nou hij kan nee zeggen en ik zie m om de dag op de sportschool en dan weet ik mij geen houding te gevenquote:Op zondag 21 januari 2007 12:46 schreef Beach het volgende:
Stap over je angst heen en vraag het!
Heb ik gister ook gedaan en het antwoord was ja![]()
Wat kan er nou gebeuren? Hij bijt heus niet![]()
Hij zei wel dat over dat stappen dat hij mij er wel aan houdtquote:Op zondag 21 januari 2007 12:47 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik denk dat hij niet wil en die cursus als smoes gebruikt.
Sorry.
Ik denk hetzelfde, als hij echt had gewild had hij wel tijd vrijgemaakt doordeweeks of desnoods een nachtje slaap overgeslagen. Zo'n antwoord neigt naar aan het lijntje houden, dus als ik jou was zou ik lekker verder kijken, wellicht kun je er nog eens op terug komen als hij geslaagd is voor zijn examen (gelijk goeie reden voor een hapje of drankjequote:Op zondag 21 januari 2007 12:46 schreef CyclingGirl het volgende:
Omdat hij zegt dat hij het pas na de cursus wil ik bedoel als hij mij echt leuk vind dan zal hij dan toch wel eerder willen?
Vraag het hem gewoon, schijt aan hebben. Als mij iemand mee uit zou vragen, en ik zei nee dan ging je dat echt niet je hele leven achtervolgen hoor.quote:Op zondag 21 januari 2007 12:48 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Hij zei wel dat over dat stappen dat hij mij er wel aan houdt
hey als jij niks vraagt, blijf je je maar opvretenquote:Op zondag 21 januari 2007 12:48 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
nou hij kan nee zeggen en ik zie m om de dag op de sportschool en dan weet ik mij geen houding te geven
Hmz daar zit wat in natuurlijk maar het probleem is dat ik dus gigantisch dichtklap wat kan ik daar dan aan doen?quote:Op zondag 21 januari 2007 12:50 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Vraag het hem gewoon, schijt aan hebben. Als mij iemand mee uit zou vragen, en ik zei nee dan ging je dat echt niet je hele leven achtervolgen hoor.
Beetje een trieste kerel als hij dat dan wel doet, dan kun je achteraf blij zijn dat je niet met hem bent uitgeweest, toch?
Wat valt er 'dicht te klappen' aan :"Heb je zin om een keer wat me te gaan drinken?".quote:Op zondag 21 januari 2007 12:53 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Hmz daar zit wat in natuurlijk maar het probleem is dat ik dus gigantisch dichtklap wat kan ik daar dan aan doen?
quote:Op zondag 21 januari 2007 12:55 schreef Beach het volgende:
hij gaat heus niet de volgende keer op de sportschool als jij binnenkomt roepen: "Zij vroeg me uit en ik heb nee gezegd whehehe! "
ach ja..quote:
fitness instructeurquote:Op zondag 21 januari 2007 12:59 schreef Beelzebub85 het volgende:
Welke cursus doet hij? Dan verzin ik wel wat leuks
Ja dat heb ik dus ook maar bij jou ging het dus wel gewoon goed ?quote:Op zondag 21 januari 2007 13:00 schreef Beach het volgende:
[..]
ach ja..
ik had de nacht ervoor dat ik het vroeg de wildste scenarios in mn hoofd zitten afspelen![]()
Hey Joost(?), over dat uitgaan.... omdat je bezig bent met die cursus fitness instructeur begrijp ik dat je de weekends geen of weinig tijd/zin hebt om te stappen enzo... Maar we kunnen een begin maken door 2 dingen te combineren!quote:
Je mag me ook Dr Phil noemenquote:Op zondag 21 januari 2007 13:12 schreef CyclingGirl het volgende:
hmz thanks dat is een goeie als ie er maandag is ga ik t gelijk vragen
Weet je wat, we bouwen een val in voor 'm. Vraag 'm gewoon wanneer of dat die cursus afgelopen is, wanneer ie examen moet doen. Dat onthoud je, en je laat het verder rusten. Gewoon niet meer daarover beginnen. Als die examen datum geweest is vraag je hoe het ging. Dan een beetje vissen over wat ie nu die cursus afgelopen is met z'n vrije tijd gaat doen. Als ie dan niet uit zichzelf op het idee komt dat jullie nog eens samen uit zouden, fijn laten waaien. Het balletje ligt bij hem enzoquote:
Dit is wel een behoorlijk ingestudeerd verhaal.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:11 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Hey Joost(?), over dat uitgaan.... omdat je bezig bent met die cursus fitness instructeur begrijp ik dat je de weekends geen of weinig tijd/zin hebt om te stappen enzo... Maar we kunnen een begin maken door 2 dingen te combineren!
We sporten een uurtje ( of 2) en gaan dan samen iets drinken in de sportkantine? Dan is het begin er al!.
Hmmm het kwam anders spontaan uit mijn vingers....quote:Op zondag 21 januari 2007 13:13 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dit is wel een behoorlijk ingestudeerd verhaal.
quote:Op zondag 21 januari 2007 13:14 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Hmmm het kwam anders spontaan uit mijn vingers....
dat is zo maar de cursus is begin maart ten einde dat is nog zo langquote:Op zondag 21 januari 2007 13:13 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Weet je wat, we bouwen een val in voor 'm. Vraag 'm gewoon wanneer of dat die cursus afgelopen is, wanneer ie examen moet doen. Dat onthoud je, en je laat het verder rusten. Gewoon niet meer daarover beginnen. Als die examen datum geweest is vraag je hoe het ging. Dan een beetje vissen over wat ie nu die cursus afgelopen is met z'n vrije tijd gaat doen. Als ie dan niet uit zichzelf op het idee komt dat jullie nog eens samen uit zouden, fijn laten waaien. Het balletje ligt bij hem enzo
eerst zeg je dat je hem niet durft te vragen omdat je bang bent dat hij nee zou kunnen zeggen en dat je niet eens weet alsof hij een vriendin heeft en daarna zeg je dat hij met je uit wilt na zijn studie en heb je ineens met hem gepraat over uitgaan........quote:Op zondag 21 januari 2007 12:40 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik wil een jongen mee uit vragen, alleen het probleem is als ik iemand echt leuk vind klap ik dicht.
Daarbij komt nog dat hij bij dezelfde sportschool traint als ik en ik wil niet dat als hij dan nee zegt bekend staan als het meisje dat hem mee uit heb gevraagd. Ik weet ook niet eens of hij wel een vriendin heeft.
Nu hebben we deze week wel gepraat over uitgaan, hij vertelde dat hij bezig is met een weekendcursus en dat hij dan in het weekend vroeg op moet staan dus momenteel niet kan stappen maar als hij zijn diploma heeft dat hij dan wel een keer met mij uit wil, denken jullie dat hij echt met me uit wil of niet?
Hoe kan ik hem laten blijken dat ik m leuk vind zonder voor lul te staan?
Dat heb ik nu eenmaalquote:Op zondag 21 januari 2007 13:17 schreef Beelzebub85 het volgende:
Maarre TS, ik heb eens geneust in je fotoboek.... je ziet er toch niet verkeerd uit ofzo? Als je hondslelijk was kon ik die onzekerheid nog wel begrijpen...maar het is volgens mij nergens voor nodig.
Ik zou zeggen, kiep een fles drank achterover van tevoren.... maar god weet wat er dan uitkomtquote:Op zondag 21 januari 2007 13:20 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Dat heb ik nu eenmaalzoals ik al zei ik vind hem echt heel erg leuk en dan klap ik dicht terwijl ik normaal altijd het hoogste woord heb.
Dronken vrouwen zijn engeltjes in bed, toch? Dus over die alchoholasem zou ik me niet druk maken als ik jou was.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:29 schreef CyclingGirl het volgende:
Misschien ben ik ook wel wat ongeduldig maar ik vind m zo leuk
Hahaha ja drinken voor het sporten en dan met een alcohol walm zeggen dat ik m leuk vind, zal ik ook een goede impressie maken
Ach, engeltje, duiveltje.... alleen een Christen merkt het verschil.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:42 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik ben echt geen engel als ik dronken ben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |