Tijd om even goed mijn hart te luchten, want gister was toch wel de druppel.
Gisternacht ging ik, zoals gewoonlijk, weer eens uit. Na m'n fiets tegen een lantaarnpaal gezet te hebben met een lief, geel kettingslot dat iedereen heeft haast ik me snel naar m'n vaste kroeg.
Al in het begin kom ik snel een meisje tegen dat ik wel leuk vond en herkende van de vorige keer. We raakten aan de praat en snel kwamen we erachter dat we vrij veel dingen gemeen hadden (Tom Waits luisteraar
![]()
) en ze maakte lichtelijk wat lichamelijk contact met me (tegen me aan staan, in m'n zij aanraken). Maar hey, ik ben een gentleman, ik zoek er niets achter.
![]()
Ook vertelde ze vrijwel direct dat ze weer sinds kort vrijgezel was geworden. Op een gegeven moment ging ze even naar de WC en ondertussen bestelde ik alvast een biertje voor haar. In de tussentijd probeer ik even wat de tijd te doden door rustig wat mensen te observeren en wat slap te ouwehoeren tegen de mensen in m'n (zeer) directe omgeving.
Na zeker 10 minuten gewacht te hebben begin ik toch wel argwanend mezelf dingen af te vragen. Ik kijk even de kroeg rond en ah, kijk, daar staat ze met een andere jongen te dansen. Geen probleem natuurlijk, ze vermaakt zich gewoon goed en ik wacht totdat ze klaar is. Ik bestel nog een whiskey.
En goh, na nog eens 5 minuten gewacht te hebben zie ik haar toch even zoenen met die gast. Hoe kon het eigenlijk ook anders? Als je in het begin verteld dat je net vrijgezel bent en maakt wat ietwat lichamelijk contact?
![]()
Achteraf kwam ze zich ook 'verantwoorden' aan me. Zeggen dat ze geen slet is, dat ze eigenlijk niet zo is en weet ik het. Einde van het verhaal was simpelweg dat ik niet fysiek genoeg was, te weinig initiatief nam en gewoonweg geen lef had.
Dit alles gebeurde nadat ik vorige maand ben uitgemaakt voor aanrander/verkrachter omdat ik wat onzedelijke dingen had gedaan met een dame. En tsja, daar was haar vriendje natuurlijk niet zo blij mee.
Conclusie van dit gezwam van me: wees nooit maar dan ook nooit te lief voor vrouwen. Wees eerder de lompe kankerhond die geen flikker geeft om wat dan ook, want de lieve jongeman staat toch met lege handen op 't eind. Godverdomme.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2007 12:22:05 ]