Dat was toch allang bekend?quote:Op zondag 21 januari 2007 12:16 schreef Friek_ het volgende:
Conclusie van dit gezwam van me: wees nooit maar dan ook nooit te lief voor vrouwen. Wees eerder de lompe kankerhond die geen flikker geeft om wat dan ook, want de lieve jongeman staat toch met lege handen op 't eind. Godverdomme.![]()
depends. Als je alleen met dat meisje wou zoenen op die avond zonder er verder een mogelijke relatie ofzo in te zien dan heb je idd gelijk. Zo te lezen was dit meisje daar ook niet echt naar op zoek, ze wou gewoon met iemand zoenen, de slet uihangen waarschijnlijk. Als je echt iets in dit meisje ziet / zag dan is het juist goed dat je je zo gedraagd.quote:Conclusie van dit gezwam van me: wees nooit maar dan ook nooit te lief voor vrouwen. Wees eerder de lompe kankerhond die geen flikker geeft om wat dan ook, want de lieve jongeman staat toch met lege handen op 't eind. Godverdomme.
Ik stap kroeg binnen, ik zie meisje, ik praat met meisje, ik bestel bier voor meisje, meisje zoent met een ander, ik gefrustreerd.quote:
Hij staat waarschijnlijk nu nog steeds heel symbolisch op de bar.quote:Op zondag 21 januari 2007 12:26 schreef arneaux het volgende:
Wat is er met haar biertje gebeurd?
Terwijl de camera erop inzoomt met van die melodramatische muziek op de achtergrond en jij verdrietig turend naar het zoenende meisje.quote:Op zondag 21 januari 2007 12:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hij staat waarschijnlijk nu nog steeds heel symbolisch op de bar.
Menneke toch.quote:Op zondag 21 januari 2007 12:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hij staat waarschijnlijk nu nog steeds heel symbolisch op de bar.
ik heb geen geel kettingslot!quote:Op zondag 21 januari 2007 12:16 schreef Friek_ het volgende:
Gisternacht ging ik, zoals gewoonlijk, weer eens uit. Na m'n fiets tegen een lantaarnpaal gezet te hebben met een lief, geel kettingslot dat iedereen heeft haast ik me snel naar m'n vaste kroeg.
Vrouwen....quote:Op zondag 21 januari 2007 12:16 schreef Friek_ het volgende:
Verhaal
He ze hebben jouw tag ook al afgepakt.quote:
En toen kneep je d'r meteen in d'r tetten toch?quote:Op zondag 21 januari 2007 12:16 schreef Friek_ het volgende:
Einde van het verhaal was simpelweg dat ik niet fysiek genoeg was, te weinig initiatief nam en gewoonweg geen lef had.
quote:Op zondag 21 januari 2007 12:43 schreef juliusbackpacking het volgende:
En waarom heeft niemand het over het verwaarloosde biertje wat daar stond te wachten?!?!?!
Waarschijnlijk is het lauw geworden, schuim eraf en aan het eind van de avond door de gootsteen gegaan. En daar hoor je niemand over!!!!!!!!!
Sja. Dood.quote:Op zondag 21 januari 2007 12:26 schreef arneaux het volgende:
Wat is er met haar biertje gebeurd?
Bier verspillenquote:Op zondag 21 januari 2007 12:43 schreef juliusbackpacking het volgende:
En waarom heeft niemand het over het verwaarloosde biertje wat daar stond te wachten?!?!?!
Waarschijnlijk is het lauw geworden, schuim eraf en aan het eind van de avond door de gootsteen gegaan. En daar hoor je niemand over!!!!!!!!!
Nou, vind het minder voor je maar het bovenstaande klopt. Daar knappen ze tegenwoordig op af.quote:[b]Op zondag 21 januari 2007 12:16
Conclusie van dit gezwam van me: wees nooit maar dan ook nooit te lief voor vrouwen. Wees eerder de lompe kankerhond die geen flikker geeft om wat dan ook, want de lieve jongeman staat toch met lege handen op 't eind. Godverdomme.![]()
Ja dat is nog wel he meest vage.. beetje aso ook wel vind ik als ik eerlijk ben.. iemand drinken laten halen, en dan een ander op de bek pakken.. drink dan eerst het drinken op, en pak dan de ander op z'n bek..quote:Op zondag 21 januari 2007 13:32 schreef beestjuh het volgende:
Ik zou in ieder geval dat biertje van je nog hebben opgedronken... met alle liefde en plezier
Vertel wat nieuwsquote:Op zondag 21 januari 2007 13:35 schreef Shadowlyse het volgende:
Je moet ook geen drinken halen voor vrouwen dat verdienen ze (nog) niet. Vrouwen maken daar namelijk heel makkelijk gebruik van. Als ze geen geld hebben gaan ze toch uit want ja kerels halen toch wel wat te drinken voor ze.
Je zegt tegen haar: "goh als je toch wat drinken gaat halen lust ik wel een biertje"quote:
Ik koop nooit iets te drinken voor vrouwen, enkel als ik ze kenquote:Op zondag 21 januari 2007 13:35 schreef Shadowlyse het volgende:
Je moet ook geen drinken halen voor vrouwen dat verdienen ze (nog) niet. Vrouwen maken daar namelijk heel makkelijk gebruik van. Als ze geen geld hebben gaan ze toch uit want ja kerels halen toch wel wat te drinken voor ze.
quote:Op zondag 21 januari 2007 13:41 schreef Fetai het volgende:
[..]
Ik koop nooit iets te drinken voor vrouwen, enkel als ik ze ken![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 12:30 schreef Paltos het volgende:
[..]
Terwijl de camera erop inzoomt met van die melodramatische muziek op de achtergrond en jij verdrietig turend naar het zoenende meisje.![]()
krijg nou wat, waarom is dat?quote:Op zondag 21 januari 2007 12:39 schreef arneaux het volgende:
[..]
He ze hebben jouw tag ook al afgepakt.
Zo lijkt het wel..quote:Op zondag 21 januari 2007 16:57 schreef wolferl het volgende:
Is het vandaag nationale vrouwen bash dag?
Ja, en maar zeiken en zeuren dat mannen altijd zo'n eikels zijn, en dat ze met de verkeerde gozers uitgaat en een keer een lieve jongen wil ontmoetenquote:Op zondag 21 januari 2007 12:16 schreef Friek_ het volgende:
Je bedoelt de laffe jongeman?quote:Op zondag 21 januari 2007 12:16 schreef Friek_ het volgende:
Waar komen toch altijd die verwachtingen van mannen vandaanquote:Op zondag 21 januari 2007 12:16 schreef Friek_ het volgende:
Maar heb dus een keer een meisje dik zitten af zeiken, later die avond krijg ik een smsje van haar dat ze me nog wel vaker wil zien (mijn nr had ze van een vriend van me gekregen)quote:Op zondag 21 januari 2007 12:26 schreef Sjonnjoop het volgende:
Lomp doen scoort idd beter, scheld ze verrot en maak ze uit voor rotte vis en ze komen vanzelf terug om sorry te zeggen
Dus je had moeten zeggen dat je haar een gore slet vind en dat ze uit je buurt moet blijven, heb je de volgende keer meteen beet
Meneer is een veelpleger. Uh, veelprutser?quote:Op zondag 21 januari 2007 12:16 schreef Friek_ het volgende:
Tijd om even goed mijn hart te luchten, want gister was toch wel de druppel.![]()
Conclusie van dit gezwam van me: wees nooit maar dan ook nooit te lief voor vrouwen.
ah, een 'klaag over jezelf' topic, dat is ook wel eens leukquote:Op zondag 21 januari 2007 12:16 schreef Friek_ het volgende:
Conclusie van dit gezwam van me: wees nooit maar dan ook nooit te lief voor vrouwen.
Nou ja, het zou wel saai zijn als alle vrouwen lekker waren, dikke tieten hadden en sliktenquote:Op maandag 12 februari 2007 16:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ah, het maandelijkse vrouwen-zijn-kuthoeren-topic is er weer..
Het is ook positief bedoeld, weer lachend teren op iemand anders kwelling..quote:Op maandag 12 februari 2007 16:46 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Nou ja, het zou wel saai zijn als alle vrouwen lekker waren, dikke tieten hadden en slikten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |