kan me niet voorstellen dat dat helpt bij het krijgen van een datequote:Op woensdag 24 januari 2007 09:46 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
je hebt geen geluk nodig, maar ballen
Vrouwen logica....quote:Op zondag 21 januari 2007 12:46 schreef CyclingGirl het volgende:
Omdat hij zegt dat hij het pas na de cursus wil ik bedoel als hij mij echt leuk vind dan zal hij dan toch wel eerder willen?
Dat beseft ze...daarom wil ze toch ook met die gozer uit....(neem aan dat ie ballen heeft)..quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:46 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
je hebt geen geluk nodig, maar ballen
ach je weet maar nooit;)quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:09 schreef CyclingGirl het volgende:
Zou ie dat lekker vinden een meid met ballen?
Als je halverwege dichtklapt en niet verder komt dan "Heb je zin?" kan dat alleen maar in je voordeel zijn.quote:Op zondag 21 januari 2007 12:54 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat valt er 'dicht te klappen' aan :"Heb je zin om een keer wat me te gaan drinken?".
je zou er verbaasd van staan als hij zegt dat hij er inderdaad van houdt hahaquote:Op woensdag 24 januari 2007 10:09 schreef CyclingGirl het volgende:
Zou ie dat lekker vinden een meid met ballen?
en doe d'r dan gelijk een hoofddoekje en een burka omheenquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:00 schreef MrVVD het volgende:
je kunt toch ook gewoon thuis op de bank blijven zitten en een gesprek met je ouders voeren en een goed boek lezen ipv te flikvlooien met jan en alleman. word je toch niks wijzer van en het gaat toch weer over.
dus gewoon GEEN jongen mee uit vragen
Nee nog geen mail terug maar hij zit niet veel achter de pc en voor zijn werk ziet hij ook geen pc dus het wordt afwachten.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:57 schreef melluk het volgende:
[..]
je zou er verbaasd van staan als hij zegt dat hij er inderdaad van houdt haha
ben nu wel nieuwsgierig naar het vervolg
in ieder geval mooi dat het 1e contact is gelegd.
al mail terug gehad?
Sorry hoor maar mijn culturele achtergrond laat niet toe dat ik een boerka draagquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:06 schreef MrVVD het volgende:
inderdaad ja een boerka goed idee zeg.
Ah. Het indekken is al gebeurt. Does nie zo onzeker.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:37 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ik zou trouwens ook verbaasd zijn als hij van een meid met ballen houdt.
Management voor dummies deel 3 is niet van toepassing op dit probleem.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:54 schreef Dvons het volgende:
Er zijn geen problemen, enkel oplossingen...
Beetje kortzichtig vind ik. t Kan gewoon zo zijn dat hij echt geen tijd heeft. Het wil natuurlijk niet zeggen dat als iemand niet meteen voor de volle 100% into you is, het niets meer kan worden.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:02 schreef AgLarrr het volgende:
Wat ik dan niet snap is dat je zijn emailadres vraagt. Alsof die gast niet doorheeft wat je er mee van plan bent...
En niet om je depressief te lullen, maar ik maak altijd graag even een midagje/avondje vrij om iemand te leren kennen die mij leuk lijkt, cursus of geen cursus. Daar komt bij: hij weet dat hij een mailtje kan verwachten en checkt zijn mail niet of antwoord niet..
He's just not that in to you?
waarom niet? wat is er mis met iemand uitvragen? jij vind hem leuk, en vraagt hem uit. hij kan/wil/mag niet; even goeie vrienden.quote:Op zondag 21 januari 2007 12:40 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik wil een jongen mee uit vragen, alleen het probleem is als ik iemand echt leuk vind klap ik dicht.
Daarbij komt nog dat hij bij dezelfde sportschool traint als ik en ik wil niet dat als hij dan nee zegt bekend staan als het meisje dat hem mee uit heb gevraagd.
dat weet je snel genoeg wanneer je hem mee uitvraagt, toch?quote:Ik weet ook niet eens of hij wel een vriendin heeft.
nee, hij staat maar wat te liegen joh..quote:Nu hebben we deze week wel gepraat over uitgaan, hij vertelde dat hij bezig is met een weekendcursus en dat hij dan in het weekend vroeg op moet staan dus momenteel niet kan stappen maar als hij zijn diploma heeft dat hij dan wel een keer met mij uit wil, denken jullie dat hij echt met me uit wil of niet?
last word of advice: je kunt niet continu op veilig blijven spelen en verwachten dat je daar resultaten mee behaalt. je moet soms door het water om aan de overkant te komen, zo simpel is het.quote:Hoe kan ik hem laten blijken dat ik m leuk vind zonder voor lul te staan?
Tis maar net waar je prioriteit stelt. Als ik die cursus graag wil halen en het is echt van belang voor mij, zal het meisje toch ook ff moeten wachten. Er zijn ook mensen die niet laat naar bed gaan als ze vroeg op moeten.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:02 schreef AgLarrr het volgende:
Wat ik dan niet snap is dat je zijn emailadres vraagt. Alsof die gast niet doorheeft wat je er mee van plan bent...
En niet om je depressief te lullen, maar ik maak altijd graag even een midagje/avondje vrij om iemand te leren kennen die mij leuk lijkt, cursus of geen cursus. Daar komt bij: hij weet dat hij een mailtje kan verwachten en checkt zijn mail niet of antwoord niet..
He's just not that in to you?
Die had ik verwacht. Maar zie een oplossing niet als een oplossing maar als de manier van handelen, dan is er ook geen probleem. Tja, militairenwijsheid (nee, geen management voor dummies)...quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:01 schreef CyclingGirl het volgende:
Om een oplossing te hebben zal er toch ook een probleem moeten zijn?
ok mensen topic kan op slot. de oplossing is gevonden en zoals verwacht toevallig door mijquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:29 schreef CyclingGirl het volgende:
Hahahaha ja daar zit ook wat in :S
Nee dit topic staat nog open, want ik heb nog geen date en ik weet niet of hij homo is.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:34 schreef MrVVD het volgende:
[..]
ok mensen topic kan op slot. de oplossing is gevonden en zoals verwacht toevallig door mij![]()
Militairenwijsheid.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:10 schreef Dvons het volgende:
[..]
Die had ik verwacht. Maar zie een oplossing niet als een oplossing maar als de manier van handelen, dan is er ook geen probleem. Tja, militairenwijsheid (nee, geen management voor dummies)...
quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:44 schreef arneaux het volgende:
[..]
Militairenwijsheid.. Moeten we het nog over het achteruitloopgedrag in Srebrenica hebben? Of nemen jullie genoegen met een lintje?
Jij moet écht andere hobbies gaan zoekenquote:Op donderdag 25 januari 2007 09:37 schreef CleeJee het volgende:
...het is donderdag... de grote dag, zij gaat hem vanavond weer zien in de sportschool... zal zij het aandurven om te vragen waarom hij nog niet gereageerd heeft op haar mail?
*tromgeroffel*
Ten eerste is daar al een ander topic over. Ten tweede denk ik niet dat jij in de positie verkeert om daar quasi-grappige opmerkingen over te maken. Ga geen dingen roepen waar je geen verstand van hebt.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:44 schreef arneaux het volgende:
[..]
Militairenwijsheid.. Moeten we het nog over het achteruitloopgedrag in Srebrenica hebben? Of nemen jullie genoegen met een lintje?
omdat jij het moeilijk maakt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:17 schreef CyclingGirl het volgende:
aandurven doe ik wel ik vond een profiel van m op hyves waarin stond dat hij een relatie heeft laatste update april 2005 dus die kans zit er dus ook nog in, zucht waarom is het allemaal zo moeilijk? Ik ga m dat iig eerst vragen.
CyclingGirl is een vrouw...die houden ervan dingen moeilijker te maken dan ze zijn...quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:30 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
omdat jij het moeilijk maakt.
Zeg " hoi! uiteten/bioscoop/stappen/bowlen/zwemmen/whatever of direct to the point relatie beginnen?"quote:Op zondag 21 januari 2007 12:40 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik wil een jongen mee uit vragen, alleen het probleem is als ik iemand echt leuk vind klap ik dicht.
Daarbij komt nog dat hij bij dezelfde sportschool traint als ik en ik wil niet dat als hij dan nee zegt bekend staan als het meisje dat hem mee uit heb gevraagd. Ik weet ook niet eens of hij wel een vriendin heeft.
Nu hebben we deze week wel gepraat over uitgaan, hij vertelde dat hij bezig is met een weekendcursus en dat hij dan in het weekend vroeg op moet staan dus momenteel niet kan stappen maar als hij zijn diploma heeft dat hij dan wel een keer met mij uit wil, denken jullie dat hij echt met me uit wil of niet?
Hoe kan ik hem laten blijken dat ik m leuk vind zonder voor lul te staan?
Weet je wat ook werkt? Het topic doorlezenquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:25 schreef Spacemonkeh het volgende:
[..]
Zeg " hoi! uiteten/bioscoop/stappen/bowlen/zwemmen/whatever of direct to the point relatie beginnen?"
Werkt gegarandeerd...![]()
Waarom zou ik 80 onbenullige reacties lezen terwijl ik alleen de eerste post nodig heb?quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:41 schreef Bolter het volgende:
[..]
Weet je wat ook werkt? Het topic doorlezen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |