niet zien omdat m'n beeld te donker is.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:23 schreef Leandra het volgende:
Nathanael en de kapster lopen hand in hand terug van kantoor naar het huis....
Dankje dat je me wijs vindtquote:Op zondag 21 januari 2007 16:24 schreef Elounda het volgende:
[..]
te weinig of te veel, het is allebei niet best.
Dag wijsneus!
Dat haar in zijn nek doet me denken aan zo'n staart die in de jaren tachtig aan de achteruitkijkspiegel vam menig 'Brain-figuur's' auto hingquote:Op zondag 21 januari 2007 16:21 schreef ruby het volgende:
Kunnen ze niet meteen wat aan Brian's haar doen? Dat vogelnest biedt weinig soelaas namelijk.
Doe dan eens wat aan de instellingenquote:Op zondag 21 januari 2007 16:24 schreef ruby het volgende:
Shit, dat kan ik dan weer niet zien omdat m'n beeld te donker is.
Nee ze pokeren wel tegen ons zeg maar. Bij pokerstrarquote:Op zondag 21 januari 2007 16:21 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik vermoed dat Nena pokert met de redactie, daar zit een chatfunctie bij zie ze wel mogen lezen, maar niet mogen gebruiken door zelf te typen.
OP deze manier heeft Bart gisterenavond ook zitten "pokeren"
quote:Op zondag 21 januari 2007 16:25 schreef uitgeslapen het volgende:
[..]
Dat haar in zijn nek doet me denken aan zo'n staart die in de jaren tachtig aan de achteruitkijkspiegel vam menig 'Brain-figuur's' auto hing
Dat heb ik meerdere malen geprobeerd, maar helaas.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doe dan eens wat aan de instellingen![]()
Viel wel mee toch?quote:Op zondag 21 januari 2007 16:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Schitterend om te zien hoe Satanael een blauwtje loopt
Toch krijgt ze reacties van mensen die weten wie ze is. En ze weten dat ze niet terug kan typen. Ik weet bijna wel zeker dat dat iemand van achter is. ( Maar dat kan best via pokerstars gaan inderdaad)quote:Op zondag 21 januari 2007 16:26 schreef Scarabee het volgende:
[..]
Nee ze pokeren wel tegen ons zeg maar. Bij pokerstrar
Maar onderwelke nickname haha
poker starsquote:Op zondag 21 januari 2007 16:08 schreef Scarabee het volgende:
op welke site zit ze te pokeren dan Nena?
Ze hadden elkaar al beneden op de mond gezoend.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:30 schreef Leandra het volgende:
Nathanael richt op de mond van Patricia maar Patricia vliegt er ruim omheen en zorgt dat er alleen maar wangen in de buurt van zijn mond komen.
Naar buiten wandelend bemoeit Natasia zich er nog even mee: "ik snap niet dat je hem op zijn wangen zoent terwijl hij ook nog een mond heeft"
Later lijkt er toch nog een zoen in de buurt van haar mond te belanden (maar niet zeker te zeggen: niet ingezoomd)
dat was expres... duhhquote:Op zondag 21 januari 2007 12:21 schreef crohntje het volgende:
Wie heeft het topic geopend? Saai met een Z? Of is dat expres?![]()
Tis echt te ergquote:Op zondag 21 januari 2007 16:26 schreef Gert het volgende:
Het klikt niet echt hè, NL.
Wat een geforceerde genante bedoening.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |