Tegenwoordig even PM'en om dit gedaan te krijgen. Ik zal het nu wel doen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:34 schreef B_BOY het volgende:
ik wil graag ook bij de regio rotterdam gezet worden (dus bij beide)
studieplaats en thuiswoonplaats.
Ik denk dat je gewoon eens met een stel FOTters mee moet lopen en kijken.. Gaat minder gedwongen en meestal leer je van meerdere personen anders kijken dan strak uit een boekje na-apen. (excuse my words)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:44 schreef Mr.Tribbiani het volgende:
Vroeger ben ik al eens bezig geweest met fotograferen, al kon dat in die tijd niet echt een naam hebben. De wil om te forograferen was er altijd wel en een half jaar geleden heb ik het eindelijk opgepakt. Instap-camera aangeschaft en inmiddels is de poes helemaal gek geworden van die man met die camera die steeds achter haar aan loopt. Ook de planten zijn al veelvuldig vast gelegd.
Echter wil ik graag eens iemand hebben die model voor me wil staan, ik wil hetgene wat ik via boeken en internet geleerd heb, wel eens in praktijk brengen. Is daar animo voor ? Of is het mogelijk eens met een meer ervaren fotograaf mee te lopen tijdens een shoot ?
Vreemd!quote:Op maandag 11 juni 2007 18:44 schreef Miss_S het volgende:
wat heb ik misdaan dat ik niet in het lijstje sta?
ja daarom juistquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:01 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Vreemd!
Want ik meen me te herinneren dat ik je zelfs nog gePM'd had om iets te vragen!
Dankjewel voor je antwoord!!quote:Op maandag 11 juni 2007 17:27 schreef Xilantof het volgende:
@bl0emetjE:
Een actieve houding als fotograaf (alsin: zelf modellen vragen uit dit topic bijv.) heeft een groter effect dan afwachten, zo is gebleken.
Even verder:
Wijzigingen via PM en in het topic doorgevoerd.
Ter herinnering:
Normaal moet iedereen die toegevoegd wil worden even een PM sturen.
Heb je eigen tafels om te draaien? Misschien leuk om een keertje zo'n shoot te doen, beetje party stijl zeg maar?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:16 schreef -Trinity- het volgende:
Modelletje uit de regio Haarlem/Amsterdam/Leiden enzo meldt zich!Klein beetje ervaring, maar ben wel klein (dus geen lange-benen sprietmodel
).
Nee, ik draai altijd bij een vriend van me, heb geen eigen spul. Ik heb hier in de buurt (Hoofddorp) wel een cursus gevolgd en volgens mij kan je daar de tafels (en de zaal) voor een laag prijsje afhuren of zelfs vrij gebruikenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:47 schreef freud het volgende:
Heb je eigen tafels om te draaien? Misschien leuk om een keertje zo'n shoot te doen, beetje party stijl zeg maar?
Had je zelf ook iets in gedachten? Het is in ieder geval nooit overbodig om nog eens mensen te porren hierquote:Op woensdag 25 juli 2007 02:04 schreef Together-Alone het volgende:
Hallo allemaal! Ik kwam laatst een cdtje met foto's tegen en tijdens het bekijken begon het weer een beetje te kriebelen zegmaar.Maar ik zag zojuist dat ik nog in het lijstje stond dus eigenlijk is deze post een beetje overbodig.
edit- Ik zit tegenwoordig in regio Utrecht overigens.
Je kan twee dingen doen, een post in dit topic (heb je gedaan) en wachten op reacties of zelf fotografen benaderen. Het tweede is lastiger, maar levert ws meer op.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:05 schreef heppifisj het volgende:
Gebeurt hier nog wat of ben ik spuit 11In elk geval een tvptje
Leuke foto's voor mn nieuwe huis zijn nooit weg, woon in Den Haag, heb verder geen idee hoe t in zn werk gaat
![]()
*Haagse fotograaf meldt*quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:05 schreef heppifisj het volgende:
Gebeurt hier nog wat of ben ik spuit 11In elk geval een tvptje
Leuke foto's voor mn nieuwe huis zijn nooit weg, woon in Den Haag, heb verder geen idee hoe t in zn werk gaat
![]()
Duoshoot in mijn studio anders?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:48 schreef Yoni het volgende:
[..]
*Haagse fotograaf meldt*
Heb je enig idee van wat je zou willen heppifisj? Ik wil best een keer foto's met je makenBen alleen voorlopig afhankelijk van buitenlocaties, want mijn studio-to-be is nu nog een berging
![]()
mag ik dan meequote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:05 schreef roooosje het volgende:
http://www.alletijd-nijmegen.nl/alletijd.asp?ta=nl
Ik wil daar een leuke shoot. Het is in Nijmegen
. Wie wil, wie wil! Doe maar via PM enzo, als dan niemand reageert, dan komt het niet zo sneu over
.
Het idee heb ik opgedaan bij een andere site, voor een vergoeding (die ik zelf betaal) mag je daar foto's maken. Zij zouden het op hun beurt weer mogen gebruiken voor reclame, tenminste, zo zou je het af kunnen spreken.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:08 schreef ..zapper het volgende:
Mooie lokatie. Wellicht zijn er wel meer geinteresseerden, ken je de locatie/eigenaar dan?
dat is aardigquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:11 schreef roooosje het volgende:
[..]
@Saskia, iedereen mag mee van mij![]()
Ik vind het wel leuk om te doen in ieder gevalquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:11 schreef roooosje het volgende:
[..]
Het idee heb ik opgedaan bij een andere site, voor een vergoeding (die ik zelf betaal) mag je daar foto's maken. Zij zouden het op hun beurt weer mogen gebruiken voor reclame, tenminste, zo zou je het af kunnen spreken.
@Saskia, iedereen mag mee van mij![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:24 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om te doen in ieder geval.
Leuk, wellicht zijn er ook nog andere fotografen die meewillen, anders even via msn kortsluiten hoe en wat?quote:
jep.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:33 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Leuk, wellicht zijn er ook nog andere fotografen die meewillen, anders even via msn kortsluiten hoe en wat?
[Slag om arm]quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:33 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Leuk, wellicht zijn er ook nog andere fotografen die meewillen, anders even via msn kortsluiten hoe en wat?
Als hij komt, wil ik ook graag komenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:36 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
[Slag om arm]
[Slag om arm]
Ja, leuk
en ik wil ook wel wat lampjes meenemen als ik kom, dat is
[/Slag om arm]
[/Slag om arm]
ik kom alleen als missbliss ook komtquote:
Nou ja, het ligt aan de datum he?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:58 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik kom alleen als missbliss ook komt![]()
Uhm...ik wil wel reageren, maar je email is onbekend en je PM staat uit. Wordt wat lastig dan hequote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:41 schreef Fidelick het volgende:
Reacties zie ik graag per e-mail of PM tegemoet. Als ik deze oproep verkeerd heb geplaatst, sorry!
U heeft mailquote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:50 schreef roooosje het volgende:
Willen de geïnteresseerden van mijn oproepje nog een PM sturen met hun mail-adres, dan doe ik even een gezamelijke mail jullie kant op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |