mag ik dan meequote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:05 schreef roooosje het volgende:
http://www.alletijd-nijmegen.nl/alletijd.asp?ta=nl
Ik wil daar een leuke shoot. Het is in Nijmegen
. Wie wil, wie wil! Doe maar via PM enzo, als dan niemand reageert, dan komt het niet zo sneu over
.
Het idee heb ik opgedaan bij een andere site, voor een vergoeding (die ik zelf betaal) mag je daar foto's maken. Zij zouden het op hun beurt weer mogen gebruiken voor reclame, tenminste, zo zou je het af kunnen spreken.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:08 schreef ..zapper het volgende:
Mooie lokatie. Wellicht zijn er wel meer geinteresseerden, ken je de locatie/eigenaar dan?
dat is aardigquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:11 schreef roooosje het volgende:
[..]
@Saskia, iedereen mag mee van mij![]()
Ik vind het wel leuk om te doen in ieder gevalquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:11 schreef roooosje het volgende:
[..]
Het idee heb ik opgedaan bij een andere site, voor een vergoeding (die ik zelf betaal) mag je daar foto's maken. Zij zouden het op hun beurt weer mogen gebruiken voor reclame, tenminste, zo zou je het af kunnen spreken.
@Saskia, iedereen mag mee van mij![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:24 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om te doen in ieder geval.
Leuk, wellicht zijn er ook nog andere fotografen die meewillen, anders even via msn kortsluiten hoe en wat?quote:
jep.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:33 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Leuk, wellicht zijn er ook nog andere fotografen die meewillen, anders even via msn kortsluiten hoe en wat?
[Slag om arm]quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:33 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Leuk, wellicht zijn er ook nog andere fotografen die meewillen, anders even via msn kortsluiten hoe en wat?
Als hij komt, wil ik ook graag komenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:36 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
[Slag om arm]
[Slag om arm]
Ja, leuk
en ik wil ook wel wat lampjes meenemen als ik kom, dat is
[/Slag om arm]
[/Slag om arm]
ik kom alleen als missbliss ook komtquote:
Nou ja, het ligt aan de datum he?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:58 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik kom alleen als missbliss ook komt![]()
Uhm...ik wil wel reageren, maar je email is onbekend en je PM staat uit. Wordt wat lastig dan hequote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:41 schreef Fidelick het volgende:
Reacties zie ik graag per e-mail of PM tegemoet. Als ik deze oproep verkeerd heb geplaatst, sorry!
U heeft mailquote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:50 schreef roooosje het volgende:
Willen de geïnteresseerden van mijn oproepje nog een PM sturen met hun mail-adres, dan doe ik even een gezamelijke mail jullie kant op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |