stuur jij met mesje op of ikquote:Op zondag 21 januari 2007 14:23 schreef Tyler..Durden het volgende:
Zoek een scheermes, stop 'm in je pols, en je zal mijn sponsoring ontvangen.
Dat is wel een redelijk plan. Maar kunnen we niet zoiets starten als "Fok voor Fixer"quote:Op zondag 21 januari 2007 14:26 schreef Sander-B het volgende:
Help omaatjes oversteken en dreig ze dan neer te steken als ze je hun portemonnee niet willen geven.
nee dat kan niet ... :'0quote:Op zondag 21 januari 2007 14:27 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Dat is wel een redelijk plan. Maar kunnen we niet zoiets starten als "Fok voor Fixer"![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 15:30 schreef pussydeluxe het volgende:
Nou ONZinners, wie van jullie komt uit de omgeving Oss, gaat naar de meet en kan FiXeR een lift aanbieden? In ruil voor een sappige worst en een kek icoontje.
Daar hebben ze toch subsidies voor?quote:Op zondag 21 januari 2007 14:24 schreef FiXeR999 het volgende:
Ik ken helaas nog niet werken, tevens omdat ik een klein beetje arbeits ongeschikt ben, en omdat ik examens heb en moet leren. Tevens zoek ik al een baantje..
geen examen nederlands hoop ikquote:Op zondag 21 januari 2007 14:24 schreef FiXeR999 het volgende:
Ik ken helaas nog niet werken, tevens omdat ik een klein beetje arbeits ongeschikt ben, en omdat ik examens heb en moet leren. Tevens zoek ik al een baantje..
quote:Op maandag 22 januari 2007 15:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geen examen nederlands hoop ik
hehe voor t eerst dat ik iemand kan corrigeren, aangezien ik ook taaltyfus heb
Hmm, jammer.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:01 schreef Jimbo het volgende:
ik kom langs oss als ik wil en ik wil graag naar de meet maar ik bne int buitenland
Maastricht is wat te ver..quote:Op maandag 22 januari 2007 16:47 schreef Tyler..Durden het volgende:
Heb je al gehoord dat ze iemand zoeken bij de c1000, FiXeR?
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:25 schreef Gamer_V het volgende:
Omdat ik het zo zielig voor je vind zal ik je iccontje maar gebruiken.![]()
Ik mag niks tillen van de dokter, dus zeker geen krantjes. Ik heb al wat winkels gemailt, en allemaal de zelfde smoes dat ze in de zomer weinig werk hebben.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:33 schreef Bizznitch het volgende:
Werken voor je geld luie hond, genoeg winkels die broekies zoals jou willen hebben.
Of ooit gedacht aan een krantenwijk?
quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:25 schreef Gamer_V het volgende:
Dan ga je achter de kassa zitten.Op je 16e ja.
1: Huillie!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:17 schreef FiXeR999 het volgende:
...
Ik mag niks tillen van de dokter, dus zeker geen krantjes. Ik heb al wat winkels gemailt, en allemaal de zelfde smoes dat ze in de zomer weinig werk hebben.![]()
En wie mag jij zijn?quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:18 schreef rudedeltadude het volgende:
ik ga fixer een beetje sponsoren zeg... dacht ut niet!
Niks huillie, gebroken enkel waaraan ik ben geopereerd en nog steeds geopereerd aan moet worden voor de 2e keer.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:20 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
1: Huillie!
2: Het is winter...
Wie ben jij dan?quote:
dan ben ik rudeleleldlateldudequote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:07 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
dan ben ik rudeleleldlateldude
Dar rrrrol je die kranten gewoon van bus naar busquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:52 schreef FiXeR999 het volgende:
Niks huillie, gebroken enkel waaraan ik ben geopereerd en nog steeds geopereerd aan moet worden voor de 2e keer.![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:06 schreef Renesite het volgende:
Je mailt supermarkten voor werk?
Ga er langs! Vraag naar de personeelschef ofzo. Mailtjes doen ze toch altijd afwijzenJe kan heus met een pijnlijke enkel achter een kassa zitten enzo. Beetje lui hoor.
Waarvan wil je eigenlijk zuipen aldaar? Van het geld wat je niet hebt?
Kom maar gewoon niet...quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:38 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik een appart potje, voor breezah's dan he. Want bier vind ik vies
![]()
Opgelost.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
Daarom.quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:45 schreef Gamer_V het volgende:
Als jij nou eens een heel goed betoog houdt waarom ik dit usericoon moet houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |