Die ja, maar hoe heet hij?quote:Op zondag 21 januari 2007 17:20 schreef Nembrionic het volgende:
Die knakker die die mol inspreekt?
quote:Een erg onrealistische science fiction, wat natuurlijk ook de bedoeling was. In Nederland worden agressievelingen op eigen verzoek in een arena tegenover elkaar gezet om tegen elkaar te gaan vechten. Dit wordt allemaal op de tv uitgezonden. Eigenlijk hetzelfde idee als "Runningman" maar dan veel beter uitgewerkt, zodat het onrealistische helemaal wegvalt en zich als een drama ontpopt. Het is ook geinig om te zien hoe een lompe gozer iedereen in elkaar beukt. Dit is het bewijs dat je een goede film kunt maken met een klein budget.
quote:Somewhere in the near future, exists 'the Arena'. Here men with an 'aggression-gene' with which they want to live no longer, are being admitted to fulfil their wish to die. Through fights to the death, televised by the commercial sports channel, lives are being ended before one's time., one of the gladiators, wins his first fight, finds a friend in a colleague and falls in love with one of the prostitutes. He becomes a national hero and loses his will to die. But, once admitted to the 'The Arena', there is no return...
quote:Op zondag 21 januari 2007 18:11 schreef Neleos het volgende:
Temmink
als ik die die scheidsrechter zie, moet ik aan jack wouterse denkenquote:Op zondag 21 januari 2007 18:12 schreef Neleos het volgende:
Geweldige film vond ik dat.
En ik haal Temmink en Jack Wouterse altijd door elkaar. Dat ik de acteur Temmink noem enzo.![]()
Was er niet ook een keeper vroeger die Temmink heette. Bij RKC? Die wou ik als vervolgvraag doen, maar ik kon hem niet zo snel vinden, daarom Van der Gouw.quote:Op zondag 21 januari 2007 18:14 schreef Homdeck het volgende:
[..]
als ik die die scheidsrechter zie, moet ik aan jack wouterse denken![]()
zegt me niksquote:Op zondag 21 januari 2007 18:24 schreef Neleos het volgende:
[..]
Was er niet ook een keeper vroeger die Temmink heette. Bij RKC? Die wou ik als vervolgvraag doen, maar ik kon hem niet zo snel vinden, daarom Van der Gouw.
ja maar morris is niet zijn kind en ook niet dood geloof ikquote:Op zondag 21 januari 2007 18:35 schreef Neleos het volgende:
Morris is dood heOf gaat dit niet over GTST?
Oh, ik dacht dat daar een topic over geopend was ergens op Fok.quote:Op zondag 21 januari 2007 18:37 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ja maar morris is niet zijn kind en ook niet dood geloof ik![]()
ik moest lachenquote:Op zondag 21 januari 2007 18:39 schreef Neleos het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat daar een topic over geopend was ergens op Fok.
Linda, Roos, Jessica, Arnie en Meneer Harmsen?![]()
zegt me ook niet zoveelquote:Op zondag 21 januari 2007 18:40 schreef Neleos het volgende:
[..]
Die keeper die ik bedoelde heette Herman Teeuwen, geen Temmink.![]()
Temmink is een scheids.quote:Op zondag 21 januari 2007 18:40 schreef Neleos het volgende:
[..]
Die keeper die ik bedoelde heette Herman Teeuwen, geen Temmink.![]()
Arnie: zoonquote:Op zondag 21 januari 2007 19:05 schreef Attitude het volgende:
Arnie, Karin, Barbara, Sylvia, Laura
quote:Op zondag 21 januari 2007 18:42 schreef Nembrionic het volgende:
Hmm ik heb GTST jaren lang gekeken
Ik probeer het te verdringen eigenlijkquote:
heb je het verplicht moeten ondergaan?quote:Op zondag 21 januari 2007 19:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik probeer het te verdringen eigenlijk
Ik keek vrijwilligquote:Op zondag 21 januari 2007 19:12 schreef Supersheep het volgende:
[..]
heb je het verplicht moeten ondergaan?
Mijn vriendin zit onder mijn plakquote:Op zondag 21 januari 2007 19:12 schreef Attitude het volgende:
Zat je onder de plak bij je vriendin?
Lottequote:Op zondag 21 januari 2007 18:33 schreef Homdeck het volgende:
Robert Alberts heeft 5 kinderen. Mag ik hun namen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |