OMG.... dit was niet eens grappig bedoelt, mijn hersens maakten van 'Titanic' om de een of andere reden 'Love Boat'quote:Op zondag 21 januari 2007 00:23 schreef Berkery het volgende:
Captain Stubing
Relax mên ik flik dat zo. Nu even niet.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:31 schreef Attitude het volgende:
Lukt het met punten bijwerken RoofingBurner?? Straks worden hier punten gegeven.
Gecheckt en kloptquote:Op zondag 21 januari 2007 02:04 schreef beware_reageerd het volgende:
Edward John Smith
En zijn lichaam is nooit geidentificeerd.
Als hij er al bij zou zitten.
Laatste berichten hebben hem op de brug gezien.
Dat heb je opgezocht!quote:Op zondag 21 januari 2007 02:04 schreef beware_reageerd het volgende:
Edward John Smith
En zijn lichaam is nooit geidentificeerd.
Als hij er al bij zou zitten.
Laatste berichten hebben hem op de brug gezien.
Lijkt er wel best veel op, dus kan goed opgezocht zijn...quote:Hij werd het laatst gezien op de brug, waar hij het laatste bevel tot het verlaten van het schip gaf. Hij heeft geen enkele poging gedaan om zichzelf te redden en is met zijn schip ten onder gegaan. Zijn lichaam, als het ooit al is teruggevonden, is nooit geïdentificeerd.
Attitude - 7 punten (fanatieeeek)quote:Op zondag 21 januari 2007 12:33 schreef RoofingBurner het volgende:
Puntentelling, tot opluchting van velen een enkeling, bijgewerkt tot dit topic.
Abu Ghraib that isquote:Op zondag 21 januari 2007 13:00 schreef RoofingBurner het volgende:
Abu Graib?
quote:is de benaming voor door wind, water en/of ijs verplaatste en vervolgens afgezette korrels of deeltjes. Voorbeelden van
zijn grind, zand, leem en klei.
quote:Erosie is het uitschurend effect van met puin beladen water of wind.
dat is het woord wat ik zochtquote:Op zondag 21 januari 2007 13:20 schreef TradeMarkie het volgende:
sediment?
Erosie is het omgekeerde van sediment.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:21 schreef PhysicsRules het volgende:
Uit mijn hoofd geleerd op de middelbare school:
[..]
De rat.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:21 schreef RoofingBurner het volgende:
beware_reageerd 1 antwoord opgezocht, géén punten
Is sediment dan niet afkomstig van erosie? op een andere plaats?quote:Op zondag 21 januari 2007 13:23 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Erosie is het omgekeerde van sediment.
quote:Op zondag 21 januari 2007 13:24 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Is sediment dan niet afkomstig van erosie? op een andere plaats?
Achja, tuurlijk. Maar dat weiger ik als antwoord te geven.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:45 schreef Steincity87 het volgende:
Zucht..het is een schande dat ik dit moet zeggen...
Op weg naar geluk - Jan Smit?
schaam je vooral nietquote:Op zondag 21 januari 2007 13:45 schreef Steincity87 het volgende:
Zucht..het is een schande dat ik dit moet zeggen...
Op weg naar geluk - Jan Smit?
quote:
Nee, Wennemars won de 2 jaar ervoor..quote:Op zondag 21 januari 2007 13:54 schreef PhysicsRules het volgende:
Erben Wennemars?
Uiteraard..quote:Op zondag 21 januari 2007 14:26 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik neem aan dat het over het eindklassement gaat?
Nee. Het waren geen nederlanders..quote:Op zondag 21 januari 2007 14:37 schreef Nembrionic het volgende:
romme?
Ga jij nou hints geven ipv de TS?quote:Op zondag 21 januari 2007 14:40 schreef Beelzebub85 het volgende:
Niet eens Europeanen.
We willen natuurlijk ook weer niet teveel tegelijk weggeven he..quote:Op zondag 21 januari 2007 14:40 schreef Beelzebub85 het volgende:
Niet eens Europeanen.
Helaas..zoals ik al eerder zei..ze doen dit jaar beide niet mee. Klassen doet nu wel nog mee..quote:Op zondag 21 januari 2007 14:41 schreef Nembrionic het volgende:
vrouwen: klassen?
