quote:Op zondag 21 januari 2007 12:55 schreef Beach het volgende:
inderdaad er kan gewoon niks ergs gebeuren!
hij gaat heus niet de volgende keer op de sportschool als jij binnenkomt roepen: "Zij vroeg me uit en ik heb nee gezegd whehehe! "
*slurp*quote:
quote:Op maandag 22 januari 2007 15:56 schreef mrdjey het volgende:
mischien moet je tegen hem aanrijden in de trein
Hij houdt niet van fietsenquote:Op maandag 22 januari 2007 16:17 schreef CleeJee het volgende:
Vraag gewoon of hij eens een stukkie met je wil wielrennen, en dan vervolgens eindigen in een zwembad om af te koelen ofzo, kan hij je gelijk in bikini bewonderen!
Zucht....soms is het leven zo simpel!
In dat geval moet je tegen m aan rijden in met de treinquote:Op maandag 22 januari 2007 16:31 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]hier moest ik wel om lachen, toevallig gaat hij ook met de trein maar helaas de tegenovergestelde richting
je vraagt gewoon hoelang hij nog blijft fitnessen/werken en vervolgens zeg je "zullen we daarna even iets gaan drinken". hoe moeilijk kan het zijn?quote:Op maandag 22 januari 2007 16:33 schreef CyclingGirl het volgende:
he verdorie ik wordt al zenuwachtig als ik eraan denk om m vanavond mee uit te vragen voor een drankje
quote:Op maandag 22 januari 2007 15:56 schreef mrdjey het volgende:
mischien moet je tegen hem aanrijden in de trein
Berijd hem anders in de trein?quote:Op maandag 22 januari 2007 16:38 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik rij liever niet tegen m aan met de trein.
quote:Op maandag 22 januari 2007 17:11 schreef dolledingo het volgende:
Ik zal het makkelijk voor je maken!
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:33 schreef CyclingGirl het volgende:
Ok hier komt het. Gisteren heb ik flink gedaan en toen kwam hij een beetje praten enzo toen heb ik zijn emailadres gevraagd, dus dit chicken gaat eens een mooi mailtje in elkaar breien.Weet je dank denk je ook van, wat ben ik ook een trut he, kijk nou eens hoe makkelijk het gaat
![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:09 schreef radeloosje het volgende:
Vandaag hebben we weer een praat sessieZe is wel 4 jaar ouder
Maakt toch niks he?
Ok, mmmm, dan ga ik het maar vragenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:14 schreef soylent het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mijn vriendin is ook 5 jaar ouder, vinden ze stiekem best spannend, dan denken ze dat ze nog jong zijn![]()
Gewoon actie ondernemen dus! Als ze je boeiend vindt, dan mag je best een beetje stotteren en slechte zinnen gebruiken, dat vinden ze dan schattig; als ze je niks vindt dan gaat een goed verhaal je niet helpen. Dus denk daar geen uren over na, gewoon wat doen, hup hup!
tips? gewoon doen natuurlijk. wat is het ergste dat kan gebeuren? dat ze nee zegt? als je niks vraagt wordt het ook nooit iets. het leven is te kort om je te laten leiden door angsten, je moet gewoon gaan voor wat je wil. bovendien moet je toch wel een idee hebben of ze je ook leuk vind?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:09 schreef radeloosje het volgende:
Mensen ik zit ook met dat probleem![]()
Ik zit in een praatgroep waar we over problemen praten.
En ik vind een meid echt te lief en leuk voor woorden![]()
![]()
Vandaag hebben we weer een praat sessieZe is wel 4 jaar ouder
Maakt toch niks he?
Wil haar ook vragen of ze een keer wat gaat drinken in de stad, maar ben ook een chicken wat dat betreft.
Stel het steeds uitIemand nog tips
![]()
en voor jou geldt hetzelfde!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:34 schreef CyclingGirl het volgende:
Jah stapje voor stapje hoor
Nou ze zeggen dat ik lief benquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:52 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
en voor jou geldt hetzelfde!
ik snap niet waar die onzekerheid vandaan komt. tenzij je een ontzettende bitch bent kan ik me niet voorstellen dat je zo vaak wordt afgewezen. je ziet er namelijk niet verkeerd uit![]()
Gewoon afwachten dus. Hij heeft echt wel door dat je hem leuk vind hoorquote:Op zondag 21 januari 2007 12:48 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Hij zei wel dat over dat stappen dat hij mij er wel aan houdt
Och, ook weleens tof dat een meisje achter jou aankomt ipv andersom.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
Gewoon afwachten dus. Hij heeft echt wel door dat je hem leuk vind hoor
Ps: als hij jou echt leuk vond had ie denk ik allang tijd gemaakt maar ok, voordeel, twijfel enzo..
je hebt geen geluk nodig, maar ballenquote:Op woensdag 24 januari 2007 09:23 schreef CyclingGirl het volgende:
eh er is nog niks gelukt ik ga donderdag weerwish me luck
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |