abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45555434
Ik wil een jongen mee uit vragen, alleen het probleem is als ik iemand echt leuk vind klap ik dicht.
Daarbij komt nog dat hij bij dezelfde sportschool traint als ik en ik wil niet dat als hij dan nee zegt bekend staan als het meisje dat hem mee uit heb gevraagd. Ik weet ook niet eens of hij wel een vriendin heeft.

Nu hebben we deze week wel gepraat over uitgaan, hij vertelde dat hij bezig is met een weekendcursus en dat hij dan in het weekend vroeg op moet staan dus momenteel niet kan stappen maar als hij zijn diploma heeft dat hij dan wel een keer met mij uit wil, denken jullie dat hij echt met me uit wil of niet?

Hoe kan ik hem laten blijken dat ik m leuk vind zonder voor lul te staan?
Haters gonna hate.
  zondag 21 januari 2007 @ 12:45:35 #2
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_45555584
De tering, als hij zegt dat hij met je uit wil dan wil hij toch gewoon met je uit? Mannen zijn niet zoals vrouwen hoor, mannen zijn vaak WEL duidelijk met wat ze willen.
It's about being boss, not being the boss...
pi_45555620
Stap over je angst heen en vraag het!
Heb ik gister ook gedaan en het antwoord was ja
Wat kan er nou gebeuren? Hij bijt heus niet
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_45555622
Omdat hij zegt dat hij het pas na de cursus wil ik bedoel als hij mij echt leuk vind dan zal hij dan toch wel eerder willen?
Haters gonna hate.
pi_45555647
Ik denk dat hij niet wil en die cursus als smoes gebruikt.

Sorry.
pi_45555664
quote:
Op zondag 21 januari 2007 12:46 schreef Beach het volgende:
Stap over je angst heen en vraag het!
Heb ik gister ook gedaan en het antwoord was ja
Wat kan er nou gebeuren? Hij bijt heus niet
nou hij kan nee zeggen en ik zie m om de dag op de sportschool en dan weet ik mij geen houding te geven
Haters gonna hate.
pi_45555681
quote:
Op zondag 21 januari 2007 12:47 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik denk dat hij niet wil en die cursus als smoes gebruikt.

Sorry.
Hij zei wel dat over dat stappen dat hij mij er wel aan houdt
Haters gonna hate.
  zondag 21 januari 2007 @ 12:50:16 #8
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_45555724
quote:
Op zondag 21 januari 2007 12:46 schreef CyclingGirl het volgende:
Omdat hij zegt dat hij het pas na de cursus wil ik bedoel als hij mij echt leuk vind dan zal hij dan toch wel eerder willen?
Ik denk hetzelfde, als hij echt had gewild had hij wel tijd vrijgemaakt doordeweeks of desnoods een nachtje slaap overgeslagen. Zo'n antwoord neigt naar aan het lijntje houden, dus als ik jou was zou ik lekker verder kijken, wellicht kun je er nog eens op terug komen als hij geslaagd is voor zijn examen (gelijk goeie reden voor een hapje of drankje ).
power to the people
pi_45555737
quote:
Op zondag 21 januari 2007 12:48 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

Hij zei wel dat over dat stappen dat hij mij er wel aan houdt
Vraag het hem gewoon, schijt aan hebben. Als mij iemand mee uit zou vragen, en ik zei nee dan ging je dat echt niet je hele leven achtervolgen hoor.
Beetje een trieste kerel als hij dat dan wel doet, dan kun je achteraf blij zijn dat je niet met hem bent uitgeweest, toch?
pi_45555744
quote:
Op zondag 21 januari 2007 12:48 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

nou hij kan nee zeggen en ik zie m om de dag op de sportschool en dan weet ik mij geen houding te geven
hey als jij niks vraagt, blijf je je maar opvreten
je kan het beter vragen dan heb je duidelijkheid
pi_45555811
Hij zegt toch dat ie met je uit wil als ie die weekendcursus klaar heeft? Nou, dan zeg jij tegen hem: daar houd ik je aan, wanneer is die cursus afgelopen? Hij geeft dan antwoord, en de week daarop is het feest

Makkelijk zat

Trouwens, als ie aangeeft dat ie met je uit wil, zal ie ook wel geen vriendin hebben. Of het is wel een héle saaie doos, en hij is toe aan iets beters
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_45555815
quote:
Op zondag 21 januari 2007 12:50 schreef Beelzebub85 het volgende:

[..]

Vraag het hem gewoon, schijt aan hebben. Als mij iemand mee uit zou vragen, en ik zei nee dan ging je dat echt niet je hele leven achtervolgen hoor.
Beetje een trieste kerel als hij dat dan wel doet, dan kun je achteraf blij zijn dat je niet met hem bent uitgeweest, toch?
Hmz daar zit wat in natuurlijk maar het probleem is dat ik dus gigantisch dichtklap wat kan ik daar dan aan doen?
Haters gonna hate.
  zondag 21 januari 2007 @ 12:54:54 #13
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_45555864
quote:
Op zondag 21 januari 2007 12:53 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

Hmz daar zit wat in natuurlijk maar het probleem is dat ik dus gigantisch dichtklap wat kan ik daar dan aan doen?
Wat valt er 'dicht te klappen' aan :"Heb je zin om een keer wat me te gaan drinken?".
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_45555902
inderdaad er kan gewoon niks ergs gebeuren!
hij gaat heus niet de volgende keer op de sportschool als jij binnenkomt roepen: "Zij vroeg me uit en ik heb nee gezegd whehehe! "
pi_45555958
quote:
Op zondag 21 januari 2007 12:55 schreef Beach het volgende:
hij gaat heus niet de volgende keer op de sportschool als jij binnenkomt roepen: "Zij vroeg me uit en ik heb nee gezegd whehehe! "
pi_45555992
Dat weet je nooit natuurlijk
Haters gonna hate.
pi_45556035
Welke cursus doet hij? Dan verzin ik wel wat leuks
pi_45556050
quote:
Op zondag 21 januari 2007 12:58 schreef CyclingGirl het volgende:
Dat weet je nooit natuurlijk
ach ja..
ik had de nacht ervoor dat ik het vroeg de wildste scenarios in mn hoofd zitten afspelen
pi_45556310
quote:
Op zondag 21 januari 2007 12:59 schreef Beelzebub85 het volgende:
Welke cursus doet hij? Dan verzin ik wel wat leuks
fitness instructeur
Haters gonna hate.
pi_45556325
quote:
Op zondag 21 januari 2007 13:00 schreef Beach het volgende:

[..]

ach ja..
ik had de nacht ervoor dat ik het vroeg de wildste scenarios in mn hoofd zitten afspelen
Ja dat heb ik dus ook maar bij jou ging het dus wel gewoon goed ?
Haters gonna hate.
  zondag 21 januari 2007 @ 13:09:44 #21
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_45556358
Doe t nou maar gewoon.
pi_45556409
quote:
Op zondag 21 januari 2007 13:08 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

fitness instructeur
Hey Joost(?), over dat uitgaan.... omdat je bezig bent met die cursus fitness instructeur begrijp ik dat je de weekends geen of weinig tijd/zin hebt om te stappen enzo... Maar we kunnen een begin maken door 2 dingen te combineren!
We sporten een uurtje ( of 2) en gaan dan samen iets drinken in de sportkantine? Dan is het begin er al!.
pi_45556460
hmz thanks dat is een goeie als ie er maandag is ga ik t gelijk vragen
Haters gonna hate.
pi_45556464
Ook een leuke voor de sportschool. Koop een flesje deodorant van het merk Sanex for Men, pak een dikke zwarte stift en maak er Sanex van. Geef hem die als cadeau.....

Ja.... flauw
pi_45556475
quote:
Op zondag 21 januari 2007 13:12 schreef CyclingGirl het volgende:
hmz thanks dat is een goeie als ie er maandag is ga ik t gelijk vragen
Je mag me ook Dr Phil noemen
pi_45556476
quote:
Op zondag 21 januari 2007 13:08 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

fitness instructeur
Weet je wat, we bouwen een val in voor 'm. Vraag 'm gewoon wanneer of dat die cursus afgelopen is, wanneer ie examen moet doen. Dat onthoud je, en je laat het verder rusten. Gewoon niet meer daarover beginnen. Als die examen datum geweest is vraag je hoe het ging. Dan een beetje vissen over wat ie nu die cursus afgelopen is met z'n vrije tijd gaat doen. Als ie dan niet uit zichzelf op het idee komt dat jullie nog eens samen uit zouden, fijn laten waaien. Het balletje ligt bij hem enzo
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  zondag 21 januari 2007 @ 13:13:53 #27
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_45556496
quote:
Op zondag 21 januari 2007 13:11 schreef Beelzebub85 het volgende:

[..]

Hey Joost(?), over dat uitgaan.... omdat je bezig bent met die cursus fitness instructeur begrijp ik dat je de weekends geen of weinig tijd/zin hebt om te stappen enzo... Maar we kunnen een begin maken door 2 dingen te combineren!
We sporten een uurtje ( of 2) en gaan dan samen iets drinken in de sportkantine? Dan is het begin er al!.
Dit is wel een behoorlijk ingestudeerd verhaal.
pi_45556517
quote:
Op zondag 21 januari 2007 13:13 schreef arneaux het volgende:

[..]

Dit is wel een behoorlijk ingestudeerd verhaal.
Hmmm het kwam anders spontaan uit mijn vingers....
  zondag 21 januari 2007 @ 13:14:54 #29
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_45556524
quote:
Op zondag 21 januari 2007 13:14 schreef Beelzebub85 het volgende:

[..]

Hmmm het kwam anders spontaan uit mijn vingers....
. Om te zeggen bedoel ik dan ook.
pi_45556548
quote:
Op zondag 21 januari 2007 13:14 schreef arneaux het volgende:

[..]

. Om te zeggen bedoel ik dan ook.
Je kan het wel anders brengen natuurlijk....
pi_45556561
ik geef er wel een eigen swing aan eerst moed verzamelen
Haters gonna hate.
pi_45556563
Ik versier ook geen kerels he.... onthoud dat ook
pi_45556597
Maarre TS, ik heb eens geneust in je fotoboek.... je ziet er toch niet verkeerd uit ofzo? Als je hondslelijk was kon ik die onzekerheid nog wel begrijpen...maar het is volgens mij nergens voor nodig.
pi_45556678
quote:
Op zondag 21 januari 2007 13:13 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Weet je wat, we bouwen een val in voor 'm. Vraag 'm gewoon wanneer of dat die cursus afgelopen is, wanneer ie examen moet doen. Dat onthoud je, en je laat het verder rusten. Gewoon niet meer daarover beginnen. Als die examen datum geweest is vraag je hoe het ging. Dan een beetje vissen over wat ie nu die cursus afgelopen is met z'n vrije tijd gaat doen. Als ie dan niet uit zichzelf op het idee komt dat jullie nog eens samen uit zouden, fijn laten waaien. Het balletje ligt bij hem enzo
dat is zo maar de cursus is begin maart ten einde dat is nog zo lang
Haters gonna hate.
  zondag 21 januari 2007 @ 13:20:25 #35
154399 Frederiqueske
Freekske RULES :D
pi_45556715
quote:
Op zondag 21 januari 2007 12:40 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik wil een jongen mee uit vragen, alleen het probleem is als ik iemand echt leuk vind klap ik dicht.
Daarbij komt nog dat hij bij dezelfde sportschool traint als ik en ik wil niet dat als hij dan nee zegt bekend staan als het meisje dat hem mee uit heb gevraagd. Ik weet ook niet eens of hij wel een vriendin heeft.

Nu hebben we deze week wel gepraat over uitgaan, hij vertelde dat hij bezig is met een weekendcursus en dat hij dan in het weekend vroeg op moet staan dus momenteel niet kan stappen maar als hij zijn diploma heeft dat hij dan wel een keer met mij uit wil, denken jullie dat hij echt met me uit wil of niet?

Hoe kan ik hem laten blijken dat ik m leuk vind zonder voor lul te staan?
eerst zeg je dat je hem niet durft te vragen omdat je bang bent dat hij nee zou kunnen zeggen en dat je niet eens weet alsof hij een vriendin heeft en daarna zeg je dat hij met je uit wilt na zijn studie en heb je ineens met hem gepraat over uitgaan........
Crikey! / I LOVE Koala's and Wombats :))
No money?? then no honey :P
pi_45556722
quote:
Op zondag 21 januari 2007 13:17 schreef Beelzebub85 het volgende:
Maarre TS, ik heb eens geneust in je fotoboek.... je ziet er toch niet verkeerd uit ofzo? Als je hondslelijk was kon ik die onzekerheid nog wel begrijpen...maar het is volgens mij nergens voor nodig.
Dat heb ik nu eenmaal zoals ik al zei ik vind hem echt heel erg leuk en dan klap ik dicht terwijl ik normaal altijd het hoogste woord heb.
Haters gonna hate.
  zondag 21 januari 2007 @ 13:24:00 #37
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_45556834
Je komt er toch wel achter als jullie dan uitgaan? Of moet het per se NU?

Ja het is ff spannend maar dat moet je maar voor de goede zaak over hebben.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_45556876
quote:
Op zondag 21 januari 2007 13:20 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

Dat heb ik nu eenmaal zoals ik al zei ik vind hem echt heel erg leuk en dan klap ik dicht terwijl ik normaal altijd het hoogste woord heb.
Ik zou zeggen, kiep een fles drank achterover van tevoren.... maar god weet wat er dan uitkomt
pi_45557002
Misschien ben ik ook wel wat ongeduldig maar ik vind m zo leuk

Hahaha ja drinken voor het sporten en dan met een alcohol walm zeggen dat ik m leuk vind, zal ik ook een goede impressie maken
Haters gonna hate.
  zondag 21 januari 2007 @ 13:30:38 #40
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_45557031
quote:
Op zondag 21 januari 2007 13:29 schreef CyclingGirl het volgende:
Misschien ben ik ook wel wat ongeduldig maar ik vind m zo leuk

Hahaha ja drinken voor het sporten en dan met een alcohol walm zeggen dat ik m leuk vind, zal ik ook een goede impressie maken
Dronken vrouwen zijn engeltjes in bed, toch? Dus over die alchoholasem zou ik me niet druk maken als ik jou was.
  zondag 21 januari 2007 @ 13:40:44 #41
162543 MooieLuL
er is maar één lul zo mooi
pi_45557388
je loopt naar hem toe, vraagt of hij nog single is. zo ja, dan lijkt het je leuk om een keer wat af te spreken, zo nee dan is zijn vriendin erg lucky.

moeilijk hé.
ja echt...tjeck Feaubeaux! :')
pi_45557439
Ik ben echt geen engel als ik dronken ben
Haters gonna hate.
pi_45557546
quote:
Op zondag 21 januari 2007 13:42 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik ben echt geen engel als ik dronken ben
Ach, engeltje, duiveltje.... alleen een Christen merkt het verschil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')