Het is een lijst van 85 personen. We zijn al een uur bezig. En nog niet 1 antwoord wat in de buurt komt.quote:Op zondag 21 januari 2007 14:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ga jij nou hints geven ipv de TS?
Dan moet je zeuren dat vragensteller sterkere hints moet geven of vragen om een nieuwe vraag(waar ik vóór ben overigens)...quote:Op zondag 21 januari 2007 14:43 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Het is een lijst van 85 personen. We zijn al een uur bezig. En nog niet 1 antwoord wat in de buurt komt.
Bekijk de lijst eensquote:Op zondag 21 januari 2007 14:41 schreef Steincity87 het volgende:
[..]
We willen natuurlijk ook weer niet teveel tegelijk weggeven he..
Je hebt volkomen gelijk.quote:Op zondag 21 januari 2007 14:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet je zeuren dat vragensteller sterkere hints moet geven of vragen om een nieuwe vraag(waar ik vóór ben overigens)...
Nee...en..ok..ok...meer hints...quote:Op zondag 21 januari 2007 14:45 schreef Supersheep het volgende:
Kato bij de mannen?
Dat zijn hints!quote:Op zondag 21 januari 2007 14:46 schreef Steincity87 het volgende:
[..]
Nee...en..ok..ok...meer hints...
Bij de mannen was het een amerikaan..bij de vrouwen een russin...
rustig aan he...quote:Op zondag 21 januari 2007 15:00 schreef Beelzebub85 het volgende:
Werkelijk.... is dit de eerste keer dat Steincity87 meedoet?
Gast, lees ff verder naar boven...had ik al een antwoord geopperd voor de vrouwelijke winnaar:quote:Op zondag 21 januari 2007 15:01 schreef Steincity87 het volgende:
[..]
rustig aan he...
Cheek was inderdaad goed...nu de vrouwen nog.. jullie hebben nog 10 minuten...dan moet ik er even vandoor..
Moet ik dat ruiken ofzo?quote:Op zondag 21 januari 2007 15:07 schreef Steincity87 het volgende:
Gast..dat antwoord was niet goed..
ja omdat ze is gestopt met schaatsen en niet stil kon zittenquote:
Als het goed was had ik het er heus wel bijgezet hoor..als ik zo op elke reactie moet gaan antwoorden...quote:
quote:Op zondag 21 januari 2007 15:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ja omdat ze is gestopt met schaatsen en niet stil kon zitten![]()
stom van me..quote:Op zondag 21 januari 2007 15:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ja omdat ze is gestopt met schaatsen en niet stil kon zitten![]()
Dan kan ik toch niet opnieuw reageren als je het niet fout of goed rekentquote:Op zondag 21 januari 2007 15:10 schreef Steincity87 het volgende:
[..]
Als het goed was had ik het er heus wel bijgezet hoor..als ik zo op elke reactie moet gaan antwoorden...
ook niet goed btw..
Ja! Eigenlijk is het Parkour. Beelzebub +1quote:Op zondag 21 januari 2007 15:35 schreef Beelzebub85 het volgende:
Parcours? Begonnen in Frankrijk dacht ik.
Jawel jawel!quote:Op zondag 21 januari 2007 16:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Brittanic en de Oceanic
Keburt. Zware zaterdag gehad?quote:Op zondag 21 januari 2007 16:16 schreef Etcetera het volgende:
ik denk dat je beware_reageerd wel kunt schrappen uit het lijstjedit staat nogal apart
ik ben brak zeg
Hem! Ook te zien in die nieuwe goeie politieserie op een niet nader te noemen zender.....quote:Op zondag 21 januari 2007 17:21 schreef Nembrionic het volgende:
pa Kelder dus uit GTST?
Die ja, maar hoe heet hij?quote:Op zondag 21 januari 2007 17:20 schreef Nembrionic het volgende:
Die knakker die die mol inspreekt?
quote:Een erg onrealistische science fiction, wat natuurlijk ook de bedoeling was. In Nederland worden agressievelingen op eigen verzoek in een arena tegenover elkaar gezet om tegen elkaar te gaan vechten. Dit wordt allemaal op de tv uitgezonden. Eigenlijk hetzelfde idee als "Runningman" maar dan veel beter uitgewerkt, zodat het onrealistische helemaal wegvalt en zich als een drama ontpopt. Het is ook geinig om te zien hoe een lompe gozer iedereen in elkaar beukt. Dit is het bewijs dat je een goede film kunt maken met een klein budget.
quote:Somewhere in the near future, exists 'the Arena'. Here men with an 'aggression-gene' with which they want to live no longer, are being admitted to fulfil their wish to die. Through fights to the death, televised by the commercial sports channel, lives are being ended before one's time., one of the gladiators, wins his first fight, finds a friend in a colleague and falls in love with one of the prostitutes. He becomes a national hero and loses his will to die. But, once admitted to the 'The Arena', there is no return...
quote:Op zondag 21 januari 2007 18:11 schreef Neleos het volgende:
Temmink
als ik die die scheidsrechter zie, moet ik aan jack wouterse denkenquote:Op zondag 21 januari 2007 18:12 schreef Neleos het volgende:
Geweldige film vond ik dat.
En ik haal Temmink en Jack Wouterse altijd door elkaar. Dat ik de acteur Temmink noem enzo.![]()
Was er niet ook een keeper vroeger die Temmink heette. Bij RKC? Die wou ik als vervolgvraag doen, maar ik kon hem niet zo snel vinden, daarom Van der Gouw.quote:Op zondag 21 januari 2007 18:14 schreef Homdeck het volgende:
[..]
als ik die die scheidsrechter zie, moet ik aan jack wouterse denken![]()
zegt me niksquote:Op zondag 21 januari 2007 18:24 schreef Neleos het volgende:
[..]
Was er niet ook een keeper vroeger die Temmink heette. Bij RKC? Die wou ik als vervolgvraag doen, maar ik kon hem niet zo snel vinden, daarom Van der Gouw.
ja maar morris is niet zijn kind en ook niet dood geloof ikquote:Op zondag 21 januari 2007 18:35 schreef Neleos het volgende:
Morris is dood heOf gaat dit niet over GTST?
Oh, ik dacht dat daar een topic over geopend was ergens op Fok.quote:Op zondag 21 januari 2007 18:37 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ja maar morris is niet zijn kind en ook niet dood geloof ik![]()
ik moest lachenquote:Op zondag 21 januari 2007 18:39 schreef Neleos het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat daar een topic over geopend was ergens op Fok.
Linda, Roos, Jessica, Arnie en Meneer Harmsen?![]()
zegt me ook niet zoveelquote:Op zondag 21 januari 2007 18:40 schreef Neleos het volgende:
[..]
Die keeper die ik bedoelde heette Herman Teeuwen, geen Temmink.![]()
Temmink is een scheids.quote:Op zondag 21 januari 2007 18:40 schreef Neleos het volgende:
[..]
Die keeper die ik bedoelde heette Herman Teeuwen, geen Temmink.![]()
Arnie: zoonquote:Op zondag 21 januari 2007 19:05 schreef Attitude het volgende:
Arnie, Karin, Barbara, Sylvia, Laura
quote:Op zondag 21 januari 2007 18:42 schreef Nembrionic het volgende:
Hmm ik heb GTST jaren lang gekeken
Ik probeer het te verdringen eigenlijkquote:
heb je het verplicht moeten ondergaan?quote:Op zondag 21 januari 2007 19:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik probeer het te verdringen eigenlijk
Ik keek vrijwilligquote:Op zondag 21 januari 2007 19:12 schreef Supersheep het volgende:
[..]
heb je het verplicht moeten ondergaan?
Mijn vriendin zit onder mijn plakquote:Op zondag 21 januari 2007 19:12 schreef Attitude het volgende:
Zat je onder de plak bij je vriendin?
Lottequote:Op zondag 21 januari 2007 18:33 schreef Homdeck het volgende:
Robert Alberts heeft 5 kinderen. Mag ik hun namen?
Ok..k moet me hier diep voor schamen..i know...maar was Dennis niet ook een kind van em?quote:Op maandag 22 januari 2007 06:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lotte
Arnie
Daantje
Milan
en dan die laatste waarvan ik de naam niet meer weet
Goh..neem aan dat je alleen een jaar wil weten? 1960 ofzo?quote:Op maandag 22 januari 2007 08:44 schreef ChopperMick het volgende:
even een beetje serieuzer dan maar:
Waar en wanneer was de eerste file in Nederland?
quote:Op maandag 22 januari 2007 09:14 schreef RoofingBurner het volgende:
Knooppunt Ridderkerk noem ik lekker
Helaas, ik vroeg waar en wanneer.quote:Op maandag 22 januari 2007 09:47 schreef Steincity87 het volgende:
Krijg ik geen punt voor het goed raden van het jaar?![]()
geen idee, film niet gezienquote:Op maandag 22 januari 2007 09:49 schreef RoofingBurner het volgende:
Wie maakte de muziek voor de film Local Hero?
Roofingburner gaf ook alleen maar aan waar..quote:Op maandag 22 januari 2007 09:49 schreef ChopperMick het volgende:
[..]
Helaas, ik vroeg waar en wanneer.![]()
Zoals veel vragen die ik stel.quote:Op maandag 22 januari 2007 09:59 schreef Steincity87 het volgende:
[..]
Roofingburner gaf ook alleen maar aan waar..
Maar goed..back on topic..local hero..volgens mij ver voor mijn tijd..![]()
Kun je dan voor alle broekies op z'n minst een hintje geven??quote:Op maandag 22 januari 2007 10:03 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Zoals veel vragen die ik stel.Ik heb vaak niet door met wat voor broekkies ik hier te maken heb.
![]()
Nog zo'n ouwe lul muziektriviastquote:Op maandag 22 januari 2007 10:11 schreef Berkery het volgende:
Mark Knopfler
Ik ben ouder dan de gemiddelde AKQ'er, dat bedoel ik, verder niets natuurlijk.quote:Op maandag 22 januari 2007 10:12 schreef erkel het volgende:
BroekiesGelukkig heb jij alles meegemaakt
Owkejquote:Op maandag 22 januari 2007 10:13 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Ik ben ouder dan de gemiddelde AKQ'er, dat bedoel ik, verder niets natuurlijk.
quote:Ouwe lullen moeten weg
Ouwe lullen moeten weg
Ouwe lullen moeten weg
Ouwe lullen staan alleen maar in de weg
Waar je om je heen kijkt
Enkel ouwe lullen
Ouwe grijze lullen
Die hun zakken vullen
Ze lullen je de laan uit
Ze lullen je de straat op
Ze lullen je je baan uit
Ze lullen je de vluchtstrook op
Ouwe lullen moeten weg
Ouwe lullen moeten weg
Ouwe lullen moeten weg
Ouwe lullen staan alleen maar in de weg
quote:
Maarehh...wie is dit?quote:Ik sta te lullen bij de bus
Te zeiken over het kloteweer
Ik sta te lullen bij de bus
te zeiken over het kloteweer
Nee, géén Fabeltjeskrant, het is wel een beetje uit die tijd. (erg oud, want deze Beert werd 'geboren' in 1960)quote:Op maandag 22 januari 2007 10:32 schreef vdvorst het volgende:
Dat is er een van de bosdieren? met die uil enzo toch?
wie precies weet ik niet
Die is het, niet te verwarren met Beertje Collageenquote:Op maandag 22 januari 2007 10:35 schreef ChopperMick het volgende:
beertje collagol (spelling?)
Attitude +1quote:
Idd. Zulke vragen test je algemene kennis tot het uiterstequote:Op maandag 22 januari 2007 14:23 schreef Mikkie het volgende:
Dit is weer zo'n klote gokvraag.
Zullen we voortaan niet meer in het wilde weg om aantallen gaan vragen?.
Zonde, dat is een machtig mooie film.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:14 schreef Neleos het volgende:
Die ken ik ook al niet.
Nee, maar je zit wel in de buurt.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:20 schreef SaskiaR het volgende:
Ang Lee?
dat is toch die schaatser die het WK sprint heeft gewonnen?quote:Op maandag 22 januari 2007 15:22 schreef SaskiaR het volgende:
Kyu-Hyuk Lee dan?
Met deze man ben ik weer niet bekend.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:22 schreef SaskiaR het volgende:
Kyu-Hyuk Lee dan?
Ja, dank u!quote:Op maandag 22 januari 2007 15:32 schreef Attitude het volgende:
Wong Kar Wai???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |