Ze zijn unaniem (!!!!!!!!!) gekozen om naar het optreden van de DGK huisband te gaan.... All Music ofzo.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:12 schreef BONG4002 het volgende:
Ja ik vroeg me al af wat ze gaan doen? (heb ik blijkbaar gemist)
huh, probeert NL zn andere wang te laten zien dan?quote:Op zondag 21 januari 2007 15:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze zijn unaniem (!!!!!!!!!) gekozen om naar het optreden van de DGK huisband te gaan.... All Music ofzo.
ze kunnen het ook zo monteren dat Sylvia jaloers is op de hoer.. en dat ze wou verkomen dat die hoer bleef slapen.. aangezien ze steeds zei dat de hoer het zelf moest beslissen en niet naar Huub moest luisteren.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je het voor TV een beetje leuk monteert is het nog mogelijk Huub als gemene vent neer te zetten die veroorzaakt dat Nathanael zijn toch al slechte knie zeer pijnlijk verdraait.
Als je er dan een mogelijke liefde voor Nathanael achteraan monteert gaan mensen dat nog leuk voor hem vinden ook.
Overigens wel opvallend dat Nathanael tijdens de wandeling met zijn liefje weinig last van zijn knie had.
die stemming was al een aatal dagen geleden.. en Bart bepaalde uiteindelijk dat ze er heen mochten en .NL sprak het niet tegenquote:Op zondag 21 januari 2007 15:15 schreef s0k het volgende:
[..]
huh, probeert NL zn andere wang te laten zien dan?
schoevers...daar loop je, als je succesvol bent, toch weg als secretaresse? vind ik niet echt miljonairs waardigsquote:Op zondag 21 januari 2007 15:16 schreef Leandra het volgende:
Oh damn...... ze is echt aangemeld bij Schoevers.......![]()
in haar dromenquote:Op zondag 21 januari 2007 15:16 schreef Leandra het volgende:
Dan steek ik mijn Schoevers diploma echt in de fik hoor!quote:Op zondag 21 januari 2007 15:16 schreef Leandra het volgende:
Ik denk toch echt dat Schoevers haar niet gaat aannemen, en gelukkig kunnen ze dat, zoals ze zelf al zei, gooien op "een probleem met de vooropleiding"quote:Op zondag 21 januari 2007 15:20 schreef s0k het volgende:
schoevers...daar loop je, als je succesvol bent, toch weg als secretaresse? vind ik niet echt miljonairs waardigs![]()
Zelfs als ze het zou halen, wie wilt haar nou als assistent? zo bossy als de pest terwijl ze dan eigenlijk juist opdracht moet volgen van d'r baasgaat echt niet lukken dus
ze is een elpee die in herhaling valtquote:Op zondag 21 januari 2007 15:27 schreef Leandra het volgende:
Natasia "trekt" Sylvia vanaf het begin al niet....... "ze is gewoon niet eerlijk en oprecht"
Gelukkig ben je zelf de verpersoonlijking van "eerlijk en oprecht" hè Natasia![]()
Aan de ene kant zou ze het wel goed doen.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:16 schreef Leandra het volgende:
Schoevers leidt op tot (directie)secretaresse, niet tot uitsmijterquote:Op zondag 21 januari 2007 15:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Aan de ene kant zou ze het wel goed doen.
Kom je zonder afspraak binnen en zit Natasiaaaaaaaaaa daar....
"Je hebt geen afspraak wegwezen, wegwezen, want je hebt geen afspraak. Hoor je me? Hoor je me? Wegwezen, wegwezen, want je hebt geen afspraak. Ik laat je toch niet door, nee, ik lust je rauw mannetje, je komt er niet door..."
zou ze ook nog kunnen doen. ze is er immers fors genoeg voor, en ze kan prima van zich afbijten met die haaienbek van d'rquote:Op zondag 21 januari 2007 15:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Schoevers leidt op tot (directie)secretaresse, niet tot uitsmijter![]()
bart had daar een hele andere kijk op ...namelijk dat het niets voor haar was !quote:Op zondag 21 januari 2007 15:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Aan de ene kant zou ze het wel goed doen.
Kom je zonder afspraak binnen en zit Natasiaaaaaaaaaa daar....
"Je hebt geen afspraak wegwezen, wegwezen, want je hebt geen afspraak. Hoor je me? Hoor je me? Wegwezen, wegwezen, want je hebt geen afspraak. Ik laat je toch niet door, nee, ik lust je rauw mannetje, je komt er niet door..."
Het is echt bespóttelijk.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:37 schreef Lieve het volgende:
Die kapster valt niet op 666 hoor. Ze MOET wel meespelen, maar ze is echt niet achterlijk toch?
Als die kapster een beetje nadenkt weet ze dat dit de manier van verleiden niet is. 666 verliefd? Op zichzelf ja! Op zijn eigen wicked gedachten ja, maar op een ander mens?
Natasia zet de kapster neer als een dom meubelstuk en 666 heeft het te druk met zelfprofilering. Ja, en aangezien de kapster van huis is weggerukt op ZONDAG¿¿¿ Zit hij daar zijn tijd te verdoen hahaha. Wat een nerds zeg! Totaly out of reality. ( kapster zegt het al...we missen iets)
Het staat er ook nog maar netquote:Op zondag 21 januari 2007 15:47 schreef Kinga het volgende:
Heej, een PM envelopje bij de post.... zie het nu pas
Maakt niet uit: dan drinkt ze een pot chinese thee, gaat lekker een uur op de pot en dan is ze morgen weer op gewicht... (Heeft ze zelf gisteren of vrijdag gezegd).quote:Op zondag 21 januari 2007 15:45 schreef Leandra het volgende:
De kapsters hadden KFC meegenomen???? Dat combineert vast geweldig met Natasia dr dieet.
Waarschijnlijk komt ze niet verder dan Word Perfect ofzo.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:21 schreef Elounda het volgende:
[..]
Dan steek ik mijn Schoevers diploma echt in de fik hoor!
Als ze zulk tuig gaan aannemen..![]()
dat was in die week dat natasia besloten had om te vertrekken en alles opsomde wat ze nog graag wou bereiken en zou gaan missen als ze eruit zou gaan o.a die schroevers opleiding...quote:Op zondag 21 januari 2007 15:45 schreef partyyboyy het volgende:
Wanneer vroeg Bart dat dan, sletje?
Ze bevestigde het net ook tegen de kapster..... die wist haar "geheim"quote:Op zondag 21 januari 2007 15:49 schreef Elounda het volgende:
Maakt niet uit: dan drinkt ze een pot chinese thee, gaat lekker een uur op de pot en dan is ze morgen weer op gewicht... (Heeft ze zelf gisteren of vrijdag gezegd).
Die doos.......
Ja, idd, ik maak me te druk... ze komt niet ver met dat hersenloze hoofd...quote:Op zondag 21 januari 2007 15:50 schreef ruby het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt ze niet verder dan Word Perfect ofzo.
Die wordt nooit perfect hoorquote:Op zondag 21 januari 2007 15:50 schreef ruby het volgende:
Waarschijnlijk komt ze niet verder dan Word Perfect ofzo.
't zal toch niet waar zijn?quote:Op zondag 21 januari 2007 16:03 schreef Leandra het volgende:
Natasia: "gezien de duur van dit programma"
Nathanael: "volgende maand is het afgelopen"
Natasia: "is wat afgelopen? "
Nathanael: "het programma, dan gaan gewoon de hekken dicht"
![]()
* hele onsmakelijke mental images heeft nu..quote:Op zondag 21 januari 2007 15:49 schreef Elounda het volgende:
[..]
Maakt niet uit: dan drinkt ze een pot chinese thee, gaat lekker een uur op de pot en dan is ze morgen weer op gewicht... (Heeft ze zelf gisteren of vrijdag gezegd).
Die doos.......
Nou.... als ik eerlijk moet zijn..... dit kost me gewoon teveel tijd eigenlijkquote:Op zondag 21 januari 2007 16:05 schreef Elounda het volgende:
't zal toch niet waar zijn?
Moet ik een andere hobby gaan zoeken.....![]()
Dat was vast een "goeie" grap van NL.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:03 schreef Leandra het volgende:
Natasia: "gezien de duur van dit programma"
Nathanael: "volgende maand is het afgelopen"
Natasia: "is wat afgelopen? "
Nathanael: "het programma, dan gaan gewoon de hekken dicht"
![]()
Ze heeft ook een maagband! Ongelofelijk. En dan gaat ze chips proppen?quote:Op zondag 21 januari 2007 16:07 schreef Gert het volgende:
[..]
* hele onsmakelijke mental images heeft nu..![]()
Nataasia woog op haar hoogtepunt 114 kilo, voor die maagband.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:09 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ze heeft ook een maagband! Ongelofelijk. En dan gaat ze chips proppen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |